Tijd voor hardcorequote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef FUFR het volgende:
mijn noobtuub is ook niet meer wat het geweest is. normaliter zaai ik dood en verderf onder mijn vrienden, waarna ik met chips en drop word bekogeld maar gisteravond liepen ze gewoon door na 2 van die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?quote:
don't ask me ik doe dat nooit / kom er nooit aan toe.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?
Yup, de M14 is weer locked enz. Deze had ik bij level 9 unlocked..... Vage shit....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef seto het volgende:
Weet je het zeker? Ik zie soms ook dat ik ineens lagere rank ben dan ik normaal ben, als ik dan weer terug ga naar create a class is alles weer normaal.
Net voor het eerst Chopper Gunner gehaald in TDM, dat potje was toen snel voorbij
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of zijn de spelers minder bullet proof in softcore dan in MW2?quote:
Ja!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?
moet je even bij je filters kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn de spelers minder bullet proof in softcore dan in MW2?
En waarom kan ik geen hardcore servers vinden, of is dat een optie die ergens verstopt zit?
ingame -> escape -> friendsquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef FUFR het volgende:
ik kan online spelende vriendjes niet vinden (ze zaten naast me!)
Ik kan ook niet inviten of joinen in steam met BO
nee, moet je eerst de pro hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef drumstickNL het volgende:
Is de longer sprint perk handig?
probeer ik vanavond, mijn vriendjes hebben geen kantoor baan met een dikke pc voor de neusquote:
Als je er niet uitkomt, Crazy987 op steam (als ik het goed hebquote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
probeer ik vanavond, mijn vriendjes hebben geen kantoor baan met een dikke pc voor de neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |