Nuketown is imo geniaal.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef DrMarten het volgende:
De multiplayer is best vermakelijk, ben nog steeds niet echt weg van een aantal maps (met Nuketown als de absolute misser van het spel) maar ze moeten echt rap iets aan alle verbindingsproblemen gaan doen anders ben ik snel weer terug bij mw2 denk ik.
Singleplayer nu wel uitgespeeld, voor het eerst en voor het laatst. Die ga ik niet voor m'n lol nog een keer doen
Nuketown kan best leuk zijn, maar dan moeten ze de spawns fixen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef DrMarten het volgende:
De multiplayer is best vermakelijk, ben nog steeds niet echt weg van een aantal maps (met Nuketown als de absolute misser van het spel) maar ze moeten echt rap iets aan alle verbindingsproblemen gaan doen anders ben ik snel weer terug bij mw2 denk ik.
Singleplayer nu wel uitgespeeld, voor het eerst en voor het laatst. Die ga ik niet voor m'n lol nog een keer doen
Gelukkig totaal geen lag, op de 360 ben ik zelf bijna altijd host merk ik, dus ideaal. En de rest heeft ook 4 van de 4 groene streepjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:34 schreef v1tje het volgende:
Spel wordt leuker naarmate je andere wapens krijgt. En de stick and Stones is toch wel heel geweldig. De lag komt bij mij door de servers, ene wel andere niet.
Klopt, zelfde verhaal voor mij. Ik vind de graphics van de Xbox mooier. Heb hem ook opnde Xbox namelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gelukkig totaal geen lag, op de 360 ben ik zelf bijna altijd host merk ik, dus ideaal. En de rest heeft ook 4 van de 4 groene streepjes.
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef v1tje het volgende:
[..]
Klopt, zelfde verhaal voor mij. Ik vind de graphics van de Xbox mooier. Heb hem ook opnde Xbox namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind Nuketown sowieso erg klein, maar die spawns zijn inderdaad echt dramatisch. Ik spawnde gisteren midden tussen 5!! teammembers van de vijandquote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nuketown kan best leuk zijn, maar dan moeten ze de spawns fixen.
De Single Player loopt bij mij ook zonder patch als een zonnetje, dus als ik jou was zou ik het gewoon proberenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:18 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gekocht, ik blijf er gewoon van af totdat er een patch komt. Alhoewel ik vandaag wel mijn nieuwe cpu en graka binnen krijg
Wat ben jij een corrupte adminquote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je een lekkere vrouw bent
I did not have a sexual relationship with that 17 yoquote:Op donderdag 11 november 2010 08:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben jij een corrupte admin.. De Silvio Berlusconi van onze server
Daar loopt ie bij mij ook niet helemaal soepel.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
De Single Player loopt bij mij ook zonder patch als een zonnetje, dus als ik jou was zou ik het gewoon proberen
Ik heb ook AA even terug gezet naar 2x en zal die andere 2 ook nog ff aanpassen vanavond. Het ging idd al een stuk beter en had meer kills dan deaths. Maar toch irritant dat iedereen al betere wapens heeft dan ik. Maar nog 1 leveltje dan heb ik die automatische assault rifle. Beter dan die burstquote:Op donderdag 11 november 2010 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nadat ik een paar settings heb aangepast
- AA naar 2x
- Sync every frame uit
- bullet impact uit
werkt het als een trein. Heb af en toe een lichte hapering, maar iig geen drivercrashes meer.. Ben benieuwd wanneer de meeste problemen nu gefixt zijn..
[..]
I did not have a sexual relationship with that 17 yo
die ga ik ook eens uitproberen.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nadat ik een paar settings heb aangepast
- AA naar 2x
- Sync every frame uit
- bullet impact uit
werkt het als een trein. Heb af en toe een lichte hapering, maar iig geen drivercrashes meer.. Ben benieuwd wanneer de meeste problemen nu gefixt zijn..
[..]
I did not have a sexual relationship with that 17 yo
Heb je directX al opnieuw geïnstalleerd vanaf de DVD/gamefolder?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
die ga ik ook eens uitproberen.
het AA naar 2x stuk, niet het seks hebben met iemand van 17 jaar
gisteren ook weer directX crashes, die engine lijkt echt problemen te hebben met mijn videokaart
bij MW2 ook al geprobeert, haalde niks uitquote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je directX al opnieuw geïnstalleerd vanaf de DVD/gamefolder?
lijkt me wel leuk maar dat ding kost een paar duizend!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:47 schreef drumstickNL het volgende:
Hmm vandaag was MP laggy'er dan gisterenavond. Misschien speelt US nu? Maar goed, het gaat wel beter kwa kill/death ratio. Had nu net 12/5Welke perks hebben jullie? Ik heb:
Perk1: Fast walking ofzo
Perk2: Second attachment, ik heb die semi automatic gun met die burst, taped mags en red dot sight. (snel herladen en beter mikken(
Perk3: Last stand.Maar er is ook een perk voor langere sprint tijd dus als Last Stand me niet bevalt neem ik die.
En ik heb trouwens als secondary een pistol terwijl ik eerst een bazooka had. Ik schoot dat ding telkens op de voeten van de vijand maar ze gingen niet eens dood. Hoezo underpowered?Zit er wel aan te denken om mijn grenade te veranderen in een tomahawk.
Tijd voor hardcorequote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef FUFR het volgende:
mijn noobtuub is ook niet meer wat het geweest is. normaliter zaai ik dood en verderf onder mijn vrienden, waarna ik met chips en drop word bekogeld maar gisteravond liepen ze gewoon door na 2 van die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?quote:
don't ask me ik doe dat nooit / kom er nooit aan toe.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?
Yup, de M14 is weer locked enz. Deze had ik bij level 9 unlocked..... Vage shit....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef seto het volgende:
Weet je het zeker? Ik zie soms ook dat ik ineens lagere rank ben dan ik normaal ben, als ik dan weer terug ga naar create a class is alles weer normaal.
Net voor het eerst Chopper Gunner gehaald in TDM, dat potje was toen snel voorbij
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of zijn de spelers minder bullet proof in softcore dan in MW2?quote:
Ja!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?
moet je even bij je filters kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn de spelers minder bullet proof in softcore dan in MW2?
En waarom kan ik geen hardcore servers vinden, of is dat een optie die ergens verstopt zit?
ingame -> escape -> friendsquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef FUFR het volgende:
ik kan online spelende vriendjes niet vinden (ze zaten naast me!)
Ik kan ook niet inviten of joinen in steam met BO
nee, moet je eerst de pro hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef drumstickNL het volgende:
Is de longer sprint perk handig?
probeer ik vanavond, mijn vriendjes hebben geen kantoor baan met een dikke pc voor de neusquote:
Als je er niet uitkomt, Crazy987 op steam (als ik het goed hebquote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
probeer ik vanavond, mijn vriendjes hebben geen kantoor baan met een dikke pc voor de neus
Je hebt eerst de gewone perk, neem even als voorbeeld marathon.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
De pro? Licht me even toe want dit is de eerste cod game die ik echt gekocht heb.
Gister vergeten naar te kijken, doe ik vanavond wel evenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef drumstickNL het volgende:
Dammit, zombie mode werkt nog steeds niet.
hier wel hoor, beetje saai en weet niet waar de power uit moet..quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef drumstickNL het volgende:
Dammit, zombie mode werkt nog steeds niet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als je er niet uitkomt, Crazy987 op steam (als ik het goed heb)
Steam is niet slecht, het enige nadeel eraan is dat de prijzen wat duurder zijn dan gemiddeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag het spel ook besteld. Hopen dat-ie morgen binnen is.
Heb nog geen MW2 (legaal) gespeeld, dus het hele steam gebeuren is nieuw voor me. Hoor er wel slechte verhalen over, maargoed. We shall see
veel gebruiken en daarmee bepaalde challenges binnen de perk halen (zoals ren x aantal miles met marathon, of een x aantal kills met ninja), na een aantal challenges (ik geloof 3) wordt hij pro en verbetert je perk dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
De pro? Licht me even toe want dit is de eerste cod game die ik echt gekocht heb.
en zonder cd, hoesje, boekje, tshirtquote:Op donderdag 11 november 2010 14:26 schreef RickoKun het volgende:
OI! Wat is dit spel mensjus duur ja! Ik dacht van: Aaaah ik kauf die game wel eempies op Steam! PC spellen zijn toch maar 45 euro!
Kijk ik, en is ie gewoon 60 euro waadaafaaaaaak!
wij deden het gisteren andersom. Maten kochten online bij steam, namen mijn cd en installeerden vanaf cd. scheelt een paar uur downloadenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Steam is niet slecht, het enige nadeel eraan is dat de prijzen wat duurder zijn dan gemiddeld.
Over het algemeen is het wel handig, je koopt een spel, koppelt hem aan je account en hij wordt gedownload.
Zodra je je pc installeerd kan je hem gewoon opnieuw downloaden, geen gekloot meer met cd's e.d.
heb je wel internet?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nog geen MW2 (legaal) gespeeld, dus het hele steam gebeuren is nieuw voor me. Hoor er wel slechte verhalen over, maargoed. We shall see
Steam is over het algemeen aardig vet, de prijzen zijn vlak na release aardig hoog maar de download tijd is kort en de service e.d. is ook goed te noemen. Een paar keer in het jaar hebben ze sales en dan gaan de games er echt voor knalprijzen uit, dan koop ik ook al mijn games daar.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Dat dus, laatst nog dat rockstar pack gekocht, al die games voor 40 euro. 13 spellen in totaal geloof ikquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Steam is over het algemeen aardig vet, de prijzen zijn vlak na release aardig hoog maar de download tijd is kort en de service e.d. is ook goed te noemen. Een paar keer in het jaar hebben ze sales en dan gaan de games er echt voor knalprijzen uit, dan koop ik ook al mijn games daar.
quote:PC community. We are listening and have been working on updates. We have deployed a couple already below, more to come. Stay tuned here.
- GameServers.com has bumped sv_maxrate to 25000 across all servers to reduce lag
- GameServers.com continues to improve official server distribution in various worldwide regions
Regards,
-JD
Regards JDquote:
Een bron is wel fijn om er bij te hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb toestemming om de OP te kopiëren van het GoT BO-topic. Is daar interesse in?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433655/0
]quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb toestemming om de OP te kopiëren van het GoT BO-topic. Is daar interesse in?
Ik zou de OP nog langer makenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb je gisteren de strot afgesneden..quote:
www.canirunit.comquote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Deimos000 het volgende:
test je pc; http://www.yougamers.com/gameometer/10424/
klopt niks van bij mij stond ook dat ik hem niet kon spelen. Speel hem bijna voluitquote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Deimos000 het volgende:
test je pc; http://www.yougamers.com/gameometer/10424/
Ik heb die server als favorite staan.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef WooZ het volgende:
ik zat trouwens net op een server [NL] Fokkers, is dat de fok server?
echt 100x meer lag dan andere servers...
lag je dan wel offline?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef willemwaus het volgende:
Ik lag totaal niet online![]()
Weet iemand trouwens wel hoe je de size kan veranderen van chat? Het is zo klein
Ja, er is wel wat lag.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef Granaatappel het volgende:
Alles lagt als de tering en framedrops zijn er ook in overvloed in de MP.
Ik wacht wel tot er een patch komt, wat een organisatie zeg...
setup, graphics, video naar 640x480 zettenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef willemwaus het volgende:
Ik lag totaal niet online![]()
Weet iemand trouwens wel hoe je de size kan veranderen van chat? Het is zo klein
meldt!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:35 schreef Boekenwurm het volgende:
Speelt dan niemand gewoon de SP? Dan heb je wat vermaak tot er een patch is.
Ja SP binnen 5 uur uit, lekker tijdvermaak inderdaad...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:35 schreef Boekenwurm het volgende:
Speelt dan niemand gewoon de SP? Dan heb je wat vermaak tot er een patch is.
Komt uit de gameservers.com member areaquote:Black Ops Server Browser
Nov 11, 2010 - 10:45am EST
Treyarch will be releasing a fix for the server browser in the next 24 hours that should correct the problem with being able to find your server on the server browser. We appreciate your patience in this matter. Further updates about this issue and other common issues with Black Ops will be posted at http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41310
Alles op low is erg zonde moet ik zeggen, ik wacht wel gewoon, heb echt geen zin om nu een spel te spelen wat wel 10 jaar oud lijkt...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:58 schreef Inspi het volgende:
Nieuwe drivers, en wat overclocken van mijn 3870x2 resulteerde in een 15-20 frames extra, nu kan ik wel lag free spelen met alles op low.
Ben benieuwd wat de patch zal brengen.
Op easy of regular spelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ja SP binnen 5 uur uit, lekker tijdvermaak inderdaad...
Hier ook lag idd, terwijl ik op servers speel waar ik een ping van 50 heb, en een dikke pc heb staan.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef Granaatappel het volgende:
Alles lagt als de tering en framedrops zijn er ook in overvloed in de MP.
Ik wacht wel tot er een patch komt, wat een organisatie zeg...
Het heeft wss ook nix met je eigen hardware temaken. Of je nou een uber pc hebt of een crap pc. bijna iedereen, met de nadruk op bijna!! heeft lagg.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Hier ook lag idd, terwijl ik op servers speel waar ik een ping van 50 heb, en een dikke pc heb staan.
niet echt, van de 10 games maar 1x niet er op kunnen komenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Biskwietje het volgende:
Oke, en dat moeilijk toegankelijke van de servers als ik wil MP-en? Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van?
Laatste video driver geinstalleerd?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef aight1 het volgende:
Pff, m'n laptop raakt overhit van BlackOps en valt steeds uit. Nooit last van gehad bij MW2.. Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Wat zie je dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Biskwietje het volgende:
Oke, en dat moeilijk toegankelijke van de servers als ik wil MP-en? Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van?
Geen idee, hoe moet datquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Laatste video driver geinstalleerd?
Er staat een hele lijst met allerlei drivers, is er iets specifieks bij wat ik moet hebben? Face recognition software etc heb ik niet echt nodig namelijk. En ik snap er zelf vrij weinig van allemaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Op de website van de laptop fabrikant zou als het goed is drivers moeten staan.
Ik heb wel dat soms met opstarten van het spel het vastloopt en vervolgens er uit knalt samen met steam...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef drumstickNL het volgende:
En nu knalt mijn steam connection er elke keer uit.
Wat voor merk & type laptop heb je?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Er staat een hele lijst met allerlei drivers, is er iets specifieks bij wat ik moet hebben? Face recognition software etc heb ik niet echt nodig namelijk. En ik snap er zelf vrij weinig van allemaal.
Toshiba satellite A350quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Wat voor merk & type laptop heb je?
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
Kreeg flashbacks naar Call of duty 2
level egypte ...
Klopt, maar ik speelde toentertijd fucking veel MP vandaarquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
Volgens mij was dat tenminste in 2 ...
Level dat je dorpje moet bewaken en dat ze echt van alle kanten aan stormen
Ik ook qua graphicsquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
Kreeg flashbacks naar Call of duty 2
level egypte ...
Ja en welke moet ik dan kiezen? Toch niet allemaal?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef msnk het volgende:
[..]
http://nl.computers.toshi(...)=819&selShortMod=789 ?
Eerst je besturingssysteem kiezen. En dan display driver van ATI (aangezien dat de fabrikant van je video kaart is).quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja en welke moet ik dan kiezen? Toch niet allemaal?
Oh eens even kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Eerst je besturingssysteem kiezen. En dan display driver van ATI (aangezien dat de fabrikant van je video kaart is).
whaha, doe iets aan je kaartquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook qua graphics![]()
Ik start de boel niet meer op tot er een patch is. Wat een blamage dit
Oh zoquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja en welke moet ik dan kiezen? Toch niet allemaal?
Jup... Cool dat het gratis isquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
iemand dit al een keer zien langskomen?
Gevraagd of het in de toekomst mogelijk wordt:quote:Treyarch has notified us, that no FTP access can be given to the servers. All configurations can be done right through your config page.
Probleem #4 Ik kon mijn unranked server omtoveren tot een wager match server met wat simpele commands.quote:FTP does not look like it will be unlocked.
ik vergelijk het beetje met 1 van de eerste missies in vietnamquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Klopt, maar ik speelde toentertijd fucking veel MP vandaar
http://support.amd.com/us(...)=&keywords=&items=20quote:
Stom. MW2 deed het altijd gewoon goed en met goede graphics. En ik vind BlackOps nou niet echt mooier of zwaarder ogen..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:00 schreef Thormodo het volgende:
[..]
http://support.amd.com/us(...)=&keywords=&items=20
Maar ik denk dat je laptop het überhaupt niet gaan trekken.
Ik zie net dat er tig configuraties van de Toshiba satellite A350 zijn (o.a. -13D, -10A, -12Z) en die specs verschillen enorm van elkaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stom. MW2 deed het altijd gewoon goed en met goede graphics. En ik vind BlackOps nou niet echt mooier of zwaarder ogen..
Dus geen PAM/Promod mogelijkhedenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jup... Cool dat het gratis is
Probleem #1 Lag, ik heb om de minuut ongeveer lag. Overall FPS = minimaal 50 fps altijd.
Probleem #2 geen direct connect met "Connect <ip>" in console.
Probleem #3 geen ftp access bij servers(heb beide ranked en unranked)
Reactie van GameServers.com:
[..]
Gevraagd of het in de toekomst mogelijk wordt:
[..]
Probleem #4 Ik kon mijn unranked server omtoveren tot een wager match server met wat simpele commands.
Probleem #5 Soms verlies je je score/wijzigingen als de DeamonWare server er weer eens uit lag.
Probleem #6 Geen UPNP, je moet zelf ports forwarden for private matches/zombies/combat training.
Maarja gelukkig is AlterOps er nu druk mee bezig(ik zit in het team).
Dingen die we onder andere mogelijk zullen maken waarschijnlijk:
Dedicated server files
Commands unlocken
Connect command
ik heb de -12Z, is dat goed of slecht qua specs?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:03 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik zie net dat er tig configuraties van de Toshiba satellite A350 zijn (o.a. -13D, -10A, -12Z) en die specs verschillen enorm van elkaar.
Maar goed het hele spel is op het moment gaar. Mijn PC zou het ook prima aan moeten kunnen, maar het stottert ook aan alle kanten.
Ook leuk trouwens. Ik zag net de server staan (***[NL] Clan Dut), join ik hem, na een poos wachten "could not connect to host" en daarna kon ik hem niet meer vinden >,<.
Geen idee, er is wel een tabje met "Mods", maar daar staat "No Mods Available for Auto-Install"quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus geen PAM/Promod mogelijkheden?
http://nl.computers.toshi(...)s&PRODUCT_ID=1062692quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik heb de -12Z, is dat goed of slecht qua specs?
ah gelukkig, bedankt voor alle hulp en inderdaad maar wachten op patches danquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Thormodo het volgende:
[..]
http://nl.computers.toshi(...)s&PRODUCT_ID=1062692
Die moet hem inderdaad wel 'prima' aan kunnen. Ik zag eerst de -13D staan en die heeft heel andere specs. Maar ik zou 'gewoon' op wat patches wachten, maar nieuwe drivers installeren kan natuurlijk nooit kwaad (zie de pagina die ik hiervoor postte).
Waar?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Dibble het volgende:
Er is trouwens net een patch uit. GA hem gelijk binnenhalen.
samequote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef Jorwol het volgende:
FAIL, wtf man!! 'Incomplete installation of Call of Duty: Black Ops - Multiplayer (10)'
Nu doet-ie het helemaal niet meer
paar keer proberen, hadden me teammates ookquote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef Jorwol het volgende:
FAIL, wtf man!! 'Incomplete installation of Call of Duty: Black Ops - Multiplayer (10)'
Nu doet-ie het helemaal niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |