niet echt, van de 10 games maar 1x niet er op kunnen komenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Biskwietje het volgende:
Oke, en dat moeilijk toegankelijke van de servers als ik wil MP-en? Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van?
Laatste video driver geinstalleerd?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef aight1 het volgende:
Pff, m'n laptop raakt overhit van BlackOps en valt steeds uit. Nooit last van gehad bij MW2.. Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Wat zie je dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Biskwietje het volgende:
Oke, en dat moeilijk toegankelijke van de servers als ik wil MP-en? Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van?
Geen idee, hoe moet datquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Laatste video driver geinstalleerd?
Er staat een hele lijst met allerlei drivers, is er iets specifieks bij wat ik moet hebben? Face recognition software etc heb ik niet echt nodig namelijk. En ik snap er zelf vrij weinig van allemaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Op de website van de laptop fabrikant zou als het goed is drivers moeten staan.
Ik heb wel dat soms met opstarten van het spel het vastloopt en vervolgens er uit knalt samen met steam...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef drumstickNL het volgende:
En nu knalt mijn steam connection er elke keer uit.
Wat voor merk & type laptop heb je?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Er staat een hele lijst met allerlei drivers, is er iets specifieks bij wat ik moet hebben? Face recognition software etc heb ik niet echt nodig namelijk. En ik snap er zelf vrij weinig van allemaal.
Toshiba satellite A350quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Wat voor merk & type laptop heb je?
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
Kreeg flashbacks naar Call of duty 2
level egypte ...
Klopt, maar ik speelde toentertijd fucking veel MP vandaarquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
Volgens mij was dat tenminste in 2 ...
Level dat je dorpje moet bewaken en dat ze echt van alle kanten aan stormen
Ik ook qua graphicsquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
Kreeg flashbacks naar Call of duty 2
level egypte ...
Ja en welke moet ik dan kiezen? Toch niet allemaal?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef msnk het volgende:
[..]
http://nl.computers.toshi(...)=819&selShortMod=789 ?
Eerst je besturingssysteem kiezen. En dan display driver van ATI (aangezien dat de fabrikant van je video kaart is).quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja en welke moet ik dan kiezen? Toch niet allemaal?
Oh eens even kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Eerst je besturingssysteem kiezen. En dan display driver van ATI (aangezien dat de fabrikant van je video kaart is).
whaha, doe iets aan je kaartquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook qua graphics![]()
Ik start de boel niet meer op tot er een patch is. Wat een blamage dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |