Ik had een beter verweer verwachtquote:Op maandag 8 november 2010 14:21 schreef wendytje het volgende:
moet ik weer roepen dat ik onschuldig ben.......
##vote lynda
## vote stijnda
Wendytje (8) Cable, TheVulture, Bartjebart, Peter, lynda, 08gnot, D.
StijnDa (10) 08gnot, Het_Fenomeen, Lynda, TheVulture, Nielsch, Peter, Bartjebart, D., wendytje
Lynda (2) Nielsch, wendytje
quote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef CaLeX het volgende:
Ik zit mobiel, kan iemand ff lijstje aanvullen voor mij?
# vote Erik & IJsdraakje
Ik heb er een goed gevoel over
tja..... en dan weer zo'n dooddoener.... je zult het vanzelf zien..... en ik ben geen leugenaar, zoals Erik.quote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een beter verweer verwacht
Ik vond de aanwijzingen erg sterk... maar als je dorp bent: alvast excusesquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef wendytje het volgende:
[..]
tja..... en dan weer zo'n dooddoener.... je zult het vanzelf zien..... en ik ben geen leugenaar, zoals Erik.
we shall see!
Hou op man, met deze actie win ik het vertrouwen van het dorpquote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
Mij in mijn eeuwige rust willen doodvermoorden.
Wat ben je toch heerlijk aan het trollenquote:Op maandag 8 november 2010 15:00 schreef CaLeX het volgende:
Ladi, moet ik mijn maffiazombie kill nu al doorgeven of gaat die met de nachtpost mee?
Ditquote:Op maandag 8 november 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de aanwijzingen erg sterk... maar als je dorp bent: alvast excuses
quote:Op maandag 8 november 2010 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk aan het trollen
Je 2e stem vergeten te plaatsenquote:Op maandag 8 november 2010 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wendytje (8) Cable, TheVulture, Bartjebart, Peter, lynda, 08gnot, D.
StijnDa (11) 08gnot, Het_Fenomeen, Lynda, TheVulture, Nielsch, Peter, Bartjebart, D., wendytje, Vaduz
Lynda (2) Nielsch, wendytje
Sterke hints bij de bovenste 2.
Betrek mij eens niet bij je vuile spelletjesquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef wendytje het volgende:
[..]
tja..... en dan weer zo'n dooddoener.... je zult het vanzelf zien..... en ik ben geen leugenaar, zoals Erik.
we shall see!
gaat dat ten gunste of ten koste van het tarief?quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 15:13 schreef Ladidadida het volgende:
Gelukkig is CaLeX al homo-erotisch doodgeschreven, anders zou ik het nu alsnog doen.
Je wordt duurder.quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gaat dat ten gunste of ten koste van het tarief?
Ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd of we gelijk hebben.
Denk het niet...quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Als wendy en Stijnda maffia zijn dan zijn Nielsch, PS en/of cable de spionnen denk ik op basis van stempatroon.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:04 schreef Susi het volgende:
Wasmachines leven langer met StijnDa *ping*
Lang?quote:Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
Zo hebben jullie mij nou eindelijk door? Dat heeft nog lang geduurd, zei StijnDa.
Dat kan nog best lang zijn geweestquote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lang?Ik ben welgeteld 1 dag maffia geweest
1 Dag vind ik niet langquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan nog best lang zijn geweest
Dag BMquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Nielsch het volgende:
Vraagt zich nu af welke maffialeden er op zowel Wendy als StijnDa hebben gestemd. StijnDa omdat hij toch niet meer te redden was en Wendy omdat er dan tenminste nog 1 dorpsbewoner aanging...
Nee hoor, je bent ruim op tijd voor de volgende lynchquote:
Oh , dat scheeltquote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
slechts een uurtje ofzo... geeft niet, je stem had toch niet veel invloed meer gehad...
Ja Patrique je had het wel voor me op mogen nemenquote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat je maffia-collega's maar in de steek.
Goede taktiek iemand anders beschuldigen! zodat je zelf niet verdacht lijkt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
IK HOOP DAT JIJ SNEL STERFT IN DIT SPEL!quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kun je je zoals D. en gomi bijvoorbeeld beter stilhouden. Hou die gastjes in de gaten!quote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goede taktiek iemand anders beschuldigen! zodat je zelf niet verdacht lijkt.
Zijn verrassend stil geweest ja...quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kun je je zoals D. en gomi bijvoorbeeld beter stilhouden. Hou die gastjes in de gaten!
quote:Op maandag 8 november 2010 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JIJ SNEL STERFT IN DIT SPEL!
Heey, klootmongool, ben jij niet dood ofzo? Hou dan gewoon even je bek. Bedankt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn verrassend stil geweest ja...
ja, maar dat ben ik wel vaker gedurende t weekend hequote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kun je je zoals D. en gomi bijvoorbeeld beter stilhouden. Hou die gastjes in de gaten!
Goedemorgen timquote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heey, klootmongool, ben jij niet dood ofzo? Hou dan gewoon even je bek. Bedankt.
Ik heb jou anders nog nooit actief iets zien doen!quote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, maar dat ben ik wel vaker gedurende t weekend he
Als je dan je bek dicht houdt wil ik hem wel editten...quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben bloedserieus. Als je hier post, post je over sugar, spice and everything nice, maar niet over speldeelnemers of andere dingen die met het spel te maken hebben.
dan had je ms beter op moeten lettenquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nog nooit actief iets zien doen!
Wow, je praat haast op een normale manier..quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Doe het gewoon niet meer. En lees even de regels.
een, maar hoe hij dan tegen iemand praatquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben het wel met timmmmm eens, eigenlijk. Ik bedoel, dood is dood, dus gewoon je snavel houden over het spel. Die regel is er niet voor niets.
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoekenquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben het wel met timmmmm eens, eigenlijk. Ik bedoel, dood is dood, dus gewoon je snavel houden over het spel. Die regel is er niet voor niets.
Je weet toch wie het zegt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
een, maar hoe hij dan tegen iemand praat
Als je nu de regels nog niet weet, ben je er ook een.quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoeken
Dat is nou tim. lekker laten gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoeken
* IJsdraakje kruipt graf weer in. En neemt een krat bier mee. *quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef lynda het volgende:
Wat een liefde weer! gaan de dode weer lekker dood zijn en hun mond houden?
I Understand the things I say, don't turn away from mequote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In your heaaaaaaaaaaaaahead, in your heaaaaaaheaheahead
mien jong, van mijn part kom je me opzoeken, zolang je je maar aan de regels houdt. Zó irritant, mensen die niet op kunnen houden spelinhoudelijk te posten.quote:
Hebben mensen je wel eens verteld dat je bijzonder asociaal bentquote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mien jong, van mijn part kom je me opzoeken, zolang je je maar aan de regels houdt. Zó irritant, mensen die niet op kunnen houden spelinhoudelijk te posten.
Makkelijk gezegd, maar je zomaar laten uitschelden... Mwa.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe alsof jij wel beetje verstandig bent!
Het is fok en kijk wie het zegtquote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben mensen je wel eens verteld dat je bijzonder asociaal bent![]()
[..]
Makkelijk gezegd, maar je zomaar laten uitschelden... Mwa.
Prima, punt is wel duidelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is fok en kijk wie het zegtgewoon niet reageren en lekker laten gaan!
Dat past heul niet in je kistquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kruipt graf weer in. En neemt een krat bier mee. *
Ik heb een superdeluxe kist, met koeling voor m'n bier en een supersnelle internetaansluiting voor m'n pc'tje. (Toch handig, ondergronds zitten.quote:
Is er nog ruimte naast je grafquote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een superdeluxe kist, met koeling voor m'n bier en een supersnelle internetaansluiting voor m'n pc'tje. (Toch handig, ondergronds zitten.)
Mee eens.quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben bloedserieus. Als je hier post, post je over sugar, spice and everything nice, maar niet over speldeelnemers of andere dingen die met het spel te maken hebben.
Ja hoor, het maffiahoekje is nog lekker rustig.quote:
Oow oke... dat verklaart een boelquote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een superdeluxe kist, met koeling voor m'n bier en een supersnelle internetaansluiting voor m'n pc'tje. (Toch handig, ondergronds zitten.)
En schelden met ziektes?quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Spel beïnvloeden is vanaf nu note +1. Je weet dat je je waffel moet houden, doe het dan ook.
Ik verplaats mijn kist ff dan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor, het maffiahoekje is nog lekker rustig.
Krijg de griep jijquote:
Gratis notesquote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Spel beïnvloeden is vanaf nu note +1. Je weet dat je je waffel moet houden, doe het dan ook.
Als je spelletjes verziekt in MEN krijg je net zo goed een note, en in mijn forum ook.quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
Notes!!
Ga ergens anders je macht misbruiken joh. Je bent hier gewoon speldeelnemer en je mod-zijn heeft daar geen flikker mee te maken.
Inderdaad MIS-mod en als men iets in MIS steeds verziekt dan moet ik modden. Zo gaat dat. Verder zal het me werkelijk aan mijn reet roesten of jij het er mee eens bent of niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Ladidadida het volgende:
Jij bent geen MEN-mod maar een MIS-mod. Over het spel hier gaan de SL's en als jij notes wilt uitdelen over spelletjes dan moet je lekker in MEN gaan modden.
Oh en neem het topic dan mee naar waar het hoort
Zij is hier mod, en moet zorgen dat men zich aan de regels houdt. Als men het spel verziekt, verziekt men het topic, dan moet de mod ingrijpen. bijvoorbeeld door notes uit te delen. Dat lijkt me evidentquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
Notes!!
Ga ergens anders je macht misbruiken joh. Je bent hier gewoon speldeelnemer en je mod-zijn heeft daar geen flikker mee te maken.
Sorry, maar jij en praten over spelverzieken... ik kan het niet serieus nemen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij is hier mod, en moet zorgen dat men zich aan de regels houdt. Als men het spel verziekt, verziekt men het topic, dan moet de mod ingrijpen. bijvoorbeeld door notes uit te delen. Dat lijkt me evident
Ik vind het wel een beetje TE overdreven hoorquote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij is hier mod, en moet zorgen dat men zich aan de regels houdt. Als men het spel verziekt, verziekt men het topic, dan moet de mod ingrijpen. bijvoorbeeld door notes uit te delen. Dat lijkt me evident
Er is geen enkel probleem. Ik doe waarvoor ik blauw ben, en jij wil daar blijkbaar een probleem van makenquote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Ladidadida het volgende:
Er roest je wel meer aan je reet, dat is een beetje jouw probleem.
Daarom is ook haar forum, en niet het jouwequote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje TE overdreven hoor
Zeg, zit je hier nu mij verdacht te makenquote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
yeah en eigenlijk vertrouw ik hem niet echt tbh.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zit je hier nu mij verdacht te maken
Ja, iets met een scheet en roepen enzoquote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en eigenlijk vertrouw ik hem niet echt tbh.
vanaf t begin van deze ronde bekruipt mij t gevoel dat vaduz maffia is
Ik hou jou ook in de gaten hoorquote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zit je hier nu mij verdacht te maken
Da's niet erg, zolang je maar in mijn onschuld blijft gelovenquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou jou ook in de gaten hoor
Waarom denk je dat wij in dezelfde familie zitten? Weet je soms precies wie er in de andere familie zit?quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zitten in dezelfde maffia-familie en spannen nu weer samen. Lekker gemakkelijk.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind Gomi en D wel een beetje verdacht samen werken.
Ja is ook zoquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zeg wat en ineens komen jullie in het topic om beschuldigingen te ontkrachten. Jullie hebben intiem contact per PM.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij in dezelfde familie zitten? Weet je soma precies wie er in de andere familie zit?
samenwerken?. omdat we in 1 post allebei verdacht worden genoemd en we dat ontkennen?quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
wij als dorpelingen zullen jou moorden wel zien!quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
samenwerken?. omdat we in 1 post allebei verdacht worden genoemd en we dat ontkennen?
ik vind jou en vaduz en patje nu ineens wel erg verdacht in jullie samenwerking tbh
Samenwerken?quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
W8 maar zemmelquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Samenwerken?
Tot Vaduz ons beide noemde was er geen enkele link, dus als iemand verdacht doet is hij het wel
ik moord niet. ik ben pacifistquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wij als dorpelingen zullen jou moorden wel zien!
Daar gaat het toch niet omquote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom is ook haar forum, en niet het jouwe
Ja dat is ook wel zo, maar kom op dreigen met notesquote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
I'm with Hara, dood is mond dicht over het spel. En ja, dat is niet altijd makkelijk, maar als je je absoluut niet in kan houden kan je toch altijd PM'en enzo?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Blijkbaar werkt het niet om het gewoon normaal te zeggen, want ook in het vorige spel gebeurde het.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar kom op dreigen met notesBeetje kinderachtig
JE BENT NIET DOOD. HET IS EEN SPEL.quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
PM'en over het spel mag ook niet. Dood is dood.
Cablegunmaster (godfather)quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zei het schaap in wolfskleren.
Oeh hee, die ui ! Ik dacht dat ik die van Hara vervelend vondquote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE BENT NIET DOOD. HET IS EEN SPEL.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
Cablegunmaster (godfather)
![]()
tering die zag ik dus echt niet aankomen
loop wat te dollen net dat je verdacht bent, ben je gewoon de fucking gfodfather
At your service.quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh hee, die ui ! Ik dacht dat ik die van Hara vervelend vond
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank ben ik al dood, een fucking boshut.
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!quote:
Het feit dat de godfather ons verdacht probeerde te maken pleit ons wel vrij lijkt met zoquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Ja, dan kan ze beter gewoon notes gevenquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar kom op dreigen met notesBeetje kinderachtig
Gelukkig zitten wij lekker warm onder de grond met een kratje bierquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!
Ik doe volgende keer wel echt mee.quote:
En daar zijn we het allemaal over eens. Laten we er nu maar over ophouden, zodat men zich met de nachtpost bezig kan houden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze beter gewoon notes geven. Serieus, er zijn vaak genoeg waarschuwingen geweest en het haalt het spel onderuit. Het is niet meer dan logisch.
Ik weet dat we nu in Sicilië wonen ofzo, maar zelfs daar is democratie.quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daar zijn we het allemaal over eens. Laten we er nu maar over ophouden, zodat men zich met de nachtpost bezig kan houden.
Misschien wel een hele geïsoleerde boshutquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!
hmm en de mensen die met hem meespeelden weer extra verdacht.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat de godfather ons verdacht probeerde te maken pleit ons wel vrij lijkt met zo
Ik bedoel het niet als dreigement. Ik wilde men gewoon op de hoogte stellen omdat het eerst niet zo ging, dan kunnen ze zich in t vervolg nog bedenken. Sorry manquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze beter gewoon notes geven. Serieus, er zijn vaak genoeg waarschuwingen geweest en het haalt het spel onderuit. Het is niet meer dan logisch.
Derde grafsteen links toch?quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou een feestje in mijn graf. Dresscode: rags. Dead people only.
Jup, die met de obscene tekst.quote:
Corpse Bride.quote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Als ik kom, neem ik wel een date mee. Die made in mijn linkeroor en ik zijn onafscheidelijk
I LOLed.quote:Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En we drinken heel de nacht linomade![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En we drinken heel de nacht linomade![]()
![]()
![]()
.
Heb al watquote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ben benieuwd wie er als eerste hints gaat zoeken.
Bewijslast is onderweg.quote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ben benieuwd wie er als eerste hints gaat zoeken.
quote:Ik heb wat verdenkingen richting Nielsch. Wil jij die posten?
Nacht 2;
Harajuku zat de krant te lezen. Het meest ingrijpende verhaal wat er in de avondkrant [1] stond was de lynch op Dale. Ook zij was schuldig aan de dood van Dale. Het deed haar verdriet. Ze besloot nog even de hond uit te laten. Ze liep door het bos, en terwijl haar hond aan het poepen [2] was, kreeg ze een klap op haar kop.Ze zag erg wazig, en zag hoe een maffia met witte trui en een zwarte jas, haar een grot in sleepte. In de grot was een grotmeer. Harajuku werd in de het meertje gegooid en het was ijskoud [3]! Harajuku (dorpsbewoner) bevroor dood en werd nooit meer gevonden.
1. B. Brussen: Grote Nationale Sloop NRC Handelsblad Actie
2. stukjes poep in je aarshaar
3. Islamisering van de Noordpool
Nacht 3;
De hele dag had het geregend, maar nu was het eindelijk eventjes droog. Susi besloot dat dit het moment was om nog even een klein wandelingetje te maken, en begaf zich naar buiten. Bang was ze niet; de maffia-activiteiten waren ditmaal in de kiem gesmoord dus het dorp was weer veilig. Rustig liep Susi rond het dorp. Onderweg kwam ze de dorpsgek [1] tegen, die ze vriendelijk groette. In het veld waren nog wat jongens een balletje aan het trappen [2], en alles leek goed en wel. Toen Susi op het bospad liep, bekroop haar toch een beetje een raar gevoel. Het was donker en doodstil in het bos. Susi keerde toch maar om en wilde weer naar huis lopen. Net op het moment dat ze zich omdraaide om terug te gaan, draaide er een auto het bospad op. Susi vertrouwde het niet; hier horen geen autos te komen. Ze zette het op een lopen, maar de auto gaf snel gas. Susi nam een sprintje, maar ze was al ver in het bos en de auto was sneller bij haar dan verwacht. Toen ze zich omkeerde zag ze in een flits de chauffeur: een uiterst agressief figuur [3] keek haar woest aan en reed zonder aarzeling keihard op Susi in. Susi (dorpsoudste) viel op de grond en stierf vrijwel direct.
1. Utrecht XLVIII - Waar we Paul tegenkomen - Paul is zo'n beetje de dorpsgek van FOK
2. [HOOLS] De VBL Kroeg #1952: Bert van Marwijk werd geboren.. - Ook bij rugby tegen een bal trappen
3. A'dam 30-10, EDL vs Ajaxhooligans vs politie vs AFA's Wie wint er? - Hooligan is een agressief figuur
quote:
Wat nu? Hij was nog een levend persoon?quote:
PatriQue89 zat hier niet te zieken...quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik zeg modkillen. Hij was niet alleen het spel aan het verneuken, maar ook vanuit het spel andere fora aan het verneuken.
Kiek, een ban krijgen kan gebeuren, dan mag je wmb best over PM mee blijven doen, maar niet als je om het spel een ban krijgt, dan moet je eruit.
Ow dat heb ik inderdaad gemistquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:21 schreef timmmmm het volgende:
Hij ging in KLB zeiken over de toestand hier, haras gesloten topics ed.
Wel bijblijven.
Volgens mij ging het ergens andersom. Ik zal hem wel een pm sturenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:21 schreef timmmmm het volgende:
Hij ging in KLB zeiken over de toestand hier, haras gesloten topics ed.
Wel bijblijven.
Hoe ging het andersom dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij ging het ergens andersom. Ik zal hem wel een pm sturen
Weer een hoge gilquote:Peter zat deze avond beduusd in zijn woonkamer voor zich uit te staren. Wat was er toch aan de hand in dit dorp, wat gebeurde er allemaal? Hardop zat hij te denken en zijn gedachten gingen alle kanten op: hoe konden de dorpelingen vermoord worden? Iemand verdrinken, is dat een schone manier van moorden? Moorden, waar komt dat woord eigenlijk vandaan? Woord, hm, eigenlijk is theedoek een gek woord. Afwassen, deden ze dat in de middeleeuwen ook al? At men toen tarrels? Peter's gedachtengang werd ineens bruut verstoord door een raam dat werd ingeslagen. Peter slaakte een hoge gil toen er ineens een groot figuur in zijn woonkamer stond. "IEEEEEEH!!! Wwwie ben jij en wat kom je hier doen!!!" De mob riep: "Wat ben jij fucking dom zeg! Oh, wacht even, ik moet een scheet laten maar hij wil er niet uit..." Peter wachtte geduldig totdat de mob eindelijk zijn darmgassen los kreeg, en ging toen verder op tot de orde van de dag. "Het is mooi geweest met jouw leven!" De mob duwde Peter op zijn bank, bond hem vast en propte zijn mond vol met de berg bladeren die hij buiten had gevonden. Peter (dorpsbewoner) stikte langzaam.
Maakt niet echt uit waarom toch? een weekban betekent dat je niet kan spelen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij ging het ergens andersom. Ik zal hem wel een pm sturen
ik geloofde je...quote:
Op basis daarvan Het_Fenomeen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Weer een hoge gil
Iets met spelling? Woordspellen?
Tarrels
Middeleeuwen
Scheet
En nu slapen![]()
Of Patje1987, die deed sowieso al verdacht...quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Weer een hoge gil
Iets met spelling? Woordspellen?
Tarrels
Middeleeuwen
Scheet
En nu slapen![]()
Niet gaan slapen na het feest / voor de ochtendquote:Het feestgeruis was al enkele uren gestopt, toen zich net buiten het dorp een einzelganger bevond. Het was te laat om nog van het feest te komen, maar te vroeg om alweer uit de veren te zijn. Its an unfair world we live in, dacht hij bij zichzelf, terwijl hij onderweg was naar het huis van iBenny. Daar aangekomen zag hij dat deze zijn woonkamer had omgebouwd tot dansvloer en hier nog lekker aan het doorfeesten was. De dorpeling liep door de open deur naar binnen, stapte de dansvloer op en maakte zijn moves. iBenny schrok en staarde naar de rare bewegingen van de hem welbekende dorpsbewoner. Waarom ga je zo raar? vroeg iBenny, terwijl hij geschrokken naar de haast spastische dorpeling keek. Raar? RAAR?! Zeg liever wat anders! schreeuwde deze, terwijl hij dreigend op iBenny af kwam lopen en uit zijn zak een schroevendraaier tevoorschijn toverde. Zeg dat nog eens als je durft! iBenny probeerde te gillen, maar zijn adem stokte in zijn keel toen zijn ongenode gast de schroevendraaier in iBennys buik boorde, deze er weer uit trok en nog een aantal keer in iBenny stak. iBenny (psychiater) zakte in elkaar in een plas bloed op de dansvloer, en liet vrij snel daarna het leven
Waarom meldt je je aan voor een spel als je weet dat je er 3 dagen niet gaat zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ownee, tijdens mijn weekendje weg heb ik zelfmoord gepleegd.
Gelukkig vind ik de hints naar jou sterker en alle dorpjes ook de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik geloofde je...
al verdenk ik Lynda ook niet meer... (vond mijn hints naar haar op zich wel sterk, maar ze kwam als eerste met StijnDa op de proppen)...
Ja jammer idd. De actievelingen vliegen er gelijk uit en je blijft over met de lui die geen enkel initiatief nemen en alleen met de meute meestemmen. Reden voor mij om er na deze ronde mee te stoppen, hoe gezellig het soms ook is.quote:
Ah ja nu je het zegt. Even gemist door alle SC. Tsja wat zal ik zeggen? Helemaal niets natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier.. Ik ging gister gewoon door hoor:D
Staat maar 1 pagina terug
Alles wat ik kon vinden heb ik vanochtend al gepost. Heeft weinig zin dus. Ik berust lekker in het lot, kan toch weinig doen om de situatie te veranderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef lynda het volgende:
Je heb nog 1,5 uur om met iets beters te komen..
ja er zijn weldegelijk hints naar mij, dat moet ik toegeven. Ik moest alleen ook even zoeken en je leest een beetje snel over de post heen omdat het 1 grote quote is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou zijn er hints naar Nielsch? Naar Borisz? Wordt alles nu achter de schermen gedaan en worden mensen daar van buitengesloten? Dat is toch ook niet tof? Ik zie alleen maar gevonden hints naar Het_Fenomeen... Maar iedereen op Nielsch komt dan ook verdacht over. Ik snap er helemaal niks van hoe men deze ronde speelt. Maar leuk is anders
Omdat theedoekquote:
Borisz (1) Fenomeenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef Nielsch het volgende:
Unvote. Fenomeen
Vote D
Wil iemand het overnemen, zit mobiel
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Borisz (1) Fenomeen
Nielsch (6) Lynda, Bartjebart, 08gnot, Borisz, Vaduz
Het Fenomeen (1) Nielsch
D. (1) PatriQue89
Hebben we altijd zo gedaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.
doe niet zo triest johquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spelquote:
Hij heeft geen ban door het spelquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spel
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij heeft geen ban door het spel
je weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spel
nee hij zat over ludo te zeikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.
Niet, hij zat de kutten bij Ludo achterlijke grafmongoolquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.
Zelfs als dat zo zou zijn, gaat het om Hara en niet om het spel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En? Heb je al buikpijn van het lachen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga wel straks lachen als ik erachter kom dat ik maffia ben!
Doe anders even normaal of zo...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet, hij zat de kutten bij Ludo achterlijke grafmongool
Dat hij eens normaal doetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doe anders even normaal of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |