Gelukkig vind ik de hints naar jou sterker en alle dorpjes ook de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik geloofde je...
al verdenk ik Lynda ook niet meer... (vond mijn hints naar haar op zich wel sterk, maar ze kwam als eerste met StijnDa op de proppen)...
Ja jammer idd. De actievelingen vliegen er gelijk uit en je blijft over met de lui die geen enkel initiatief nemen en alleen met de meute meestemmen. Reden voor mij om er na deze ronde mee te stoppen, hoe gezellig het soms ook is.quote:
Ah ja nu je het zegt. Even gemist door alle SC. Tsja wat zal ik zeggen? Helemaal niets natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier.. Ik ging gister gewoon door hoor:D
Staat maar 1 pagina terug
Alles wat ik kon vinden heb ik vanochtend al gepost. Heeft weinig zin dus. Ik berust lekker in het lot, kan toch weinig doen om de situatie te veranderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef lynda het volgende:
Je heb nog 1,5 uur om met iets beters te komen..
ja er zijn weldegelijk hints naar mij, dat moet ik toegeven. Ik moest alleen ook even zoeken en je leest een beetje snel over de post heen omdat het 1 grote quote is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou zijn er hints naar Nielsch? Naar Borisz? Wordt alles nu achter de schermen gedaan en worden mensen daar van buitengesloten? Dat is toch ook niet tof? Ik zie alleen maar gevonden hints naar Het_Fenomeen... Maar iedereen op Nielsch komt dan ook verdacht over. Ik snap er helemaal niks van hoe men deze ronde speelt. Maar leuk is anders
Omdat theedoekquote:
Borisz (1) Fenomeenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef Nielsch het volgende:
Unvote. Fenomeen
Vote D
Wil iemand het overnemen, zit mobiel
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Borisz (1) Fenomeen
Nielsch (6) Lynda, Bartjebart, 08gnot, Borisz, Vaduz
Het Fenomeen (1) Nielsch
D. (1) PatriQue89
Hebben we altijd zo gedaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.
doe niet zo triest johquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spelquote:
Hij heeft geen ban door het spelquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spel
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij heeft geen ban door het spel
je weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spel
nee hij zat over ludo te zeikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.
Niet, hij zat de kutten bij Ludo achterlijke grafmongoolquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.
Zelfs als dat zo zou zijn, gaat het om Hara en niet om het spel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En? Heb je al buikpijn van het lachen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga wel straks lachen als ik erachter kom dat ik maffia ben!
Doe anders even normaal of zo...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet, hij zat de kutten bij Ludo achterlijke grafmongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |