Omdat theedoekquote:
Borisz (1) Fenomeenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef Nielsch het volgende:
Unvote. Fenomeen
Vote D
Wil iemand het overnemen, zit mobiel
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Borisz (1) Fenomeen
Nielsch (6) Lynda, Bartjebart, 08gnot, Borisz, Vaduz
Het Fenomeen (1) Nielsch
D. (1) PatriQue89
Hebben we altijd zo gedaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.
doe niet zo triest johquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt heel slecht hè, dat hij gewoon mee mag blijven doen. Wmb is dit gewoon posten uit naam van gebande.
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spelquote:
Hij heeft geen ban door het spelquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spel
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij heeft geen ban door het spel
je weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit een ban gekregen omdat hij niet van ophouden wist over het spel
nee hij zat over ludo te zeikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.
Niet, hij zat de kutten bij Ludo achterlijke grafmongoolquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft een ban gekregen omdat hij in KLB door bleef gaan over de modacties van hara hier op het spel, gisteravond.
Zelfs als dat zo zou zijn, gaat het om Hara en niet om het spel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En? Heb je al buikpijn van het lachen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga wel straks lachen als ik erachter kom dat ik maffia ben!
Doe anders even normaal of zo...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet, hij zat de kutten bij Ludo achterlijke grafmongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |