quote:Ik ook als fotograaf, en ik hoop dat ik met rust word gelatenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef linkse_proleet het volgende:
wij zijn erbij en we gaan helemaal los
quote:Nu wel ja, want zonder de AFCA zijn jullie nergens...Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef linkse_proleet het volgende:
wij zijn erbij en we gaan helemaal los
quote:Je weet dat het artikel in de grondwet altijd al grenzen aangaf en sowieso alleen bedoelt is als afspraak tussen overheid en burger en niet burgers onderling?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:15 schreef Schitzo het volgende:
iemand in Nederland geen vrije menings uiting meer mag hebben
quote:Eerder een legertje ME + Marechaussee die ME gaan spelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:21 schreef OpaFladder het volgende:
Is Heras al gebeld? om er een groot hek omheen te zetten.
quote:weinig kans denk niet dat die lui zitten te wachten op persmuskietenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook als fotograaf, en ik hoop dat ik met rust word gelaten
Natuurlijk ga ik het geweld niet opzoeken, maar wil wel gewoon foto's kunnen maken
quote:http://www.rtvnh.nl/anp/3(...)EDL+niet+in+hun+stadAjax-supporters dulden EDL niet in hun stad.
De extreemrechtse English Defence League (EDL) is zaterdag wat Ajax-supporters betreft niet welkom in Amsterdam. De website AFCA.nl roept Ajax-aanhangers op om zaterdag naar de demonstratie in de Generatorstraat te komen, ,,omdat wij geen (gewelddadig) racisme en fascisme in onze stad tolereren''.
Op de homepage van de site voor Ajax-supporters staat een foto van een EDL-demonstratie met een rood kruis daar doorheen en daarboven de tekst 'Niet in onze stad!'.
De schrijvers van de oproep stellen geen geweld tegen de politie te willen gebruiken en de EDL niet te dulden in Amsterdam. Ajax-supporters zullen volgens de site om 13.00 uur verzamelen op station Sloterdijk, alvorens ze naar de Generatorweg in het Westelijk Havengebied zullen trekken.
quote:Dat zou in het geval van de EDL wel een unicum zijn als ze het dit keer niet voorzien hebben op de pers. Ik zou maar een helmpje opdoen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook als fotograaf, en ik hoop dat ik met rust word gelaten
Natuurlijk ga ik het geweld niet opzoeken, maar wil wel gewoon foto's kunnen maken
quote:True that.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ajax hooligans
Maar ik denk dat de politie wint. Het is niet voor niets de grootste gang die er is.
quote:Een nieuwe actiegroep heeft zich bij de gemeente gemeld om zaterdag te gaan demonstreren. Het gaat om de Amsterdam Rebel Clowns, een 'andersglobaliseringsbeweging' die voortkomt uit de kraakbeweging.
De Rebel Clowns willen een optocht houden van het Kattenlaantje naar het Jonas Daniël Meijerplein. De politie bestudeert nog of de route van de Rebel Clowns problemen oplevert.
De andere twee aangekondigde demonstraties zijn van de Dutch Defence League in het Westelijk Havengebied en het Platform tegen Vreemdelingenhaat op het Jonas Daniël Meijerplein.
De vierde demonstratie is van de Anti-Fascistische Aktie, maar die heeft zich nog niet officiëel gemeld bij de gemeente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |