Nah, sag mal 'Schweinhund' gegen der Polizei..quote:
Als het nou gewoon een d/t fout was oké..maar dit..quote:
sorry het is 1 uur?quote:Op zondag 7 november 2010 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als het nou gewoon een d/t fout was oké..maar dit..
Iets over één inderdaad. Gelukkig heb je wel leren klokkijkenquote:
Ook dan maak je zulke fouten niet.. Zei ipv zij, hen/hun consequent verwisselen, etc..quote:
Haha, maarja, daar heb je wel een soort van een waarheidjequote:Op zondag 7 november 2010 01:14 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Omdat Nederlanders vaker Duits horen dan Duitsers Nederlands.
16 miljoen tegenover 82 miljoen
Daarom! omdat het kan!quote:Op zondag 7 november 2010 01:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iets over één inderdaad. Gelukkig heb je wel leren klokkijken
haha. sorry, ik ben een nederlander maar met zoiets is mijn duits toch ietwat beter.. alleen zou ik op dit tijdstip ook bygod niet weten hoe ik het zal moeten zeggen..quote:Op zondag 7 november 2010 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dan maak je zulke fouten niet.. Zei ipv zij, hen/hun consequent verwisslen, etc..
Allemaal geen halsmisdaden, maar om dan een taaltopic te openen
quote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef mac_this het volgende:
Haha, Hhet dDuits komt ietwat enigszins in de buurt, alleen maar als zei zij nNederlands proberen te praten lukt het voor geen hol meter!
aAls wij hen napraten dan klinkt het vheel anders voor hun hen, dan dat wanneer zei zij nNederlands praten!
Nogmaals, ik plaag je maar een beetje...quote:Op zondag 7 november 2010 01:20 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha, klopt.. ik las het net in het andere topic:P!
Haha, dat mag hoor.. Ik ben nog nooit goed in nederlands geweest, dusja.quote:Op zondag 7 november 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik plaag je maar een beetje...
quote:Op zondag 7 november 2010 01:23 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha, dat mag hoor.. Ik ben nog nooit goed in nederlands geweest, dusja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |