Wow, je praat haast op een normale manier..quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Doe het gewoon niet meer. En lees even de regels.
een, maar hoe hij dan tegen iemand praatquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben het wel met timmmmm eens, eigenlijk. Ik bedoel, dood is dood, dus gewoon je snavel houden over het spel. Die regel is er niet voor niets.
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoekenquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben het wel met timmmmm eens, eigenlijk. Ik bedoel, dood is dood, dus gewoon je snavel houden over het spel. Die regel is er niet voor niets.
Je weet toch wie het zegt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
een, maar hoe hij dan tegen iemand praat
Als je nu de regels nog niet weet, ben je er ook een.quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoeken
Dat is nou tim. lekker laten gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoeken
* IJsdraakje kruipt graf weer in. En neemt een krat bier mee. *quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef lynda het volgende:
Wat een liefde weer! gaan de dode weer lekker dood zijn en hun mond houden?
I Understand the things I say, don't turn away from mequote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In your heaaaaaaaaaaaaahead, in your heaaaaaaheaheahead
mien jong, van mijn part kom je me opzoeken, zolang je je maar aan de regels houdt. Zķ irritant, mensen die niet op kunnen houden spelinhoudelijk te posten.quote:
Hebben mensen je wel eens verteld dat je bijzonder asociaal bentquote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mien jong, van mijn part kom je me opzoeken, zolang je je maar aan de regels houdt. Zķ irritant, mensen die niet op kunnen houden spelinhoudelijk te posten.
Makkelijk gezegd, maar je zomaar laten uitschelden... Mwa.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe alsof jij wel beetje verstandig bent!
Het is fok en kijk wie het zegtquote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben mensen je wel eens verteld dat je bijzonder asociaal bent![]()
[..]
Makkelijk gezegd, maar je zomaar laten uitschelden... Mwa.
Prima, punt is wel duidelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is fok en kijk wie het zegtgewoon niet reageren en lekker laten gaan!
Dat past heul niet in je kistquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kruipt graf weer in. En neemt een krat bier mee. *
Ik heb een superdeluxe kist, met koeling voor m'n bier en een supersnelle internetaansluiting voor m'n pc'tje. (Toch handig, ondergronds zitten.quote:
Is er nog ruimte naast je grafquote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een superdeluxe kist, met koeling voor m'n bier en een supersnelle internetaansluiting voor m'n pc'tje. (Toch handig, ondergronds zitten.)
Mee eens.quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben bloedserieus. Als je hier post, post je over sugar, spice and everything nice, maar niet over speldeelnemers of andere dingen die met het spel te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |