Ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd of we gelijk hebben.
Denk het niet...quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Als wendy en Stijnda maffia zijn dan zijn Nielsch, PS en/of cable de spionnen denk ik op basis van stempatroon.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:04 schreef Susi het volgende:
Wasmachines leven langer met StijnDa *ping*
Lang?quote:Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
Zo hebben jullie mij nou eindelijk door? Dat heeft nog lang geduurd, zei StijnDa.
Dat kan nog best lang zijn geweestquote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lang?Ik ben welgeteld 1 dag maffia geweest
1 Dag vind ik niet langquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan nog best lang zijn geweest
Dag BMquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Nielsch het volgende:
Vraagt zich nu af welke maffialeden er op zowel Wendy als StijnDa hebben gestemd. StijnDa omdat hij toch niet meer te redden was en Wendy omdat er dan tenminste nog 1 dorpsbewoner aanging...
Nee hoor, je bent ruim op tijd voor de volgende lynchquote:
Oh , dat scheeltquote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
slechts een uurtje ofzo... geeft niet, je stem had toch niet veel invloed meer gehad...
Ja Patrique je had het wel voor me op mogen nemenquote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat je maffia-collega's maar in de steek.
Goede taktiek iemand anders beschuldigen! zodat je zelf niet verdacht lijkt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
IK HOOP DAT JIJ SNEL STERFT IN DIT SPEL!quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kun je je zoals D. en gomi bijvoorbeeld beter stilhouden. Hou die gastjes in de gaten!quote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goede taktiek iemand anders beschuldigen! zodat je zelf niet verdacht lijkt.
Zijn verrassend stil geweest ja...quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kun je je zoals D. en gomi bijvoorbeeld beter stilhouden. Hou die gastjes in de gaten!
quote:Op maandag 8 november 2010 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JIJ SNEL STERFT IN DIT SPEL!
Heey, klootmongool, ben jij niet dood ofzo? Hou dan gewoon even je bek. Bedankt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn verrassend stil geweest ja...
ja, maar dat ben ik wel vaker gedurende t weekend hequote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kun je je zoals D. en gomi bijvoorbeeld beter stilhouden. Hou die gastjes in de gaten!
Goedemorgen timquote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heey, klootmongool, ben jij niet dood ofzo? Hou dan gewoon even je bek. Bedankt.
Ik heb jou anders nog nooit actief iets zien doen!quote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, maar dat ben ik wel vaker gedurende t weekend he
Als je dan je bek dicht houdt wil ik hem wel editten...quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben bloedserieus. Als je hier post, post je over sugar, spice and everything nice, maar niet over speldeelnemers of andere dingen die met het spel te maken hebben.
dan had je ms beter op moeten lettenquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nog nooit actief iets zien doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |