Jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:15 schreef ElmoFan het volgende:
Dusss....:
Swj, weet je vrouw dat je mod bent oo dit forum?
Ben je een leuke natuurkunde leraar?
Bijna natrium voor helium al!quote:
Als ik mn huis heb verkocht en een ander huis heb gekocht, dan ga ik haar weer volpurrenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre murp, wordt het niet eens tijd voor een tweede telg?
Op crewbash staat 2 weken ban, dus van mij mogen zequote:Op zaterdag 6 november 2010 09:48 schreef Driepink het volgende:
SWJ/Murp.. is het vermoeiend om mod te zijn, constant gebashed worden door users van wie je het topic sluit (vooral swj)
Hoezo kan ik dan SwJ autist blijven noemen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:51 schreef murp het volgende:
[..]
Op crewbash staat 2 weken ban, dus van mij mogen ze
Mwah, die enkele user die niet door heeft dat z'n topic gesloten is omdat het pure bagger is en daarom als een klein kind stampvoetend op z'n toetsenbord begint te rammen .... daar kan ik alleen maar om lachenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:48 schreef Driepink het volgende:
SWJ/Murp.. is het vermoeiend om mod te zijn, constant gebashed worden door users van wie je het topic sluit (vooral swj)
Af en toe, maar wel m'n zeldzame topics. Vooral Cooking with cum vindt ze geweldig.quote:
Rozequote:Op zaterdag 6 november 2010 09:53 schreef tochweerhenk het volgende:
hoi superworjmjim ik ben blij je deze vraag eindelijk te mogen vragen
wat is je leivelingkleur????
Alleen aan vrouwelijke users, mits tieten in m'n pm.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:00 schreef honkeytonk het volgende:
Zeg, SwJ, geef jij ooit positieve notes?
Ik amuseer me kostelijk.quote:
quote:
Echt serieus, waarom wordt een men in godsnaam NATUURKUNDE leraar?! Wat een KUTvak vond ik dat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Weinig verschil tussen een klas met pubers of een zooi ONZ-users in het gareel proberen te houden hoor.
Het is het makkelijkste vak ... gewoon logisch nadenken, er is niets aan. Aan dan natuurlijk de proefjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt serieus, waarom wordt een men in godsnaam NATUURKUNDE leraar?! Wat een KUTvak vond ik dat.
En ik kom nog uit de tijd dat scholen scholen waren.
Oh echt een welgemeend GADVER>
Oh en arme kindjes laat je niks wijsmaken, dat hele natuurkunde, en als ik t,och bezig ben dat wiskunde komt ondanks dat ze je dat op de mouw spelden, nooit meer voor in je hele verdere leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |