een, maar hoe hij dan tegen iemand praatquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben het wel met timmmmm eens, eigenlijk. Ik bedoel, dood is dood, dus gewoon je snavel houden over het spel. Die regel is er niet voor niets.
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoekenquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben het wel met timmmmm eens, eigenlijk. Ik bedoel, dood is dood, dus gewoon je snavel houden over het spel. Die regel is er niet voor niets.
Je weet toch wie het zegt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
een, maar hoe hij dan tegen iemand praat
Als je nu de regels nog niet weet, ben je er ook een.quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoeken
Dat is nou tim. lekker laten gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima maar als zijn 2e woord klootmongool is kan hij het lekker zelf uit gaan zoeken
* IJsdraakje kruipt graf weer in. En neemt een krat bier mee. *quote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef lynda het volgende:
Wat een liefde weer! gaan de dode weer lekker dood zijn en hun mond houden?
I Understand the things I say, don't turn away from mequote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In your heaaaaaaaaaaaaahead, in your heaaaaaaheaheahead
mien jong, van mijn part kom je me opzoeken, zolang je je maar aan de regels houdt. Zķ irritant, mensen die niet op kunnen houden spelinhoudelijk te posten.quote:
Hebben mensen je wel eens verteld dat je bijzonder asociaal bentquote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mien jong, van mijn part kom je me opzoeken, zolang je je maar aan de regels houdt. Zķ irritant, mensen die niet op kunnen houden spelinhoudelijk te posten.
Makkelijk gezegd, maar je zomaar laten uitschelden... Mwa.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe alsof jij wel beetje verstandig bent!
Het is fok en kijk wie het zegtquote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben mensen je wel eens verteld dat je bijzonder asociaal bent![]()
[..]
Makkelijk gezegd, maar je zomaar laten uitschelden... Mwa.
Prima, punt is wel duidelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is fok en kijk wie het zegtgewoon niet reageren en lekker laten gaan!
Dat past heul niet in je kistquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kruipt graf weer in. En neemt een krat bier mee. *
Ik heb een superdeluxe kist, met koeling voor m'n bier en een supersnelle internetaansluiting voor m'n pc'tje. (Toch handig, ondergronds zitten.quote:
Is er nog ruimte naast je grafquote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een superdeluxe kist, met koeling voor m'n bier en een supersnelle internetaansluiting voor m'n pc'tje. (Toch handig, ondergronds zitten.)
Mee eens.quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben bloedserieus. Als je hier post, post je over sugar, spice and everything nice, maar niet over speldeelnemers of andere dingen die met het spel te maken hebben.
Ja hoor, het maffiahoekje is nog lekker rustig.quote:
Oow oke... dat verklaart een boelquote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een superdeluxe kist, met koeling voor m'n bier en een supersnelle internetaansluiting voor m'n pc'tje. (Toch handig, ondergronds zitten.)
En schelden met ziektes?quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Spel beīnvloeden is vanaf nu note +1. Je weet dat je je waffel moet houden, doe het dan ook.
Ik verplaats mijn kist ff dan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor, het maffiahoekje is nog lekker rustig.
Krijg de griep jijquote:
Gratis notesquote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Spel beīnvloeden is vanaf nu note +1. Je weet dat je je waffel moet houden, doe het dan ook.
Als je spelletjes verziekt in MEN krijg je net zo goed een note, en in mijn forum ook.quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
Notes!!
Ga ergens anders je macht misbruiken joh. Je bent hier gewoon speldeelnemer en je mod-zijn heeft daar geen flikker mee te maken.
Inderdaad MIS-mod en als men iets in MIS steeds verziekt dan moet ik modden. Zo gaat dat. Verder zal het me werkelijk aan mijn reet roesten of jij het er mee eens bent of niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Ladidadida het volgende:
Jij bent geen MEN-mod maar een MIS-mod. Over het spel hier gaan de SL's en als jij notes wilt uitdelen over spelletjes dan moet je lekker in MEN gaan modden.
Oh en neem het topic dan mee naar waar het hoort
Zij is hier mod, en moet zorgen dat men zich aan de regels houdt. Als men het spel verziekt, verziekt men het topic, dan moet de mod ingrijpen. bijvoorbeeld door notes uit te delen. Dat lijkt me evidentquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
Notes!!
Ga ergens anders je macht misbruiken joh. Je bent hier gewoon speldeelnemer en je mod-zijn heeft daar geen flikker mee te maken.
Sorry, maar jij en praten over spelverzieken... ik kan het niet serieus nemen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij is hier mod, en moet zorgen dat men zich aan de regels houdt. Als men het spel verziekt, verziekt men het topic, dan moet de mod ingrijpen. bijvoorbeeld door notes uit te delen. Dat lijkt me evident
Ik vind het wel een beetje TE overdreven hoorquote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij is hier mod, en moet zorgen dat men zich aan de regels houdt. Als men het spel verziekt, verziekt men het topic, dan moet de mod ingrijpen. bijvoorbeeld door notes uit te delen. Dat lijkt me evident
Er is geen enkel probleem. Ik doe waarvoor ik blauw ben, en jij wil daar blijkbaar een probleem van makenquote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Ladidadida het volgende:
Er roest je wel meer aan je reet, dat is een beetje jouw probleem.
Daarom is ook haar forum, en niet het jouwequote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje TE overdreven hoor
Zeg, zit je hier nu mij verdacht te makenquote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kun je je zoals D. en gomi bijvoorbeeld beter stilhouden. Hou die gastjes in de gaten!
yeah en eigenlijk vertrouw ik hem niet echt tbh.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zit je hier nu mij verdacht te maken
Ja, iets met een scheet en roepen enzoquote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en eigenlijk vertrouw ik hem niet echt tbh.
vanaf t begin van deze ronde bekruipt mij t gevoel dat vaduz maffia is
Ik hou jou ook in de gaten hoorquote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zit je hier nu mij verdacht te maken
Da's niet erg, zolang je maar in mijn onschuld blijft gelovenquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou jou ook in de gaten hoor
Waarom denk je dat wij in dezelfde familie zitten? Weet je soms precies wie er in de andere familie zit?quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zitten in dezelfde maffia-familie en spannen nu weer samen. Lekker gemakkelijk.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind Gomi en D wel een beetje verdacht samen werken.
Ja is ook zoquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zeg wat en ineens komen jullie in het topic om beschuldigingen te ontkrachten. Jullie hebben intiem contact per PM.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij in dezelfde familie zitten? Weet je soma precies wie er in de andere familie zit?
samenwerken?. omdat we in 1 post allebei verdacht worden genoemd en we dat ontkennen?quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
wij als dorpelingen zullen jou moorden wel zien!quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
samenwerken?. omdat we in 1 post allebei verdacht worden genoemd en we dat ontkennen?
ik vind jou en vaduz en patje nu ineens wel erg verdacht in jullie samenwerking tbh
Samenwerken?quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
W8 maar zemmelquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Samenwerken?
Tot Vaduz ons beide noemde was er geen enkele link, dus als iemand verdacht doet is hij het wel
ik moord niet. ik ben pacifistquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wij als dorpelingen zullen jou moorden wel zien!
Daar gaat het toch niet omquote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom is ook haar forum, en niet het jouwe
Ja dat is ook wel zo, maar kom op dreigen met notesquote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
I'm with Hara, dood is mond dicht over het spel. En ja, dat is niet altijd makkelijk, maar als je je absoluut niet in kan houden kan je toch altijd PM'en enzo?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Blijkbaar werkt het niet om het gewoon normaal te zeggen, want ook in het vorige spel gebeurde het.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar kom op dreigen met notesBeetje kinderachtig
JE BENT NIET DOOD. HET IS EEN SPEL.quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
PM'en over het spel mag ook niet. Dood is dood.
Cablegunmaster (godfather)quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zei het schaap in wolfskleren.
Oeh hee, die ui ! Ik dacht dat ik die van Hara vervelend vondquote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE BENT NIET DOOD. HET IS EEN SPEL.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
Cablegunmaster (godfather)
![]()
tering die zag ik dus echt niet aankomen
loop wat te dollen net dat je verdacht bent, ben je gewoon de fucking gfodfather
At your service.quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh hee, die ui ! Ik dacht dat ik die van Hara vervelend vond
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank ben ik al dood, een fucking boshut.
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!quote:
Het feit dat de godfather ons verdacht probeerde te maken pleit ons wel vrij lijkt met zoquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Ja, dan kan ze beter gewoon notes gevenquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar kom op dreigen met notesBeetje kinderachtig
Gelukkig zitten wij lekker warm onder de grond met een kratje bierquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!
Ik doe volgende keer wel echt mee.quote:
En daar zijn we het allemaal over eens. Laten we er nu maar over ophouden, zodat men zich met de nachtpost bezig kan houden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze beter gewoon notes geven. Serieus, er zijn vaak genoeg waarschuwingen geweest en het haalt het spel onderuit. Het is niet meer dan logisch.
Ik weet dat we nu in Sicilië wonen ofzo, maar zelfs daar is democratie.quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daar zijn we het allemaal over eens. Laten we er nu maar over ophouden, zodat men zich met de nachtpost bezig kan houden.
Misschien wel een hele geīsoleerde boshutquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!
hmm en de mensen die met hem meespeelden weer extra verdacht.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat de godfather ons verdacht probeerde te maken pleit ons wel vrij lijkt met zo
Ik bedoel het niet als dreigement. Ik wilde men gewoon op de hoogte stellen omdat het eerst niet zo ging, dan kunnen ze zich in t vervolg nog bedenken. Sorry manquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze beter gewoon notes geven. Serieus, er zijn vaak genoeg waarschuwingen geweest en het haalt het spel onderuit. Het is niet meer dan logisch.
Derde grafsteen links toch?quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou een feestje in mijn graf. Dresscode: rags. Dead people only.
Jup, die met de obscene tekst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |