Cablegunmaster (godfather)quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zei het schaap in wolfskleren.
Oeh hee, die ui ! Ik dacht dat ik die van Hara vervelend vondquote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE BENT NIET DOOD. HET IS EEN SPEL.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
Cablegunmaster (godfather)
![]()
tering die zag ik dus echt niet aankomen
loop wat te dollen net dat je verdacht bent, ben je gewoon de fucking gfodfather
At your service.quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh hee, die ui ! Ik dacht dat ik die van Hara vervelend vond
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank ben ik al dood, een fucking boshut.
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!quote:
Het feit dat de godfather ons verdacht probeerde te maken pleit ons wel vrij lijkt met zoquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind Gomi en D wel een beetje verdacht samen werken.
Ja, dan kan ze beter gewoon notes gevenquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar kom op dreigen met notesBeetje kinderachtig
Gelukkig zitten wij lekker warm onder de grond met een kratje bierquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!
Ik doe volgende keer wel echt mee.quote:
En daar zijn we het allemaal over eens. Laten we er nu maar over ophouden, zodat men zich met de nachtpost bezig kan houden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze beter gewoon notes geven. Serieus, er zijn vaak genoeg waarschuwingen geweest en het haalt het spel onderuit. Het is niet meer dan logisch.
Ik weet dat we nu in Sicilië wonen ofzo, maar zelfs daar is democratie.quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daar zijn we het allemaal over eens. Laten we er nu maar over ophouden, zodat men zich met de nachtpost bezig kan houden.
Misschien wel een hele geīsoleerde boshutquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met dit weer, weet je hoe tochtig die hut is?!
hmm en de mensen die met hem meespeelden weer extra verdacht.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat de godfather ons verdacht probeerde te maken pleit ons wel vrij lijkt met zo
Ik bedoel het niet als dreigement. Ik wilde men gewoon op de hoogte stellen omdat het eerst niet zo ging, dan kunnen ze zich in t vervolg nog bedenken. Sorry manquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze beter gewoon notes geven. Serieus, er zijn vaak genoeg waarschuwingen geweest en het haalt het spel onderuit. Het is niet meer dan logisch.
Derde grafsteen links toch?quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou een feestje in mijn graf. Dresscode: rags. Dead people only.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |