Als mijn mond dan nog niet vastgerigormortist is dan zal ik ze misschien wel accepteren.quote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Erik, als jij dorp blijkt en Sheep is maffia, bied op op m'n knieen m'n nederige excuus aan
quote:Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, het geeft me een enorm gevoel van genoegen de 5 m's te reduceren tot een enkele.
Met die redenatie lijkt het me inderdaad logisch dat ik dorp ben.quote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Teamspel. Je wordt aan alle kanten verdacht als je je nek uitsteekt. En als ik rechercheur zou zijn, which I'm not, zou ik wat voorzichtiger zijn met mijn rol of met enige kennis. En informatie die je van anderen krijgt kan ook gelogen zijn, vorige ronde alleen al heb ik Isdatzo kunnen overtuigen dat ik onschuldig was, en had ik voor een aantal lynches zijn dorpsoudstestem gestuurd.
Wat is het voordeel van je rol openbaar bekend maken? Sowieso moet het dorp je maar op je woord geloven, en de maffia gaat je als potentieel gevaar zien. Hoe is het beter voor het team als jij je grote mond opentrekt met je rechercheurgedoe, en je de volgende nacht dood bent? So much voor die informatie die je in de rest van het spel zou kunnen geven. De speciale rollen die voor het dorp zijn, kan je beter voor jezelf houden, nietwaar?
Enkel daarom verdien je het te stervenquote:Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, het geeft me een enorm gevoel van genoegen de 5 m's te reduceren tot een enkele.
Liever daarom dan omdat je gewoon irritant en zeikerig bentquote:Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Enkel daarom verdien je het te sterven
Welke informatie heb je dan?quote:Op zondag 7 november 2010 18:15 schreef Tanin het volgende:
[..]
Met die redenatie lijkt het me inderdaad logisch dat ik dorp ben.
Waarom het beter is voor het team is dat er vanavond toch iemand zal sterven, en wie beter dan ik? die verder toch niets bij te dragen heeft? Voor hetzelfde geld komen er straks 2 mafia kills uit mijn informatie rollen, das 1 dode dorpeling tegen 2 dode mafioso, ik teken er voor!
En Trev heeft inmiddels bewezen onschuldig te zijn, dus geen enkele twijfel over de juistheid van zijn informatie...
Jij gaat nog niet vrijuit hoorquote:Op zondag 7 november 2010 19:15 schreef TheVulture het volgende:
En dan de schuld op mij proberen te schuiven ErikGoeie lynch
Hier sluit ik me wel alvast bij aan, voor geval ik vannacht ook een maffioso op bezoek gehad hebquote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk word ik straks koudgemaakt dus ik zou vooral gaan letten op de stemmen op Borisz en de mensen die naar Erik switchten toen hij toch al niet meer te redden was. Al kan Borisz net zo goed van de andere familie zijn
Lijkt me sterk, als je een plausiebele verdachte bent voor een nachtmoord, dan wil je mafia je echt niet dood hebben.quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk word ik straks koudgemaakt dus ik zou vooral gaan letten op de stemmen op Borisz en de mensen die naar Erik switchten toen hij toch al niet meer te redden was. Al kan Borisz net zo goed van de andere familie zijn
Huh? deze snap ik even niet?quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef timmmmm het volgende:
Tanin is dus de volgende met zijn-haar zwakzinnige pogingen erik te proberen te redden
Waarom zou jij in vredesnaam doodgemaakt worden?quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Vorige keer gebeurde het ook, de andere familie vermoorde toen ook iemand die wij in leven lieten omdat hij al verdacht wasquote:Op zondag 7 november 2010 19:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als je een plausiebele verdachte bent voor een nachtmoord, dan wil je mafia je echt niet dood hebben.
Goed punt. Ze jagen natuurlijk ook nog op elkaar!quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Vorige keer gebeurde het ook, de andere familie vermoorde toen ook iemand die wij in leven lieten omdat hij al verdacht was
O. Juist. toen ik net mobiel zat, las ik even verkeerd!quote:Op zondag 7 november 2010 19:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als je een plausiebele verdachte bent voor een nachtmoord, dan wil je mafia je echt niet dood hebben.
[..]
Huh? deze snap ik even niet?
Ik daagde Erik uit om zich te verdedigen, denkende dat het feit dat hij dat niet deed meer mensen zou overtuigen...
Voor hetzelfde geld zeg je dit omdat je zelf maffia bent! ik verdenk je.quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hier sluit ik me wel alvast bij aan, voor geval ik vannacht ook een maffioso op bezoek gehad heb
Bleek toen gewoon een dorpeling, maar wij wilden hem de volgende nacht weer verdacht maken zodat een onschuldige gelyncht zou worden.quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef Tanin het volgende:
[..]
Goed punt. Ze jagen natuurlijk ook nog op elkaar!
Ik denk dat wij toen echt geloofden dat ie bij jullie hoordequote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bleek toen gewoon een dorpeling, maar wij wilden hem de volgende nacht weer verdacht maken zodat een onschuldige gelyncht zou worden.
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik al gepost hadquote:Op zondag 7 november 2010 19:44 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat wij toen echt geloofden dat ie bij jullie hoorde
Maar misschien moeten we mensen niet zo verwarren met de details van onze vorige ervaring, straks denkt een onoplettende lezer nog dat we deze ronde mafia zijn
Ik mafia hoe kom je erbij.quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Calex en Micky zitten nu al op 2quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:55 schreef Ladidadida het volgende:
5. Stemmen is verplicht. Als je twee keer niet gestemd hebt, krijg je van ons een PM met de herinnering om te gaan stemmen. Mocht je stem dan een derde keer missen, word je gemodkilled en lig je uit het spel.
Die heb ik dan ook al lang gePM't.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lust heul geen Safari
* IJsdraakje pakt een biertje en gaat dood zitten wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |