quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Harajuku zat de krant te lezen. Het meest ingrijpende verhaal wat er in de avondkrant stond was de lynch op Dale. Ook zij was schuldig aan de dood van Dale. Het deed haar verdriet. Ze besloot nog even de hond uit te laten. Ze liep door het bos, en terwijl haar hond aan het poepen was, kreeg ze een klap op haar kop.Ze zag erg wazig, en zag hoe een maffia met witte trui en een zwarte jas, haar een grot in sleepte. In de grot was een grotmeer. Harajuku werd in de het meertje gegooid en het was ijskoud! Harajuku (dorpsbewoner) bevroor dood en werd nooit meer gevonden.
1 Van de oudste maffialeden liep door de straten van Foktown.Wie zal ik eens vermoorden vroeg hij zich af. Hij keek naar binnen bij sommige dorpsbewoners. Zijn oog viel op een man die een film zat te kijken.Die man keek een horrorfilm, en dat bracht hem op een idee... Hij liep naar de dealer op de hoek en kocht een ijspriem. Pffff wel veel geld voor een moordwapen, 1724 euro! Hij forceerde het slot van het huis van Trevland en sloop naar binnen.Trevland zat helemaal in de film, en op het moment dat de moordenaar in de film een ijspriem in de nek van het slachtoffer stak, stak de maffia de ijspriem in de nek van Trevland (Rechercheur).
Het was al wat later in de nacht, de maffia had al 2 moorden gepleegd deze nacht. En ik was de volgende die een moord moest doen. Ik liep naar het strand, het was hoog water. Er waren diverse spullen aangespoeld, waaronder een kandelaar. Ik pakte de kandelaar op en ging op weg naar het strand van Scheveningen.Daar zag ik een man staan. Ik liep op hem af en tilde de kandelaar omhoog. De man draaide zich om en schreeuwde: Ik heb een vrouw en 2 kinderen, alsjeblieft vermoord mij niet! Ik had geen medelijden en sloeg de kandelaar in de hersens van Beach. Beach was nog bij kennis en dook de zee in. Ik rende er achteraan, ik zag een touw liggen en pakte deze op.... Beach keek om en dat had hij niet moeten doen, ik deed het touw om ze net en trok het hard aand.... Beach (Forensic) werd vermoord in de zee aan het strand.
Kalkmaar zat rustig in bad televisie te kijken. Hij had een mooi klein televisietje in zijn badkamer staan, zodat hij zijn favoriete programma over foutenzoekende nazi's niet hoefde te missen. Terwijl Kalkmaar naar zijn programma keek, at hij een ijsje gemaakt van aarbeienijs, roomboter, nootmiskaat en gele pepers, wat hij erg lekker vond. Kalkmaar schrok toen hij ineens iets meende te horen op de gang. "Hallo?" probeerde hij voorzichtig. "I.. is.... Is daar iemand?" Met de moorden van de afgelopen nacht nog in zijn achterhoofd maakte Kalkmaar zich toch een beetje zorgen, en maakte hij zich op om uit bad te stappen. Kalkmaar had zijn ene been al uit het bad en net op het moment dat hij de tweede eruit wilde halen, glipte een sierlijke vrouwenhand het hoekje van de deur om en tikte de televisie in het badwater. Kalkmaar (dokter) gleed van de schrik uit en werd geëlektrocuteerd in zijn eigen bad.

of een oldbiequote:Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef Susi het volgende:
Tweede stukje duidt op iemand die ouder is. TheVulture is 30, wie zijn er nog meer wat ouder ?

quote:

charmed_angel is voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:02 schreef 08gnoT. het volgende:
1724: De VOCsite : gegevens VOC-schip Fijenoord 1724 Wie heeft ook alweer die VOC avatar? Misschien een vergezochte hint, maar toch

Jammer, ja.. had gehoopt dat o.a. hara langer zouden blijven leven.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:09 schreef Nielsch het volgende:
tvp vanaf mijn mobiel en de nacht overleefd... wellicht omdat ik dit weekend geen tijd heb om hints te zoeken. actievelingen gaan er weer snel uit zie ik...

Dat is wel het tegenstrijdige van dit spel inderdaad... haken de actievelingen na een tijd niet hierdoor af?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jammer, ja.. had gehoopt dat o.a. hara langer zouden blijven leven.

Het spel raakt er vooral zo dood van, en dan gaat op een gegeven moment niemand meer zoeken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is wel het tegenstrijdige van dit spel inderdaad... haken de actievelingen na een tijd niet hierdoor af?

Je wilt als maffia zijnde toch niet iemand in leven houden die te fanatiek is??quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is wel het tegenstrijdige van dit spel inderdaad... haken de actievelingen na een tijd niet hierdoor af?

"zat in bad televisie te kijken" - [CulSC]met tv's in de badkamer, nu nog een biertapquote:Kalkmaar zat rustig in bad televisie te kijken. Hij had een mooi klein televisietje in zijn badkamer staan, zodat hij zijn favoriete programma over foutenzoekende nazi's niet hoefde te missen. Terwijl Kalkmaar naar zijn programma keek, at hij een ijsje gemaakt van aarbeienijs, roomboter, nootmiskaat en gele pepers, wat hij erg lekker vond. Kalkmaar schrok toen hij ineens iets meende te horen op de gang. "Hallo?" probeerde hij voorzichtig. "I.. is.... Is daar iemand?" Met de moorden van de afgelopen nacht nog in zijn achterhoofd maakte Kalkmaar zich toch een beetje zorgen, en maakte hij zich op om uit bad te stappen. Kalkmaar had zijn ene been al uit het bad en net op het moment dat hij de tweede eruit wilde halen, glipte een sierlijke vrouwenhand het hoekje van de deur om en tikte de televisie in het badwater. Kalkmaar (dokter) gleed van de schrik uit en werd geëlektrocuteerd in zijn eigen bad.

Mensen die het druk hebben moeten zich gewoon niet opgevenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iedereen gewoon fanatiek is met hints zoeken, dan is het weer "eerlijk". Dat lijkt me beter dan dat de fanatiekelingen stoppen met fanatiek zijn.

Ja, nou, het kan natuurlijk zijn dat je een dag gewoon veel te doen hebt. Ik heb het in het weekend vaak druk en ben weinig bij een computer. Toevallig startte deze ronde én de vorige ronde (niet dus, maar toen had ik het gewoon te druk iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Mensen die het druk hebben moeten zich gewoon niet opgeven, vind ik

Uiteraard, zo onredelijk ben ik ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, het kan natuurlijk zijn dat je een dag gewoon veel te doen hebt. Ik heb het in het weekend vaak druk en ben weinig bij een computer. Toevallig startte deze ronde én de vorige ronde vlak voor het weekend en tja, ik probeer echt actief mee te doen, maar als je bijna een dag nadat de nacht is geweest pas online komt dan zijn er al veel hints gevonden of je hebt nauwelijks tijd ofzo.

quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Het derde stukje is in de ik-vorm geschreven. Waar zou dat op kunnen duiden?
Ik dacht eerst IBenny, maar die doet niet meequote:Het was al wat later in de nacht, de maffia had al 2 moorden gepleegd deze nacht. En ik was de volgende die een moord moest doen. Ik liep naar het strand, het was hoog water. Er waren diverse spullen aangespoeld, waaronder een kandelaar. Ik pakte de kandelaar op en ging op weg naar het strand van Scheveningen.Daar zag ik een man staan. Ik liep op hem af en tilde de kandelaar omhoog. De man draaide zich om en schreeuwde: Ik heb een vrouw en 2 kinderen, alsjeblieft vermoord mij niet! Ik had geen medelijden en sloeg de kandelaar in de hersens van Beach. Beach was nog bij kennis en dook de zee in. Ik rende er achteraan, ik zag een touw liggen en pakte deze op.... Beach keek om en dat had hij niet moeten doen, ik deed het touw om ze net en trok het hard aand.... Beach (Forensic) werd vermoord in de zee aan het strand.

Ja en telkens "strand" <<>> beachquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Het derde stukje is in de ik-vorm geschreven. Waar zou dat op kunnen duiden?

Ja en ik zat te denken aan een TTK-poster, maar die zijn er niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:24 schreef Susi het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eerst IBenny, maar die doet niet mee

dat is niet eens zo onlogisch, ik en strandquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en telkens "strand" <<>> beachHeeft Beach zich zelf doodvermoord?

Wat denk je van TheVulture, niet TTK, maar een dagboek is toch wel een ik-boek.:quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja en ik zat te denken aan een TTK-poster, maar die zijn er niet.

Calex en ik deden dat. Maar Beach heeft geen zelfmoord gepleegd, zie ook de post boven je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh? Kan je jezelf dan vermoorden? Ik dacht dat zelfmoord altijd gewoon als een soort zelfmoord zonder hints en zonder ingewikkeld gedoe gemeld werd.

Strand scheveningen - [RTL5] Oh oh Cherso #20 uit den haag, dicht bij scheveningenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat denk je van TheVulture, niet TTK, maar een dagboek is toch wel een ik-boek.:
Stem op je favo stukje van het Dagboek
Dagboek van een R&P-er Part II: Discussietopic

En dat hij een van de oudste is, wat heirboven al stond. En hij stemt wel erg snel op borisz.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Strand scheveningen - [RTL5] Oh oh Cherso #20 uit den haag, dicht bij scheveningen

Foutenzoekende nazi's - Studeert Taalwetenschap/Nederlandsquote:Kalkmaar zat rustig in bad televisie te kijken. Hij had een mooi klein televisietje in zijn badkamer staan, zodat hij zijn favoriete programma over foutenzoekende nazi's niet hoefde te missen. Terwijl Kalkmaar naar zijn programma keek, at hij een ijsje gemaakt van aarbeienijs, roomboter, nootmiskaat en gele pepers, wat hij erg lekker vond. Kalkmaar schrok toen hij ineens iets meende te horen op de gang. "Hallo?" probeerde hij voorzichtig. "I.. is.... Is daar iemand?" Met de moorden van de afgelopen nacht nog in zijn achterhoofd maakte Kalkmaar zich toch een beetje zorgen, en maakte hij zich op om uit bad te stappen. Kalkmaar had zijn ene been al uit het bad en net op het moment dat hij de tweede eruit wilde halen, glipte een sierlijke vrouwenhand het hoekje van de deur om en tikte de televisie in het badwater. Kalkmaar (dokter) gleed van de schrik uit en werd geëlektrocuteerd in zijn eigen bad.

SHJN : Show Hier Je Nagelsquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de sierlijke vrouwenhand niet icm household failurez.

Uhuhquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben dit keer gewoon dorp! En ik stem snel omdat ik verder niet makkelijk online kan nu ik geen laptop of pc heb!

Trevland keek de film op een tv, The Vulture heeft een TV als usericonquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En dat hij een van de oudste is, wat heirboven al stond. En hij stemt wel erg snel op borisz.
Edit: Dat was een ander stukje

Oh ok! Bedankt voor de ophelderingquote:

Ah. Dat wist ik nietquote:

quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok! Bedankt voor de opheldering!
Jongens, TV is dorp! Hij zegt het!

Uit haar fobo:quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef Susi het volgende:
Die laatste is IJsdraakje denk ik hoor
[..]
Foutenzoekende nazi's - Studeert Taalwetenschap/Nederlands
Ijsje met rare dingen erin en hete pepers - een ondertitel van: Fire in the taco bell ! + IJSdraakje
Sierlijke vrouwenhand - [SHJN SC] Household failurez (Show Hier Je Nagels)
Dat badverhaal is er dan omheen verzonnen, deden C'lex en ik ook![]()
Combinatie van ijssmaken?quote:

Daar wordt je firefox toch hatske traag vanquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
firefox + find in tabsHeb alle profielen, pohi's en fobo's openstaan

Ik denk dat we een maatje van erik hebben gevondenquote:Op zondag 7 november 2010 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar wordt je firefox toch hatske traag van
78 pagina's...

Ik browse ook met chrome, ik gebruik Fx alleen daarvoor nuquote:Op zondag 7 november 2010 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar wordt je firefox toch hatske traag van
78 pagina's...

Wowquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Sheepcidus het volgende:
17:24 is de tijd dat iemand geregistreerd is

Tha_Erikquote:1 Van de oudste maffialeden liep door de straten van Foktown.Wie zal ik eens vermoorden vroeg hij zich af. Hij keek naar binnen bij sommige dorpsbewoners. Zijn oog viel op een man die een film zat te kijken.Die man keek een horrorfilm, en dat bracht hem op een idee... Hij liep naar de dealer op de hoek en kocht een ijspriem. Pffff wel veel geld voor een moordwapen, 1724 euro! Hij forceerde het slot van het huis van Trevland en sloop naar binnen.Trevland zat helemaal in de film, en op het moment dat de moordenaar in de film een ijspriem in de nek van het slachtoffer stak, stak de maffia de ijspriem in de nek van Trevland (Rechercheur).

Hihi, die vind ik leuk.quote:Op zondag 7 november 2010 01:17 schreef 08gnoT. het volgende:
Hij forceerde het slot van het huis van Trevland en sloop naar binnen.
Modjes kunnen door slotjes posten

In pohi staat ook iets met griezelen...quote:Op zondag 7 november 2010 01:17 schreef Bartjebart het volgende:
Horrorfilm in de link met halloween? (topic van TAL SC)

Zei ik net al, ik heb firefox met de plugin find in tabs. Dus jij zei 17:24, die voerde ik in en alleen Erik's tabblad kwam tevoorschijnquote:Op zondag 7 november 2010 01:22 schreef Sheepcidus het volgende:
08gnoT. hoe wist je dat ik tha erik bedoelde?

quote:Op zondag 7 november 2010 01:22 schreef Sheepcidus het volgende:
08gnoT. hoe wist je dat ik tha erik bedoelde?

Je hoopte dat iemand zich zou verspreken?quote:Op zondag 7 november 2010 01:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Ok ik geloof je nu![]()
Ik had expres zijn naam niet genoemd namelijk.

Dacht misschien Erik zich zou verspreken, maar ja eigenlijk is die hint al sterk genoeg,quote:Op zondag 7 november 2010 01:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je hoopte dat iemand zich zou verspreken?![]()
Maar om een directe hint te vinden is die plugin wel verdomd makkelijk, voor andere dingen heb je er niet zo veel aan.

Ik denk dat dit de sterkste argument is, een TVquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
Trevland keek de film op een tv, The Vulture heeft een TV als usericon

Tanin, bartjebart, sheepcidus, puntenslijpsel, susi, borisz, hebben allemaal veel TVquote:Op zondag 7 november 2010 01:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de sterkste argument is, een TV. of bestaat er een Tv in het topic van een persoon ? * gaat zoeken*. Ik vind het trouwens zeer verdacht dat hij er niks op heeft te zeggen.
[HOMO] #2882 Met Thee voor de TV
[RTL5] Oh oh Cherso #20
Hij heeft 2 topics over de TV in zijn geschiedenis.

Serieus? dan moet ik toch beter zoekenquote:Op zondag 7 november 2010 01:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tanin, bartjebart, sheepcidus, puntenslijpsel, susi, borisz, hebben allemaal veel TV

Ja, ik bedoelde ook meer dat zijn UI een sterkere hint is dan die 2 topics in TVquote:Op zondag 7 november 2010 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieus? dan moet ik toch beter zoekeneerste keer dat ik me echt op feiten ga duiken.
Maar Vulture heeft ook duidelijk TV staan op zijn Usericon daarom vind ik het zeer verdacht
Om die reden verdenk ik hem.
IJsdraakje (2) Susi, Peter
Borisz (1) TheVulture
TheVulture(1) Cablegunmaster
Tha_Erik (2) 08gnot, Sheep

quote:Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
The Vulture... werkt ook wel toch

Gaf vrijdag al aan dat ik tot zondagavond mobiel zit... maar goed, dan telt hij toch niet...quote:Op zondag 7 november 2010 10:10 schreef Ladidadida het volgende:
Lijstje kopiëren en aanvullen, anders telt je stem niet.

Is vaker gebruikt net als aanmelddatum enzquote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef cablegunmaster het volgende:
IJsdraakje (1) Peter
Borisz (1) Nielsch
TheVulture(1) Tha_Erik
Tha_Erik (8) 08gnot, Sheep, Susi, Vulture, Lynda, dorpsoudste, Cablegunmaster.
#unvote TheVulture
#Vote Tha_Erik.
Als dat registratie tijd zelfs gebruikt mag worden , dan lijkt hij mij ook sterk verdacht.

En het getal 13 de vorige keerquote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Is vaker gebruikt net als aanmelddatum enz

quote:Op zondag 7 november 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben onschuldig!!!!
!!!! Ik word er keihard ingeluisd
. So much voor actieve deelname
!!!!

Een ding is zeker, dat is dan sowieso een persoon minder die wel actief isquote:

Ja, maar als het een actieve maffia minder is heb ik daar niet zo'n moeite meequote:Op zondag 7 november 2010 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een ding is zeker, dat is dan sowieso een persoon minder die wel actief is.

15 februari, het excuus van zomertijd gaat ook al niet op. Helaasquote:Op zondag 7 november 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben onschuldig!!!!
!!!!

Een kat in het nauwquote:

Dat klopt niet hoor, andere mensen riepen dat, ik heb toen zelfs vaak zat gezegd dat ik het prima begrijp als mensen op iemand zouden stemmen die langer meedoet met het spel.quote:Op zondag 7 november 2010 14:59 schreef Tanin het volgende:
Sorry dat ik er gisteren niet was jongens, zaterdag avond enzo...
## Tha_Erik
Allereerst zijn de hints sterk.
Ten tweede heeft hij de vorige ronde een geweldige BM campagne gevoert "stem mij! ik ben nieuw"

Ja, ik had toen 3 familieleden, en 13 stemmen oid. En ik stemde toen op Ladi, nu op Lynda, eigenlijk twee keer om dezelfde reden.quote:Op zondag 7 november 2010 15:06 schreef Tanin het volgende:
Je was mafia, jouw teamgenoten riepen dat, het maakt mij niet zoveel uit wie er op het idee kwam, het is tegenstrijdig met je huidige gedrag.
Ga me toch tot mijn dood verdedigenquote:Bovendien, het is niet de hoofdreden, ik draag het aan als extra argument.

Remember deze:quote:Op zondag 7 november 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben onschuldig!!!!
!!!!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok! Bedankt voor de opheldering!
Jongens, TV Tha_Erik is dorp onschuldig! Hij zegt het!

7 8quote:

Je moet nog wel je naam erbij zetten hequote:Op zondag 7 november 2010 16:29 schreef gomi het volgende:
## Vote Erik
IJsdraakje (1) Peter
Borisz (5) Nielsch, Het_Fenomeen, PatriQue89, Tha_Erik, Vaduz
Tha_Erik (14) 08gnot, Sheep, Susi, Vulture, Lynda, dorpsoudste, Cablegunmaster., Stijn, wendytje, Tanin, Bartjebart, IJsdraakje, gomi
die 17.24 vind ik erg sterk idd

Oopsquote:Op zondag 7 november 2010 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet nog wel je naam erbij zetten he
tyquote:Op zondag 7 november 2010 16:33 schreef lynda het volgende:
IJsdraakje (1) Peter
Borisz (5) Nielsch, Het_Fenomeen, PatriQue89, Tha_Erik, Vaduz
Tha_Erik (15) 08gnot, Sheep, Susi, Vulture, Lynda, dorpsoudste, Cablegunmaster., Stijn, wendytje, Tanin, Bartjebart, IJsdraakje, Borisz, Gomi

Misschien kun je een afscheidsspeech maken waarin je ons in de goede richting wijst?quote:

Jullie denken het allemaal al zo goed te weten, daar hebben jullie mij niet voor nodig hoorquote:Op zondag 7 november 2010 17:48 schreef Tanin het volgende:
[..]
Misschien kun je een afscheidsspeech maken waarin je ons in de goede richting wijst?

Een BigMac menu met franse friet (met frietsaus natuurlijk) en een sundae ijsje met aardbeiensaus na?quote:Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks van dat, ik wil een wagyubiestuk van een halve kilo, gebakken La Bonnotte-aardappel met een witte truffel-saffraansaus, hop-asperges en als nagerecht graag Strawberries Arnaud.
En ja, dat gaat allemaal van jullie belastingcenten!

Het kan twee kanten op:quote:Op zondag 7 november 2010 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie denken het allemaal al zo goed te weten, daar hebben jullie mij niet voor nodig hoor.

Als mijn mond dan nog niet vastgerigormortist is dan zal ik ze misschien wel accepteren.quote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Erik, als jij dorp blijkt en Sheep is maffia, bied op op m'n knieen m'n nederige excuus aan

quote:Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, het geeft me een enorm gevoel van genoegen de 5 m's te reduceren tot een enkele.

Met die redenatie lijkt het me inderdaad logisch dat ik dorp ben.quote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Teamspel. Je wordt aan alle kanten verdacht als je je nek uitsteekt. En als ik rechercheur zou zijn, which I'm not, zou ik wat voorzichtiger zijn met mijn rol of met enige kennis. En informatie die je van anderen krijgt kan ook gelogen zijn, vorige ronde alleen al heb ik Isdatzo kunnen overtuigen dat ik onschuldig was, en had ik voor een aantal lynches zijn dorpsoudstestem gestuurd.
Wat is het voordeel van je rol openbaar bekend maken? Sowieso moet het dorp je maar op je woord geloven, en de maffia gaat je als potentieel gevaar zien. Hoe is het beter voor het team als jij je grote mond opentrekt met je rechercheurgedoe, en je de volgende nacht dood bent? So much voor die informatie die je in de rest van het spel zou kunnen geven. De speciale rollen die voor het dorp zijn, kan je beter voor jezelf houden, nietwaar?

Enkel daarom verdien je het te stervenquote:Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, het geeft me een enorm gevoel van genoegen de 5 m's te reduceren tot een enkele.

Liever daarom dan omdat je gewoon irritant en zeikerig bentquote:Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Enkel daarom verdien je het te sterven

Welke informatie heb je dan?quote:Op zondag 7 november 2010 18:15 schreef Tanin het volgende:
[..]
Met die redenatie lijkt het me inderdaad logisch dat ik dorp ben.
Waarom het beter is voor het team is dat er vanavond toch iemand zal sterven, en wie beter dan ik? die verder toch niets bij te dragen heeft? Voor hetzelfde geld komen er straks 2 mafia kills uit mijn informatie rollen, das 1 dode dorpeling tegen 2 dode mafioso, ik teken er voor!
En Trev heeft inmiddels bewezen onschuldig te zijn, dus geen enkele twijfel over de juistheid van zijn informatie...

Jij gaat nog niet vrijuit hoorquote:Op zondag 7 november 2010 19:15 schreef TheVulture het volgende:
En dan de schuld op mij proberen te schuiven ErikGoeie lynch

Hier sluit ik me wel alvast bij aan, voor geval ik vannacht ook een maffioso op bezoek gehad hebquote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk word ik straks koudgemaakt dus ik zou vooral gaan letten op de stemmen op Borisz en de mensen die naar Erik switchten toen hij toch al niet meer te redden was. Al kan Borisz net zo goed van de andere familie zijn

Lijkt me sterk, als je een plausiebele verdachte bent voor een nachtmoord, dan wil je mafia je echt niet dood hebben.quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk word ik straks koudgemaakt dus ik zou vooral gaan letten op de stemmen op Borisz en de mensen die naar Erik switchten toen hij toch al niet meer te redden was. Al kan Borisz net zo goed van de andere familie zijn
Huh? deze snap ik even niet?quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef timmmmm het volgende:
Tanin is dus de volgende met zijn-haar zwakzinnige pogingen erik te proberen te redden

Waarom zou jij in vredesnaam doodgemaakt worden?quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:

Vorige keer gebeurde het ook, de andere familie vermoorde toen ook iemand die wij in leven lieten omdat hij al verdacht wasquote:Op zondag 7 november 2010 19:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als je een plausiebele verdachte bent voor een nachtmoord, dan wil je mafia je echt niet dood hebben.

Goed punt. Ze jagen natuurlijk ook nog op elkaar!quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Vorige keer gebeurde het ook, de andere familie vermoorde toen ook iemand die wij in leven lieten omdat hij al verdacht was

O. Juist. toen ik net mobiel zat, las ik even verkeerd!quote:Op zondag 7 november 2010 19:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als je een plausiebele verdachte bent voor een nachtmoord, dan wil je mafia je echt niet dood hebben.
[..]
Huh? deze snap ik even niet?
Ik daagde Erik uit om zich te verdedigen, denkende dat het feit dat hij dat niet deed meer mensen zou overtuigen...

Voor hetzelfde geld zeg je dit omdat je zelf maffia bent! ik verdenk je.quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hier sluit ik me wel alvast bij aan, voor geval ik vannacht ook een maffioso op bezoek gehad heb

Bleek toen gewoon een dorpeling, maar wij wilden hem de volgende nacht weer verdacht maken zodat een onschuldige gelyncht zou worden.quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef Tanin het volgende:
[..]
Goed punt. Ze jagen natuurlijk ook nog op elkaar!

Ik denk dat wij toen echt geloofden dat ie bij jullie hoordequote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bleek toen gewoon een dorpeling, maar wij wilden hem de volgende nacht weer verdacht maken zodat een onschuldige gelyncht zou worden.

Ja, dat bedacht ik me ook toen ik al gepost hadquote:Op zondag 7 november 2010 19:44 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat wij toen echt geloofden dat ie bij jullie hoorde
Maar misschien moeten we mensen niet zo verwarren met de details van onze vorige ervaring, straks denkt een onoplettende lezer nog dat we deze ronde mafia zijn

Ik mafia hoe kom je erbij.quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef TheVulture het volgende:

Calex en Micky zitten nu al op 2quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:55 schreef Ladidadida het volgende:
5. Stemmen is verplicht. Als je twee keer niet gestemd hebt, krijg je van ons een PM met de herinnering om te gaan stemmen. Mocht je stem dan een derde keer missen, word je gemodkilled en lig je uit het spel.

Die heb ik dan ook al lang gePM't.quote:

quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lust heul geen Safari
* IJsdraakje pakt een biertje en gaat dood zitten wezen.

Na die alcohol vast welquote:

Denk niet dat Psycho Tanin én Sheep én CaLeX kan vermoorden..quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Tanin - overal en nergens, sheepcidus had vrienden in alle hoeken
Nvm, als tanin het was zou het er wel bij staan omdat die dood is denk ik?

Ja, ik riep weer eens te snelquote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk niet dat Psycho Tanin én Sheep én CaLeX kan vermoorden..

Hallo,quote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Zoek ik eens een keer een hint, wordt het gelijk bestraft.

Warme bed / Bed / Slapen etcquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
Verderop in het dorp lag timmmm al lekker in zijn warme bed. Hij bracht zijn dagen het liefst zo veel mogelijk in bed door, om zich daar eigenlijk weinig nuttig te maken. Zo ook deze avond. Het was een mooie dag geweest met de moord op een maffia, en nu kon timmm heerlijk gaan slapen. Bijna was timmmm in slaap gedommeld, toen hij in de verte iets hoorde kraken. Half slapend ging hij rechtop in bed zitten, en hoorde toen zijn slaapkamerdeur heel zachtjes krakend opengaan. Een onbekend figuur liep timmms slaapkamer in. Wie ben jij! gilde timmm, ga weg alstjeblieft! Maar het maffiosootje was dit niet van plan. Hij liep op timmmm af en sloeg met een breekijzer in op timmmms hoofd. Deze schreeuwde het uit van de pijn en het bloed spoot uit elk denkbaar gat. Het maffiaatje mepte en sloeg maar door, en uiteindelijk stierf timmmm (dorpsbewoner) aan ernstig hersenletsel.
Programma Vermist / Verdwenen /quote:Naast timmmm woonde Sheepcidus en hij was deze avond nog laat op. Hij keek naar Vermist, waarin weer iemand verdwenen was. Sheep vond dit machtig mooi; hij was zelf zon amicaal persoon dat hij vrienden had in alle hoeken van het land. Sheep ging zo op in zijn programma, dat hij niet doorhad dat er al die tijd iemand achter de bank zat waar Sheep op zat. Ineens sprong deze persoon op, waardoor Sheep verrast achterom keek. De mob handelde pijlsnel; een stevig koord werd om Sheepcidus nek gebonden en steeds strakker aangetrokken. Sheeps ledematen schopten en sloegen willekeurig in het rond, maar na een paar tellen kwamen deze levenloos naast Sheepcidus (dorpsbewoner) lijf te hangen.

quote:Psychopaat Tanin was weer op pad. Hij vroeg zich af of hij dit keer een maffia zou afslachten of weer een dorpsbewoner? Hij reed richting Amsterdam, en kwam daar een heel interessant hoertje tegen. Hij raakte aan de praat, en aangezien hij al een paar maanden geen seks had gehad, besloot hij haar in te huren. Ze vertelde dat haar naam Calex was. Calex nam hem mee naar een huisje een paar straten verder op. Tanin kon niet meer wachten en scheurde de kleren van Calexs lijf. Hij duwde haar op de keukentafel, en stak met het keukenmes meerde malen in de kont van Calex. Daarna wurgde hij Calex (maffiahoer) en liep verward naar buiten

ami·caal bn, bw vriendschappelijk en informeel: ~ met elkaar omgaanquote:

In 6 VWO zit je toch?quote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ami·caal bn, bw vriendschappelijk en informeel: ~ met elkaar omgaan
Dat woord kende ik nog niet

Tuinhuisjequote:Ijsdraakje zat opgelucht in haar tuinhuisje. Ze kneep hem vanmiddag wel even tijdens de vergadering, ze hoorde dat er zowaar enkele verdenkingen tegen haar waren. Maar gelukkig werd iedereen omgepraat om toch vooral eens goed naar Tha_Erik te kijken, en dus was Ijsdraakje veilig. Ontspannen nam ze een slokje van haar Safari. Opeens hoorde ze een geluid in de bosjes naar haar. Reden om bang te zijn had Ijsdraakje niet, dus vroeg ze rustig: Wie is daar? Eén van de dorpsbewoners struikelde onhandig uit de bosjes. Sorry! verontschuldigde deze zich. Je ziet hier ook niks! Ijsdraakje keek eens goed naar de dorpeling, wiens lichaam niet helemaal okee leek. Wat doe je hier op dit tijdstip? vroeg ze. Een probleem uit de weg ruimen, zei de dorpeling, die direct daarop een pistool pakte en Ijsdraakje (maffia) met één schot doodschoot.
Sigaret / Rokenquote:Terwijl Tanin naar buiten liep kwam hij een donker persoon tegen. Deze man had een sigaret in zijn mond, en op het moment dat Tanin langs liep, blies de man de sigarettenrook in zijn gezicht. Tanin kan hier niet tegen en begon wild om zich heen te slaan. Tanin werd helemaal gek en trok als een potloodventer zijn jas open. De man keek lachend naar de penis van Tanin. Wat een kleine, zei de man. Tanin rende op hem af, maar de man stompte hem keihard in zijn gezicht. Met een gebroken neus viel Tanin op de grond. De man pakte zijn glazen flesje cola en sloeg deze tegen de slaap van Tanin. Het bloed kwam uit de oren en neus van Tanin, en Tanin (psychopaat) bloedde langzaam dood

Bij jou op school blijkbaar nietquote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen veelgebruikt woord he

quote:Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij jou op school blijkbaar niet

1. Chocoladesigarettenquote:Terwijl Tanin naar buiten liep kwam hij een donker persoon tegen. Deze man had een 1: sigaret in zijn mond, en op het moment dat Tanin langs liep, blies de man de sigarettenrook in zijn gezicht. Tanin kan hier niet tegen en begon wild om zich heen te slaan. Tanin werd helemaal gek en trok als een 2: potloodventer zijn jas open. De man keek lachend naar de penis van Tanin. Wat een kleine, zei de man. Tanin rende op hem af, maar de man stompte hem keihard in zijn gezicht. Met een gebroken neus viel Tanin op de grond. De man pakte zijn 3: glazen flesje cola en sloeg deze tegen de slaap van Tanin. Het bloed kwam uit de oren en neus van Tanin, en Tanin (psychopaat) bloedde langzaam dood

amicaal, vrienden in alle hoeken van het land - ambassadeur (ondertitel)quote:Naast timmmm woonde Sheepcidus en hij was deze avond nog laat op. Hij keek naar Vermist, waarin weer iemand verdwenen was. Sheep vond dit machtig mooi; hij was zelf zon amicaal persoon dat hij vrienden had in alle hoeken van het land. Sheep ging zo op in zijn programma, dat hij niet doorhad dat er al die tijd iemand achter de bank zat waar Sheep op zat. Ineens sprong deze persoon op, waardoor Sheep verrast achterom keek. De mob handelde pijlsnel; een stevig koord werd om Sheepcidus nek gebonden en steeds strakker aangetrokken. Sheeps ledematen schopten en sloegen willekeurig in het rond, maar na een paar tellen kwamen deze levenloos naast Sheepcidus (dorpsbewoner) lijf te hangen.
Ava is een wereldbolquote:Het feestgeruis was al enkele uren gestopt, toen zich net buiten het dorp een einzelganger bevond. Het was te laat om nog van het feest te komen, maar te vroeg om alweer uit de veren te zijn. Its an unfair world we live in, dacht hij bij zichzelf, terwijl hij onderweg was naar het huis van iBenny. Daar aangekomen zag hij dat deze zijn woonkamer had omgebouwd tot dansvloer en hier nog lekker aan het doorfeesten was. De dorpeling liep door de open deur naar binnen, stapte de dansvloer op en maakte zijn moves. iBenny schrok en staarde naar de rare bewegingen van de hem welbekende dorpsbewoner. Waarom ga je zo raar? vroeg iBenny, terwijl hij geschrokken naar de haast spastische dorpeling keek. Raar? RAAR?! Zeg liever wat anders! schreeuwde deze, terwijl hij dreigend op iBenny af kwam lopen en uit zijn zak een schroevendraaier tevoorschijn toverde. Zeg dat nog eens als je durft! iBenny probeerde te gillen, maar zijn adem stokte in zijn keel toen zijn ongenode gast de schroevendraaier in iBennys buik boorde, deze er weer uit trok en nog een aantal keer in iBenny stak. iBenny (psychiater) zakte in elkaar in een plas bloed op de dansvloer, en liet vrij snel daarna het leven

Tegen mij.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef lynda het volgende:
Nah ik vind niets tegen je.. maar ik kreeg net wel wat leuks in mijn PM

Ja, de nachtwaker of zo...quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ijsdraakje lijkt me door een dorpsrol vermoord aangezien de term dorpeling wordt gebruikt

Tja, ik moet m'n smoel toch houden.quote:

Iets zegt me dat het niet de bedoeling is dat je deze informatie deelt...quote:

wow.. ik wil wel beginnen met de eerste stem dit lijkt mij toch veel bewijs voor een persoon. Ik denk dan ook dat ze Ibenny heeft vermoord.quote:Op maandag 8 november 2010 00:00 schreef lynda het volgende:
Met dank aan ......![]()
[..]
amicaal, vrienden in alle hoeken van het land - ambassadeur (ondertitel)
opgaan in de film - topic over autisme
ledematen schopten willekeurig in het rond, zou kunnen verwijzen naar darmkrampjes in wendy's posthistorie
[..]
Ava is een wereldbol
Welbekende dorpsbewoner: foto van fotoboek?
Einzelganger: 9 december vredeslicht ophalen in Wenen (duits-duits)
{TK} Complete wooninrichting blank eiken woonkamer ombouwen
Wendy![]()
![]()

1) Einzelganger --> ava van een vrouwtje dat liever alleen wil zijn (schopt het mannetje weg)quote:Het feestgeruis was al enkele uren gestopt, toen zich net buiten het dorp een einzelganger bevond. Het was te laat om nog van het feest te komen, maar te vroeg om alweer uit de veren te zijn. Its an unfair world we live in, dacht hij bij zichzelf, terwijl hij onderweg was naar het huis van iBenny. Daar aangekomen zag hij dat deze zijn woonkamer had omgebouwd tot dansvloer en hier nog lekker aan het doorfeesten was. De dorpeling liep door de open deur naar binnen, stapte de dansvloer op en maakte zijn moves. iBenny schrok en staarde naar de rare bewegingen van de hem welbekende dorpsbewoner. Waarom ga je zo raar? vroeg iBenny, terwijl hij geschrokken naar de haast spastische dorpeling keek. Raar? RAAR?! Zeg liever wat anders! schreeuwde deze, terwijl hij dreigend op iBenny af kwam lopen en uit zijn zak een schroevendraaier tevoorschijn toverde. Zeg dat nog eens als je durft! iBenny probeerde te gillen, maar zijn adem stokte in zijn keel toen zijn ongenode gast de schroevendraaier in iBennys buik boorde, deze er weer uit trok en nog een aantal keer in iBenny stak. iBenny (psychiater) zakte in elkaar in een plas bloed op de dansvloer, en liet vrij snel daarna het leven
5) Hele dag geregend --> Alkmaar #30 - Regen en Wind (topic in S&S)quote:De hele dag had het geregend, maar nu was het eindelijk eventjes droog. Susi besloot dat dit het moment was om nog even een klein wandelingetje te maken, en begaf zich naar buiten. Bang was ze niet; de maffia-activiteiten waren ditmaal in de kiem gesmoord dus het dorp was weer veilig. Rustig liep Susi rond het dorp. Onderweg kwam ze de dorpsgek tegen, die ze vriendelijk groette. In het veld waren nog wat jongens een balletje aan het trappen, en alles leek goed en wel. Toen Susi op het bospad liep, bekroop haar toch een beetje een raar gevoel. Het was donker en doodstil in het bos. Susi keerde toch maar om en wilde weer naar huis lopen. Net op het moment dat ze zich omdraaide om terug te gaan, draaide er een auto het bospad op. Susi vertrouwde het niet; hier horen geen autos te komen. Ze zette het op een lopen, maar de auto gaf snel gas. Susi nam een sprintje, maar ze was al ver in het bos en de auto was sneller bij haar dan verwacht. Toen ze zich omkeerde zag ze in een flits de chauffeur: een uiterst agressief figuur keek haar woest aan en reed zonder aarzeling keihard op Susi in. Susi (dorpsoudste) viel op de grond en stierf vrijwel direct.

Lieve schat, ik verdenk je niet. Ik meen me alleen te herinneren dat er ineens iets was met TV en The_Vulture. Als jij zegt dat die van Tha_Erik kwamen (geloof ik zo), dan neem ik bij deze mijn woorden terug.quote:Op maandag 8 november 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Je mag mij verdenken maar volgens mij zijn er geen hints in mijn richting. De verdenkingen van gisteren kwamen uit Erik's koker en we weten wat zijn rol was. ik heb verder geen reden om Lynda te beschermen... de enige reden waarom ik denk dat ze geen maffia is is omdat dat dan de de derde keer op rij zou zijn dat ze maffia is en dat lijkt me statistisch onmogelijk... en haar hints zijn sterker dan die van jou
En ik denk dat Nielsch bij het clubje van Erik hoort en door de verdenking op mij te schuiven zichzelf buiten schot probeert te houden...

IK ONTKEN ALLES! Onschuldig ben ik! Ik ben er ingeluisdquote:Op maandag 8 november 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Je mag mij verdenken maar volgens mij zijn er geen hints in mijn richting. De verdenkingen van gisteren kwamen uit Erik's koker en we weten wat zijn rol was.

quote:Op maandag 8 november 2010 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
IK ONTKEN ALLES! Onschuldig ben ik! Ik ben er ingeluisd!

Je bent te druk bezig met alles op mij afschuiven ipv mee te stemmen op hints naar 2 manquote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef Nielsch het volgende:
kak, ik kan niet echt meer slapen...
eens even kijken...
Nog een extra reden om de BM te verdenken: Tha_Erik heeft als maffia voor Lynda als BM gestemd. En volgens Tanin (psychopaat) was dat sowieso al verdacht gedrag.
Ik vind de hints naar Lynda niet verder gezocht dan andere hints. Bovendien The_Vulture, werd jij ook niet al eens verdacht? Redelijke kans dat je haar daarom de hand boven het hoofd houdt.

Durf je een dubbele lynch aan vandaag, gezien de aanwijzingen van Stijnda en Wendy?quote:Op maandag 8 november 2010 10:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Je bent te druk bezig met alles op mij afschuiven ipv mee te stemmen op hints naar 2 man

wat een standaard reactie zegquote:Op maandag 8 november 2010 10:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Je bent te druk bezig met alles op mij afschuiven ipv mee te stemmen op hints naar 2 man

Wat wil je dan dat ik zeg?quote:

Okee, ik ben niet van het "ik ben echt wel dorp hoor" schreeuwen op het moment dat iemand met hints naar mij komt, maar op een hint moet ik toch echt even ingaan, omdat het me persoonlijk een beetje pijn doet:quote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Verder heeft Nielsch een rugby UI... zou ook een rugbybal kunnen zijn waar tegenaan wordt getrapt

Voorspelbare reactie.quote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, ik ben niet van het "ik ben echt wel dorp hoor" schreeuwen op het moment dat iemand met hints naar mij komt, maar op een hint moet ik toch echt even ingaan, omdat het me persoonlijk een beetje pijn doet:
Wij rugbyers dragen en gooien de bal vooral, trappen is not-done

Tenzij je Brian O'Driscoll heetquote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, ik ben niet van het "ik ben echt wel dorp hoor" schreeuwen op het moment dat iemand met hints naar mij komt, maar op een hint moet ik toch echt even ingaan, omdat het me persoonlijk een beetje pijn doet:
Wij rugbyers dragen en gooien de bal vooral, trappen is not-done

De pro's kicken inderdaad wel veel... maar als ik op een veldje voor de lol (touch) rugby speel, komen er geen kicks aan te pas.quote:Op maandag 8 november 2010 11:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Tenzij je Brian O'Driscoll heet![]()

Lijkt er op alsof Beach niet door maffia is vermoord?quote:Het was al wat later in de nacht, de maffia had al 2 moorden gepleegd deze nacht. En ik was de volgende die een moord moest doen..

Ze mochten gisteren alweer mailen voor een unban... als ze dat niet doen is dat hun eigen verantwoordelijkheid lijkt me...quote:Op maandag 8 november 2010 12:27 schreef Susi het volgende:
Uhm, ik weet niet of Patje vanavond ook weer kan stemmen hoor. Net als onze spelleider, zie MED.

Ik had zaterdagmiddag al weer toegang tot fokquote:Op maandag 8 november 2010 12:27 schreef Susi het volgende:
Uhm, ik weet niet of Patje vanavond ook weer kan stemmen hoor. Net als onze spelleider, zie MED.

Wasn't me this time!quote:

quote:Op maandag 8 november 2010 13:14 schreef Ladidadida het volgende:
Ik dacht al, is c_a nou alweer geband

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |