Is vaker gebruikt net als aanmelddatum enzquote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef cablegunmaster het volgende:
IJsdraakje (1) Peter
Borisz (1) Nielsch
TheVulture(1) Tha_Erik
Tha_Erik (8) 08gnot, Sheep, Susi, Vulture, Lynda, dorpsoudste, Cablegunmaster.
#unvote TheVulture
#Vote Tha_Erik.
Als dat registratie tijd zelfs gebruikt mag worden , dan lijkt hij mij ook sterk verdacht.
En het getal 13 de vorige keerquote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Is vaker gebruikt net als aanmelddatum enz
quote:Op zondag 7 november 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben onschuldig!!!!
!!!! Ik word er keihard ingeluisd
. So much voor actieve deelname
!!!!
Een ding is zeker, dat is dan sowieso een persoon minder die wel actief isquote:
Ja, maar als het een actieve maffia minder is heb ik daar niet zo'n moeite meequote:Op zondag 7 november 2010 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een ding is zeker, dat is dan sowieso een persoon minder die wel actief is.
15 februari, het excuus van zomertijd gaat ook al niet op. Helaasquote:Op zondag 7 november 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben onschuldig!!!!
!!!! Ik word er keihard ingeluisd
. So much voor actieve deelname
!!!!
Een kat in het nauwquote:
Dat klopt niet hoor, andere mensen riepen dat, ik heb toen zelfs vaak zat gezegd dat ik het prima begrijp als mensen op iemand zouden stemmen die langer meedoet met het spel.quote:Op zondag 7 november 2010 14:59 schreef Tanin het volgende:
Sorry dat ik er gisteren niet was jongens, zaterdag avond enzo...
## Tha_Erik
Allereerst zijn de hints sterk.
Ten tweede heeft hij de vorige ronde een geweldige BM campagne gevoert "stem mij! ik ben nieuw"
Ja, ik had toen 3 familieleden, en 13 stemmen oid. En ik stemde toen op Ladi, nu op Lynda, eigenlijk twee keer om dezelfde reden.quote:Op zondag 7 november 2010 15:06 schreef Tanin het volgende:
Je was mafia, jouw teamgenoten riepen dat, het maakt mij niet zoveel uit wie er op het idee kwam, het is tegenstrijdig met je huidige gedrag.
Ga me toch tot mijn dood verdedigenquote:Bovendien, het is niet de hoofdreden, ik draag het aan als extra argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |