abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88452727
dag ijs :W dag calex :W
Dus wie waren er nu nog over met hints..? *O*
  zondag 7 november 2010 @ 22:07:11 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88452774
Wat een slagveld.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 7 november 2010 @ 22:08:15 #203
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_88452852
Slaap lekker jongens ^O^
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 7 november 2010 @ 22:11:10 #204
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88453058
quote:
Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Ladidadida het volgende:
Slaap lekker jongens ^O^
Na die alcohol vast wel O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 7 november 2010 @ 22:11:12 #205
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88453061
Tanin - overal en nergens, sheepcidus had vrienden in alle hoeken

Nvm, als tanin het was zou het er wel bij staan omdat die dood is denk ik?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88453098
Ijsdraakje wou Dale voor BM.

Calex heeft op mij gestemd.. is 1 van de 2 maffia :)
pi_88453612
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Tanin - overal en nergens, sheepcidus had vrienden in alle hoeken

Nvm, als tanin het was zou het er wel bij staan omdat die dood is denk ik?
Denk niet dat Psycho Tanin én Sheep én CaLeX kan vermoorden.. ;)
  zondag 7 november 2010 @ 22:20:46 #208
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88453745
Zoek ik eens een keer een hint, wordt het gelijk bestraft. ;(
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 7 november 2010 @ 22:20:52 #209
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88453755
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Denk niet dat Psycho Tanin én Sheep én CaLeX kan vermoorden.. ;)
Ja, ik riep weer eens te snel :') Ik post gewoon elke hersenscheet in dit topic, wie weet is het een puzzelstukje. In dit geval denk ik niet nee, daarom editte ik ook :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zondag 7 november 2010 @ 22:24:44 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88454064
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Zoek ik eens een keer een hint, wordt het gelijk bestraft. ;(
Hallo, :9.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88454129
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
Verderop in het dorp lag timmmm al lekker in zijn warme bed. Hij bracht zijn dagen het liefst zo veel mogelijk in bed door, om zich daar eigenlijk weinig nuttig te maken. Zo ook deze avond. Het was een mooie dag geweest met de moord op een maffia, en nu kon timmm heerlijk gaan slapen. Bijna was timmmm in slaap gedommeld, toen hij in de verte iets hoorde kraken. Half slapend ging hij rechtop in bed zitten, en hoorde toen zijn slaapkamerdeur heel zachtjes krakend opengaan. Een onbekend figuur liep timmms slaapkamer in. Wie ben jij! gilde timmm, ga weg alstjeblieft! Maar het maffiosootje was dit niet van plan. Hij liep op timmmm af en sloeg met een breekijzer in op timmmms hoofd. Deze schreeuwde het uit van de pijn en het bloed spoot uit elk denkbaar gat. Het maffiaatje mepte en sloeg maar door, en uiteindelijk stierf timmmm (dorpsbewoner) aan ernstig hersenletsel.
Warme bed / Bed / Slapen etc
Weinig nuttig
Kraken? kraaktopic?

quote:
Naast timmmm woonde Sheepcidus en hij was deze avond nog laat op. Hij keek naar Vermist, waarin weer iemand verdwenen was. Sheep vond dit machtig mooi; hij was zelf zon amicaal persoon dat hij vrienden had in alle hoeken van het land. Sheep ging zo op in zijn programma, dat hij niet doorhad dat er al die tijd iemand achter de bank zat waar Sheep op zat. Ineens sprong deze persoon op, waardoor Sheep verrast achterom keek. De mob handelde pijlsnel; een stevig koord werd om Sheepcidus nek gebonden en steeds strakker aangetrokken. Sheeps ledematen schopten en sloegen willekeurig in het rond, maar na een paar tellen kwamen deze levenloos naast Sheepcidus (dorpsbewoner) lijf te hangen.
Programma Vermist / Verdwenen /
Amicaal
Alle hoeken van het land
pi_88454673
quote:
Psychopaat Tanin was weer op pad. Hij vroeg zich af of hij dit keer een maffia zou afslachten of weer een dorpsbewoner? Hij reed richting Amsterdam, en kwam daar een heel interessant hoertje tegen. Hij raakte aan de praat, en aangezien hij al een paar maanden geen seks had gehad, besloot hij haar in te huren. Ze vertelde dat haar naam Calex was. Calex nam hem mee naar een huisje een paar straten verder op. Tanin kon niet meer wachten en scheurde de kleren van Calexs lijf. Hij duwde haar op de keukentafel, en stak met het keukenmes meerde malen in de kont van Calex. Daarna wurgde hij Calex (maffiahoer) en liep verward naar buiten
_O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88454735
Zat ik toch goed bij Ijsdraakje :P
dag
pi_88454744
quote:
6s.gif Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef lynda het volgende:

Amicaal
ami·caal bn, bw vriendschappelijk en informeel: ~ met elkaar omgaan
Dat woord kende ik nog niet :')
pi_88454929
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

ami·caal bn, bw vriendschappelijk en informeel: ~ met elkaar omgaan
Dat woord kende ik nog niet :')
In 6 VWO zit je toch? :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88455128
quote:
Ijsdraakje zat opgelucht in haar tuinhuisje. Ze kneep hem vanmiddag wel even tijdens de vergadering, ze hoorde dat er zowaar enkele verdenkingen tegen haar waren. Maar gelukkig werd iedereen omgepraat om toch vooral eens goed naar Tha_Erik te kijken, en dus was Ijsdraakje veilig. Ontspannen nam ze een slokje van haar Safari. Opeens hoorde ze een geluid in de bosjes naar haar. Reden om bang te zijn had Ijsdraakje niet, dus vroeg ze rustig: Wie is daar? Eén van de dorpsbewoners struikelde onhandig uit de bosjes. Sorry! verontschuldigde deze zich. Je ziet hier ook niks! Ijsdraakje keek eens goed naar de dorpeling, wiens lichaam niet helemaal okee leek. Wat doe je hier op dit tijdstip? vroeg ze. Een probleem uit de weg ruimen, zei de dorpeling, die direct daarop een pistool pakte en Ijsdraakje (maffia) met één schot doodschoot.
Tuinhuisje
Vergadering
Safari / Alcohol etc

quote:
Terwijl Tanin naar buiten liep kwam hij een donker persoon tegen. Deze man had een sigaret in zijn mond, en op het moment dat Tanin langs liep, blies de man de sigarettenrook in zijn gezicht. Tanin kan hier niet tegen en begon wild om zich heen te slaan. Tanin werd helemaal gek en trok als een potloodventer zijn jas open. De man keek lachend naar de penis van Tanin. Wat een kleine, zei de man. Tanin rende op hem af, maar de man stompte hem keihard in zijn gezicht. Met een gebroken neus viel Tanin op de grond. De man pakte zijn glazen flesje cola en sloeg deze tegen de slaap van Tanin. Het bloed kwam uit de oren en neus van Tanin, en Tanin (psychopaat) bloedde langzaam dood
Sigaret / Roken
Potloodventer / penis
Gek worden / wild
Flesje cola

[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 07-11-2010 22:44:51 ]
pi_88455207
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In 6 VWO zit je toch? :{
Ja, maar het is geen veelgebruikt woord he :')
pi_88455272
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja, maar het is geen veelgebruikt woord he :')
Bij jou op school blijkbaar niet :N
pi_88455343
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij jou op school blijkbaar niet :N
:')
pi_88456312
Wtf, bijltjesdag weer.
That's all folks!
pi_88457582
Ik ga morgen hints zoeken maar we moeten ook de spion niet vergeten: wie heeft er niet op maffia gestemd?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_88457761
Die stemmers op borisz van gisteren moeten we maar eens goed bekijken. Ten eerste leven ze allemaal nog en mijn onderbuik zegt dat er familie van Tha_Erik bijzit
pi_88457791
Vandaag: Nielsch, Fenomeen, Patrique en Vaduz
Niet gestemd: D., Micky en Patje
pi_88457908
Ik ben vast geen familie van Erik. _O-
That's all folks!
pi_88457964
Nah ik vind niets tegen je.. maar ik kreeg net wel wat leuks in mijn PM :D
pi_88457987
Ijsdraakje lijkt me door een dorpsrol vermoord aangezien de term dorpeling wordt gebruikt
pi_88458014
Namens een dorpsbewoner in mijn PM :D
quote:
Terwijl Tanin naar buiten liep kwam hij een donker persoon tegen. Deze man had een 1: sigaret in zijn mond, en op het moment dat Tanin langs liep, blies de man de sigarettenrook in zijn gezicht. Tanin kan hier niet tegen en begon wild om zich heen te slaan. Tanin werd helemaal gek en trok als een 2: potloodventer zijn jas open. De man keek lachend naar de penis van Tanin. Wat een kleine, zei de man. Tanin rende op hem af, maar de man stompte hem keihard in zijn gezicht. Met een gebroken neus viel Tanin op de grond. De man pakte zijn 3: glazen flesje cola en sloeg deze tegen de slaap van Tanin. Het bloed kwam uit de oren en neus van Tanin, en Tanin (psychopaat) bloedde langzaam dood
1. Chocoladesigaretten
2. Fokke en sukke fotoboek
3. Bavariatekst fotoboek (verwijzing naar Frisdrank en Flesje)

Stijnda :W

[ Bericht 2% gewijzigd door lynda op 08-11-2010 00:01:50 ]
pi_88458594
Wat een stilte en toch views O+
pi_88458886
Met dank aan ...... })

quote:
Naast timmmm woonde Sheepcidus en hij was deze avond nog laat op. Hij keek naar Vermist, waarin weer iemand verdwenen was. Sheep vond dit machtig mooi; hij was zelf zon amicaal persoon dat hij vrienden had in alle hoeken van het land. Sheep ging zo op in zijn programma, dat hij niet doorhad dat er al die tijd iemand achter de bank zat waar Sheep op zat. Ineens sprong deze persoon op, waardoor Sheep verrast achterom keek. De mob handelde pijlsnel; een stevig koord werd om Sheepcidus nek gebonden en steeds strakker aangetrokken. Sheeps ledematen schopten en sloegen willekeurig in het rond, maar na een paar tellen kwamen deze levenloos naast Sheepcidus (dorpsbewoner) lijf te hangen.
amicaal, vrienden in alle hoeken van het land - ambassadeur (ondertitel)
opgaan in de film - topic over autisme
ledematen schopten willekeurig in het rond, zou kunnen verwijzen naar darmkrampjes in wendy's posthistorie

quote:
Het feestgeruis was al enkele uren gestopt, toen zich net buiten het dorp een einzelganger bevond. Het was te laat om nog van het feest te komen, maar te vroeg om alweer uit de veren te zijn. Its an unfair world we live in, dacht hij bij zichzelf, terwijl hij onderweg was naar het huis van iBenny. Daar aangekomen zag hij dat deze zijn woonkamer had omgebouwd tot dansvloer en hier nog lekker aan het doorfeesten was. De dorpeling liep door de open deur naar binnen, stapte de dansvloer op en maakte zijn moves. iBenny schrok en staarde naar de rare bewegingen van de hem welbekende dorpsbewoner. Waarom ga je zo raar? vroeg iBenny, terwijl hij geschrokken naar de haast spastische dorpeling keek. Raar? RAAR?! Zeg liever wat anders! schreeuwde deze, terwijl hij dreigend op iBenny af kwam lopen en uit zijn zak een schroevendraaier tevoorschijn toverde. Zeg dat nog eens als je durft! iBenny probeerde te gillen, maar zijn adem stokte in zijn keel toen zijn ongenode gast de schroevendraaier in iBennys buik boorde, deze er weer uit trok en nog een aantal keer in iBenny stak. iBenny (psychiater) zakte in elkaar in een plas bloed op de dansvloer, en liet vrij snel daarna het leven
Ava is een wereldbol
Welbekende dorpsbewoner: foto van fotoboek?
Einzelganger: 9 december vredeslicht ophalen in Wenen (duits-duits)
{TK} Complete wooninrichting blank eiken woonkamer ombouwen

Wendy :W :+

[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 08-11-2010 00:21:25 ]
  maandag 8 november 2010 @ 00:08:21 #230
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88459215
Ik had zoooooo'n zin om lekker mafia te gaan slachten, dan contact te zoeken met de psychiater, me tot dorp te laten bekeren en dan lekker feest vieren als alle mafia dood zijn.
Dus wat gebeurd er? De psychiater valt de eerste nacht dood neer :N

Veel plezier mensen!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tanin op 08-11-2010 00:29:29 ]
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88459398
quote:
6s.gif Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef lynda het volgende:
Nah ik vind niets tegen je.. maar ik kreeg net wel wat leuks in mijn PM :D
Tegen mij. :o Naaktpics?
That's all folks!
pi_88459486
Nee zie hierboven :6 ~O>
  maandag 8 november 2010 @ 00:16:55 #233
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88459554
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ijsdraakje lijkt me door een dorpsrol vermoord aangezien de term dorpeling wordt gebruikt
Ja, de nachtwaker of zo...
  maandag 8 november 2010 @ 00:18:28 #234
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88459612
quote:
6s.gif Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef lynda het volgende:
Wat een stilte en toch views O+
Tja, ik moet m'n smoel toch houden. :P

Al ben ik wel benieuwd wie mij vermoord heeft. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_88459646
Eerst nog even de dood van Timmmmm uitzoeken :Y
pi_88459722
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Tanin het volgende:
Iets zegt me dat het niet de bedoeling is dat je deze informatie deelt...
pi_88459799
O+

[ Bericht 73% gewijzigd door lynda op 08-11-2010 00:29:01 ]
  maandag 8 november 2010 @ 00:27:11 #238
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88459902
@ Bart en Lynda: Lijkt me dat dat duidelijk werd uit de nachtpost...? Maar goed, voor de zekerheid maar even weggehaald.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88459938
Heeft te maken met de nachten etc.. Daar mag gewoon niets over gezegd worden dus ook niet of jij iets hebt gedaan.. Snappie? :)
  maandag 8 november 2010 @ 00:30:17 #240
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88459998
Ja ok...maar het staat letterlijk in het verhaal geschreven :? Whatever, tis al weer weg! Have mercy on me! O+
pi_88460041
je weet hoe het soms kan zijn O+
  maandag 8 november 2010 @ 00:40:07 #242
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88460269
Geen genade.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88461470
quote:
6s.gif Op maandag 8 november 2010 00:00 schreef lynda het volgende:
Met dank aan ...... })

[..]

amicaal, vrienden in alle hoeken van het land - ambassadeur (ondertitel)
opgaan in de film - topic over autisme
ledematen schopten willekeurig in het rond, zou kunnen verwijzen naar darmkrampjes in wendy's posthistorie

[..]

Ava is een wereldbol
Welbekende dorpsbewoner: foto van fotoboek?
Einzelganger: 9 december vredeslicht ophalen in Wenen (duits-duits)
{TK} Complete wooninrichting blank eiken woonkamer ombouwen

Wendy :W :+
wow.. ik wil wel beginnen met de eerste stem dit lijkt mij toch veel bewijs voor een persoon. Ik denk dan ook dat ze Ibenny heeft vermoord.

#Cable vote Wendy
Wendytje (1) Cable
Redacted
  maandag 8 november 2010 @ 03:01:24 #244
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88461779
Ik vind de hints naar stijnda wel erg sterk.

##vote stijnda
Wendytje (1) Cable
StijnDa (1) 08gnot
pi_88462104
Ik vind onze BM eigenlijk wel een beetje verdacht, aan de hand van een eerdere moord op iBenny (heb nu tijdens nachtdienst eindelijk tijd om hints te zoeken!) en de moord op Susi:

quote:
Het feestgeruis was al enkele uren gestopt, toen zich net buiten het dorp een einzelganger bevond. Het was te laat om nog van het feest te komen, maar te vroeg om alweer uit de veren te zijn. Its an unfair world we live in, dacht hij bij zichzelf, terwijl hij onderweg was naar het huis van iBenny. Daar aangekomen zag hij dat deze zijn woonkamer had omgebouwd tot dansvloer en hier nog lekker aan het doorfeesten was. De dorpeling liep door de open deur naar binnen, stapte de dansvloer op en maakte zijn moves. iBenny schrok en staarde naar de rare bewegingen van de hem welbekende dorpsbewoner. Waarom ga je zo raar? vroeg iBenny, terwijl hij geschrokken naar de haast spastische dorpeling keek. Raar? RAAR?! Zeg liever wat anders! schreeuwde deze, terwijl hij dreigend op iBenny af kwam lopen en uit zijn zak een schroevendraaier tevoorschijn toverde. Zeg dat nog eens als je durft! iBenny probeerde te gillen, maar zijn adem stokte in zijn keel toen zijn ongenode gast de schroevendraaier in iBennys buik boorde, deze er weer uit trok en nog een aantal keer in iBenny stak. iBenny (psychiater) zakte in elkaar in een plas bloed op de dansvloer, en liet vrij snel daarna het leven
1) Einzelganger --> ava van een vrouwtje dat liever alleen wil zijn (schopt het mannetje weg)
2) Woonkamer omgebouwd tot dansvloer --> Innepin gaat verbouwen (topic in K&W)
3) iBenny schrok en staarde naar de rare bewegingen van de hem welbekende dorpsbewoner. Waarom ga je zo raar? vroeg iBenny, terwijl hij geschrokken naar de haast spastische dorpeling keek --> Paranormal Activity 2 is coming (topic in GC)… + in Paranormal Activity 1 maakte de bezeten hoofdrolspeelster ook allerlei spastische bewegingen…
4) Schroevendraaier in iBenny’s buik --> Grasparkieten #11 – vogeltjes met volle buikjes (topic in F&F), een buikje vol met een schroevendraaier ja!

En een nacht later:

quote:
De hele dag had het geregend, maar nu was het eindelijk eventjes droog. Susi besloot dat dit het moment was om nog even een klein wandelingetje te maken, en begaf zich naar buiten. Bang was ze niet; de maffia-activiteiten waren ditmaal in de kiem gesmoord dus het dorp was weer veilig. Rustig liep Susi rond het dorp. Onderweg kwam ze de dorpsgek tegen, die ze vriendelijk groette. In het veld waren nog wat jongens een balletje aan het trappen, en alles leek goed en wel. Toen Susi op het bospad liep, bekroop haar toch een beetje een raar gevoel. Het was donker en doodstil in het bos. Susi keerde toch maar om en wilde weer naar huis lopen. Net op het moment dat ze zich omdraaide om terug te gaan, draaide er een auto het bospad op. Susi vertrouwde het niet; hier horen geen autos te komen. Ze zette het op een lopen, maar de auto gaf snel gas. Susi nam een sprintje, maar ze was al ver in het bos en de auto was sneller bij haar dan verwacht. Toen ze zich omkeerde zag ze in een flits de chauffeur: een uiterst agressief figuur keek haar woest aan en reed zonder aarzeling keihard op Susi in. Susi (dorpsoudste) viel op de grond en stierf vrijwel direct.
5) Hele dag geregend --> Alkmaar #30 - Regen en Wind (topic in S&S)
6) Balletje aan het trappen --> Fotoboek van Lynda: veel voetbalfoto's + het bijschrift 'voetbalgek!!'

Ik begrijp dat het misschien niet logisch is als een maffia BM aan het moorden slaat, maar aan de andere kant, er is niemand die het verwacht ("oh, de maffia BM wordt toch de wind uit de zeilen gehouden bij het moorden, zodat die zo lang mogelijk blijft") en wellicht dat de maffia juist daarom kiest om Lynda te laten moorden. Daarnaast, Lynda doet wel erg haar best om vage hints naar zoveel mogelijk mensen te herleiden.

Voor mij is het duidelijk ## vote Lynda

Wendytje (1) Cable
StijnDa (1) 08gnot
Lynda (1) Nielsch

Zo, en nu naar huis en slapen!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2010 07:09:16 ]
pi_88462912
De hints naar stijnda en wendy zijn sterk, de hints naar lynda wat verder gezocht. Bovendien komen ze van iemand die bij dede borisz-stemmers hoorde. Ik twijfel, misschien een dubbele lynch?
pi_88462971
mijn anusch, wat doe je :'(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 8 november 2010 @ 09:25:48 #248
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_88463418
Wendytje (1) Cable
StijnDa (1) 08gnot, Het_Fenomeen
Lynda (1) Nielsch
pi_88464547
# Vote Wendy... al zou ik nog steeds een dubbele lynch willen om ook op Stijnda te kunnen stemmen :P

Wendytje (2) Cable, TheVulture
StijnDa (2) 08gnot, Het_Fenomeen
Lynda (1) Nielsch
pi_88464634
kak, ik kan niet echt meer slapen...

eens even kijken...

Nog een extra reden om de BM te verdenken: Tha_Erik heeft als maffia voor Lynda als BM gestemd. En volgens Tanin (psychopaat) was dat sowieso al verdacht gedrag.

Ik vind de hints naar Lynda niet verder gezocht dan andere hints. Bovendien The_Vulture, werd jij ook niet al eens verdacht? Redelijke kans dat je haar daarom de hand boven het hoofd houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')