Trevland keek de film op een tv, The Vulture heeft een TV als usericonquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En dat hij een van de oudste is, wat heirboven al stond. En hij stemt wel erg snel op borisz.
Edit: Dat was een ander stukje

Oh ok! Bedankt voor de ophelderingquote:

Ah. Dat wist ik nietquote:

quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok! Bedankt voor de opheldering!
Jongens, TV is dorp! Hij zegt het!

Uit haar fobo:quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef Susi het volgende:
Die laatste is IJsdraakje denk ik hoor
[..]
Foutenzoekende nazi's - Studeert Taalwetenschap/Nederlands
Ijsje met rare dingen erin en hete pepers - een ondertitel van: Fire in the taco bell ! + IJSdraakje
Sierlijke vrouwenhand - [SHJN SC] Household failurez (Show Hier Je Nagels)
Dat badverhaal is er dan omheen verzonnen, deden C'lex en ik ook![]()
Combinatie van ijssmaken?quote:

Daar wordt je firefox toch hatske traag vanquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
firefox + find in tabsHeb alle profielen, pohi's en fobo's openstaan

Ik denk dat we een maatje van erik hebben gevondenquote:Op zondag 7 november 2010 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar wordt je firefox toch hatske traag van
78 pagina's...

Ik browse ook met chrome, ik gebruik Fx alleen daarvoor nuquote:Op zondag 7 november 2010 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar wordt je firefox toch hatske traag van
78 pagina's...

Wowquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Sheepcidus het volgende:
17:24 is de tijd dat iemand geregistreerd is

Tha_Erikquote:1 Van de oudste maffialeden liep door de straten van Foktown.Wie zal ik eens vermoorden vroeg hij zich af. Hij keek naar binnen bij sommige dorpsbewoners. Zijn oog viel op een man die een film zat te kijken.Die man keek een horrorfilm, en dat bracht hem op een idee... Hij liep naar de dealer op de hoek en kocht een ijspriem. Pffff wel veel geld voor een moordwapen, 1724 euro! Hij forceerde het slot van het huis van Trevland en sloop naar binnen.Trevland zat helemaal in de film, en op het moment dat de moordenaar in de film een ijspriem in de nek van het slachtoffer stak, stak de maffia de ijspriem in de nek van Trevland (Rechercheur).

Hihi, die vind ik leuk.quote:Op zondag 7 november 2010 01:17 schreef 08gnoT. het volgende:
Hij forceerde het slot van het huis van Trevland en sloop naar binnen.
Modjes kunnen door slotjes posten

In pohi staat ook iets met griezelen...quote:Op zondag 7 november 2010 01:17 schreef Bartjebart het volgende:
Horrorfilm in de link met halloween? (topic van TAL SC)

Zei ik net al, ik heb firefox met de plugin find in tabs. Dus jij zei 17:24, die voerde ik in en alleen Erik's tabblad kwam tevoorschijnquote:Op zondag 7 november 2010 01:22 schreef Sheepcidus het volgende:
08gnoT. hoe wist je dat ik tha erik bedoelde?

quote:Op zondag 7 november 2010 01:22 schreef Sheepcidus het volgende:
08gnoT. hoe wist je dat ik tha erik bedoelde?

Je hoopte dat iemand zich zou verspreken?quote:Op zondag 7 november 2010 01:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Ok ik geloof je nu![]()
Ik had expres zijn naam niet genoemd namelijk.

Dacht misschien Erik zich zou verspreken, maar ja eigenlijk is die hint al sterk genoeg,quote:Op zondag 7 november 2010 01:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je hoopte dat iemand zich zou verspreken?![]()
Maar om een directe hint te vinden is die plugin wel verdomd makkelijk, voor andere dingen heb je er niet zo veel aan.

Ik denk dat dit de sterkste argument is, een TVquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
Trevland keek de film op een tv, The Vulture heeft een TV als usericon

Tanin, bartjebart, sheepcidus, puntenslijpsel, susi, borisz, hebben allemaal veel TVquote:Op zondag 7 november 2010 01:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de sterkste argument is, een TV. of bestaat er een Tv in het topic van een persoon ? * gaat zoeken*. Ik vind het trouwens zeer verdacht dat hij er niks op heeft te zeggen.
[HOMO] #2882 Met Thee voor de TV
[RTL5] Oh oh Cherso #20
Hij heeft 2 topics over de TV in zijn geschiedenis.

Serieus? dan moet ik toch beter zoekenquote:Op zondag 7 november 2010 01:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tanin, bartjebart, sheepcidus, puntenslijpsel, susi, borisz, hebben allemaal veel TV

Ja, ik bedoelde ook meer dat zijn UI een sterkere hint is dan die 2 topics in TVquote:Op zondag 7 november 2010 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieus? dan moet ik toch beter zoekeneerste keer dat ik me echt op feiten ga duiken.
Maar Vulture heeft ook duidelijk TV staan op zijn Usericon daarom vind ik het zeer verdacht
Om die reden verdenk ik hem.
IJsdraakje (2) Susi, Peter
Borisz (1) TheVulture
TheVulture(1) Cablegunmaster
Tha_Erik (2) 08gnot, Sheep

quote:Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
The Vulture... werkt ook wel toch

Gaf vrijdag al aan dat ik tot zondagavond mobiel zit... maar goed, dan telt hij toch niet...quote:Op zondag 7 november 2010 10:10 schreef Ladidadida het volgende:
Lijstje kopiëren en aanvullen, anders telt je stem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |