quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:38 schreef lynda het volgende:
Erik, Fenomeen, Calex, Dale en Boris nog
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:47 schreef Bartjebart het volgende:
##vote Lynda
(tegen beter weten in...)
Okquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor het prijsgeven van je rol?
Ik neem aan dat het verdelen van de rollen random gaat, dus iedereen even veel kans heeft ongeacht andere potjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok er maar op dat Lynda geen maffia is omdat ze dat zeer recent al eens was
klopt, maar 3 keer achter elkaar is vast niet zo gebruikelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het verdelen van de rollen random gaat, dus iedereen even veel kans heeft ongeacht andere potjes.
Prima, want dat boek leek me wel heel tofquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor het prijsgeven van je rol?
Maar daar houdt Koffiemanager natuurlijk geen rekening mee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt, maar 3 keer achter elkaar is vast niet zo gebruikelijk
true, maar statistisch gezienquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar daar houdt Koffiemanager natuurlijk geen rekening mee.
Het is loting he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok er maar op dat Lynda geen maffia is omdat ze dat zeer recent al eens was
Tja, je weet niet wat daar gebeurt hoor, daar achter de schermenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik heel naïef als ik denk dat de SL-ers dat dan wel aanpassen als iemand voor de 3e keer achter elkaar maffia is?
Dat zou wel dom van me zijn, niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef lynda het volgende:
Des te harder jij dingen roept nu je minder stemmen hebt des te meer ik jou in de gaten houd
Geef mij eens een goede reden om op jou te stemmen.quote:
GO GO GO JOSEPH YOU KNOW WHAT THEY SAY!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Gelijk dat Go Go Go Joseph in m'n kop
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gezien de ervaring van de vorige ronde?
Ik vond mezelf een hele goede BM hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat de SL's helaas nog niet zijn overgegaan tot het automatisch doodvermoorden van de laatste stemmerquote:
Ja dat is ook wel een beetje hard hequote:Op vrijdag 5 november 2010 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat de SL's helaas nog niet zijn overgegaan tot het automatisch doodvermoorden van de laatste stemmer
Het is een uitstekende stimulans voor mij om mijn best te doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geef mij eens een goede reden om op jou te stemmen.
Meedoen moet genoeg stimulans zijn om je best te doen imo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een uitstekende stimulans voor mij om mijn best te doen.
yeah idd. de verkiezing loopt al dus we zijn al begonnen idd. maar je begreep wel wat ik bedoelde hequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn al begonnen, maar na 19:00 uur mag er niet meer gestemd worden
lynda was toch ook maffia? Had niet echt uit gemaakt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best, ook als ik slaap tijdens de nacht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meedoen moet genoeg stimulans zijn om je best te doen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |