quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:38 schreef lynda het volgende:
Erik, Fenomeen, Calex, Dale en Boris nog
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:47 schreef Bartjebart het volgende:
##vote Lynda
(tegen beter weten in...)
Okquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor het prijsgeven van je rol?
Ik neem aan dat het verdelen van de rollen random gaat, dus iedereen even veel kans heeft ongeacht andere potjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok er maar op dat Lynda geen maffia is omdat ze dat zeer recent al eens was
klopt, maar 3 keer achter elkaar is vast niet zo gebruikelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het verdelen van de rollen random gaat, dus iedereen even veel kans heeft ongeacht andere potjes.
Prima, want dat boek leek me wel heel tofquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor het prijsgeven van je rol?
Maar daar houdt Koffiemanager natuurlijk geen rekening mee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt, maar 3 keer achter elkaar is vast niet zo gebruikelijk
true, maar statistisch gezienquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar daar houdt Koffiemanager natuurlijk geen rekening mee.
Het is loting he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok er maar op dat Lynda geen maffia is omdat ze dat zeer recent al eens was
Tja, je weet niet wat daar gebeurt hoor, daar achter de schermenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik heel naïef als ik denk dat de SL-ers dat dan wel aanpassen als iemand voor de 3e keer achter elkaar maffia is?
Dat zou wel dom van me zijn, niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef lynda het volgende:
Des te harder jij dingen roept nu je minder stemmen hebt des te meer ik jou in de gaten houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |