Geef mij eens een goede reden om op jou te stemmen.quote:
GO GO GO JOSEPH YOU KNOW WHAT THEY SAY!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Gelijk dat Go Go Go Joseph in m'n kop
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gezien de ervaring van de vorige ronde?
Ik vond mezelf een hele goede BM hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat de SL's helaas nog niet zijn overgegaan tot het automatisch doodvermoorden van de laatste stemmerquote:
Ja dat is ook wel een beetje hard hequote:Op vrijdag 5 november 2010 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat de SL's helaas nog niet zijn overgegaan tot het automatisch doodvermoorden van de laatste stemmer
Het is een uitstekende stimulans voor mij om mijn best te doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geef mij eens een goede reden om op jou te stemmen.
Meedoen moet genoeg stimulans zijn om je best te doen imo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een uitstekende stimulans voor mij om mijn best te doen.
yeah idd. de verkiezing loopt al dus we zijn al begonnen idd. maar je begreep wel wat ik bedoelde hequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn al begonnen, maar na 19:00 uur mag er niet meer gestemd worden
lynda was toch ook maffia? Had niet echt uit gemaakt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best, ook als ik slaap tijdens de nacht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meedoen moet genoeg stimulans zijn om je best te doen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |