Tnxquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef remmertjuh het volgende:
Toffe bak, is er van dit model eigenlijk eentje geweest met een turbomotor? anders kun je die erinlepelen
Tnxquote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef FransDeens het volgende:
Lekker bezig hoor, leuke wagen ook. Begrijp ik nou goed dat je 'nog nooit' aan een auto hebt geknutseld maar er niet voor terugdeinst om de auto zelf te verlagen? Dat kan ik wel waarderen, technisch inzicht.
tof! ook een coupe? welke kleur?quote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
Zo'n polo heb ik ook gehad....
Hoe is de koppakking?
toen ik hem kocht was hij rood toen die weer wegging roze...quote:Op maandag 8 november 2010 12:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
tof! ook een coupe? welke kleur?
koppakking is okay
Mwoah, accuwak is erger bij de polo's, heb er zelf gelukkig geen last vanquote:Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
toen ik hem kocht was hij rood toen die weer wegging roze...
idd ook een coupé.
Koppakking zijn nogal vaak problemen bij deze auto, zo ook die van mij, vandaar mijn vraag.
Je bent trouwens druk aan het poetsen geweest onder de motorkap, ziet er netjes uit. Wat is dat kastje wat je boven je radiator hebt zitten?
Zit nog te twijfelen of ik het erinhoud.. ene kant is het niet mooi, andere kant.. de originele licht opbrengst vond ik zwaar klote...quote:Op maandag 8 november 2010 13:57 schreef BroesWillems het volgende:
Xenon? In een Polo? Da's toch niet mooi....
3000k mag wel, elk ander is no-go op zo'n poloquote:Op woensdag 10 november 2010 09:11 schreef BroesWillems het volgende:
Turq die zegt dat je Xenon moet hebben, is de grootste reden om het niet te hebben...
volgens google is dat geel o.Oquote:Op woensdag 10 november 2010 21:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
3000k mag wel, elk ander is no-go op zo'n polo
Ook hoe minder, hoe lager de lichtopbrengst aan de onderkant van het spectrum. Wit geeft het meeste licht en is dus het optimum (rond 4300k).quote:Op zondag 14 november 2010 01:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Ziet er mooi uit, maar NOOIT, NOOIT je remklauw zo laten hangen aan de slang.. hang hem op met een touwtje om je naaf heen ofzo, dat ie iig niet aan de remslang hangt
En Geel geeft meer licht dan wit..
Hoe lager de K-Waarde (Kelvin = licht tempratuur/kleur) hoe meer licht opbrengst.. daarom zie je met 12.000K een stuk minder dan 6.000K bijv...
quote:Op zondag 14 november 2010 15:24 schreef Microtubuli het volgende:
Wat een kleine remschijfjes, en dat voor een GT uitvoering
Laten we er op houden dat je even grote kans hebt om aangehouden te worden, trek geen aandacht en ze 9 v.d. 10x niksquote:Op zondag 14 november 2010 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
Politie zal je zeker ook minder snel aanhouden met geel licht als met dat bijna blauwe licht zeker?
Alleen lampen als je al bestaande Xenonset hebtquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Weet iemand of ik dan enkel andere lampjes hoef te kopen?
Of moet ik ook die kastjes vervangen?
Had gelijk een upgrade gedaan dan beste vriend.. ff naar sloop, GT/GTI/G40 klauwe gehaald, nieuwe geventileerde schijven gehaald @ heuts/dealert/interwebz..quote:
asjeblieft niet, dat is zo goedkoop.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef Gurb het volgende:
Leuke auto, vriend van mij heeft ook jaren met zo'n auto rondgereden, leuk ding!
Komt er nog iets van een booskijker / motorkapverlenger?
Nou, ja dat zou kunnen, maar ik ben nog niet bezig met een motorswapquote:Op woensdag 1 december 2010 06:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Jong, als ik zo'n grote ouwe schuur had he had ik er allaaang een brug in gezet en met de dag in en dag uit blokken swappen![]()
![]()
Succes verder, wanneer kwamen de M3 spiegels met knipperlichten en lexus looks binnen ook alweer?
Ehm ja okayquote:Op zondag 2 januari 2011 17:39 schreef Microtubuli het volgende:
Lelijk autootje maar je huis daarentegen
Tnx, ja uitlaat moet ik nog ff goed hangen haha.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef vannelle het volgende:
Je uitlaat hangt wel ernstig laag onder je auto, ophangrubber kapot?
Velgen staan em goed trouwens! Vind ik wel mooi.
Maar steken je wielen nou niet buiten de wielkasten?
Zeg, had jij niet je eigen topic? Ja. Mooi.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Zaten wel goed vast, 100% passend maar kleur verschil.. dat steekt af.. En hij is wat breder aan de begin en einde omdat ik de wielkasten wou verbreden en het dan wel mooi zou aansluiten..
Maar nu alleen wielkasten verbreden en thats it.. Ik hoef geen sideskirts meerOp de M3 skirts na..
Jaaa.. maar: Turqs Project: BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 2...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg, had jij niet je eigen topic? Ja. Mooi.
Dit topic gaat toch over opgepimpte ouwe wagens? Dus volledig ontopicquote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg, had jij niet je eigen topic? Ja. Mooi.
[Sorry Annequote:Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Zaten wel goed vast, 100% passend maar kleur verschil.. dat steekt af.. En hij is wat breder aan de begin en einde omdat ik de wielkasten wou verbreden en het dan wel mooi zou aansluiten..
Maar nu alleen wielkasten verbreden en thats it.. Ik hoef geen sideskirts meerOp de M3 skirts na..
Ja ehm klinkt leuk, betaal jij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:
R32 Bi-Turboblok?
Of een simpele 4-2-1 spruitstukje?
Laat em maar lekker pruttelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja ehm klinkt leuk, betaal jij?
Nee zit te denken aan andere nokkenstok
uitlaatspruitstuk ook ja, eventueel ander kristal en hogere benzine druk.
Ik zou er wel voor zorgen dat het luchtfilter gewoon koude lucht kan gaan verwerken in plaats van de warme lucht die van je motor komt.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef FalleNk810i het volgende:
Inmiddels voorzien van openluchtfilter!
[ afbeelding ]
quote:Zo als idd al eerder werd gezegt "je hebt koude lucht nodig"! Waarom koude lucht? Nou dat is een natuurkundig fenomeen. Koude lucht bevat namelijk meer CO2 en hoe meer CO2 des te beter de verbranding. Sommigen zullen het wel kennen als je door de mist rijd dat je auto iets heftiger reageerd. Dit komt dus omdat de lucht rijk is aan CO2.
Dus waar moet je je filter nu dan plaatsen??????
Sommigen zeggen dat het het beste is om dat bij het filterhuis te doen maar bedenk wel dat je een vervangingsfilter hebt en die past dus niet in de oorspronkelijke behuizing (dat is trouwns ook niet de bedoeling ). Helaas hadden we in die behuizing wel een filter zitten die tegen de warmte kon door de behuizing en het probleem is nu dat het zou kunnen zijn dat je de filter dicht bij de motor hebt zitten. Dat betekend dus veel warme lucht en weinig CO2!!!!!
Oplossingen zijn hiervoor gelukkig voldoende. Neem een complete kit met alu. buisen en je kunt hem in elke gewenste bocht vast zetten. Nadeel: ver van de oorspronkelijke pijp af.
Bevestig hem zo dicht mogelijk bij de oorspronkelijke pijp en maak er een ramair van door een luchthapper te monteren. Voordeel: Veel koude lucht die tevens voor de koeling van het gehele blok zorgt. Nadeel: extreeme oplossing omdat dit wel wat gaat kosten (persoonlijk zou ik voor de eerste optie gaan).
Zat te denken aan iets van Schrick of Catcams, dat zijn in ieder geval de sportnokkenasjes die makkelijk te verkrijgen zijn, kosten helaas wel redelijk wat geld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:17 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Laat em maar lekker pruttelen![]()
Wat voor nokkenas heb je in gedachte?
Okay, dus al die rommel ertussen uit, maar dan krijg je geen jank geluid? want t geluid wat uit je bimmer komt, komt door dat blok wat er in ligt hoop.. niet dat ik zometeen ook dat geluid krijg met mn 55pkquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Spruitstuk en alleen een einddemper..
Heb ik ook op me Uno gehad en op mijn Corsa, ook op mijn BMW nu..
Ook heb ik Freeflow (zonder dempers vanaf spruitstuk) onder de Golf TDI gehad, maar dat was een TurboDiesel, daar werd het geluid al gedempt door de Turbo..
En het geld wat je @ een nokkenstok uitgeeft kun je toch beter besteden aan een 1.6 blokje? Na mijn weten gewoon plug & play en meer vermogen maar toch origineel, dus je betrouwbaarheid blijft gehandhaafd..
Ik neem aan dat zo iets toch al gauw 4-600 euro kost? Voor dat geld heb je zeker weten wel een 1.6 blokje.. OF misschien een 1.8je-2.0 litertje van een golf? (weet niet of dat past?)
Er zal waarschijnlijk wel lucht in de ruimte komen inderdaad, maar de warme lucht van de motor verdringt de koude lucht die naar binnen wil komen, die lucht moet toch ergens heen en verdwijnt niet zomaar. De koude lucht die binnenkomt wordt dus altijd opgewarmd en dat wil je gewoon niet, hoe goed je 'luchtstroom' onder de motorkap ook is. En je wilt natuurlijk dat de koude lucht direct naar het luchtfilter gaat, niet via een omweg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef FalleNk810i het volgende:
Wat betreft het luchtfilter.
Ja ik heb sinds kort een openluchtfilter![]()
Polo is nou niet echt de auto waar veel onder de motorkap zit dat de luchtstroom blokkeerd..
Doordat het originele buizenstelsel is verwijderd is er veel open ruimte ontstaan, dus met die luchtstroom zit het wel goed.
Klopt dat je het niet echt merkt in de prestaties, maar ik vind het wel leuk als tie wat sportiever klinkt in de hogere toeren en onder de motorkap vind ik het er ook beter uitzien.
Fiat Uno 1.1 met openluchtfilter, geen kat en alleen einddemper..quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Okay, dus al die rommel ertussen uit, maar dan krijg je geen jank geluid? want t geluid wat uit je bimmer komt, komt door dat blok wat er in ligt hoop.. niet dat ik zometeen ook dat geluid krijg met mn 55pk![]()
Asje kost +- 250 euro dacht ik, beetje goed zoeken 200 euro..
En daarbij, t is mijn eerste auto dus met motorswaps wil ik niet gelijk beginnen, doe t liever rustig aan![]()
En RDW
Ja, ik zal m later zowieso nog wel verlengen zodat die netjes voor de gril komt te hangenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zal waarschijnlijk wel lucht in de ruimte komen inderdaad, maar de warme lucht van de motor verdringt de koude lucht die naar binnen wil komen, die lucht moet toch ergens heen en verdwijnt niet zomaar. De koude lucht die binnenkomt wordt dus altijd opgewarmd en dat wil je gewoon niet, hoe goed je 'luchtstroom' onder de motorkap ook is. En je wilt natuurlijk dat de koude lucht direct naar het luchtfilter gaat, niet via een omweg.
Doe jezelf een plezier en koop gewoon een goed buizenstelsel om de lucht naar je open luchtfilter te geleiden.
Tnx!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zijn dat voor vloermatten?
verder leuk project
ik was 225 euro kwijt voor een catcamsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef FalleNk810i het volgende:
zo, ff een andere nokkenas gekocht
huidige:
NZ: 196 graden / 7 mm lift
''nieuwe''
ABD : 204 graden / 9,3 mm lift
Is helaas geen Schrick/Catcams/Dbilas nokkenas, maar goed het scheeld dan ook 225 euro
Tja, blijft een hoop geld voor een nokkenas, maar wel een hele leuke natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik was 225 euro kwijt voor een catcams
Maar, wat kun je verwachten met deze nokkenas? En heb je wel een verstelbaar nokkenastandwiel?
Ah okay!quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:58 schreef BroesWillems het volgende:
Volgensmij kunnen je nokkenassen heel slecht vergelijken, (heb ik van horen zeggen) de ene fabrikant telt vanaf 0,1mm met de graden te tellen en de ander met 1 mm. Een echte standaard is er niet, is mij verteld.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Turquaz52 het volgende:
hmmm nice.. wa heb je er voor betaald..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef FalleNk810i het volgende:
Tja, maar op die manier zou ik ook willen dat ik voor die prijs een 3F stok kon kopen
Nee, 1.6 ABU heeft dezelfde eigenschappen als ABD, en 1.8 en 2.0 passen niet dacht ik..
Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef DuracellPower het volgende:
Vette auto, respect G abinnenkort ook een "project"starten, en verkapte tvp natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, dat onthou ik ffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ffthanks
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Je steelt op bestelling?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ff
4 cilinder? spaghetti, middendemper en einddemper... Zonder middendemper heb je vaak een irritante bromtoon bij bepaalde toerentallen (vaak zo rond de 3000 toeren).quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef FalleNk810i het volgende:
Zit er ook aan te denken om de complete uitlaatlijn te vervangen door rvs.
Heb dan wel een aantal opties..
spaghetti 4-2-1, KAT, middendemper, einddemper
spaghetti 4-2-1, KAT, einddemper
spaghetti 4-2-1, einddemper
spaghetti 4-2-1, middendemper, einddemper
ja 4.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:02 schreef Spamblik het volgende:
[..]
4 cilinder? spaghetti, middendemper en einddemper... Zonder middendemper heb je vaak een irritante bromtoon bij bepaalde toerentallen (vaak zo rond de 3000 toeren).
Owja, zorg wel dat het fatsoenlijke dempers zijn... niet die uuhm tunerdingetjes.
Hmm, ik wil wel kijken maar ik kan nooit op die site komen.. met geen enkele browser..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan eens kijken naar een Groep N systeem, wellicht dat ze iets hebben bij Stroeve Motorsport.
Hmm apart, bij mij werkt alles. Maar de service is top daar, ook het verzenden enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hmm, ik wil wel kijken maar ik kan nooit op die site komen.. met geen enkele browser..
Hey vannellequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef vannelle het volgende:
Is die deur in de goede kleur of moet ie nog gespoten worden?
Ik vind dat je goed bezig bent trouwens, topic is leuk om te volgen omdat er best vaak wat gebeurt.
Toppie!
Nee, ben erg goed bevriend met een errug goedkope autosloperij..quote:
Tja, ze zijn nu ''zilver'' (staat volgens mij wel een foto van op de eerste pagina)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef BroesWillems het volgende:
Wit!
zwart zijn net winterbanden velgen.
Rood op Rood... mwoah...
Wit steekt het mooist af.
of 'gewoon' zilver-metallic?
Ik heb al gouden velgen, dat zijn mn zomervelgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goud!
En hoe kom je aan die plaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2011 16:46:10 ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef BroesWillems het volgende:
Dan wit. Goud kan noooooooit onder auto...
echt waar... nooit.Klopt, ik bedoel eigenlijk lichtmetalen velgen die van een goudkleurige laag verf zijn voorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
ik ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoel eigenlijk lichtmetalen velgen die van een goudkleurige laag verf zijn voorzien
Eh, naja ik vind ze allebij mooi staan uiteraardquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:13 schreef BroesWillems het volgende:
Kijk, die velgen staan toch stukken beter dan die lelijke gouden dingen.....
Huh, reactie op basis van eerder geposte foto's?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:30 schreef T42 het volgende:
zou de binnekant van je spatborden mooi in de bitumen zetten ofzo
goeie ogenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eh, naja ik vind ze allebij mooi staan uiteraard![]()
Maar blijft toch meer fan van die Atiwe's, behalve dat ze mooier zijn, ligt de auto er ook een stuk beter bij(breder, lager)
[..]
Huh, reactie op basis van eerder geposte foto's?![]()
Maar goed, ik ga als het wat beter weer wordt de bodem van de auto en de wielkasten aanpakken ja
Thanks Vannellequote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef vannelle het volgende:
Ik vind het een leuke, stoere wagen zo.
Thanks man!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:02 schreef DuracellPower het volgende:
Het is echt een plaatje geworden man! Respect
Tja maar die moeten nog gebalanceerd wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:38 schreef BroesWillems het volgende:
En toch vind ik die witte velgen mooier
Zet daar aub eventueel een klein chroom pijpje op en niet zo'n overdreven blaaspijp...quote:
Thanks, zit jij ook op het 86c register? Zag toevallig net iemand met precies dezelfde nicknamequote:
Je bedoelt dat tie roestig is en te laag hangt?quote:
Neuh, geen chroom.. Misschien eens opschuren en met hittebestendig gewoon zwart spuiten ofzo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef Dengaman het volgende:
zet
[..]
Zet daar aub eventueel een klein chroom pijpje op en niet zo'n overdreven blaaspijp...
Ja haha...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks, zit jij ook op het 86c register? Zag toevallig net iemand met precies dezelfde nickname
Neuh, geen chroom.. Misschien eens opschuren en met hittebestendig gewoon zwart spuiten ofzo..
Ah op die manierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Ja haha...
De 2F van m'n vriendin is eigenlijk mijn projectje... Het brengt haar van A naar B, en ik heb 'm el cheapo uit Duitsland gehaald met de nodige gebreken.
Nu eindelijk zover dat ie veilig is, en ook door de APk is gekomen en nu min of meer bezig om ;'m weer netjes te maken, dus nieuw interieur, komende zomer de lak polijsten, velgjes stralen en spuiten etc etc etc.
Gewoon weer netjes maken dus...
Goed, inmiddels bij fase 3 aangekomen.quote:Fase 3
To be continued..
Plannen:
motorisch de polo aanpakken..
Het is een 1.3 NZ motor met 55 pk.
Zit te denken aan een andere nokkenas, spaghetti stuk en eventueel de gasklep te flowen.
Diameter van t stuur is hetzelfde, dat is ook het maffe eraanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef JJH het volgende:
Is de diameter van je originele stuur niet groter? Lastig te zien op de foto's.
Ik denk dat die daarom makkelijker stuurt, grotere diameter, iets met krachten en armen, grotere arm... natuurkunde... bla... bla.
En geen technische ervaring en dan zomaar vanuit het niets je inlaatspruitstul flowen? Respect!
Dan snap ik het ook niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Diameter van t stuur is hetzelfde, dat is ook het maffe eraanDenk dat het originele stuur de krachten beter overbrengt als het sportstuurtje waar nog een naaf tussen zit..
Heb met het flowen wel aanwijzingen gehad via n forum, maar verder moet je t gewoon doen, anders gebeurd er nooit wat..
Thanks
Thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Gave bak.
zijn die deuren met zijvakken standaard bij die polo?
Heb meer vermogen voor mn gevoel, sneller bij lagere toeren denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef FransDeens het volgende:
Dat geflowde inlaatspruitstuk zal wel verschil maken, dat is geen mindfuck. Maar dat stuur met dezelfde diameter kan, tenzij het vorige verschrikkelijk aanliep, niet lichter sturen. Maar ik kan me wel voorstellen dat je met het draaien aan het originele stuur meer plezier ervaart dan met het draaien aan een sportstuur.
Verder: lekker bezig!
Het zou niet moeten aanlopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoe bedoel je aanliep? Waar zou het moeten aanlopen dan?
Mja, ik weet het ook niet, alles liep wel gewoon vrij enzo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:15 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Het zou niet moeten aanlopenIk bedoel eigenlijk dat de naaf van het sportstuur er niet voor kan zorgen dat het zwaarder stuurt dan het originele stuur, tenzij er iets gruwelijk stuk aan was
toch maar eens kijken of ze ook op mijn auto passen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks
Je hebt panelen zonder en met deurbakken, zal wel een optie geweest zijn![]()
Wel origineel in ieder geval.
[..]
Heb meer vermogen voor mn gevoel, sneller bij lagere toeren denk ik
Hoe bedoel je aanliep? Waar zou het moeten aanlopen dan?
Thanks
Wat voor auto heb jij dan precies?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toch maar eens kijken of ze ook op mijn auto passen.
vw polo2 (met ronde koplampen)quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:06 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wat voor auto heb jij dan precies?
Fohn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
Beetje bumperblack zou wonderen doen inderdaad.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Fohn!
Door de hitte komen de weekmakers weer naar boven, beter als dat middeltje
Moet het zelf ook nog eens doen
Eh, naja je kan toch wel een beetje mikken..quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je dan niet oppassen met de lak? En werkt dat dan ook op spiegels en stootstrips?
*Zelf ook een beetje vale zwart bumpers heeft.
Ik wilde op de eerste mooie dag dat ik vrij ben toch de auto even helemaal aanpakken, wassen, poetsen, in en exterieur strak maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eh, naja je kan toch wel een beetje mikken..
Desnoods leg je even een stuk doek over lakwerk.
Zal echt niet stukken heter worden als dat tie uren in de zon staat te bakken![]()
Lijkt me dat het op alle zwarte kunstofdelen werkt van de auto..
Als ze vaal zijn, betekend het dat ze vroegah mooi zwart waren
Thanks, van een afstandje is tie netter als dichtbij hoor, steenslag en wat deukjes enzo, maar zoals je zegt, voor zn leeftijd ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef lst128 het volgende:
Tof wagentje hoor! Ziet er nog erg netjes uit voor z'n leeftijd.
Jij had met Commandant 4 gepoetst toch? Hoe heb je dat gedaan? Als je daarmee gepoetst hebt, moet je de auto daarna weer afspoelen of alleen ff uitwrijven en dan was er over heen gooien?
En is het de moeite waard om van 1.3 naar 1.4 te gaan?
Custom wordt het inderdaad, welke carbs weet ik nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef Sounddragon het volgende:
Wat voor motorfietscarbs komen er op? Dat wordt zelf een spruitstuk bakken neem ik aan?
Want jij hebt kennis van typ 86c polo's?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Pumatje het volgende:
dat van verstevigen is echt onzin.. neem wat strutbars en je bent klaar, zonder enig laswerk...
het loont echt niet die 10 pk..
er is zoveel keus, en dat kost ook niet de wereld
wel een echte GT maar een 1.3 motor met maar 40KWquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef FalleNk810i het volgende:
Oh tof!
Echte GT?
Jammer het rode logo en de vale bumpers
Dan is t geen echte GT hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel een echte GT maar een 1.3 motor met maar 40KW
maar poetsen doe ik 'm niet meer. ik heb een onmeunige deuk aan de zijkant zitten.
Thanksquote:Op zondag 22 mei 2011 14:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Ziet er goed uit, nu nog de:
[ afbeelding ]
Turboox
wtf, kan niet editten..??quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks![]()
Kan je die image ff deleten haha, wil die associatie niet in mn topic jonguh![]()
Turbo lijkt me inderdaad wel leuk, weet alleen niet of ik dan compressieverhouding problemen krijg? En waar ik verder nog rekening mee moet houden.
Even kijken wat de mogelijkheden zijn, anders worden het gewoon motorcarbs
Haha, ja! Thanks! Will do that ofcquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:26 schreef Rizkant het volgende:
Ooh ben jij het....
Had al zo'n vermoeden...
Maar nu ik dit topic vind...
Nette Polo ... Keep it up.. Of nee.. Down eigenlijk!
Lekker lassen dus, hou t eerst op non turbo, best zat en ook duur zat voorlopigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wtf, kan niet editten..??
maar goed, ff dikkere koppakking en dan kan je ff uit de duim gezogen +/- 0,5-0,7 bar wel 'veilig' draaien.
ff olie toe en afvoer plaatsen maken. En motorisch is dat het eigenlijk op de uitlaatspruitstuk na..
heheheheheequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:25 schreef FalleNk810i het volgende:
He bah, hij moet niet op jouw bmw lijken
Thanks!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Bumpers in kleur spuiten..
Brandstofdruk is simpel te verhogen als je monopoint injectie hebt: stevigere/hardere veer plaatsen in de regelaar of een paar ringetjes er boven en onder leggen zodat het het wat strakker wordt. (zo heb ik dat toen met de uno gedaan.
En btw heb je ook gelijk je distr. riem vervangen? (Kan dat ik er overheen heb gelezen)
voor je werk btw
Je hebt er weinig aan, nihil.. Zul je niet veel van merken, behalve in het verbruik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks!
Bumpers blijven lekker zo, vindt het bij een rode polo zo wel netjes, lekker contrast.
Is multipoint turq! Luxe heWeet hoe het moet, maar vraag me af of ik er wat aan heb nu.
Nee distributie is niet zo oud, kan nog een tijd mee
Thanks, OEM + is toch wel mn uitgangspunt als het om het hobbyen met auto's gaatquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Leuke auto, vooral toen ik las dat je het interieur in originele staat had gebracht. Knap werk ook.
Thanks, ja ik moet ook wel, ga bijvoorbeeld niet naar een garage om dit soort dingen te laten doen. Zonde van t geld en ik leer dr niks van.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef vannelle het volgende:
Petje af kerel, ik vind het goed van je dat je het gewoon aanpakt.
Staan ook nog op mn ''wishlist'' voor de polo jaquote:
Thanks! Als je het leuk vindt gaat het ook makkelijker en gewoon doenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:28 schreef 2slow4anything het volgende:
echt mooi dat je hem zelf zo hebt veranderd , terwijl je geen ervaring had
bravo
Zou iik beginnen met je tikkende kleppen te verhelpen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:53 schreef Jetfly het volgende:
Heb net je topic rondgespit! Ga er lekker mee door zou ik zeggen! Jammer dat ik weinig begrijp van auto's, zou mijn Ford Fiesta '92 ook wel even onder handen willen nemen..
Thanks, ga ik ook zeker doen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:53 schreef Jetfly het volgende:
Heb net je topic rondgespit! Ga er lekker mee door zou ik zeggen! Jammer dat ik weinig begrijp van auto's, zou mijn Ford Fiesta '92 ook wel even onder handen willen nemen..
Thanks:)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef pgrferrari het volgende:
Mooi topic om door te lezen.
Leuk om te zien dat je dit bereikt hebt met weinig ervaring
Neeuj neeuj, geen jetta grill.. 100% omgekeerde Rallye grill:quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef Pumatje het volgende:
die vind ik juist gruwelijk.. volgens mij jetta grill en lampen.
Klopt, het niveau was erg hoog! Mijn polo viel in het niets met al het andere moois wat er stond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Rizkant het volgende:
Wel een quality meeting . ..
Ben helaas niet zo bekend in/met de VAG wereld...
Hadden we maar (meer) zulke meetings die niet Merk afhankelijk zijn...
Geen idee? Genoeg animo voor lijkt me!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:23 schreef Rizkant het volgende:
hahaha.. ja juist daar...
Waarom hebben we die hier in Europa/BeNeLux niet?
Eurosunday?
Worthersee.. kan je ook nog wel langs komen volgens mij met een non-VAG..
Dan heb je het volgens mij wel gehad....
En bij VAG staan ze nog eens open voor nieuwe creatieve dingen...![]()
Tankklepje was een beetje een probeersel, met name omdat tie aan t roesten isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zonde van die carbra en benzineklep man! Zonder staat het een stuk mooier
Nope, ben er een beetje huiverig voor aangezien ik geen zin heb ik een ''vette'' autoquote:
Zou ik wat huiverig voor zijn aangezien de lijn tussen goed en te ver heel maar dan ook heel dun is...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Nope, ben er een beetje huiverig voor aangezien ik geen zin heb ik een ''vette'' auto
Heb nog steeds dat potje plastishine ofzo en dat werkt ook goed voor een aantal weken.
Denk dat ik binnenkort toch maar aan de verfbrander moet gaan geloven, dat is een stuk permanenter.
Oh okay, zal het eens proberen op mn oude deur, daar zit ook nog zo'n ''stootstrip'' op!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:37 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Zou ik wat huiverig voor zijn aangezien de lijn tussen goed en te ver heel maar dan ook heel dun is...
Voor je het weet stook je te heet en heb je kringen en verkleuringen en dan kan je echt de bumper vervangen want dat krijg je nooit meer goed.
Vet is het niet, je laat er geen laag over... je poets 'm in met het doekje, en dan effe laten intrekken, en uitpoetsen met een droge doek, ideaal !
En en en, als het een warme dag is kan je er een ei op bakken én aan je cholesterol denken !
Nee een GT40...quote:
3000K Xenon?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:27 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik had er inderdaad Xenon in zitten, die is er inmiddels weer uit!
Net zoals die traanplaten ipv van vloermatten.
Hij moet gewoon netjes OEM + worden, en bovenstaande vind ik dan niet passen bij mijn polo uit 1990.
Thanksquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Mooie beslissing, het doet de auto meer recht en hij is op deze manier nog excusiever ook dan de xenon+breedset-brigade.
Nee zat 6000 ofzo in..quote:
Ja, maar met 3000K lijkt het qua kleur vrij OEM.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Nee zat 6000 ofzo in..
Ja, klopt. Wil ik nog steeds! Maar er staan nu andere dingen op mijn verlanglijst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar met 3000K lijkt het qua kleur vrij OEM.
Neh, vindt het wel prima zo, dak moet strak blijven!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:53 schreef winterstorm666 het volgende:
Wil je nog iets doen met het antennegat in het voorscherm en eventueel een 16v antenne op het dak plaatsen?
Verder een leuk project,thumbs up!
Nein, dankequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb namelijk nog 4300k, als de fitting tenminste overeenkomt
3000k ıs zeker geen OEM kleur, dat ıs meer Frenchlook.. (zıe spoılert)quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar met 3000K lijkt het qua kleur vrij OEM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4300k ıs meer OEM.. Dat komt het meeste ın de buurt van halogeen..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
3000k ıs zeker geen OEM kleur, dat ıs meer Frenchlook.. (zıe spoılert)Nee, maar ik vindt 3000k mooier op mijn polo als 4300k!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4300k ıs meer OEM.. Dat komt het meeste ın de buurt van halogeen..
Dat witte fletse licht is niet bestemd voor mijn auto vind ik.Cool!quote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef Cyaa het volgende:
lollig, ik heb sinds kort ook zon polo coupe. Eigenlijk gekocht voor onderdelen/interieur maar omdat me '89 Steilheck in de poeier is gereden rijd ik nu in deze rondJe hebt er een leuk karretje van gemaakt.
Ben benieuwd naar jouw polo's, jammer van het ongeluk met de steilheck.
Thanks voor de props
Owja, stel jezelf en je polo eens voor op www.polo86c.nl zeer veel info te vinden en nog een polo rijder is altijd leuk!Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |