Thanks, van een afstandje is tie netter als dichtbij hoor, steenslag en wat deukjes enzo, maar zoals je zegt, voor zn leeftijd ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef lst128 het volgende:
Tof wagentje hoor! Ziet er nog erg netjes uit voor z'n leeftijd.
Jij had met Commandant 4 gepoetst toch? Hoe heb je dat gedaan? Als je daarmee gepoetst hebt, moet je de auto daarna weer afspoelen of alleen ff uitwrijven en dan was er over heen gooien?
En is het de moeite waard om van 1.3 naar 1.4 te gaan?
Custom wordt het inderdaad, welke carbs weet ik nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef Sounddragon het volgende:
Wat voor motorfietscarbs komen er op? Dat wordt zelf een spruitstuk bakken neem ik aan?
Want jij hebt kennis van typ 86c polo's?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Pumatje het volgende:
dat van verstevigen is echt onzin.. neem wat strutbars en je bent klaar, zonder enig laswerk...
het loont echt niet die 10 pk..
er is zoveel keus, en dat kost ook niet de wereld
wel een echte GT maar een 1.3 motor met maar 40KWquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef FalleNk810i het volgende:
Oh tof!
Echte GT?
Jammer het rode logo en de vale bumpers
Dan is t geen echte GT hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel een echte GT maar een 1.3 motor met maar 40KW
maar poetsen doe ik 'm niet meer. ik heb een onmeunige deuk aan de zijkant zitten.
Thanksquote:Op zondag 22 mei 2011 14:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Ziet er goed uit, nu nog de:
[ afbeelding ]
Turboox
wtf, kan niet editten..??quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks![]()
Kan je die image ff deleten haha, wil die associatie niet in mn topic jonguh![]()
Turbo lijkt me inderdaad wel leuk, weet alleen niet of ik dan compressieverhouding problemen krijg? En waar ik verder nog rekening mee moet houden.
Even kijken wat de mogelijkheden zijn, anders worden het gewoon motorcarbs
Haha, ja! Thanks! Will do that ofcquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:26 schreef Rizkant het volgende:
Ooh ben jij het....
Had al zo'n vermoeden...
Maar nu ik dit topic vind...
Nette Polo ... Keep it up.. Of nee.. Down eigenlijk!
Lekker lassen dus, hou t eerst op non turbo, best zat en ook duur zat voorlopigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wtf, kan niet editten..??
maar goed, ff dikkere koppakking en dan kan je ff uit de duim gezogen +/- 0,5-0,7 bar wel 'veilig' draaien.
ff olie toe en afvoer plaatsen maken. En motorisch is dat het eigenlijk op de uitlaatspruitstuk na..
heheheheheequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:25 schreef FalleNk810i het volgende:
He bah, hij moet niet op jouw bmw lijken
Thanks!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Bumpers in kleur spuiten..
Brandstofdruk is simpel te verhogen als je monopoint injectie hebt: stevigere/hardere veer plaatsen in de regelaar of een paar ringetjes er boven en onder leggen zodat het het wat strakker wordt. (zo heb ik dat toen met de uno gedaan.
En btw heb je ook gelijk je distr. riem vervangen? (Kan dat ik er overheen heb gelezen)
voor je werk btw
Je hebt er weinig aan, nihil.. Zul je niet veel van merken, behalve in het verbruik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks!
Bumpers blijven lekker zo, vindt het bij een rode polo zo wel netjes, lekker contrast.
Is multipoint turq! Luxe heWeet hoe het moet, maar vraag me af of ik er wat aan heb nu.
Nee distributie is niet zo oud, kan nog een tijd mee
Thanks, OEM + is toch wel mn uitgangspunt als het om het hobbyen met auto's gaatquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Leuke auto, vooral toen ik las dat je het interieur in originele staat had gebracht. Knap werk ook.
Thanks, ja ik moet ook wel, ga bijvoorbeeld niet naar een garage om dit soort dingen te laten doen. Zonde van t geld en ik leer dr niks van.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef vannelle het volgende:
Petje af kerel, ik vind het goed van je dat je het gewoon aanpakt.
Staan ook nog op mn ''wishlist'' voor de polo jaquote:
Thanks! Als je het leuk vindt gaat het ook makkelijker en gewoon doenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:28 schreef 2slow4anything het volgende:
echt mooi dat je hem zelf zo hebt veranderd , terwijl je geen ervaring had
bravo
Zou iik beginnen met je tikkende kleppen te verhelpen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:53 schreef Jetfly het volgende:
Heb net je topic rondgespit! Ga er lekker mee door zou ik zeggen! Jammer dat ik weinig begrijp van auto's, zou mijn Ford Fiesta '92 ook wel even onder handen willen nemen..
Thanks, ga ik ook zeker doen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:53 schreef Jetfly het volgende:
Heb net je topic rondgespit! Ga er lekker mee door zou ik zeggen! Jammer dat ik weinig begrijp van auto's, zou mijn Ford Fiesta '92 ook wel even onder handen willen nemen..
Thanks:)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef pgrferrari het volgende:
Mooi topic om door te lezen.
Leuk om te zien dat je dit bereikt hebt met weinig ervaring
Neeuj neeuj, geen jetta grill.. 100% omgekeerde Rallye grill:quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef Pumatje het volgende:
die vind ik juist gruwelijk.. volgens mij jetta grill en lampen.
Klopt, het niveau was erg hoog! Mijn polo viel in het niets met al het andere moois wat er stond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Rizkant het volgende:
Wel een quality meeting . ..
Ben helaas niet zo bekend in/met de VAG wereld...
Hadden we maar (meer) zulke meetings die niet Merk afhankelijk zijn...
Geen idee? Genoeg animo voor lijkt me!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:23 schreef Rizkant het volgende:
hahaha.. ja juist daar...
Waarom hebben we die hier in Europa/BeNeLux niet?
Eurosunday?
Worthersee.. kan je ook nog wel langs komen volgens mij met een non-VAG..
Dan heb je het volgens mij wel gehad....
En bij VAG staan ze nog eens open voor nieuwe creatieve dingen...![]()
Tankklepje was een beetje een probeersel, met name omdat tie aan t roesten isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zonde van die carbra en benzineklep man! Zonder staat het een stuk mooier
Nope, ben er een beetje huiverig voor aangezien ik geen zin heb ik een ''vette'' autoquote:
Zou ik wat huiverig voor zijn aangezien de lijn tussen goed en te ver heel maar dan ook heel dun is...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Nope, ben er een beetje huiverig voor aangezien ik geen zin heb ik een ''vette'' auto
Heb nog steeds dat potje plastishine ofzo en dat werkt ook goed voor een aantal weken.
Denk dat ik binnenkort toch maar aan de verfbrander moet gaan geloven, dat is een stuk permanenter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |