Ah okay!quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:58 schreef BroesWillems het volgende:
Volgensmij kunnen je nokkenassen heel slecht vergelijken, (heb ik van horen zeggen) de ene fabrikant telt vanaf 0,1mm met de graden te tellen en de ander met 1 mm. Een echte standaard is er niet, is mij verteld.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Turquaz52 het volgende:
hmmm nice.. wa heb je er voor betaald..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef FalleNk810i het volgende:
Tja, maar op die manier zou ik ook willen dat ik voor die prijs een 3F stok kon kopen
Nee, 1.6 ABU heeft dezelfde eigenschappen als ABD, en 1.8 en 2.0 passen niet dacht ik..
Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef DuracellPower het volgende:
Vette auto, respect G abinnenkort ook een "project"starten, en verkapte tvp natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, dat onthou ik ffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ffthanks
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Je steelt op bestelling?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ff
4 cilinder? spaghetti, middendemper en einddemper... Zonder middendemper heb je vaak een irritante bromtoon bij bepaalde toerentallen (vaak zo rond de 3000 toeren).quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef FalleNk810i het volgende:
Zit er ook aan te denken om de complete uitlaatlijn te vervangen door rvs.
Heb dan wel een aantal opties..
spaghetti 4-2-1, KAT, middendemper, einddemper
spaghetti 4-2-1, KAT, einddemper
spaghetti 4-2-1, einddemper
spaghetti 4-2-1, middendemper, einddemper
ja 4.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:02 schreef Spamblik het volgende:
[..]
4 cilinder? spaghetti, middendemper en einddemper... Zonder middendemper heb je vaak een irritante bromtoon bij bepaalde toerentallen (vaak zo rond de 3000 toeren).
Owja, zorg wel dat het fatsoenlijke dempers zijn... niet die uuhm tunerdingetjes.
Hmm, ik wil wel kijken maar ik kan nooit op die site komen.. met geen enkele browser..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan eens kijken naar een Groep N systeem, wellicht dat ze iets hebben bij Stroeve Motorsport.
Hmm apart, bij mij werkt alles. Maar de service is top daar, ook het verzenden enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hmm, ik wil wel kijken maar ik kan nooit op die site komen.. met geen enkele browser..
Hey vannellequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef vannelle het volgende:
Is die deur in de goede kleur of moet ie nog gespoten worden?
Ik vind dat je goed bezig bent trouwens, topic is leuk om te volgen omdat er best vaak wat gebeurt.
Toppie!
Nee, ben erg goed bevriend met een errug goedkope autosloperij..quote:
Tja, ze zijn nu ''zilver'' (staat volgens mij wel een foto van op de eerste pagina)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef BroesWillems het volgende:
Wit!
zwart zijn net winterbanden velgen.
Rood op Rood... mwoah...
Wit steekt het mooist af.
of 'gewoon' zilver-metallic?
Ik heb al gouden velgen, dat zijn mn zomervelgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goud!
En hoe kom je aan die plaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2011 16:46:10 ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef BroesWillems het volgende:
Dan wit. Goud kan noooooooit onder auto...
echt waar... nooit.Klopt, ik bedoel eigenlijk lichtmetalen velgen die van een goudkleurige laag verf zijn voorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |