abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90797703
Ik rij nu op steelies en lelijke 5 spaaks velgen opde achteras die inmiddels rondom zwart gespoten zijn:


Oh ja, ik heb de Sideskirts er alweer afgehaald.. Alhoewel.. met 240 vloog de rechterkant er van af, heb de andere kant maar zelf afgehaald.. :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 3 januari 2011 @ 17:41:37 #52
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_90801628
Ze lijken op de foto sowieso al wat sketchy.. niet helemaal passend, niet helemaal vast... maar dat kan aan mij liggen..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_90802539
Zaten wel goed vast, 100% passend maar kleur verschil.. dat steekt af.. En hij is wat breder aan de begin en einde omdat ik de wielkasten wou verbreden en het dan wel mooi zou aansluiten..

Maar nu alleen wielkasten verbreden en thats it.. Ik hoef geen sideskirts meer :') Op de M3 skirts na..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_90802627
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Zaten wel goed vast, 100% passend maar kleur verschil.. dat steekt af.. En hij is wat breder aan de begin en einde omdat ik de wielkasten wou verbreden en het dan wel mooi zou aansluiten..

Maar nu alleen wielkasten verbreden en thats it.. Ik hoef geen sideskirts meer :') Op de M3 skirts na..
Zeg, had jij niet je eigen topic? Ja. Mooi.
pi_90803291
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Zeg, had jij niet je eigen topic? Ja. Mooi.
Jaaa.. maar: Turqs Project: BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 2... :'(

okee.. ;(

:*
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:12:01 #56
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_90808252
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Zeg, had jij niet je eigen topic? Ja. Mooi.
Dit topic gaat toch over opgepimpte ouwe wagens? Dus volledig ontopic
pi_90809117
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Zaten wel goed vast, 100% passend maar kleur verschil.. dat steekt af.. En hij is wat breder aan de begin en einde omdat ik de wielkasten wou verbreden en het dan wel mooi zou aansluiten..

Maar nu alleen wielkasten verbreden en thats it.. Ik hoef geen sideskirts meer :') Op de M3 skirts na..
[Sorry Anne O+]
100% passend? :') Er zit vooraan een naad van dik een cm? :')
[/Sorry Anne O+ ]

De polo is wel erg netjes :Y
pi_90845288
Ziet er goed uit gozer. Netjes! ^O^
pi_90875177
tnx :)
Denk dat ik nu maar met het motorische gedeelte ga beginnen :P
Eerst weer ff sparen, updates komen vanzelf :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_90875663
R32 Bi-Turboblok? :@

Of een simpele 4-2-1 spruitstukje? :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_90875876
quote:
2s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:
R32 Bi-Turboblok? :@

Of een simpele 4-2-1 spruitstukje? :P
Ja ehm klinkt leuk, betaal jij?

Nee zit te denken aan andere nokkenstok
uitlaatspruitstuk ook ja, eventueel ander kristal en hogere benzine druk.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_90882964
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:17 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja ehm klinkt leuk, betaal jij?

Nee zit te denken aan andere nokkenstok
uitlaatspruitstuk ook ja, eventueel ander kristal en hogere benzine druk.
Laat em maar lekker pruttelen O+

Wat voor nokkenas heb je in gedachte?
pi_90883360
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef FalleNk810i het volgende:
Inmiddels voorzien van openluchtfilter!
[ afbeelding ]
Ik zou er wel voor zorgen dat het luchtfilter gewoon koude lucht kan gaan verwerken in plaats van de warme lucht die van je motor komt.

Doordat je nu de warme lucht neemt, werkt je motor minder goed en krijg je nog minder dan die 55PK die je nu slechts hebt. En dat terwijl je blijkbaar meer vermogen wil hebben.

Ik vind het altijd doodzonde als mensen een open luchtfilter monteren die warme lucht aanzuigt...

Een simpele copy paste met wat meer uitleg:
quote:
Zo als idd al eerder werd gezegt "je hebt koude lucht nodig"! Waarom koude lucht? Nou dat is een natuurkundig fenomeen. Koude lucht bevat namelijk meer CO2 en hoe meer CO2 des te beter de verbranding. Sommigen zullen het wel kennen als je door de mist rijd dat je auto iets heftiger reageerd. Dit komt dus omdat de lucht rijk is aan CO2.

Dus waar moet je je filter nu dan plaatsen??????

Sommigen zeggen dat het het beste is om dat bij het filterhuis te doen maar bedenk wel dat je een vervangingsfilter hebt en die past dus niet in de oorspronkelijke behuizing (dat is trouwns ook niet de bedoeling ). Helaas hadden we in die behuizing wel een filter zitten die tegen de warmte kon door de behuizing en het probleem is nu dat het zou kunnen zijn dat je de filter dicht bij de motor hebt zitten. Dat betekend dus veel warme lucht en weinig CO2!!!!!

Oplossingen zijn hiervoor gelukkig voldoende. Neem een complete kit met alu. buisen en je kunt hem in elke gewenste bocht vast zetten. Nadeel: ver van de oorspronkelijke pijp af.
Bevestig hem zo dicht mogelijk bij de oorspronkelijke pijp en maak er een ramair van door een luchthapper te monteren. Voordeel: Veel koude lucht die tevens voor de koeling van het gehele blok zorgt. Nadeel: extreeme oplossing omdat dit wel wat gaat kosten (persoonlijk zou ik voor de eerste optie gaan).
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:37:35 #64
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90890090
gewoon standaard luchtfilter..

je wint geen fok op een standaard motor met een open lucht filter, daarnaast is het geluid ook nu niet je van het. Standaard filter met k&N inlegfilter..
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_90894366
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:17 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Laat em maar lekker pruttelen O+

Wat voor nokkenas heb je in gedachte?
Zat te denken aan iets van Schrick of Catcams, dat zijn in ieder geval de sportnokkenasjes die makkelijk te verkrijgen zijn, kosten helaas wel redelijk wat geld.
Andere optie is om een nokkenas van een 3f polo blok, dit is standaard de beste nokkenas voor een polo 86c, maar goed die zijn weer redelijk lastig te vinden, en mensen die zoiets aanbieden weten dan ook wel wat ze ervoor moeten vragen.

Wat betreft het luchtfilter.
Ja ik heb sinds kort een openluchtfilter :)
Polo is nou niet echt de auto waar veel onder de motorkap zit dat de luchtstroom blokkeerd..
Doordat het originele buizenstelsel is verwijderd is er veel open ruimte ontstaan, dus met die luchtstroom zit het wel goed.

Klopt dat je het niet echt merkt in de prestaties, maar ik vind het wel leuk als tie wat sportiever klinkt in de hogere toeren en onder de motorkap vind ik het er ook beter uitzien.

Zit er ook aan te denken om de complete uitlaatlijn te vervangen door rvs.
Heb dan wel een aantal opties..

spaghetti 4-2-1, KAT, middendemper, einddemper
spaghetti 4-2-1, KAT, einddemper
spaghetti 4-2-1, einddemper
spaghetti 4-2-1, middendemper, einddemper

Mijn auto is van 1990, dus die KAT is nog niet verplicht meen ik.
Ik neem aan dat de emisie eisen lager liggen als een polo met kat?

Ik hoef echt geen sjonnie pijp geluid onder mn auto, maar door de middendemper te verwijderen krijg je niet zo'n jank geluid geloof ik, enkel een rustig brommend geluid?

Zoals je kan zien ben ik wel zeker van het spaghetti spruitstuk, alleen het traject erachter nog niet ;)

Laat de tips en ervaring meningen maar horen.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_90898544
Spruitstuk en alleen een einddemper.. ;)
Heb ik ook op me Uno gehad en op mijn Corsa, ook op mijn BMW nu.. :)

Ook heb ik Freeflow (zonder dempers vanaf spruitstuk) onder de Golf TDI gehad, maar dat was een TurboDiesel, daar werd het geluid al gedempt door de Turbo..

En het geld wat je @ een nokkenstok uitgeeft kun je toch beter besteden aan een 1.6 blokje? Na mijn weten gewoon plug & play en meer vermogen maar toch origineel, dus je betrouwbaarheid blijft gehandhaafd..
Ik neem aan dat zo iets toch al gauw 4-600 euro kost? Voor dat geld heb je zeker weten wel een 1.6 blokje.. OF misschien een 1.8je-2.0 litertje van een golf? (weet niet of dat past?)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_90899738
quote:
2s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Spruitstuk en alleen een einddemper.. ;)
Heb ik ook op me Uno gehad en op mijn Corsa, ook op mijn BMW nu.. :)

Ook heb ik Freeflow (zonder dempers vanaf spruitstuk) onder de Golf TDI gehad, maar dat was een TurboDiesel, daar werd het geluid al gedempt door de Turbo..

En het geld wat je @ een nokkenstok uitgeeft kun je toch beter besteden aan een 1.6 blokje? Na mijn weten gewoon plug & play en meer vermogen maar toch origineel, dus je betrouwbaarheid blijft gehandhaafd..
Ik neem aan dat zo iets toch al gauw 4-600 euro kost? Voor dat geld heb je zeker weten wel een 1.6 blokje.. OF misschien een 1.8je-2.0 litertje van een golf? (weet niet of dat past?)
Okay, dus al die rommel ertussen uit, maar dan krijg je geen jank geluid? want t geluid wat uit je bimmer komt, komt door dat blok wat er in ligt hoop.. niet dat ik zometeen ook dat geluid krijg met mn 55pk :')

Asje kost +- 250 euro dacht ik, beetje goed zoeken 200 euro..
En daarbij, t is mijn eerste auto dus met motorswaps wil ik niet gelijk beginnen, doe t liever rustig aan :)
En RDW
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:42:33 #68
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_90901797
wat zijn dat voor vloermatten?

verder leuk project ^O^
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_90901880
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef FalleNk810i het volgende:
Wat betreft het luchtfilter.
Ja ik heb sinds kort een openluchtfilter :)
Polo is nou niet echt de auto waar veel onder de motorkap zit dat de luchtstroom blokkeerd..
Doordat het originele buizenstelsel is verwijderd is er veel open ruimte ontstaan, dus met die luchtstroom zit het wel goed.

Klopt dat je het niet echt merkt in de prestaties, maar ik vind het wel leuk als tie wat sportiever klinkt in de hogere toeren en onder de motorkap vind ik het er ook beter uitzien.
Er zal waarschijnlijk wel lucht in de ruimte komen inderdaad, maar de warme lucht van de motor verdringt de koude lucht die naar binnen wil komen, die lucht moet toch ergens heen en verdwijnt niet zomaar. De koude lucht die binnenkomt wordt dus altijd opgewarmd en dat wil je gewoon niet, hoe goed je 'luchtstroom' onder de motorkap ook is. En je wilt natuurlijk dat de koude lucht direct naar het luchtfilter gaat, niet via een omweg. :)

Doe jezelf een plezier en koop gewoon een goed buizenstelsel om de lucht naar je open luchtfilter te geleiden. :)
pi_90902357
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Okay, dus al die rommel ertussen uit, maar dan krijg je geen jank geluid? want t geluid wat uit je bimmer komt, komt door dat blok wat er in ligt hoop.. niet dat ik zometeen ook dat geluid krijg met mn 55pk :')

Asje kost +- 250 euro dacht ik, beetje goed zoeken 200 euro..
En daarbij, t is mijn eerste auto dus met motorswaps wil ik niet gelijk beginnen, doe t liever rustig aan :)
En RDW
Fiat Uno 1.1 met openluchtfilter, geen kat en alleen einddemper..
Beoordeel zelf... :P

En als een nokkenas echt zo goedkoop is zou ik dat ook doen ja!!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_90939277
Hmm, ja dan moet ik ff kijken.. ik moet dan wel iets houden van ik vind dat wel een takke herrie haha :P
But thanks for the example ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Er zal waarschijnlijk wel lucht in de ruimte komen inderdaad, maar de warme lucht van de motor verdringt de koude lucht die naar binnen wil komen, die lucht moet toch ergens heen en verdwijnt niet zomaar. De koude lucht die binnenkomt wordt dus altijd opgewarmd en dat wil je gewoon niet, hoe goed je 'luchtstroom' onder de motorkap ook is. En je wilt natuurlijk dat de koude lucht direct naar het luchtfilter gaat, niet via een omweg. :)

Doe jezelf een plezier en koop gewoon een goed buizenstelsel om de lucht naar je open luchtfilter te geleiden. :)
Ja, ik zal m later zowieso nog wel verlengen zodat die netjes voor de gril komt te hangen ;)
Maar voor nu is t best

quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zijn dat voor vloermatten?

verder leuk project ^O^
Tnx!
Zijn gewoon traanplaten in de juiste vorm gebogen :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91176248
zo, ff een andere nokkenas gekocht :)

huidige:
NZ: 196 graden / 7 mm lift

''nieuwe''
ABD : 204 graden / 9,3 mm lift

Is helaas geen Schrick/Catcams/Dbilas nokkenas, maar goed het scheeld dan ook 225 euro :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91177282
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef FalleNk810i het volgende:
zo, ff een andere nokkenas gekocht :)

huidige:
NZ: 196 graden / 7 mm lift

''nieuwe''
ABD : 204 graden / 9,3 mm lift

Is helaas geen Schrick/Catcams/Dbilas nokkenas, maar goed het scheeld dan ook 225 euro :P
ik was 225 euro kwijt voor een catcams :P

Maar, wat kun je verwachten met deze nokkenas? En heb je wel een verstelbaar nokkenastandwiel?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2011 20:23:09 ]
pi_91178446
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ik was 225 euro kwijt voor een catcams :P

Maar, wat kun je verwachten met deze nokkenas? En heb je wel een verstelbaar nokkenastandwiel?
Tja, blijft een hoop geld voor een nokkenas, maar wel een hele leuke natuurlijk!
Komt nog wel een keer hoor, maar ik kwam deze ABD tegen uit een golf 3 1.4 voor heel weinig :)

naja, die NZ motor is de meest geknepen polo motor die in een 86c is geleverd dus alles wat je eraan veranderd is leuk!

Ik weet niet precies hoeveel ik ermee ga winnen, maar kijk maar naar de waarden.
De schrick die ik uiteindelijk wil heeft 268 met een 10mm lift
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91199565
Volgensmij kunnen je nokkenassen heel slecht vergelijken, (heb ik van horen zeggen) de ene fabrikant telt vanaf 0,1mm met de graden te tellen en de ander met 1 mm. Een echte standaard is er niet, is mij verteld.
pi_91201597
quote:
4s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:58 schreef BroesWillems het volgende:
Volgensmij kunnen je nokkenassen heel slecht vergelijken, (heb ik van horen zeggen) de ene fabrikant telt vanaf 0,1mm met de graden te tellen en de ander met 1 mm. Een echte standaard is er niet, is mij verteld.
Ah okay!
Naja, als ik tegen die tijd er geld voor vrij heb zal ik me er beter in verdiepen :)

Aangezien ik nu gewoon een VW stokje erin leg zal t wel dezelfde manier zijn, en dus geld dit overzicht wel:

NZ: 196 graden / 7 mm lift
ABD : 204 graden / 9,3 mm lift
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91203833
hmmm nice.. wa heb je er voor betaald..? :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_91271345
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Turquaz52 het volgende:
hmmm nice.. wa heb je er voor betaald..? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91300064
wahahhahaa, kon ik maar voor dat geld 2 M3 nokkenstokken halen _O- _O-
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_91300073
Heb je nog eentje nodig van een 1.6/1.8 of 2.0..?
20 euro de stuk 8-)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_91323597
Tja, maar op die manier zou ik ook willen dat ik voor die prijs een 3F stok kon kopen :P

Nee, 1.6 ABU heeft dezelfde eigenschappen als ABD, en 1.8 en 2.0 passen niet dacht ik..
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:42:24 #82
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_91325620
Vette auto, respect G abinnenkort ook een "project"starten, en verkapte tvp natuurlijk
pi_91326047
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef FalleNk810i het volgende:
Tja, maar op die manier zou ik ook willen dat ik voor die prijs een 3F stok kon kopen :P

Nee, 1.6 ABU heeft dezelfde eigenschappen als ABD, en 1.8 en 2.0 passen niet dacht ik..
Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ff ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_91327276
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef DuracellPower het volgende:
Vette auto, respect G abinnenkort ook een "project"starten, en verkapte tvp natuurlijk
Thanks :) Kzie t wel verschijnen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ff ;)
Ah, dat onthou ik ff :D thanks ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91358100
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik kan om en om elke (2e hands) nokkenstok voor 2 tientjes regelen, niet alleen nokkenassen maar alles in het algemeen voor een spotprijs, als je iets nodig hebt waar je niet aan kunt kopen voor een schappelijk prijs, pm me dan ff ;)
Je steelt op bestelling?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 11:02:47 #86
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_91358932
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef FalleNk810i het volgende:
Zit er ook aan te denken om de complete uitlaatlijn te vervangen door rvs.
Heb dan wel een aantal opties..

spaghetti 4-2-1, KAT, middendemper, einddemper
spaghetti 4-2-1, KAT, einddemper
spaghetti 4-2-1, einddemper
spaghetti 4-2-1, middendemper, einddemper
4 cilinder? spaghetti, middendemper en einddemper... Zonder middendemper heb je vaak een irritante bromtoon bij bepaalde toerentallen (vaak zo rond de 3000 toeren).
Owja, zorg wel dat het fatsoenlijke dempers zijn... niet die uuhm tunerdingetjes.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_91359130
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:02 schreef Spamblik het volgende:

[..]

4 cilinder? spaghetti, middendemper en einddemper... Zonder middendemper heb je vaak een irritante bromtoon bij bepaalde toerentallen (vaak zo rond de 3000 toeren).
Owja, zorg wel dat het fatsoenlijke dempers zijn... niet die uuhm tunerdingetjes.
ja 4.
Naja, ik wil niet zo'n jank geluid.. maar wel een lekker laag geluid ook in zn stationair al..
Tja, er komt echt geen remus of dat soort (autostyle) rommel onder ;)

ff een katvervanger zoeken dus :) en een spaghetti, kijken wat t dan doet kwa geluid..
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91359634
Je kan eens kijken naar een Groep N systeem, wellicht dat ze iets hebben bij Stroeve Motorsport.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_91364534
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan eens kijken naar een Groep N systeem, wellicht dat ze iets hebben bij Stroeve Motorsport.
Hmm, ik wil wel kijken maar ik kan nooit op die site komen.. met geen enkele browser.. :o
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91364668
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 13:51 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Hmm, ik wil wel kijken maar ik kan nooit op die site komen.. met geen enkele browser.. :o
Hmm apart, bij mij werkt alles. Maar de service is top daar, ook het verzenden enzo.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_91366202
Zal van de week wel ff op mn stage kijken :)

Zo, vandaag even mn bestuuderskant deur vervangen door een exemplaar zonder roest *O*

Was wel ff een gekloot met die ramen en mechanisme's.. mocht ik allemaal fijn overzetten omdat mn kenteken in de ruit is gegrafeerd :')

Maar het is gelukt :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91370092
Is die deur in de goede kleur of moet ie nog gespoten worden?

Ik vind dat je goed bezig bent trouwens, topic is leuk om te volgen omdat er best vaak wat gebeurt.
Toppie! ^O^
pi_91371096
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef vannelle het volgende:
Is die deur in de goede kleur of moet ie nog gespoten worden?

Ik vind dat je goed bezig bent trouwens, topic is leuk om te volgen omdat er best vaak wat gebeurt.
Toppie! ^O^
Hey vannelle :)
Thanks, tis een donor deur dus heb m in precies dezelfde kleur (tornadorood)
Is een makkelijk te vinden kleur voor een polo!
Ga er alleen nog een keertje met commandant overheen, dat heb ik bij de rest van de auto namelijk ook gedaan, dan lijkt t iets meer 1 geheel.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91375188
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:17 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Je steelt op bestelling?
Nee, ben erg goed bevriend met een errug goedkope autosloperij.. ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_91562411
welke kleur zou ik mn andere velgen spuiten?
Wit lijkt me het mooist denk ik...



Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91562615
Wit!

zwart zijn net winterbanden velgen.
Rood op Rood... mwoah...
Wit steekt het mooist af.

of 'gewoon' zilver-metallic?
pi_91563236
Goud!

En hoe kom je aan die plaatjes?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_91565028
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef BroesWillems het volgende:
Wit!

zwart zijn net winterbanden velgen.
Rood op Rood... mwoah...
Wit steekt het mooist af.

of 'gewoon' zilver-metallic?
Tja, ze zijn nu ''zilver'' (staat volgens mij wel een foto van op de eerste pagina)
Wit lijk mij ook het mooist!

quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goud!

En hoe kom je aan die plaatjes?
Ik heb al gouden velgen, dat zijn mn zomervelgen :D
Staan aan het eind van pagina 1.

Plaatjes heb ik van http://www.polo-land.fr/Selecta
Is wel frans, maar klik op ''lancer le selecta'' and see for yourself :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_91565272
Dan wit. Goud kan noooooooit onder een auto...

echt waar... nooit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2011 16:46:10 ]
pi_91565535
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef BroesWillems het volgende:
Dan wit. Goud kan noooooooit onder auto...

echt waar... nooit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik bedoel eigenlijk lichtmetalen velgen die van een goudkleurige laag verf zijn voorzien ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')