quote:Hoogglans is mooierOp vrijdag 22 oktober 2010 15:15 schreef Grielen het volgende:
Ziet er keurig uit. Mat of hoogglans?
Mat is baas
quote:Pff, dat heeft ie van mijOp vrijdag 22 oktober 2010 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt in ieder geval Edd China's advies opgevolgd: Always spray paint in a wellventilated area.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Half werk
quote:Nee, da's de transportlakOp vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Half werk? Hoezo?
Of denk je serieus dat ik mijn motorkap expres zwart heb gespoten?
quote:Dan zou ik dat dak ook meteen even mee laten nemen als hij er toch heen gaat; straks issie weer redelijk netjes, en dan zit je met dat spraycan dakOp vrijdag 22 oktober 2010 17:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee![]()
Die blijft denk ik zwart tot hij na de spuitert gaat.. (of zelf spuiten)
quote:Kijk eens beter.. wat zie je?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:00 schreef powerflux het volgende:
eerst schuren was voor mietjes? of heb je dat wel gedaan?
quote:'scusi
quote:Dankjewel.. Ik dacht laat ik eens een keer apart zijn (like usual) en geen wit of zwart maar direct goud spuiten..Op zaterdag 23 oktober 2010 08:28 schreef Charged het volgende:
Eerlijk is eerlijk,ik vind het niet slecht staan,voorbumper ziet er ook beter uit,nou nog even die sideskirts netjes monteren en de hoeken van de achterbumper een beetje fatsoeneren.
De velgen staan ook niet slecht..als de rand nou eens gepolijst zou zijn..dat goud misstaat niet imho.
Ik zou zelf nog even het frontje wit spuiten,als je toch bezig bent...
quote:Denk niet dat je nog de 100 aan kunt tikken in 3 dagenOp zaterdag 23 oktober 2010 09:11 schreef Xzelicon het volgende:
Die velgen van je staan echt niet slecht, zou ze zelf zo onder mijn 318 schroeven![]()
quote:thanQ
quote:Je ziet niet dat het met de spuitbus gespoten is maar het valt me eigenlijk wel tegen met wat ik fantaseerde dat het uit ging zien, al met al mag ik niet klagen want op 1 stap afstand zie je gewoon een mooi strak dakkie.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:31 schreef garnage-patrick het volgende:
ej turq!
je velgen zien er goed uit! stuk verbeterd!
Was het geen betere keus geweest om je dak met een roller zwart te maken? want je ziet nu volgens mij best goed dat het met een spuitbus gespoten is, dus dat het niet mooi egaal is!
en zo in het wit, met een zwarte motorkap/dak (zou dan ook zeker je kofferbak meespuiten) ziet er wel lekker uit heur!!
die andere bmw ziet er ook goed uit! lekker frontje!
quote:Wat voor BMW heb jij dan? Ook een 6 cilinder?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef BrinkydeBMW het volgende:
cool project manOok vette filmpjes van je BMW
Ik heb zelf ook een BMW en die dingen kunnen geluid maken zoals jij laat horen
misschien beetje offtopic maar hoe uploadt je foto's naar fok uit je computer? :$
maar wel vet
quote:Thanks Barca..Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef Barcaconia het volgende:
Eerlijk is eerlijk Turq, je hebt een dikke bak. Ziet er goed uit.
quote:Ratje? Die fase heeft zij al gehad:Op maandag 25 oktober 2010 13:27 schreef wormtrein het volgende:
Gave bak, begint een lekker ratje te worden
quote:Zelfs op deze foto's vind ik het meer half af, dan ratlook tbhOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ratje? Die fase heeft zij al gehad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ja, ik zit me de heledag al te researchen.. Ik wil per se steptronic/switch tronic inbouwen..Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef x3ro het volgende:
Overigens nog wat wijzer geworden qua wat er nou nog precies gedaan gaat worden onder die zwarte motorkap?
quote:Daar kom je dan idd de winter nog wel mee door jaOp maandag 25 oktober 2010 17:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, ik zit me de heledag al te researchen.. Ik wil per se steptronic/switch tronic inbouwen..
Heb nu de kabelboom schema gevonden van mijn auto maar pff.. wat zit daar een werk in zeg
quote:Een of andere oude aanhanger die zelfs omgedraaid is
quote:Hij vind zn auto blijkbaar ook erg betrouwbaar aangezien die assteunen en van alles en nog wat erop heeft liggenOp maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar kom je dan idd de winter nog wel mee door jaEn qua performance upgrades? Daar al concreet een beslissing in gemaakt?
[..]
Een of andere oude aanhanger die zelfs omgedraaid is(kijk die bladveren namelijk maar)
quote:Hoort beetje als accessoire bij zo'n ratlook auto, en wanneer ie dr nog wat ander spul op zou leggen raakt ie zo te zien ook de grondOp maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hij vind zn auto blijkbaar ook erg betrouwbaar aangezien die assteunen en van alles en nog wat erop heeft liggen
@ Turq: Schroefset gaat me minstens 500 euri kosten. Dat is me iets teveel van t goeie
quote:zijn een beetje zn topic aan t kapen, maargoed.Op maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoort beetje als accessoire bij zo'n ratlook auto, en wanneer ie dr nog wat ander spul op zou leggen raakt ie zo te zien ook de grond![]()
Nergens voor een mildere prijs een gebruikte schroefset op de kop te tikken?
quote:Qua performance wil ik nu nog eventjes niks doen, maar heb om eerlijk te zijn wel rond gekeken naar throttleboddies van de M3 (S50B30 inlaat spruitstuk met 6 gaskleppen).. De kosten vallen wel mee, maar of het allemaal goed gaat functioneren en of ik hem uberhaubt aan het praat krijg is dan de vraag..Op maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar kom je dan idd de winter nog wel mee door jaEn qua performance upgrades? Daar al concreet een beslissing in gemaakt?
quote:Dat meen je niet?Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef FalleNk810i het volgende:
@ Turq: Schroefset gaat me minstens 500 euri kosten. Dat is me iets teveel van t goeie
quote:Als ik jou auto zo zie:Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef FalleNk810i het volgende:
zijn een beetje zn topic aan t kapen, maargoed.
Tja, tis wel leuk een schroefset, maar ze zijn te gewilt.. laatst ging er op ebay een 2de hands weg voor 800 euro..
Goedkoopste goede is van TA Technix, 500 euro nieuw dacht ik.
Ik heb inmiddels al een 60/40 set van TA Technix gehaald..
Ze zijn zo duur omdat dat type polo (mk1,mk2,mk3) een afwijkende veerpoot hebben ofzo.. alles uit 1 geheel..
[ link | afbeelding ]
Binnenkort maar eens mn eigen project topic hier aanmaken denk ik
Sorry Turq, ik stop al met het gelul over mn eigen auto![]()
Nog nieuws betreft JOUW auto?
quote:Dat was toch de Polenbak? Die M-technics 3 serie? Wel speciaal kleurtje.. Is toch Dakar Gelb?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft bumpers van de M3.. De auto is ook een M-Tech..
Mijn 318i is maar een goedkope sedan, met vrij weinig opties destijds..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat was toch de Polenbak? Die M-technics 3 serie? Wel speciaal kleurtje.. Is toch Dakar Gelb?
quote:Ligt er aan, kopuh? 2250 issie van jou
quote:Waarom fix je dat zelf niet en verkoopt em voor de volle mep?Op woensdag 27 oktober 2010 16:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Hij is full full full full full options, echt alles aanwezig.
Zelfs een zwarte hemel wat zeer exclusief is, dakraam, overal airbags etc..
is een 98'er dus laatste serie.
Auto vraag alleen om een nieuwe vanos, maar neem van mij aan dat je goedkoper en sneller uit bent met een nieuwe blok (500 euro op MP)
quote:Mehehe idd de dakarOp woensdag 27 oktober 2010 16:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Individual Color![]()
[..]
Ligt er aan, kopuh? 2250 issie van jou
quote:zie ik daar een wout achteraan rijden?Op woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef Rainesz het volgende:
Zo even deze M3 in je topic spammen
707pk/616WHP en 732NM @1Bar
quote:Met overschrijving is niks mis mee, auto heeft hoge waarde ivm. laatste productie jaar & alle extra's en opties..Op woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mehehe idd de dakarMooie kleur is dat
![]()
Hoeveel heeft dat ding op de klok? En zit er alles bij wat nodig is voor een overschrijving? Want meen me te herinneren dat dat een beetje de kriem was de vorige keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |