Ook hoe minder, hoe lager de lichtopbrengst aan de onderkant van het spectrum. Wit geeft het meeste licht en is dus het optimum (rond 4300k).quote:Op zondag 14 november 2010 01:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Ziet er mooi uit, maar NOOIT, NOOIT je remklauw zo laten hangen aan de slang.. hang hem op met een touwtje om je naaf heen ofzo, dat ie iig niet aan de remslang hangt
En Geel geeft meer licht dan wit..
Hoe lager de K-Waarde (Kelvin = licht tempratuur/kleur) hoe meer licht opbrengst.. daarom zie je met 12.000K een stuk minder dan 6.000K bijv...
quote:Op zondag 14 november 2010 15:24 schreef Microtubuli het volgende:
Wat een kleine remschijfjes, en dat voor een GT uitvoering
Laten we er op houden dat je even grote kans hebt om aangehouden te worden, trek geen aandacht en ze 9 v.d. 10x niksquote:Op zondag 14 november 2010 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
Politie zal je zeker ook minder snel aanhouden met geel licht als met dat bijna blauwe licht zeker?
Alleen lampen als je al bestaande Xenonset hebtquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Weet iemand of ik dan enkel andere lampjes hoef te kopen?
Of moet ik ook die kastjes vervangen?
Had gelijk een upgrade gedaan dan beste vriend.. ff naar sloop, GT/GTI/G40 klauwe gehaald, nieuwe geventileerde schijven gehaald @ heuts/dealert/interwebz..quote:
asjeblieft niet, dat is zo goedkoop.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef Gurb het volgende:
Leuke auto, vriend van mij heeft ook jaren met zo'n auto rondgereden, leuk ding!
Komt er nog iets van een booskijker / motorkapverlenger?
Nou, ja dat zou kunnen, maar ik ben nog niet bezig met een motorswapquote:Op woensdag 1 december 2010 06:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Jong, als ik zo'n grote ouwe schuur had he had ik er allaaang een brug in gezet en met de dag in en dag uit blokken swappen![]()
![]()
Succes verder, wanneer kwamen de M3 spiegels met knipperlichten en lexus looks binnen ook alweer?
Ehm ja okayquote:Op zondag 2 januari 2011 17:39 schreef Microtubuli het volgende:
Lelijk autootje maar je huis daarentegen
Tnx, ja uitlaat moet ik nog ff goed hangen haha.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef vannelle het volgende:
Je uitlaat hangt wel ernstig laag onder je auto, ophangrubber kapot?
Velgen staan em goed trouwens! Vind ik wel mooi.
Maar steken je wielen nou niet buiten de wielkasten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |