Oh okay, zal het eens proberen op mn oude deur, daar zit ook nog zo'n ''stootstrip'' op!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:37 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Zou ik wat huiverig voor zijn aangezien de lijn tussen goed en te ver heel maar dan ook heel dun is...
Voor je het weet stook je te heet en heb je kringen en verkleuringen en dan kan je echt de bumper vervangen want dat krijg je nooit meer goed.
Vet is het niet, je laat er geen laag over... je poets 'm in met het doekje, en dan effe laten intrekken, en uitpoetsen met een droge doek, ideaal !
En en en, als het een warme dag is kan je er een ei op bakken én aan je cholesterol denken !
Nee een GT40...quote:
3000K Xenon?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:27 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik had er inderdaad Xenon in zitten, die is er inmiddels weer uit!
Net zoals die traanplaten ipv van vloermatten.
Hij moet gewoon netjes OEM + worden, en bovenstaande vind ik dan niet passen bij mijn polo uit 1990.
Thanksquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Mooie beslissing, het doet de auto meer recht en hij is op deze manier nog excusiever ook dan de xenon+breedset-brigade.
Nee zat 6000 ofzo in..quote:
Ja, maar met 3000K lijkt het qua kleur vrij OEM.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Nee zat 6000 ofzo in..
Ja, klopt. Wil ik nog steeds! Maar er staan nu andere dingen op mijn verlanglijst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar met 3000K lijkt het qua kleur vrij OEM.
Neh, vindt het wel prima zo, dak moet strak blijven!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:53 schreef winterstorm666 het volgende:
Wil je nog iets doen met het antennegat in het voorscherm en eventueel een 16v antenne op het dak plaatsen?
Verder een leuk project,thumbs up!
Nein, dankequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb namelijk nog 4300k, als de fitting tenminste overeenkomt
3000k ıs zeker geen OEM kleur, dat ıs meer Frenchlook.. (zıe spoılert)quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar met 3000K lijkt het qua kleur vrij OEM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4300k ıs meer OEM.. Dat komt het meeste ın de buurt van halogeen..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
3000k ıs zeker geen OEM kleur, dat ıs meer Frenchlook.. (zıe spoılert)Nee, maar ik vindt 3000k mooier op mijn polo als 4300k!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4300k ıs meer OEM.. Dat komt het meeste ın de buurt van halogeen..
Dat witte fletse licht is niet bestemd voor mijn auto vind ik.Cool!quote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef Cyaa het volgende:
lollig, ik heb sinds kort ook zon polo coupe. Eigenlijk gekocht voor onderdelen/interieur maar omdat me '89 Steilheck in de poeier is gereden rijd ik nu in deze rondJe hebt er een leuk karretje van gemaakt.
Ben benieuwd naar jouw polo's, jammer van het ongeluk met de steilheck.
Thanks voor de props
Owja, stel jezelf en je polo eens voor op www.polo86c.nl zeer veel info te vinden en nog een polo rijder is altijd leuk!Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |