ik ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoel eigenlijk lichtmetalen velgen die van een goudkleurige laag verf zijn voorzien
Eh, naja ik vind ze allebij mooi staan uiteraardquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:13 schreef BroesWillems het volgende:
Kijk, die velgen staan toch stukken beter dan die lelijke gouden dingen.....
Huh, reactie op basis van eerder geposte foto's?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:30 schreef T42 het volgende:
zou de binnekant van je spatborden mooi in de bitumen zetten ofzo
goeie ogenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eh, naja ik vind ze allebij mooi staan uiteraard![]()
Maar blijft toch meer fan van die Atiwe's, behalve dat ze mooier zijn, ligt de auto er ook een stuk beter bij(breder, lager)
[..]
Huh, reactie op basis van eerder geposte foto's?![]()
Maar goed, ik ga als het wat beter weer wordt de bodem van de auto en de wielkasten aanpakken ja
Thanks Vannellequote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef vannelle het volgende:
Ik vind het een leuke, stoere wagen zo.
Thanks man!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:02 schreef DuracellPower het volgende:
Het is echt een plaatje geworden man! Respect
Tja maar die moeten nog gebalanceerd wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:38 schreef BroesWillems het volgende:
En toch vind ik die witte velgen mooier
Zet daar aub eventueel een klein chroom pijpje op en niet zo'n overdreven blaaspijp...quote:
Thanks, zit jij ook op het 86c register? Zag toevallig net iemand met precies dezelfde nicknamequote:
Je bedoelt dat tie roestig is en te laag hangt?quote:
Neuh, geen chroom.. Misschien eens opschuren en met hittebestendig gewoon zwart spuiten ofzo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef Dengaman het volgende:
zet
[..]
Zet daar aub eventueel een klein chroom pijpje op en niet zo'n overdreven blaaspijp...
Ja haha...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks, zit jij ook op het 86c register? Zag toevallig net iemand met precies dezelfde nickname
Neuh, geen chroom.. Misschien eens opschuren en met hittebestendig gewoon zwart spuiten ofzo..
Ah op die manierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Ja haha...
De 2F van m'n vriendin is eigenlijk mijn projectje... Het brengt haar van A naar B, en ik heb 'm el cheapo uit Duitsland gehaald met de nodige gebreken.
Nu eindelijk zover dat ie veilig is, en ook door de APk is gekomen en nu min of meer bezig om ;'m weer netjes te maken, dus nieuw interieur, komende zomer de lak polijsten, velgjes stralen en spuiten etc etc etc.
Gewoon weer netjes maken dus...
Goed, inmiddels bij fase 3 aangekomen.quote:Fase 3
To be continued..
Plannen:
motorisch de polo aanpakken..
Het is een 1.3 NZ motor met 55 pk.
Zit te denken aan een andere nokkenas, spaghetti stuk en eventueel de gasklep te flowen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |