Werken, mijn neefje verpesten en dvd's van "Londons Burning" kijken. Dus ja, een lekker weekeind.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:13 schreef iamredleader het volgende:
Alles goed met C4? Lekker weekend?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
DEF [SC] #52 we zijn toch niet gek geworden?
Thx.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:25 schreef Mark het volgende:
Feli Cobra
Ik plaats geen kleurenfoto's van mijn vriendin, want dan krijg ik ruzie met mijn vrouw
Namens Maitje en mij bedankt!quote:
Hou me op de hoogte, want ik had vandaag ook post dat ik langs kan komen voor een abo-verlenging en uitzoeken van een toestelquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nieuwe telefoon is binnen! Het is wel nog erg wennen, vooral het typen op een touchscreen. Maar hoera, ik kan er mee spelen!
Dank.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik gezien (lang geleden)
en Cobra, gefeliciteerd![]()
je date was niet wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Op naar de kroeg, drinken op het voortzetten van mijn vrijgezelle bestaan
Nopequote:
Nope, was gewoon helemaal uit zichzelf.quote:Op zondag 7 november 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh Diaan.
Had je Lennon vastgebonden in bed dan?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nieuwe telefoon is binnen! Het is wel nog erg wennen, vooral het typen op een touchscreen. Maar hoera, ik kan er mee spelen!
quote:Op zondag 7 november 2010 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope, was gewoon helemaal uit zichzelf.
Klinkt tricky.quote:Op zondag 7 november 2010 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb er net 2 gehad. Was dat nou filet americain wat er op zit of moet ik maar niet vragen wat het is?
quote:
Hoofdstuk 3 of boekenkast 3?quote:Op zondag 7 november 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk bezig: 2 boekenkasten in de studeerkamer opgezet (Kilby), 2 hoofdstukken gestudeerd en zo verder met #3.
quote:
valt wel mee. Vandaag wezen wandelen en naar Marken geweest. Best wel toeristischquote:
quote:
Ik heb m'n oma op visite gehad, ben nu een beetje series aan het kijken.quote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
valt wel mee. Vandaag wezen wandelen en naar Marken geweest. Best wel toeristisch
Ach, moet ik je even over je bolletje aaien?quote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb m'n oma op visite gehad, ben nu een beetje series aan het kijken.
God wat ben ik brakVrijdag om half 4 thuis, zaterdag om half 2 thuis ofzo, om half 3 op bed. Ik word oud geloof ik
Ik heb dat niet.... bij mij blijft het gewoon goed.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb nu die nieuwe layout maar deze is bij mij om de zoveel dagen volledig z'n opmaak kwijt. Ben ik de enige die dat heeft of zijn er meer?
Ow dat had ik gisteren of eergisteren op mn werk. Maar thuis nergens last van.... misschien ligt dat aan de browser?quote:Op zondag 7 november 2010 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
Bij mij verdwijnen topics uit MyAT als er een nieuw bericht is geplaatst. Om weer te verschijnen na F5.
Tja, werk = IE6. Dus daar zal het bij mij ook wel aan liggen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat had ik gisteren of eergisteren op mn werk. Maar thuis nergens last van.... misschien ligt dat aan de browser?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, werk = IE6. Dus daar zal het bij mij ook wel aan liggen.
Goed gedaan! Dan heb je nu toestemming om te gaan slapen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik zie dat ook ik noodgedwongen de nieuwe layout heb
En nee, vandaag 4 hoofdstukken gestudeerd, en 2 boekenkasten opgebouwd. Studeerkamer-project vordert gestaag
Het klopt dus wat we net al geconstateerd hadden.quote:Met de nieuwe layout sluit FOK! ook ondersteuning voor IE6 af. Er zullen geen bugfixes gedaan worden, noch zal er worden getest onder de oeroude Microsoft telg. Het forum draait wel onder IE7 en IE8, maar voor een optimale ervaring raden we iedereen aan vooral op een meer recente browser over te stappen, zoals Chrome, Safari, Firefox of Opera, of alvast te upgraden naar de beta van IE9.
Fuck. Dan is het dus op korte termijn gedaan met Fokken onder werktijd.quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, dit las ik net op FP:
[..]
Het klopt dus wat we net al geconstateerd hadden.
Ow dat is minder... wij krijgen binnenkort de nieuwste browser, dus heb ik er dan geen last (meer) van.quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fuck. Dan is het dus op korte termijn gedaan met Fokken onder werktijd.
Hint: een internetbrowser op een stokje, mits de PC's wel USB-klaar is...quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fuck. Dan is het dus op korte termijn gedaan met Fokken onder werktijd.
Is het al 21.00?quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Goed gedaan! Dan heb je nu toestemming om te gaan slapen.
Kan dat dan? En indien het antwoord ja is, hoe doe ik dat?quote:Op zondag 7 november 2010 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hint: een internetbrowser op een stokje, mits de PC's wel USB-klaar is...
Ja, Firefox en Opera hebben speciale versies van de browser die bedoeld zijn om vanaf USB-sticks te draaien. Of het mag van de baas is weer een heel ander puntquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan dat dan? En indien het antwoord ja is, hoe doe ik dat?
Eer je je tanden hebt gepoetst en Tinuviel een kusje hebt gegeven wel.quote:
En dan zeker met m'n handjes boven de deken slapen gaan?quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Eer je je tanden hebt gepoetst en Tinuviel een kusje hebt gegeven wel.
Altijd toch??quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan zeker met m'n handjes boven de deken slapen gaan?
Dat mag je helemaal zelf weten. Het is tenslotte zondag.quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan zeker met m'n handjes boven de deken slapen gaan?
Ja, dat is toch de afkorting van zondaardag?quote:
Eens stiekum proberen dan.quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, Firefox en Opera hebben speciale versies van de browser die bedoeld zijn om vanaf USB-sticks te draaien. Of het mag van de baas is weer een heel ander punt
Kan je doen, ik gebruik al jaren stiekem zo'n versie op de schoolcomputers. IE hebben ze daar veel te erg dichtgespijkerd, tot het niveau aan toe dat je geen attachments kunt opslaan bij downloaden vanuit een mailboxquote:
Welk is dan het makkelijkst? Firefox of Opera?quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je doen, ik gebruik al jaren stiekem zo'n versie op de schoolcomputers. IE hebben ze daar veel te erg dichtgespijkerd, tot het niveau aan toe dat je geen attachments kunt opslaan bij downloaden vanuit een mailbox
De dienst meestal max een uur. Met koffie en cake kan het wel uren langer duren.quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even tussendoor een misschien wat aparte vraag: hoe lang duurt een uitvaart gemiddeld? De moeder van een vriendin wordt morgenochtend gecremeerd, maar het is twee uur reizen en in de middag moet ik wel werken
Truste Red.quote:
Hangt net van je voorkeur af. Firefox is populairder, maar ik vind Opera fijner om mee te werken. Probeer een van de twee en als die niet bevalt kan je altijd nog de ander proberenquote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk is dan het makkelijkst? Firefox of Opera?
Ok, maar kan ik het dan maken om na een half uur tot een uur bij de receptie er na te zijn geweest te vertrekken of is dat not done?quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De dienst meestal max een uur. Met koffie en cake kan het wel uren langer duren.
Dan ben je er anderhalf tot 2 uur geweest? lijkt me er meer toe doen dat je er bent geweest dna hoe lang je bent geweest tochquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, maar kan ik het dan maken om na een half uur tot een uur bij de receptie er na te zijn geweest te vertrekken of is dat not done?
Dan kun je gewoon vertrekken. Maar wel even netjes afmelden bij de/een nabestaande.quote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, maar kan ik het dan maken om na een half uur tot een uur bij de receptie er na te zijn geweest te vertrekken of is dat not done?
Mij ook, maar het moet niet overkomen als 'Mooi, dat hebben we gehad, wegwezen hier'. Dat risico kan je hebben wanneer je wel heel snel na de plechtigheid hebt. Maar het kan ook zijn dat ik me er zelf te druk over maakquote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan ben je er anderhalf tot 2 uur geweest? lijkt me er meer toe doen dat je er bent geweest dna hoe lang je bent geweest toch
Ik ken mensen die nooit naar de zgn. koffiekamer gaan. Die gaan meteen naar de nabestaanden en dan naar huis. Heel normaal dus volgens mij...quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij ook, maar het moet niet overkomen als 'Mooi, dat hebben we gehad, wegwezen hier'. Dat risico kan je hebben wanneer je wel heel snel na de plechtigheid hebt. Maar het kan ook zijn dat ik me er zelf te druk over maak
Je moet toch weer aan het werk? De nabestaanden zullen het waarderen dat je tijd hebt vrijgemaakt voor de uitvaart.quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij ook, maar het moet niet overkomen als 'Mooi, dat hebben we gehad, wegwezen hier'. Dat risico kan je hebben wanneer je wel heel snel na de plechtigheid hebt. Maar het kan ook zijn dat ik me er zelf te druk over maak
Ik denk dat je je daar niet al te druk om over hoeft te maken, al ben ik gelukkig een behoorlijke leek als het om uitvaarten gaat.quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind dat wel handig juist.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
wat is fok trouwens aan het kloten met die auto update functie
Ik ook, maar vandaag gaat het bij mij allemaal een beetje vaagquote:
Iedereen is nu ook over, dus misschien is er nog iets veranderd...quote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar vandaag gaat het bij mij allemaal een beetje vaag
Toch nietquote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie zitten nu toch wel naar BBC1 te kijken?
Ik ook, ik ben er bij twee geweest die ik me kan herinneren (die daarvoor was ik maximaal een jaar of 3). Vandaar ook de vraag. De beslissing is gemaakt, ik ga er heenquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar niet al te druk om over hoeft te maken, al ben ik gelukkig een behoorlijke leek als het om uitvaarten gaat.
Ik heb gister en vandaag 5 afl. band of brothers gezien, dus niet zo zeuren jijquote:
Dan heb ik het in dit geval niet tegen jou.quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb gister en vandaag 5 afl. band of brothers gezien, dus niet zo zeuren jij
Een uitzending met unieke filmbeelden uit de lucht over WO1.quote:
ow okay. Ik kijk eigenlijk maar weinig naar uitzendingen die over oorlogen gaan. Al kan het best heel indrukwekkend zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een uitzending met unieke filmbeelden uit de lucht over WO1.
Ik heb Digitenne en kan dus geen BBC ontvangenquote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een uitzending met unieke filmbeelden uit de lucht over WO1.
Ieder zijn/haar smaak.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow okay. Ik kijk eigenlijk maar weinig naar uitzendingen die over oorlogen gaan. Al kan het best heel indrukwekkend zijn.
Dat is voor mij een van de redenen om straks maar gewoon Ziggo te nemenquote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Digitenne en kan dus geen BBC ontvangen
Geen BBC!? Autchquote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Digitenne en kan dus geen BBC ontvangen
Voor mij een reden om te twijfelen over Digitenne, maar de enige BBC programma's die ik min of meer volg zijn Top Gear en QI. Daar heb je geen BBC voor nodig. Verder kijk ik bijna geen tv, dus dan is Digitenne makkelijk en goedkoopquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is voor mij een van de redenen om straks maar gewoon Ziggo te nemen
Het heeft denk ik ook meer jouw interesse...quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ieder zijn/haar smaak.
Ik zit met grote ogen te kijken.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het heeft denk ik ook meer jouw interesse...
FUCK!!!!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn nu overgeschakeld naar Net5, Hell's Kitchen.
Dat gaat niet lukken... het is van Net5. Misschien bij sbs gemist oid?? Ik baal er weken van dat het zo laat op komt.. meestal lig ik rond 23:00 uur wel te slapen en mis ik steeds het laatste half uur. Opnemen kan niet, we nemen 24 al op...quote:Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
FUCK!!!!!!!
Nou ja, dan maar kijken via RTL gemist.
Net bij mijn provider digitale pakket besteld (wij hebben glasvezel). Binnenkort dus 100+ zenders.quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mij een reden om te twijfelen over Digitenne, maar de enige BBC programma's die ik min of meer volg zijn Top Gear en QI. Daar heb je geen BBC voor nodig. Verder kijk ik bijna geen tv, dus dan is Digitenne makkelijk en goedkoop
Auf wiederschnitzel.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Correct.quote:Op zondag 7 november 2010 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is oorlog zinloos (wist ik al wel, maar wederom bevestigd)
Wat was het 1 dode voor elke 2 inch gewonnen terrein?
Siobhan is mijn favoriet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken... het is van Net5. Misschien bij sbs gemist oid?? Ik baal er weken van dat het zo laat op komt.. meestal lig ik rond 23:00 uur wel te slapen en mis ik steeds het laatste half uur. Opnemen kan niet, we nemen 24 al op...
Gelukkig, ze mag blijven!quote:
Jup. Zitten wat fijne functies en een hoop vervelende dingen in. En hij is lelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef lubje25 het volgende:
Avond![]()
Zo dat is wennen die "nieuwe" layout
Die kun je weghalen in het opties menu.quote:Op maandag 8 november 2010 05:59 schreef MadMaster het volgende:
En als bonus hebben we een mega grote balk t.b.v. Facebook boven het postvak ontvangen
Dat was nipt... ik heb geen favoriet, daarvoor heb ik nog te weinig gekeken...quote:
bedankt voor de tip. Meteen gedaan.quote:Op maandag 8 november 2010 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je weghalen in het opties menu.
Bedankt voor de tip!! Ik vond die ook irritant, nu ook anders ingesteld.quote:Op maandag 8 november 2010 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren vroeg op bed gegaanquote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Goedemorgen dan Etcie.quote:Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben gisteren vroeg op bed gegaanWas brak. En toen heb ik de halve nacht wakker gelegen
Bah
quote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
En nu janken dat ze het land niet meer in mag!
*zucht*....en dat studeert danquote:Bovendien heb ik niks misdaan, behalve kritisch zijn over mensenrechtenschendingen in Israël, reageert De Jong.
Lijkt me ookquote:Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mag hopen dat het in deeltijd is en dat ze een baan ernaast heeft. Ze is 29, wereldvreemd en ze studeert antropologie -> garantie voor een uitkering....
quote:
Ik verwijs je graag naar http://www.autobandenmarkt.nl/quote:Op maandag 8 november 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Wat kosten die winterbanden incl. velgen ongeveer? Peace wil ook graag nog winterbanden met velgen... ow dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van de bandmaat..![]()
Peace houdt zich daarmee bezig. Ik zal hem de link eens geven vanavond. kan hij zelf even kijken.quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar http://www.autobandenmarkt.nl/
Daar heb ik de mijne gekocht. Was nu voor 4 velgen+banden+uitlijnen/balanceren ongeveer 480 Euro kwijt. Is het me waard om m'n gezin veilig rond te rijden
Hoeveel bladzijdes met TVP's zouden dat zijn??quote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
10000e post...
Ik twijfel nog of ik ze in gebundelde vorm laat publiceren.
0. Ik plaats louter kwaliteitsposts of inhoudelijke reacties op andere postsquote:Op maandag 8 november 2010 14:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoeveel bladzijdes met TVP's zouden dat zijn??
Ah, daar was ik nog niet geweest...quote:Op maandag 8 november 2010 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb 'm ook een half uurtje geleden eruit gehaald. Wat een onzin, "like this on facebook" voor fok!quote:
Het is hier 15:37quote:Goedemorgen...
Oei, beterschap voor d'rquote:Schoonmoeder is gisteren op weg naar het restaurant gevallen over een ongelijke stoeptegel en ziet er nu uit alsof er weer Halloween is. Een mega ei op d'r ooglid en bont en blauw rondom d'r oog. Wordt straks denk ik even een bezoekje aan de dokter/het ziekenhuis, want woensdag vliegen we weer naar NL en dan moeten we geen gezeur heben met douane en/of vliegverbod of zo...
Ow lekker is dat...quote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
zo, slaapkoppie hier! Jair slaapt sinds 13:00, dus dat is inmiddels 2 1/2 uur
Gevallen is ze in ieder geval wel...quote:Op maandag 8 november 2010 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow lekker is dat...![]()
MM, beterschap voor je schoonmoeder!! Hopelijk valt het allemaal een beetje mee.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevallen is ze in ieder geval wel...
Breakfast!!
Gewoon aangifte doen en zeggen dat het een Mexicaan was die haar wilde overvallen. Gegarandeerd dat je geen problemen krijgtquote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daar was ik nog niet geweest...
Goedemorgen...
Schoonmoeder is gisteren op weg naar het restaurant gevallen over een ongelijke stoeptegel en ziet er nu uit alsof er weer Halloween is. Een mega ei op d'r ooglid en bont en blauw rondom d'r oog. Wordt straks denk ik even een bezoekje aan de dokter/het ziekenhuis, want woensdag vliegen we weer naar NL en dan moeten we geen gezeur heben met douane en/of vliegverbod of zo...
Die is dus morgen om 0400 al wakker.quote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:zo, slaapkoppie hier! Jair slaapt sinds 13:00, dus dat is inmiddels 2 1/2 uur
Dat denk ik niet... hij heeft uiteindelijk geslapen tot kwart voor vier, dus al met al ruim 2 1/2 uur. Heerlijkquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een andere auto![]()
Woensdag krijg ik hem. Ik ben zo blij
Nu nog even van mn oude auto af zien te komen...
Als ik het goed heb onthouden is dat een brandfles en geen molotov cocktailquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden is dat een brandfles en geen molotov cocktail
Nee, ze zouden de advertentie ook meteen verwijderen. Hele lieve oudere mensen trouwens.quote:
Haha, nou aan de km-stand te zien stond er 104000 op. Het onderhoudsboekje zat er ook bij... de laatste beurt is bij 98000 geweest en de volgende moet rond 105000 ... dus alle beurten zijn gewoon gedaan. En is er weinig in gereden.quote:Op maandag 8 november 2010 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat zijn de gevaarlijkste....
Da's een schone wagen ja, heb bijna niets gereden....
huhhuh
Zit geen distributieriem in, maar een distributieketting!! Aldus HT. En wat ik op internet heb gelezen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt duur onderhoud aan....
distributieriem
Hij ziet er ook gewoon erg goed uit, goed onderhouden, nog nooit in gerookt zo te zien. Echt heel netjes. Geen roestplekje te vinden.. en niet geheel onbelangrijk, hij rijdt ook erg lekker. Beter dan de cuore. Nu moet ik nog zien dat ik van die Cuore afkom.quote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's mooi, scheelt weer een paar honderd euro
Tja, zo kun je het ook noemen......quote:
Schuim.quote:
het schuim effect is er nu wel van afquote:
Nu even een beitel pakken om het van je handen te krijgen. Of zal thinner de klus wel klaren?quote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het schuim effect is er nu wel van af
de beitel is de beste oplossing als het eenmaal opgedroogd is iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu even een beitel pakken om het van je handen te krijgen. Of zal thinner de klus wel klaren?
Truste.quote:
Merci. Ik ga het morgen meteen even bekijken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Trusten heren, en C4, je gevraagde update is geplaatst
De Haynes-gids zegt inderdaad dat de 0.9 van een ketting voorzien is en niet van een riem. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!quote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zit geen distributieriem in, maar een distributieketting!! Aldus HT. En wat ik op internet heb gelezen.
quote:Op maandag 8 november 2010 @ 12:31 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nee man, werdt is een vervoeging van een voltooid bijvoegelijk meewerkenddeelwoord in de verleden tijd.
Adblock(er)quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe kom ik in de nieuwe layout van die schijt banners af zonder een abbo te nemen ?
Mogguh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het gevolg van deze melding is dat ik compleet geen opmaak meer heb
Ik denk eerder razorbladesoupquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook goedemorgen cobra
Teveel bijdehandjes bij het ontbijt gehad?
Die de laatste tijd weinig aanwezig zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:52 schreef Cobra4 het volgende:
Je mag vast wel even iets lenen van één van de dames in de SC.
Ik heb op de tenen van PS gestaan, B. is wel even langs geweest en LB en Soemp zijn MIA.quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die de laatste tijd weinig aanwezig zijnik mis PuntenSlijpsel, B.ertha, LadyBlack, Soempie is er nog maar sporadisch... What happened?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heb je met vrouwen, als ze eenmaal zijn afgestudeerd gaan ze thuis als huisvrouw zitten en hoor je er nooit niets meer van
Daarom heb ik niet echt gestudeerd!! Ik ben er gewoon hoor heren... ik heb wel opmaak, maar niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heb je met vrouwen, als ze eenmaal zijn afgestudeerd gaan ze thuis als huisvrouw zitten en hoor je er nooit niets meer van
U riep?quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die de laatste tijd weinig aanwezig zijnik mis PuntenSlijpsel, B.ertha, LadyBlack, Soempie is er nog maar sporadisch... What happened?
Missing in action.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wat betekent MIA trouwens?
Ik weet het al! Missing In Action
Valt wel mee joh, ik hou het alleen niet bij, zeker niet in meerdere subfora
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik kom even precies op t goeie moment binnenvallen he
Wou nog steeds komen melden dat ik vandeweek Star Wars heb gekeken en dat ik nu pas snap hoe IARL aan zn nickname komt! Ze waren bezig over red leader, en ik ineens : "Oh, I am red leader!!"
Vriendje zat me raar aan te kijken joh
Die was lekker hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
De heren zijn trouwens ook niet echt aanwezig hier he
Ik had nog wel koffie neergezet
Aiquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Die koffie schrok mij af..Nee, hoor. Ik ben op mn werk en het is heel druk. En een collega "stortte" net in...
Was niet geheel onverwacht... ze heeft heel wat voor haar kiezen gekregen eerst zelf borstkanker, bijna gelijkertijd man heel ziek/invalide, gedoe met exman eb nu weer operatie voor haar man Het wordt haar allemaal een beetje teveel. Logischerwijs. Wij hadden dit al eerder verwacht.quote:
We zitten vandaag met zn drieën dat ging wel redelijk goed, ze zit nu bij de hoofd van onze afdeling. Wij hebben gezegd dat ze naar huis moet gaan en even rust moet nemen, zowel in lichaam als in hoofd. Even lekker helemaal niets.. Maar dat ziet ze ook weer niet zitten. Ze is ook wel een complex persoontje en controlfreak. BMW wil ze niet, omdat ze alles zelf wel goed weet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjee Diaankon je hem/haar een beetje opvangen?
Een van mijn koorgenoten overweegt te stoppen met zingen omdat ze zo droevig wordt van de muziek, gisteren gingen we kerstliedjes zingen en dat was ook niet goed want te blij..... daar gaat het ook echt niet goed meeen ik vraag me echt af wanneer ze eens besluit om hulp te gaan zoeken.
Vind het zo pijnlijk om te merken als het zo slecht gaat met iemand
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc wil niet meer opstartenEn ik heb hem gisteren alleen maar afgesloten, geen rare dingen gedaan
Het was dan ook alweer een paar weken geleden dat jij hebt zitten emmeren met je pcquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc wil niet meer opstartenEn ik heb hem gisteren alleen maar afgesloten, geen rare dingen gedaan
Met dit verschil dat ik er nu echt niks aan heb geemmerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het was dan ook alweer een paar weken geleden dat jij hebt zitten emmeren met je pc
Nu zijn er dan ook 15 landen meer dan vroegah.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Wat lief
Maar hij hoeft geen nerd te worden hoorToen ik een ukkiepukkieEtcie was, wist ik alle landen en hoofdsteden van Europa, hoef je me nu niet meer te vragen
'oud' Europa weet ik ook nog maar nauwelijks meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu zijn er dan ook 15 landen meer dan vroegah.
Wat is de hoofdstad van van Joegoslavie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'oud' Europa weet ik ook nog maar nauwelijks meer
Fijn dat alles goed was en jammerdat je daardoor weinig van New Orleans hebt gezien... klinkt leuk die sessiequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Morning, how are y'all today?
Gisteren van medical center naar hospital getuft, schoonma moest een CT scan hebben. Alles OK, alleen een flink gezwollen blauw oog. Weing van New Orleans daardoor gezien, alleen gisterenavond. Was tof, mega jamsessie in de kroeg meegemaakt, zaten zo'n 30 muzikanten...
Vandaag weer richting Houston en morgenmiddag naar huis. Lekker weer hier nog, 28 graden.
En nu koffie...
Verweggistan en Moskou. Of Sint Petersburg, is ook wel eens veranderd daar geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van van Joegoslavie?
Wat is de hoofdstad van de USSR?
Pss, vergeet je niet nog een potje baconnaise mee te nemen uit de supermarkt daar ?:)quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Morning, how are y'all today?
Gisteren van medical center naar hospital getuft, schoonma moest een CT scan hebben. Alles OK, alleen een flink gezwollen blauw oog. Weing van New Orleans daardoor gezien, alleen gisterenavond. Was tof, mega jamsessie in de kroeg meegemaakt, zaten zo'n 30 muzikanten...
Vandaag weer richting Houston en morgenmiddag naar huis. Lekker weer hier nog, 28 graden.
En nu koffie...
Bedoel je niet Leningrad (of zelfs: Petrograd) ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verweggistan en Moskou. Of Sint Petersburg, is ook wel eens veranderd daar geloof ik.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wou nog steeds komen melden dat ik vandeweek Star Wars heb gekeken en dat ik nu pas snap hoe IARL aan zn nickname komt! Ze waren bezig over red leader, en ik ineens : "Oh, I am red leader!!"
Vriendje zat me raar aan te kijken joh
Whehequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, mijn oppaskindje is nog geen 2 jaar en kan nu al auto's herkennen aan het logo!!![]()
![]()
Staat een filmpje van m op facebook, hij loopt echt op een auto af "Nissan!" "Toyota!" "Renault!"
nouja, hij zegt rino en tojato maar toch
Dat wordt een nerd
Dat hoeft niet per se, maar ik vind het een zeer goede ontwikkeling...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, mijn oppaskindje is nog geen 2 jaar en kan nu al auto's herkennen aan het logo!!![]()
![]()
Staat een filmpje van m op facebook, hij loopt echt op een auto af "Nissan!" "Toyota!" "Renault!"
nouja, hij zegt rino en tojato maar toch
Dat wordt een nerd
Gaat zij nog een keer goed roken of krijgen de wurmen een maaltje?quote:
Je maakt een grapje!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ging vorige week voor het eerst Oh Oh Cherso kijken, dat was ook wel even een reality-shock zeg!Verslavend ook, ik heb nu alle afleveringen gezien
ze hebben allemaal ook een 'normale' kant ben ik nu achter.
QFT.quote:
En toch scoort het 1,5 miljoen kijkers. Attelenooie...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, al die voorstukjes zijn heel sneaky geknipt en gemonteerd natuurlijk, maar in al die typetjes zat ook nog wel een beetje normaal
Wat overigens niet wegneemt dat ze bijna stuk voor stuk dommer waren dan het achtereind van een varkenen het waren ook allemaal nog thuiswonende lamballen, dat ook
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat zij nog een keer goed roken of krijgen de wurmen een maaltje?
Wanneer komt eigenlijk de officiële bevestiging dat ze allemaal gecast zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, al die voorstukjes zijn heel sneaky geknipt en gemonteerd natuurlijk, maar in al die typetjes zat ook nog wel een beetje normaal
Wat overigens niet wegneemt dat ze bijna stuk voor stuk dommer waren dan het achtereind van een varkenen het waren ook allemaal nog thuiswonende lamballen, dat ook
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en een gemaakte herkansing blijkt nog niet goed genoeg te zijn, dus daar moet de komende tijd ook nog wat aan gedaan worden. Net als nog wat andere dingetjes
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoetquote:
Maar komt het omdat je teveel werkt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoet
Dat met school? Nee. Dat komt meer door dingen die ik eigenlijk al had moeten regelen, dat vervolgens in eerste instantie niet doe en het op de lange baan schuif. Dat ik niet door had dat het nieuwe moduul al was begonnen heeft er mee te maken dat ik op de afgelopen weken niet op school hoefde te zijn en dus ook niet precies wist dat het vorige moduul al was afgelopen. Ik dacht dat dat volgende week zou zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar komt het omdat je teveel werkt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoet
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
!
Sterkte ermee joh, als de noodzaak hoog is gaat bijna iedereen harder werken, dus het lukt vast!!
Dan zou ik niet meer verder kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhhh gatverdamme!!!!
Ik kijk nederland 3, en daar takelt iemand zichzelf aan de huid van zn benen omhoog!!![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Klanten genaaid door dikke tieten kassameisje
Was mij ook al opgevallen jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
Okay, er is ook NCIS op, da's beter
Met de actrice uit Law & Order erin
Echt elke acteur wil in NCIS spelen.quote:
De reactie van Cobra4 is de juiste:quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Klanten genaaid door dikke tieten kassameisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |