Wat is de hoofdstad van van Joegoslavie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'oud' Europa weet ik ook nog maar nauwelijks meer
Fijn dat alles goed was en jammerdat je daardoor weinig van New Orleans hebt gezien... klinkt leuk die sessiequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Morning, how are y'all today?
Gisteren van medical center naar hospital getuft, schoonma moest een CT scan hebben. Alles OK, alleen een flink gezwollen blauw oog. Weing van New Orleans daardoor gezien, alleen gisterenavond. Was tof, mega jamsessie in de kroeg meegemaakt, zaten zo'n 30 muzikanten...
Vandaag weer richting Houston en morgenmiddag naar huis. Lekker weer hier nog, 28 graden.
En nu koffie...
Verweggistan en Moskou. Of Sint Petersburg, is ook wel eens veranderd daar geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van van Joegoslavie?
Wat is de hoofdstad van de USSR?
Pss, vergeet je niet nog een potje baconnaise mee te nemen uit de supermarkt daar ?:)quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Morning, how are y'all today?
Gisteren van medical center naar hospital getuft, schoonma moest een CT scan hebben. Alles OK, alleen een flink gezwollen blauw oog. Weing van New Orleans daardoor gezien, alleen gisterenavond. Was tof, mega jamsessie in de kroeg meegemaakt, zaten zo'n 30 muzikanten...
Vandaag weer richting Houston en morgenmiddag naar huis. Lekker weer hier nog, 28 graden.
En nu koffie...
Bedoel je niet Leningrad (of zelfs: Petrograd) ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verweggistan en Moskou. Of Sint Petersburg, is ook wel eens veranderd daar geloof ik.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wou nog steeds komen melden dat ik vandeweek Star Wars heb gekeken en dat ik nu pas snap hoe IARL aan zn nickname komt! Ze waren bezig over red leader, en ik ineens : "Oh, I am red leader!!"
Vriendje zat me raar aan te kijken joh
Whehequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, mijn oppaskindje is nog geen 2 jaar en kan nu al auto's herkennen aan het logo!!![]()
![]()
Staat een filmpje van m op facebook, hij loopt echt op een auto af "Nissan!" "Toyota!" "Renault!"
nouja, hij zegt rino en tojato maar toch
Dat wordt een nerd
Dat hoeft niet per se, maar ik vind het een zeer goede ontwikkeling...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, mijn oppaskindje is nog geen 2 jaar en kan nu al auto's herkennen aan het logo!!![]()
![]()
Staat een filmpje van m op facebook, hij loopt echt op een auto af "Nissan!" "Toyota!" "Renault!"
nouja, hij zegt rino en tojato maar toch
Dat wordt een nerd
Gaat zij nog een keer goed roken of krijgen de wurmen een maaltje?quote:
Je maakt een grapje!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ging vorige week voor het eerst Oh Oh Cherso kijken, dat was ook wel even een reality-shock zeg!Verslavend ook, ik heb nu alle afleveringen gezien
ze hebben allemaal ook een 'normale' kant ben ik nu achter.
QFT.quote:
En toch scoort het 1,5 miljoen kijkers. Attelenooie...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, al die voorstukjes zijn heel sneaky geknipt en gemonteerd natuurlijk, maar in al die typetjes zat ook nog wel een beetje normaal
Wat overigens niet wegneemt dat ze bijna stuk voor stuk dommer waren dan het achtereind van een varkenen het waren ook allemaal nog thuiswonende lamballen, dat ook
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat zij nog een keer goed roken of krijgen de wurmen een maaltje?
Wanneer komt eigenlijk de officiële bevestiging dat ze allemaal gecast zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, al die voorstukjes zijn heel sneaky geknipt en gemonteerd natuurlijk, maar in al die typetjes zat ook nog wel een beetje normaal
Wat overigens niet wegneemt dat ze bijna stuk voor stuk dommer waren dan het achtereind van een varkenen het waren ook allemaal nog thuiswonende lamballen, dat ook
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en een gemaakte herkansing blijkt nog niet goed genoeg te zijn, dus daar moet de komende tijd ook nog wat aan gedaan worden. Net als nog wat andere dingetjes
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoetquote:
Maar komt het omdat je teveel werkt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoet
Dat met school? Nee. Dat komt meer door dingen die ik eigenlijk al had moeten regelen, dat vervolgens in eerste instantie niet doe en het op de lange baan schuif. Dat ik niet door had dat het nieuwe moduul al was begonnen heeft er mee te maken dat ik op de afgelopen weken niet op school hoefde te zijn en dus ook niet precies wist dat het vorige moduul al was afgelopen. Ik dacht dat dat volgende week zou zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar komt het omdat je teveel werkt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoet
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
!
Sterkte ermee joh, als de noodzaak hoog is gaat bijna iedereen harder werken, dus het lukt vast!!
Dan zou ik niet meer verder kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhhh gatverdamme!!!!
Ik kijk nederland 3, en daar takelt iemand zichzelf aan de huid van zn benen omhoog!!![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Klanten genaaid door dikke tieten kassameisje
Was mij ook al opgevallen jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
Okay, er is ook NCIS op, da's beter
Met de actrice uit Law & Order erin
Echt elke acteur wil in NCIS spelen.quote:
De reactie van Cobra4 is de juiste:quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Klanten genaaid door dikke tieten kassameisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |