Merci. Ik ga het morgen meteen even bekijken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Trusten heren, en C4, je gevraagde update is geplaatst
De Haynes-gids zegt inderdaad dat de 0.9 van een ketting voorzien is en niet van een riem. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!quote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zit geen distributieriem in, maar een distributieketting!! Aldus HT. En wat ik op internet heb gelezen.
quote:Op maandag 8 november 2010 @ 12:31 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nee man, werdt is een vervoeging van een voltooid bijvoegelijk meewerkenddeelwoord in de verleden tijd.
Adblock(er)quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe kom ik in de nieuwe layout van die schijt banners af zonder een abbo te nemen ?
Mogguh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het gevolg van deze melding is dat ik compleet geen opmaak meer heb
Ik denk eerder razorbladesoupquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook goedemorgen cobra
Teveel bijdehandjes bij het ontbijt gehad?
Die de laatste tijd weinig aanwezig zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:52 schreef Cobra4 het volgende:
Je mag vast wel even iets lenen van één van de dames in de SC.
Ik heb op de tenen van PS gestaan, B. is wel even langs geweest en LB en Soemp zijn MIA.quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die de laatste tijd weinig aanwezig zijnik mis PuntenSlijpsel, B.ertha, LadyBlack, Soempie is er nog maar sporadisch... What happened?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heb je met vrouwen, als ze eenmaal zijn afgestudeerd gaan ze thuis als huisvrouw zitten en hoor je er nooit niets meer van
Daarom heb ik niet echt gestudeerd!! Ik ben er gewoon hoor heren... ik heb wel opmaak, maar niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heb je met vrouwen, als ze eenmaal zijn afgestudeerd gaan ze thuis als huisvrouw zitten en hoor je er nooit niets meer van
U riep?quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die de laatste tijd weinig aanwezig zijnik mis PuntenSlijpsel, B.ertha, LadyBlack, Soempie is er nog maar sporadisch... What happened?
Missing in action.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wat betekent MIA trouwens?
Ik weet het al! Missing In Action
Valt wel mee joh, ik hou het alleen niet bij, zeker niet in meerdere subfora
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik kom even precies op t goeie moment binnenvallen he
Wou nog steeds komen melden dat ik vandeweek Star Wars heb gekeken en dat ik nu pas snap hoe IARL aan zn nickname komt! Ze waren bezig over red leader, en ik ineens : "Oh, I am red leader!!"
Vriendje zat me raar aan te kijken joh
Die was lekker hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
De heren zijn trouwens ook niet echt aanwezig hier he
Ik had nog wel koffie neergezet
Aiquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Die koffie schrok mij af..Nee, hoor. Ik ben op mn werk en het is heel druk. En een collega "stortte" net in...
Was niet geheel onverwacht... ze heeft heel wat voor haar kiezen gekregen eerst zelf borstkanker, bijna gelijkertijd man heel ziek/invalide, gedoe met exman eb nu weer operatie voor haar man Het wordt haar allemaal een beetje teveel. Logischerwijs. Wij hadden dit al eerder verwacht.quote:
We zitten vandaag met zn drieën dat ging wel redelijk goed, ze zit nu bij de hoofd van onze afdeling. Wij hebben gezegd dat ze naar huis moet gaan en even rust moet nemen, zowel in lichaam als in hoofd. Even lekker helemaal niets.. Maar dat ziet ze ook weer niet zitten. Ze is ook wel een complex persoontje en controlfreak. BMW wil ze niet, omdat ze alles zelf wel goed weet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjee Diaankon je hem/haar een beetje opvangen?
Een van mijn koorgenoten overweegt te stoppen met zingen omdat ze zo droevig wordt van de muziek, gisteren gingen we kerstliedjes zingen en dat was ook niet goed want te blij..... daar gaat het ook echt niet goed meeen ik vraag me echt af wanneer ze eens besluit om hulp te gaan zoeken.
Vind het zo pijnlijk om te merken als het zo slecht gaat met iemand
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc wil niet meer opstartenEn ik heb hem gisteren alleen maar afgesloten, geen rare dingen gedaan
Het was dan ook alweer een paar weken geleden dat jij hebt zitten emmeren met je pcquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc wil niet meer opstartenEn ik heb hem gisteren alleen maar afgesloten, geen rare dingen gedaan
Met dit verschil dat ik er nu echt niks aan heb geemmerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het was dan ook alweer een paar weken geleden dat jij hebt zitten emmeren met je pc
Nu zijn er dan ook 15 landen meer dan vroegah.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Wat lief
Maar hij hoeft geen nerd te worden hoorToen ik een ukkiepukkieEtcie was, wist ik alle landen en hoofdsteden van Europa, hoef je me nu niet meer te vragen
'oud' Europa weet ik ook nog maar nauwelijks meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu zijn er dan ook 15 landen meer dan vroegah.
Wat is de hoofdstad van van Joegoslavie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'oud' Europa weet ik ook nog maar nauwelijks meer
Fijn dat alles goed was en jammerdat je daardoor weinig van New Orleans hebt gezien... klinkt leuk die sessiequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Morning, how are y'all today?
Gisteren van medical center naar hospital getuft, schoonma moest een CT scan hebben. Alles OK, alleen een flink gezwollen blauw oog. Weing van New Orleans daardoor gezien, alleen gisterenavond. Was tof, mega jamsessie in de kroeg meegemaakt, zaten zo'n 30 muzikanten...
Vandaag weer richting Houston en morgenmiddag naar huis. Lekker weer hier nog, 28 graden.
En nu koffie...
Verweggistan en Moskou. Of Sint Petersburg, is ook wel eens veranderd daar geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van van Joegoslavie?
Wat is de hoofdstad van de USSR?
Pss, vergeet je niet nog een potje baconnaise mee te nemen uit de supermarkt daar ?:)quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Morning, how are y'all today?
Gisteren van medical center naar hospital getuft, schoonma moest een CT scan hebben. Alles OK, alleen een flink gezwollen blauw oog. Weing van New Orleans daardoor gezien, alleen gisterenavond. Was tof, mega jamsessie in de kroeg meegemaakt, zaten zo'n 30 muzikanten...
Vandaag weer richting Houston en morgenmiddag naar huis. Lekker weer hier nog, 28 graden.
En nu koffie...
Bedoel je niet Leningrad (of zelfs: Petrograd) ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verweggistan en Moskou. Of Sint Petersburg, is ook wel eens veranderd daar geloof ik.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wou nog steeds komen melden dat ik vandeweek Star Wars heb gekeken en dat ik nu pas snap hoe IARL aan zn nickname komt! Ze waren bezig over red leader, en ik ineens : "Oh, I am red leader!!"
Vriendje zat me raar aan te kijken joh
Whehequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, mijn oppaskindje is nog geen 2 jaar en kan nu al auto's herkennen aan het logo!!![]()
![]()
Staat een filmpje van m op facebook, hij loopt echt op een auto af "Nissan!" "Toyota!" "Renault!"
nouja, hij zegt rino en tojato maar toch
Dat wordt een nerd
Dat hoeft niet per se, maar ik vind het een zeer goede ontwikkeling...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, mijn oppaskindje is nog geen 2 jaar en kan nu al auto's herkennen aan het logo!!![]()
![]()
Staat een filmpje van m op facebook, hij loopt echt op een auto af "Nissan!" "Toyota!" "Renault!"
nouja, hij zegt rino en tojato maar toch
Dat wordt een nerd
Gaat zij nog een keer goed roken of krijgen de wurmen een maaltje?quote:
Je maakt een grapje!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ging vorige week voor het eerst Oh Oh Cherso kijken, dat was ook wel even een reality-shock zeg!Verslavend ook, ik heb nu alle afleveringen gezien
ze hebben allemaal ook een 'normale' kant ben ik nu achter.
QFT.quote:
En toch scoort het 1,5 miljoen kijkers. Attelenooie...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, al die voorstukjes zijn heel sneaky geknipt en gemonteerd natuurlijk, maar in al die typetjes zat ook nog wel een beetje normaal
Wat overigens niet wegneemt dat ze bijna stuk voor stuk dommer waren dan het achtereind van een varkenen het waren ook allemaal nog thuiswonende lamballen, dat ook
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat zij nog een keer goed roken of krijgen de wurmen een maaltje?
Wanneer komt eigenlijk de officiële bevestiging dat ze allemaal gecast zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, al die voorstukjes zijn heel sneaky geknipt en gemonteerd natuurlijk, maar in al die typetjes zat ook nog wel een beetje normaal
Wat overigens niet wegneemt dat ze bijna stuk voor stuk dommer waren dan het achtereind van een varkenen het waren ook allemaal nog thuiswonende lamballen, dat ook
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en een gemaakte herkansing blijkt nog niet goed genoeg te zijn, dus daar moet de komende tijd ook nog wat aan gedaan worden. Net als nog wat andere dingetjes
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoetquote:
Maar komt het omdat je teveel werkt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoet
Dat met school? Nee. Dat komt meer door dingen die ik eigenlijk al had moeten regelen, dat vervolgens in eerste instantie niet doe en het op de lange baan schuif. Dat ik niet door had dat het nieuwe moduul al was begonnen heeft er mee te maken dat ik op de afgelopen weken niet op school hoefde te zijn en dus ook niet precies wist dat het vorige moduul al was afgelopen. Ik dacht dat dat volgende week zou zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar komt het omdat je teveel werkt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de stressberichten van Etsie en LB nu wel stukken beter overigens. Ik hoop dat het allemaal nog op tijd geregeld kan worden. Als dat lukt ga ik wel een paar drukke maanden tegemoet
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
!
Sterkte ermee joh, als de noodzaak hoog is gaat bijna iedereen harder werken, dus het lukt vast!!
Dan zou ik niet meer verder kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhhh gatverdamme!!!!
Ik kijk nederland 3, en daar takelt iemand zichzelf aan de huid van zn benen omhoog!!![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Klanten genaaid door dikke tieten kassameisje
Was mij ook al opgevallen jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
Okay, er is ook NCIS op, da's beter
Met de actrice uit Law & Order erin
Echt elke acteur wil in NCIS spelen.quote:
De reactie van Cobra4 is de juiste:quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Klanten genaaid door dikke tieten kassameisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |