Ik ook, maar vandaag gaat het bij mij allemaal een beetje vaagquote:
Iedereen is nu ook over, dus misschien is er nog iets veranderd...quote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar vandaag gaat het bij mij allemaal een beetje vaag
Toch nietquote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie zitten nu toch wel naar BBC1 te kijken?
Ik ook, ik ben er bij twee geweest die ik me kan herinneren (die daarvoor was ik maximaal een jaar of 3). Vandaar ook de vraag. De beslissing is gemaakt, ik ga er heenquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar niet al te druk om over hoeft te maken, al ben ik gelukkig een behoorlijke leek als het om uitvaarten gaat.
Ik heb gister en vandaag 5 afl. band of brothers gezien, dus niet zo zeuren jijquote:
Dan heb ik het in dit geval niet tegen jou.quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb gister en vandaag 5 afl. band of brothers gezien, dus niet zo zeuren jij
Een uitzending met unieke filmbeelden uit de lucht over WO1.quote:
ow okay. Ik kijk eigenlijk maar weinig naar uitzendingen die over oorlogen gaan. Al kan het best heel indrukwekkend zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een uitzending met unieke filmbeelden uit de lucht over WO1.
Ik heb Digitenne en kan dus geen BBC ontvangenquote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een uitzending met unieke filmbeelden uit de lucht over WO1.
Ieder zijn/haar smaak.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow okay. Ik kijk eigenlijk maar weinig naar uitzendingen die over oorlogen gaan. Al kan het best heel indrukwekkend zijn.
Dat is voor mij een van de redenen om straks maar gewoon Ziggo te nemenquote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Digitenne en kan dus geen BBC ontvangen
Geen BBC!? Autchquote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Digitenne en kan dus geen BBC ontvangen
Voor mij een reden om te twijfelen over Digitenne, maar de enige BBC programma's die ik min of meer volg zijn Top Gear en QI. Daar heb je geen BBC voor nodig. Verder kijk ik bijna geen tv, dus dan is Digitenne makkelijk en goedkoopquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is voor mij een van de redenen om straks maar gewoon Ziggo te nemen
Het heeft denk ik ook meer jouw interesse...quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ieder zijn/haar smaak.
Ik zit met grote ogen te kijken.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het heeft denk ik ook meer jouw interesse...
FUCK!!!!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn nu overgeschakeld naar Net5, Hell's Kitchen.
Dat gaat niet lukken... het is van Net5. Misschien bij sbs gemist oid?? Ik baal er weken van dat het zo laat op komt.. meestal lig ik rond 23:00 uur wel te slapen en mis ik steeds het laatste half uur. Opnemen kan niet, we nemen 24 al op...quote:Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
FUCK!!!!!!!
Nou ja, dan maar kijken via RTL gemist.
Net bij mijn provider digitale pakket besteld (wij hebben glasvezel). Binnenkort dus 100+ zenders.quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mij een reden om te twijfelen over Digitenne, maar de enige BBC programma's die ik min of meer volg zijn Top Gear en QI. Daar heb je geen BBC voor nodig. Verder kijk ik bijna geen tv, dus dan is Digitenne makkelijk en goedkoop
Auf wiederschnitzel.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Correct.quote:Op zondag 7 november 2010 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is oorlog zinloos (wist ik al wel, maar wederom bevestigd)
Wat was het 1 dode voor elke 2 inch gewonnen terrein?
Siobhan is mijn favoriet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken... het is van Net5. Misschien bij sbs gemist oid?? Ik baal er weken van dat het zo laat op komt.. meestal lig ik rond 23:00 uur wel te slapen en mis ik steeds het laatste half uur. Opnemen kan niet, we nemen 24 al op...
Gelukkig, ze mag blijven!quote:
Jup. Zitten wat fijne functies en een hoop vervelende dingen in. En hij is lelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef lubje25 het volgende:
Avond![]()
Zo dat is wennen die "nieuwe" layout
Die kun je weghalen in het opties menu.quote:Op maandag 8 november 2010 05:59 schreef MadMaster het volgende:
En als bonus hebben we een mega grote balk t.b.v. Facebook boven het postvak ontvangen
Dat was nipt... ik heb geen favoriet, daarvoor heb ik nog te weinig gekeken...quote:
bedankt voor de tip. Meteen gedaan.quote:Op maandag 8 november 2010 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je weghalen in het opties menu.
Bedankt voor de tip!! Ik vond die ook irritant, nu ook anders ingesteld.quote:Op maandag 8 november 2010 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren vroeg op bed gegaanquote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Goedemorgen dan Etcie.quote:Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben gisteren vroeg op bed gegaanWas brak. En toen heb ik de halve nacht wakker gelegen
Bah
quote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
En nu janken dat ze het land niet meer in mag!
*zucht*....en dat studeert danquote:Bovendien heb ik niks misdaan, behalve kritisch zijn over mensenrechtenschendingen in Israėl, reageert De Jong.
Lijkt me ookquote:Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mag hopen dat het in deeltijd is en dat ze een baan ernaast heeft. Ze is 29, wereldvreemd en ze studeert antropologie -> garantie voor een uitkering....
quote:
Ik verwijs je graag naar http://www.autobandenmarkt.nl/quote:Op maandag 8 november 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Wat kosten die winterbanden incl. velgen ongeveer? Peace wil ook graag nog winterbanden met velgen... ow dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van de bandmaat..![]()
Peace houdt zich daarmee bezig. Ik zal hem de link eens geven vanavond. kan hij zelf even kijken.quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar http://www.autobandenmarkt.nl/
Daar heb ik de mijne gekocht. Was nu voor 4 velgen+banden+uitlijnen/balanceren ongeveer 480 Euro kwijt. Is het me waard om m'n gezin veilig rond te rijden
Hoeveel bladzijdes met TVP's zouden dat zijn??quote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
10000e post...
Ik twijfel nog of ik ze in gebundelde vorm laat publiceren.
0. Ik plaats louter kwaliteitsposts of inhoudelijke reacties op andere postsquote:Op maandag 8 november 2010 14:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoeveel bladzijdes met TVP's zouden dat zijn??
Ah, daar was ik nog niet geweest...quote:Op maandag 8 november 2010 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb 'm ook een half uurtje geleden eruit gehaald. Wat een onzin, "like this on facebook" voor fok!quote:
Het is hier 15:37quote:Goedemorgen...
Oei, beterschap voor d'rquote:Schoonmoeder is gisteren op weg naar het restaurant gevallen over een ongelijke stoeptegel en ziet er nu uit alsof er weer Halloween is. Een mega ei op d'r ooglid en bont en blauw rondom d'r oog. Wordt straks denk ik even een bezoekje aan de dokter/het ziekenhuis, want woensdag vliegen we weer naar NL en dan moeten we geen gezeur heben met douane en/of vliegverbod of zo...
Ow lekker is dat...quote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
zo, slaapkoppie hier! Jair slaapt sinds 13:00, dus dat is inmiddels 2 1/2 uur
Gevallen is ze in ieder geval wel...quote:Op maandag 8 november 2010 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow lekker is dat...![]()
MM, beterschap voor je schoonmoeder!! Hopelijk valt het allemaal een beetje mee.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevallen is ze in ieder geval wel...
Breakfast!!
Gewoon aangifte doen en zeggen dat het een Mexicaan was die haar wilde overvallen. Gegarandeerd dat je geen problemen krijgtquote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daar was ik nog niet geweest...
Goedemorgen...
Schoonmoeder is gisteren op weg naar het restaurant gevallen over een ongelijke stoeptegel en ziet er nu uit alsof er weer Halloween is. Een mega ei op d'r ooglid en bont en blauw rondom d'r oog. Wordt straks denk ik even een bezoekje aan de dokter/het ziekenhuis, want woensdag vliegen we weer naar NL en dan moeten we geen gezeur heben met douane en/of vliegverbod of zo...
Die is dus morgen om 0400 al wakker.quote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:zo, slaapkoppie hier! Jair slaapt sinds 13:00, dus dat is inmiddels 2 1/2 uur
Dat denk ik niet... hij heeft uiteindelijk geslapen tot kwart voor vier, dus al met al ruim 2 1/2 uur. Heerlijkquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een andere auto![]()
Woensdag krijg ik hem. Ik ben zo blij
Nu nog even van mn oude auto af zien te komen...
Als ik het goed heb onthouden is dat een brandfles en geen molotov cocktailquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden is dat een brandfles en geen molotov cocktail
Nee, ze zouden de advertentie ook meteen verwijderen. Hele lieve oudere mensen trouwens.quote:
Haha, nou aan de km-stand te zien stond er 104000 op. Het onderhoudsboekje zat er ook bij... de laatste beurt is bij 98000 geweest en de volgende moet rond 105000 ... dus alle beurten zijn gewoon gedaan. En is er weinig in gereden.quote:Op maandag 8 november 2010 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat zijn de gevaarlijkste....
Da's een schone wagen ja, heb bijna niets gereden....
huhhuh
Zit geen distributieriem in, maar een distributieketting!! Aldus HT. En wat ik op internet heb gelezen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt duur onderhoud aan....
distributieriem
Hij ziet er ook gewoon erg goed uit, goed onderhouden, nog nooit in gerookt zo te zien. Echt heel netjes. Geen roestplekje te vinden.. en niet geheel onbelangrijk, hij rijdt ook erg lekker. Beter dan de cuore. Nu moet ik nog zien dat ik van die Cuore afkom.quote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's mooi, scheelt weer een paar honderd euro
Tja, zo kun je het ook noemen......quote:
Schuim.quote:
het schuim effect is er nu wel van afquote:
Nu even een beitel pakken om het van je handen te krijgen. Of zal thinner de klus wel klaren?quote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het schuim effect is er nu wel van af
de beitel is de beste oplossing als het eenmaal opgedroogd is iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu even een beitel pakken om het van je handen te krijgen. Of zal thinner de klus wel klaren?
Truste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |