Werken, mijn neefje verpesten en dvd's van "Londons Burning" kijken. Dus ja, een lekker weekeind.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:13 schreef iamredleader het volgende:
Alles goed met C4? Lekker weekend?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
DEF [SC] #52 we zijn toch niet gek geworden?
Thx.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:25 schreef Mark het volgende:
Feli Cobra
Ik plaats geen kleurenfoto's van mijn vriendin, want dan krijg ik ruzie met mijn vrouw
Namens Maitje en mij bedankt!quote:
Hou me op de hoogte, want ik had vandaag ook post dat ik langs kan komen voor een abo-verlenging en uitzoeken van een toestelquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nieuwe telefoon is binnen! Het is wel nog erg wennen, vooral het typen op een touchscreen. Maar hoera, ik kan er mee spelen!
Dank.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik gezien (lang geleden)
en Cobra, gefeliciteerd![]()
je date was niet wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Op naar de kroeg, drinken op het voortzetten van mijn vrijgezelle bestaan
Nopequote:
Nope, was gewoon helemaal uit zichzelf.quote:Op zondag 7 november 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh Diaan.
Had je Lennon vastgebonden in bed dan?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nieuwe telefoon is binnen! Het is wel nog erg wennen, vooral het typen op een touchscreen. Maar hoera, ik kan er mee spelen!
quote:Op zondag 7 november 2010 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope, was gewoon helemaal uit zichzelf.
Klinkt tricky.quote:Op zondag 7 november 2010 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb er net 2 gehad. Was dat nou filet americain wat er op zit of moet ik maar niet vragen wat het is?
quote:
Hoofdstuk 3 of boekenkast 3?quote:Op zondag 7 november 2010 13:53 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk bezig: 2 boekenkasten in de studeerkamer opgezet (Kilby), 2 hoofdstukken gestudeerd en zo verder met #3.
quote:
valt wel mee. Vandaag wezen wandelen en naar Marken geweest. Best wel toeristischquote:
quote:
Ik heb m'n oma op visite gehad, ben nu een beetje series aan het kijken.quote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
valt wel mee. Vandaag wezen wandelen en naar Marken geweest. Best wel toeristisch
Ach, moet ik je even over je bolletje aaien?quote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb m'n oma op visite gehad, ben nu een beetje series aan het kijken.
God wat ben ik brakVrijdag om half 4 thuis, zaterdag om half 2 thuis ofzo, om half 3 op bed. Ik word oud geloof ik
Ik heb dat niet.... bij mij blijft het gewoon goed.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb nu die nieuwe layout maar deze is bij mij om de zoveel dagen volledig z'n opmaak kwijt. Ben ik de enige die dat heeft of zijn er meer?
Ow dat had ik gisteren of eergisteren op mn werk. Maar thuis nergens last van.... misschien ligt dat aan de browser?quote:Op zondag 7 november 2010 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
Bij mij verdwijnen topics uit MyAT als er een nieuw bericht is geplaatst. Om weer te verschijnen na F5.
Tja, werk = IE6. Dus daar zal het bij mij ook wel aan liggen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat had ik gisteren of eergisteren op mn werk. Maar thuis nergens last van.... misschien ligt dat aan de browser?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, werk = IE6. Dus daar zal het bij mij ook wel aan liggen.
Goed gedaan! Dan heb je nu toestemming om te gaan slapen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik zie dat ook ik noodgedwongen de nieuwe layout heb
En nee, vandaag 4 hoofdstukken gestudeerd, en 2 boekenkasten opgebouwd. Studeerkamer-project vordert gestaag
Het klopt dus wat we net al geconstateerd hadden.quote:Met de nieuwe layout sluit FOK! ook ondersteuning voor IE6 af. Er zullen geen bugfixes gedaan worden, noch zal er worden getest onder de oeroude Microsoft telg. Het forum draait wel onder IE7 en IE8, maar voor een optimale ervaring raden we iedereen aan vooral op een meer recente browser over te stappen, zoals Chrome, Safari, Firefox of Opera, of alvast te upgraden naar de beta van IE9.
Fuck. Dan is het dus op korte termijn gedaan met Fokken onder werktijd.quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, dit las ik net op FP:
[..]
Het klopt dus wat we net al geconstateerd hadden.
Ow dat is minder... wij krijgen binnenkort de nieuwste browser, dus heb ik er dan geen last (meer) van.quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fuck. Dan is het dus op korte termijn gedaan met Fokken onder werktijd.
Hint: een internetbrowser op een stokje, mits de PC's wel USB-klaar is...quote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fuck. Dan is het dus op korte termijn gedaan met Fokken onder werktijd.
Is het al 21.00?quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Goed gedaan! Dan heb je nu toestemming om te gaan slapen.
Kan dat dan? En indien het antwoord ja is, hoe doe ik dat?quote:Op zondag 7 november 2010 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hint: een internetbrowser op een stokje, mits de PC's wel USB-klaar is...
Ja, Firefox en Opera hebben speciale versies van de browser die bedoeld zijn om vanaf USB-sticks te draaien. Of het mag van de baas is weer een heel ander puntquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan dat dan? En indien het antwoord ja is, hoe doe ik dat?
Eer je je tanden hebt gepoetst en Tinuviel een kusje hebt gegeven wel.quote:
En dan zeker met m'n handjes boven de deken slapen gaan?quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Eer je je tanden hebt gepoetst en Tinuviel een kusje hebt gegeven wel.
Altijd toch??quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan zeker met m'n handjes boven de deken slapen gaan?
Dat mag je helemaal zelf weten. Het is tenslotte zondag.quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan zeker met m'n handjes boven de deken slapen gaan?
Ja, dat is toch de afkorting van zondaardag?quote:
Eens stiekum proberen dan.quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, Firefox en Opera hebben speciale versies van de browser die bedoeld zijn om vanaf USB-sticks te draaien. Of het mag van de baas is weer een heel ander punt
Kan je doen, ik gebruik al jaren stiekem zo'n versie op de schoolcomputers. IE hebben ze daar veel te erg dichtgespijkerd, tot het niveau aan toe dat je geen attachments kunt opslaan bij downloaden vanuit een mailboxquote:
Welk is dan het makkelijkst? Firefox of Opera?quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je doen, ik gebruik al jaren stiekem zo'n versie op de schoolcomputers. IE hebben ze daar veel te erg dichtgespijkerd, tot het niveau aan toe dat je geen attachments kunt opslaan bij downloaden vanuit een mailbox
De dienst meestal max een uur. Met koffie en cake kan het wel uren langer duren.quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even tussendoor een misschien wat aparte vraag: hoe lang duurt een uitvaart gemiddeld? De moeder van een vriendin wordt morgenochtend gecremeerd, maar het is twee uur reizen en in de middag moet ik wel werken
Truste Red.quote:
Hangt net van je voorkeur af. Firefox is populairder, maar ik vind Opera fijner om mee te werken. Probeer een van de twee en als die niet bevalt kan je altijd nog de ander proberenquote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk is dan het makkelijkst? Firefox of Opera?
Ok, maar kan ik het dan maken om na een half uur tot een uur bij de receptie er na te zijn geweest te vertrekken of is dat not done?quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De dienst meestal max een uur. Met koffie en cake kan het wel uren langer duren.
Dan ben je er anderhalf tot 2 uur geweest? lijkt me er meer toe doen dat je er bent geweest dna hoe lang je bent geweest tochquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, maar kan ik het dan maken om na een half uur tot een uur bij de receptie er na te zijn geweest te vertrekken of is dat not done?
Dan kun je gewoon vertrekken. Maar wel even netjes afmelden bij de/een nabestaande.quote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, maar kan ik het dan maken om na een half uur tot een uur bij de receptie er na te zijn geweest te vertrekken of is dat not done?
Mij ook, maar het moet niet overkomen als 'Mooi, dat hebben we gehad, wegwezen hier'. Dat risico kan je hebben wanneer je wel heel snel na de plechtigheid hebt. Maar het kan ook zijn dat ik me er zelf te druk over maakquote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan ben je er anderhalf tot 2 uur geweest? lijkt me er meer toe doen dat je er bent geweest dna hoe lang je bent geweest toch
Ik ken mensen die nooit naar de zgn. koffiekamer gaan. Die gaan meteen naar de nabestaanden en dan naar huis. Heel normaal dus volgens mij...quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij ook, maar het moet niet overkomen als 'Mooi, dat hebben we gehad, wegwezen hier'. Dat risico kan je hebben wanneer je wel heel snel na de plechtigheid hebt. Maar het kan ook zijn dat ik me er zelf te druk over maak
Je moet toch weer aan het werk? De nabestaanden zullen het waarderen dat je tijd hebt vrijgemaakt voor de uitvaart.quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij ook, maar het moet niet overkomen als 'Mooi, dat hebben we gehad, wegwezen hier'. Dat risico kan je hebben wanneer je wel heel snel na de plechtigheid hebt. Maar het kan ook zijn dat ik me er zelf te druk over maak
Ik denk dat je je daar niet al te druk om over hoeft te maken, al ben ik gelukkig een behoorlijke leek als het om uitvaarten gaat.quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind dat wel handig juist.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
wat is fok trouwens aan het kloten met die auto update functie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |