Ik had het over een ander.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is Diaan en niet diaantje!
Die kruizen zaten vol met frisse geursnippers..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die zie ik wel, maar zo'n rottende, geurende bende mag je zelf houden...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dan zal ik het maar vertellen. Na ong. 20 minuten rijden, kwamen we bij dat marktje aan.... en wat stond er?? Max. 6 kramen met alleen fruit, vlees e.d. Niets geen leuke dingen. Na 5 minuten ofzo zaten we alweer in de auto en toen hadden we ook nog een rondje rond de kerk gelopen...![]()
![]()
En zo hoort een markt te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dan zal ik het maar vertellen. Na ong. 20 minuten rijden, kwamen we bij dat marktje aan.... en wat stond er?? Max. 6 kramen met alleen fruit, vlees e.d. Niets geen leuke dingen. Na 5 minuten ofzo zaten we alweer in de auto en toen hadden we ook nog een rondje rond de kerk gelopen...![]()
![]()
Nee, als 100% bij de supermarkt bij de groenteboer te koop is, dan is het opeens wel een goede marktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zo hoort een markt te zijn.![]()
Niet zo als in NL. Waar 80% van wat men op de markt verkoopt gewoon bij de Blokker of Wibra in de schappen hoort te liggen.
Hij is 65 jaar en gaat nog verder werken? Dat is eigenlijk financieel niet zo verstandig.. om de prepensioen te krijgen, indien daar voor betaald is natuurlijk, moet je in de maand voordat je 65 jaar wordt met ontslag gaan. Dan krijg je die betaalde premie nog uitbetaald. Als je na je 65e met ontslag gaat, gaat zo goed als dat hele potje naar pensioenverzekeraar...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:23 schreef CaLeX het volgende:
Zo , ff debiteuren crediteuren gespeeld![]()
Collega is jarig en 65 geworden vandaag, en dan neemt hij vrij (hij moet nog een paar weekjes werken). Dus heb zojuist al zijn spullen (op zijn scherm na) in een verhuisdoos gedaan en ingepakt.
Was ik net klaar, ging zijn telefoon
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zo hoort een markt te zijn.![]()
Niet zo als in NL. Waar 80% van wat men op de markt verkoopt gewoon bij de Blokker of Wibra in de schappen hoort te liggen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:25 schreef CaLeX het volgende:
en herkenbaar Diaan, wij hadden "mannenweekend" met de familie, hadden op de mobieltjes gekeken wat er te doen was in de buurt en vonden een marktje, Met 4 autos naar de markt gereden, stonden er 3 kraampjes![]()
Hij had een pensioen gat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is 65 jaar en gaat nog verder werken? Dat is eigenlijk financieel niet zo verstandig.. om de prepensioen te krijgen, indien daar voor betaald is natuurlijk, moet je in de maand voordat je 65 jaar wordt met ontslag gaan. Dan krijg je die betaalde premie nog uitbetaald. Als je na je 65e met ontslag gaat, gaat zo goed als dat hele potje naar pensioenverzekeraar...
Ik vind de Franse marktjes erg leuk. Daar staan de lokale mensen tenminste nog hun producten te verkopen. Lokale groenten, vlees, worsten, fruit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik was op zoek naar een leuke tas... is traditie dat ik elke vakantie een nieuwe koop in het land waar we zijn... en dat is dus niet gelukt. In Caen hadden ze geen leuke...
Okay, dan zal het wel goed zijn... maar wij geven dit vaak als advies mee aan onze medewerkers...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hij had een pensioen gat.
Weet ook niet precies hoe het zit, maar hij heeft het flink nagekeken, dus hij zal het wel weten.
Dit was echt geen leuk marktje, mag het woord marktje niet eens hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind de Franse marktjes erg leuk. Daar staan de lokale mensen tenminste nog hun producten te verkopen. Lokale groenten, vlees, worsten, fruit.![]()
quote:En geen leuke
tas in Caen? Was de Supermarche niet open?
Alleen in Caen en Bayeux heb je daar grote markten, de rest zijn allemaal marktjes zoals je beschreef.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was trouwens in Ouistreham, waar vrienden van MM ook zaten... het strand zag er daar wel mooi uit trouwens.
Dat komt omdat jij met vrouwen ogen naar die markt kijkt. Geen fluffy dingen te zien; geen leuke markt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit was echt geen leuk marktje, mag het woord marktje niet eens hebben.
Juistem!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen in Caen en Bayeux heb je daar grote markten, de rest zijn allemaal marktjes zoals je beschreef.
Groente, vlees, vis en soms nog een kaasboer en/of een bakkertje en dan heb je het wel gehad. Maar wel allemaal topprodukten dan...
Je slippers liggen nog in de caravan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Uitgepakt, was is grotendeels gedaan (bedankt mam), caravan ga ik (ja echt) zaterdag terugrijden naar de stalling. Ben nog steeds moe
En waaaaar de fuck zijn m'n slippers!
loop je erop?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Uitgepakt, was is grotendeels gedaan (bedankt mam), caravan ga ik (ja echt) zaterdag terugrijden naar de stalling. Ben nog steeds moe
En waaaaar de fuck zijn m'n slippers!
Slippers gevonden, lagen bij de wasbultquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je slippers liggen nog in de caravan.
En doe je zaterdag wel voorzichtig?
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |