Ik had het over een ander.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is Diaan en niet diaantje!
Die kruizen zaten vol met frisse geursnippers..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die zie ik wel, maar zo'n rottende, geurende bende mag je zelf houden...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dan zal ik het maar vertellen. Na ong. 20 minuten rijden, kwamen we bij dat marktje aan.... en wat stond er?? Max. 6 kramen met alleen fruit, vlees e.d. Niets geen leuke dingen. Na 5 minuten ofzo zaten we alweer in de auto en toen hadden we ook nog een rondje rond de kerk gelopen...![]()
![]()
En zo hoort een markt te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dan zal ik het maar vertellen. Na ong. 20 minuten rijden, kwamen we bij dat marktje aan.... en wat stond er?? Max. 6 kramen met alleen fruit, vlees e.d. Niets geen leuke dingen. Na 5 minuten ofzo zaten we alweer in de auto en toen hadden we ook nog een rondje rond de kerk gelopen...![]()
![]()
Nee, als 100% bij de supermarkt bij de groenteboer te koop is, dan is het opeens wel een goede marktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zo hoort een markt te zijn.![]()
Niet zo als in NL. Waar 80% van wat men op de markt verkoopt gewoon bij de Blokker of Wibra in de schappen hoort te liggen.
Hij is 65 jaar en gaat nog verder werken? Dat is eigenlijk financieel niet zo verstandig.. om de prepensioen te krijgen, indien daar voor betaald is natuurlijk, moet je in de maand voordat je 65 jaar wordt met ontslag gaan. Dan krijg je die betaalde premie nog uitbetaald. Als je na je 65e met ontslag gaat, gaat zo goed als dat hele potje naar pensioenverzekeraar...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:23 schreef CaLeX het volgende:
Zo , ff debiteuren crediteuren gespeeld![]()
Collega is jarig en 65 geworden vandaag, en dan neemt hij vrij (hij moet nog een paar weekjes werken). Dus heb zojuist al zijn spullen (op zijn scherm na) in een verhuisdoos gedaan en ingepakt.
Was ik net klaar, ging zijn telefoon
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zo hoort een markt te zijn.![]()
Niet zo als in NL. Waar 80% van wat men op de markt verkoopt gewoon bij de Blokker of Wibra in de schappen hoort te liggen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:25 schreef CaLeX het volgende:
en herkenbaar Diaan, wij hadden "mannenweekend" met de familie, hadden op de mobieltjes gekeken wat er te doen was in de buurt en vonden een marktje, Met 4 autos naar de markt gereden, stonden er 3 kraampjes![]()
Hij had een pensioen gat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is 65 jaar en gaat nog verder werken? Dat is eigenlijk financieel niet zo verstandig.. om de prepensioen te krijgen, indien daar voor betaald is natuurlijk, moet je in de maand voordat je 65 jaar wordt met ontslag gaan. Dan krijg je die betaalde premie nog uitbetaald. Als je na je 65e met ontslag gaat, gaat zo goed als dat hele potje naar pensioenverzekeraar...
Ik vind de Franse marktjes erg leuk. Daar staan de lokale mensen tenminste nog hun producten te verkopen. Lokale groenten, vlees, worsten, fruit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik was op zoek naar een leuke tas... is traditie dat ik elke vakantie een nieuwe koop in het land waar we zijn... en dat is dus niet gelukt. In Caen hadden ze geen leuke...
Okay, dan zal het wel goed zijn... maar wij geven dit vaak als advies mee aan onze medewerkers...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hij had een pensioen gat.
Weet ook niet precies hoe het zit, maar hij heeft het flink nagekeken, dus hij zal het wel weten.
Dit was echt geen leuk marktje, mag het woord marktje niet eens hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind de Franse marktjes erg leuk. Daar staan de lokale mensen tenminste nog hun producten te verkopen. Lokale groenten, vlees, worsten, fruit.![]()
quote:En geen leuke
tas in Caen? Was de Supermarche niet open?
Alleen in Caen en Bayeux heb je daar grote markten, de rest zijn allemaal marktjes zoals je beschreef.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was trouwens in Ouistreham, waar vrienden van MM ook zaten... het strand zag er daar wel mooi uit trouwens.
Dat komt omdat jij met vrouwen ogen naar die markt kijkt. Geen fluffy dingen te zien; geen leuke markt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit was echt geen leuk marktje, mag het woord marktje niet eens hebben.
Juistem!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen in Caen en Bayeux heb je daar grote markten, de rest zijn allemaal marktjes zoals je beschreef.
Groente, vlees, vis en soms nog een kaasboer en/of een bakkertje en dan heb je het wel gehad. Maar wel allemaal topprodukten dan...
Je slippers liggen nog in de caravan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Uitgepakt, was is grotendeels gedaan (bedankt mam), caravan ga ik (ja echt) zaterdag terugrijden naar de stalling. Ben nog steeds moe
En waaaaar de fuck zijn m'n slippers!
loop je erop?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Uitgepakt, was is grotendeels gedaan (bedankt mam), caravan ga ik (ja echt) zaterdag terugrijden naar de stalling. Ben nog steeds moe
En waaaaar de fuck zijn m'n slippers!
Slippers gevonden, lagen bij de wasbultquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je slippers liggen nog in de caravan.
En doe je zaterdag wel voorzichtig?
Nopequote:
quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb me wel eens rotgezocht naar een tandenborstel op die manierDie had ik in m'n handen
Kijk, dat had ik eerder moeten weten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen in Caen en Bayeux heb je daar grote markten, de rest zijn allemaal marktjes zoals je beschreef.
Groente, vlees, vis en soms nog een kaasboer en/of een bakkertje en dan heb je het wel gehad. Maar wel allemaal topprodukten dan...
Heb nog gevraagd of je tips wilde hebben, maar jullie wisten alles al...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk, dat had ik eerder moeten weten.
Dat is knap waardeloos.quote:
Je lijkt mijn vrouw welquote:
Jij zomaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag een salto over een rollator gemaakt en nu heb ik last van m'n bovenbeen en m'n schouder.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:36 schreef Cobra4 het volgende:De postbode net aan de deur gehad!
![]()
Eindelijk mijn The Avengers dvd pakket binnen.
Ik ook! Alleen niet van de baasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen mag ik uitslapen van mezelf
Ja, leek me leuk met een mooie landing in de voorraadkast.quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag een salto over een rollator gemaakt en nu heb ik last van m'n bovenbeen en m'n schouder.
De rollator stond niet op de rem, terwijl ik dacht dat het wel zo was.quote:
Programma/database waar je wachtwoorden en bijbehorende sites kunt opslaanquote:
quote:De rollator stond niet op de rem, terwijl ik dacht dat het wel zo was.Ik ben echt tussen de emmers, trap, stofzuiger en weet ik wat allemaal beland. Wat een kabaal.
Gelukkig was de mevrouw waar ik werkte stokdoof, dus die had niks in de gaten.
Heeft die ouwe baas het nog op band gezet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, leek me leuk met een mooie landing in de voorraadkast.
Die had er ja niks van gemerktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft die ouwe baas het nog op band gezet?
Oh ja, die was al doodquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die had er ja niks van gemerkt
Mooie strakke aanloop, goede afsprong, bijna perfecte landing, een 9.2quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Soempie het volgende:
Wat is KeePass?
[..]
De rollator stond niet op de rem, terwijl ik dacht dat het wel zo was.Ik ben echt tussen de emmers, trap, stofzuiger en weet ik wat allemaal beland. Wat een kabaal.
Ik zie het helemaal voor me...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Soempie het volgende:
De rollator stond niet op de rem, terwijl ik dacht dat het wel zo was.Ik ben echt tussen de emmers, trap, stofzuiger en weet ik wat allemaal beland. Wat een kabaal.
Ik sluit het ook niet uit, maar toch blijf ik het een merkwaardige beslissing vinden om als meisje van 20 een kapsel te nemen als een jongetje van 13.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef CaLeX het volgende:
Om in fok termen te praten:
Ik zou haar nogsteeds geven
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooie strakke aanloop, goede afsprong, bijna perfecte landing, een 9.2
Nu vallen wel haar mooie ogen meer op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik sluit het ook niet uit, maar toch blijf ik het een merkwaardige beslissing vinden om als meisje van 20 een kapsel te nemen als een jongetje van 13.
Hoe heet zo'n actie alweer? Ik ben het alweer vergeten...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooie strakke aanloop, goede afsprong, bijna perfecte landing, een 9.2
Dubbele doosknal...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n actie alweer? Ik ben het alweer vergeten...
Een dubbele Ratzenbergerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n actie alweer? Ik ben het alweer vergeten...
Al mag ik hopen dat niemand van de SC daar ooit een 10 voor haaltquote:
Ik moest eerlijk gezegd aan Ratzinger denken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al mag ik hopen dat niemand van de SC daar ooit een 10 voor haalt
Extra punten kunnen vergeven worden als hij dit combineert met een jongetje...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd aan Ratzinger denken...
Daar is Soempie toch veel te oud voorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd aan Ratzinger denken...
Je bedoelt: veel te jong.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar is Soempie toch veel te oud voor
1 seizoen met Emma (de echte)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Klasse! Welke serie? Met Emma Peel in de Lotus Elan?
Nee.quote:
Hoe lang duurde het experiment dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Maar nog niet naar wens... ik overweeg dit weekend het experiment te stoppen
Waarom!?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag het, maar hij is wel voller dan de laatste keer dat je een foto liet zien. Maargoed, er zitten nog wel gaten in zeg maar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:03 schreef iamredleader het volgende:
Pak 'm beet 2 maanden
Als je de rest van de foto's in het baard-topic ziet, zul je zien dat het geen "volle" baard wordt
Anyway, ik ben
Die man heeft niet eens vlechtjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom!?
JE bent er nog lang niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben terug van een koffie visite
Al bijgekomen van je 'vakantie'?quote:
Dat bedoelde ik ook met bijkomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoorDat we zelf lichtelijk brak waren was wat minder
Nopequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Al bijgekomen van je 'vakantie'?
Echt waar? Wanneer? Kan ik me echt niet herinneren...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog gevraagd of je tips wilde hebben, maar jullie wisten alles al...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Soempie het volgende:
Wat is KeePass?
[..]
Ik ben niet echt helder vandaag.quote:
Hij ziet er al mooier uit, maar....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef iamredleader het volgende:
goeienavond allen
![]()
Eerder al beloofd, dus bij deze: baard-pic update
[ afbeelding ]
is nog veel beterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Als hij maar lekker zit toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe pyjamabroek voor na het douchen 's avonds en ik ben helemaal blij.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, hoe afschuwelijk.
Laat Sven of Ofy het niet lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin chagerijnig te worden van m'n pcGeluid doet moeilijk, center speaker doet het niet meer
Wordt een W7 herinstallatie denk ik
You really think I carequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat Sven of Ofy het niet lezen.
Ach, je twee logees gaan die binnenkort toch vernielen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe pyjamabroek voor na het douchen 's avonds en ik ben helemaal blij.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, hoe afschuwelijk.
Gooi W7 eraf, simpel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin chagerijnig te worden van m'n pcGeluid doet moeilijk, center speaker doet het niet meer
Wordt een W7 herinstallatie denk ik
Heel zacht.quote:
Waren ze inderdaad al mee begonnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, je twee logees gaan die binnenkort toch vernielen.
Ik wist het gewoon.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waren ze inderdaad al mee begonnen.
Moet hij maar meer moeite doen om die broek sneller uit te krijgen.quote:Alleen vinden vriendjes dat niet altijd.
Jemig...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, hoe afschuwelijk.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig...![]()
En dan hebben we het nog helemaal niet over die pyamabroek gehad...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig...![]()
En dan hebben we het nog helemaal niet over die pyamabroek gehad...
Heb je een stream waar we kunnen zien hoe mams die mannen afslacht?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
Moet hij maar meer moeite doen om die broek sneller uit te krijgen.
En waarom staat die can met Zippo vloeistof daar op de kast. Hij heeft een mooie fles Highland Park, maar die verstopt hij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Is IARL nu naar de kapper geweest?
Boven op z'n hoofd, bedoel ik dan...
Pics!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:36 schreef Soempie het volgende:
Onze drie katten zitten voor het raam toe te kijken.![]()
Volgens mij hebben ze de mama in de kooi.
Nu al?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:36 schreef Soempie het volgende:
Onze drie katten zitten voor het raam toe te kijken.![]()
Volgens mij hebben ze de mama in de kooi.
Pics!! Links!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
MM heb je het gelezen? We kunnen tijdens Sail de overige schepen kelderen dmv het 76mm kanon.
Ok, Mario zegt dat hij nog niet werkt. Maar ik als oud artillerist krijg hem wel aan de praat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef Soempie het volgende:
Ze hebben haar gevangen. Ze heeft de TL buizen van het plafond gemept, alles in de schuur omver gegooid en de kattenvanger door z'n enorme handschoenen heen in z'n hand gebeten.
[edgar modus]quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef Soempie het volgende:
Ze hebben haar gevangen. Ze heeft de TL buizen van het plafond gemept, alles in de schuur omver gegooid en de kattenvanger door z'n enorme handschoenen heen in z'n hand gebeten.
Aha...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.loodsboot.eu/boem.htm
Ook niet mét handschoenen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[edgar modus Ghe, ghe... Dat is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dan, ghe, ghe... [/edgar modus]
Je haar is pluizig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, hoe afschuwelijk.
Vrijwel altijd.quote:
Ook als je nat bent?quote:
Dan is het natquote:
quote:
Dat jullie nog reageren op zijn posts.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Met zonder handschoenen!
Met zonder, jeugdsentiment
Gaat lastig worden. De KLu heeft geen Admiraals.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha...![]()
Doe je je admiraalskostuum dan wel aan? Met zo'n fluitje er aan?
Ik zit nog in de Campzone modusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie nog reageren op zijn posts.
Ik heb ook enorme wallen onder m'n ogen en als je goed kijkt zie je dat ik ook een puist heb.quote:
Is die nou nog niet weg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook enorme wallen onder m'n ogen en als je goed kijkt zie je dat ik ook een puist heb.
20 keer per dag!? Per uur bedoel je! (tenminste tijdens je uitzendingen).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit nog in de Campzone modusWaar FAAAAAAAAAL minstens 20 keer per dag om je oren vloog, waar elke lame kutopmerking het maken waard was, waar ik op een nacht slap van het lachen bijna op de rijplaten lag voor de studio (want drank
).
CampzoneHeimwee
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie nog reageren op zijn posts.
Ik ga volgend jaar wel meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit nog in de Campzone modusWaar FAAAAAAAAAL minstens 20 keer per dag om je oren vloog, waar elke lame kutopmerking het maken waard was, waar ik op een nacht slap van het lachen bijna op de rijplaten lag voor de studio (want drank
).
CampzoneHeimwee
Nieuwe.quote:
In het laatste weekend is er een FAAL scriptje gelanceerd, waarbij het idee het volgende was: je opent faal.campzone.lan, waarbij je een gemodde BSOD zag. Als iemand anders die pagina ook opende hoorde je faal. Anders niet. De teller heeft de 200.000 aangetikt nog voor CZ voorbij was.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
20 keer per dag!? Per uur bedoel je! (tenminste tijdens je uitzendingen).![]()
Maar euh, tijd om af te kicken dus.
Moet je vooral doenquote:
quote:
Reünie met wat vrienden van vroegerquote:Mensen, wat gaan jullie het weekend doen?
Simpel, hij wil je neuken maar om zich in te dekken legt ie de bal bij jou neer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja. Ook Campzone: waar je aan het stoeien bent met een vriend, die op een gegeven moment zegt of dat wel zo'n goed idee is. Ik weet nog steeds niet hoe ik die opmerking moet plaatsen
Lama, bij script was je mij al kwijt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In het laatste weekend is er een FAAL scriptje gelanceerd, waarbij het idee het volgende was: je opent faal.campzone.lan, waarbij je een gemodde BSOD zag. Als iemand anders die pagina ook opende hoorde je faal. Anders niet. De teller heeft de 200.000 aangetikt nog voor CZ voorbij was.
Waar had jij je handen toen hij dat zei?quote:Oh ja. Ook Campzone: waar je aan het stoeien bent met een vriend, die op een gegeven moment zegt of dat wel zo'n goed idee is. Ik weet nog steeds niet hoe ik die opmerking moet plaatsen
Tof! In september heb ik een reünie met een groepje van de middelbare school. Gaan jullie nog iets ondernemen samen? Of gewoon wat drinken/ eten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Bart het volgende:
Reünie met wat vrienden van vroeger.
Eigen gefokt vlees in het restaurant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn schoonvader is vandaag jarig en we gaan a.s. zaterdag met zn allen naar Burger's ZooLeuk!!
Dan hoop ik van harte dat dat door de drank kwamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Simpel, hij wil je neuken maar om zich in te dekken legt ie de bal bij jou neer.
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lama, bij script was je mij al kwijt.
Op zijn armen ergens.quote:Waar had jij je handen toen hij dat zei?
Met zonder handen fietsen wat uiteindelijk met zonder tanden blijktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
'Mamaaa, ik kan met zonder handen koppeltje duiken!' of 'Ik kan met zonder hoofd op m'n handen staan!'.
Hij denkt dat je wat van hem wil of andersom: hij wil jou.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja. Ook Campzone: waar je aan het stoeien bent met een vriend, die op een gegeven moment zegt of dat wel zo'n goed idee is. Ik weet nog steeds niet hoe ik die opmerking moet plaatsen
Hangt van het weer af, wandelen ofzo, en bbq'en... Niets bijzonders ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof! In september heb ik een reünie met een groepje van de middelbare school. Gaan jullie nog iets ondernemen samen? Of gewoon wat drinken/ eten?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met zonder handen fietsen wat uiteindelijk met zonder tanden blijkt
Kermisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mensen, wat gaan jullie het weekend doen?
Not going to happen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij denkt dat je wat van hem wil of andersom: hij wil jou.
Want je hebt liever dat ie je lekker vindt omdat ie dronken was?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte dat dat door de drank kwam
Dan was het een voorwaarschuwing. En niet wat Bart roept. Want die kent geen grenzen met zijn uitspraken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik had niet anders verwacht
[quote]
Ik weet het. Ik ben voorspelbaar.
[quote]
Op zijn armen ergens.
Da's een stuk beter dan dat hij me daadwerkelijk leuk vindt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Want je hebt liever dat ie je lekker vindt omdat ie dronken was?![]()
Rightquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan was het een voorwaarschuwing. En niet wat Bart roept. Want die kent geen grenzen met zijn uitspraken.
Waarom is het erg als mensen je leuk vinden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's een stuk beter dan dat hij me daadwerkelijk leuk vindt.
a) ik weet nooit goed hoe ik daar mee om moet gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom is het erg als mensen je leuk vinden?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigen gefokt vlees in het restaurant.![]()
En feli natuurlijk.
Dat is vanaf het moment dat ze je als baby leuk noemen al niet meer okquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom is het erg als mensen je leuk vinden?
BBQ-en is natuurlijk wel een goed idee. Wandelen klinkt een beetje suf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt van het weer af, wandelen ofzo, en bbq'en... Niets bijzonders ofzo.
Middelbare school reunie is ook tof. Heb ik paar jaar geleden voor het eerst gehad (zelf georganiseerd overigens, wat een ramp om iedereen terug te vinden
). Dat is echt zo leuk om te zien hoe iedereen geworden is en wat iedereen nu doet
. Van sommige mensen is het ook echt zo voorspelbaar
.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is vanaf het moment dat ze je als baby leuk noemen al niet meer ok
Hetzelfde als andersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
a) ik weet nooit goed hoe ik daar mee om moet gaan
Leuk gevonden worden is wat anders dan vreemdgaanquote:b) ik heb een fantastische relatie die ik graag zo wil houden
Da's waar. Maar het hoeft niet...quote:c) hij is een goede vriend, een toffe gast en zoiets kan een vriendschap verpesten
Burger's Zoo is leuk! Helemaal met kinderen denk ik. En gefeliciteerd met je schoonvader.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn schoonvader is vandaag jarig en we gaan a.s. zaterdag met zn allen naar Burger's ZooLeuk!!
Gelukkig was ik een lelijke babyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is vanaf het moment dat ze je als baby leuk noemen al niet meer ok
Ach, wandelen kan best gezellig zijn, ik bedoel, kletsen op een terras of kletsen in het bos, mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
BBQ-en is natuurlijk wel een goed idee. Wandelen klinkt een beetje suf.![]()
De reünie die ik heb is echt maar een groepje van ongeveer 12 mensen. Vriendengroep van toen. Ik heb eigenlijk alleen nog contact met de jongens uit die groep, dus ben wel benieuwd hoe het met de rest is. Elk jaar spreken we aan het eind van de zomer af met z'n allen.
True, true en true, maar dan nog: ik had liever gehad dat ik nog even met 'm er over kon praten dan dat het de dag erna inpakken en wegwezen wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Hetzelfde als anders.
[..]
Leuk gevonden worden is wat anders dan vreemdgaan.
[..]
Da's waar. Maar het hoeft niet...
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Wil er iemand nog een fout Campzone verhaal
ja! ja! ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True, true en true, maar dan nog: ik had liever gehad dat ik nog even met 'm er over kon praten dan dat het de dag erna inpakken en wegwezen was
Maar het boeit ook niet zo, er is niets gebeurd
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Komt door je t-shirt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja! ja! ja!
ben mn babybaan kwijtben vervroegd vervangen... tralalalala
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja! ja! ja!
ben mn babybaan kwijtben vervroegd vervangen... tralalalala
nee dan was het nog leuk geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na dat aanbod van MM toch zitten blowen?
Ze dachten dat je de baby daartoe had aangezet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dan was het nog leuk geweestvraag me af of het iets met de zuigzoen in mn nek te maken gehad heeft, die ik vergat te bedekken, dat ze opeens spijkers met koppen ging slaan
ahahahaha naaahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze dachten dat je de baby daartoe had aangezet?
Een zuigzoen is natuurlijk wel erg jaren 80. Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dan was het nog leuk geweestvraag me af of het iets met de zuigzoen in mn nek te maken gehad heeft, die ik vergat te bedekken, dat ze opeens spijkers met koppen ging slaan
spijt van een nummertje met je maken? pssss dumpen die gastquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zou me na een nachtje gezellig drinken even naar de caravan begeleidenen hem werd gemeld dat hij zou worden opgezocht als het te lang ging duren
Het liep dus inderdaad uit
En ze kwamen inderdaad zoeken
![]()
![]()
Op de caravan kloppen, ik moest zo hard lachen
![]()
We dachten dat ze weg waren, en uiteindelijk wil Pitt weer naar ze toe gaan. Hadden ze 2 stoelen gepakt en waren buiten voor de caravan gaan zitten
![]()
De dagen erna hebben we 'm nog flink gepest want hij had er toch wel spijt van
Heb je Piit er mee gepest!? Je was er zelf bij betrokken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zou me na een nachtje gezellig drinken even naar de caravan begeleidenen hem werd gemeld dat hij zou worden opgezocht als het te lang ging duren
![]()
![]()
![]()
We dachten dat ze weg waren, en uiteindelijk wil Pitt weer naar ze toe gaan. Hadden ze 2 stoelen gepakt en waren buiten voor de caravan gaan zitten
![]()
Welnee, tegenwoordig is dat helemaal de bom!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zuigzoen is natuurlijk wel erg jaren 80. Dat kan dus niet.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
spijt van een nummertje met je maken? pssss dumpen die gast
Neeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je Piit er mee gepest!? Je was er zelf bij betrokken!![]()
En waarom spijt?
Normaal zou ik dat ook roepen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
spijt van een nummertje met je maken? pssss dumpen die gast
Maakten jullie zo'n herrie danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Neee![]()
Een van de twee die buiten was gaan zitten had spijt van die actie
Daar hebben ze het niet over gehadquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hebben ze het niet over gehadMaar hij wist best wel wat we aan het doen waren. De dag erna kwam hij koffie halen, en ik liep net de tent binnen. Hij keek me aan, en ik moest ontzettend hard lachen en hij bood z'n excuses aan
Vrouwen zijn erg. Als mensen berouw hebben over een actie en nadenken over hoe ze het goed moeten maken worden ze recht in hun gezicht uitgelachen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hebben ze het niet over gehadMaar hij wist best wel wat we aan het doen waren. De dag erna kwam hij koffie halen, en ik liep net de tent binnen. Hij keek me aan, en ik moest ontzettend hard lachen en hij bood z'n excuses aan
Dat hoef je niet meer te vragen, gewoon vertellenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik heb nog een fout verhaalNiet uit onze groep, maar niet minder leuk
Horen?
jjajajajajaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik heb nog een fout verhaalNiet uit onze groep, maar niet minder leuk
Horen?
En de ander? Die heeft zitten genieten zonder dat je later boos op hem bent geworden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Neee![]()
Een van de twee die buiten was gaan zitten had spijt van die actie
Die heeft de halve dag in z'n bed gelegen en toen was de lol er alweer van afquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de ander? Die heeft zitten genieten zonder dat je later boos op hem bent geworden?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Bart het volgende:
Ik lees het overigens morgen pas want nu ga ik Batman spelen en daarna ga ik naar bed.
Incest verhalen op CZ? WTF.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Achter ons zit standaard een groep gasten, die nogal berucht zijn, alhoewel ze dit jaar nogal braaf waren. Op een nacht naDe vader van 1 van de jongens was mee (en die jongen was tijdens een spelletje 'Ik heb nog nooit....' al gepijnigd door de verhalen van z'n vader over sex met moeder-de-vrouw
) en sliep in een caravan. Die caravan is in de laatste nacht tijdens een feestje in een andere tent naar een ander veld gereden en met de deur tegen het hek aangezet
![]()
![]()
Hoe die man er in is gekomen snap ik niet, maar het is 'm gelukt. En daarna heeft hij de hele boel ondergekotst
En de Field Admins van dat veld hadden echt iets van 'wtf happened here' en kwamen even verhaal halen bij ons, maar onze Field Admins wisten ervan en konden het uitleggen
Hoi Bart.quote:
Ik wist dat het er krom stondquote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heeft de halve dag in z'n bed gelegen en toen was de lol er alweer van af
Ah. Arme zoon dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wist dat het er krom stondVader vertelde verhalen over hoe vader en moeder sex hadden. Tijdens een drankspelletje. Verschrikkelijk hard gelachen trouwens
I DO NOT WANT TO KNOW THAT!!!quote:
En dan laat je hem wel luisteren als jij en Pitt bezig zijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I DO NOT WANT TO KNOW THAT!!!
Ik ken nummer 2 vanaf dat hij een jaar of 16 was, en nog een schattig, lief, onschuldig jongetje. Nu is hij een punker, draagt lelijke rood-geruite-broeken, heeft een hekel aan alles wat naar 'authority' ruikt en houdt van tiefusherrie dat muziek schijnt te zijn. Ik wil niet weten wat hij wel en niet doet in z'n tentje
We dachten dat ze weer weg waren gegaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan laat je hem wel luisteren als jij en Pitt bezig zijn?
Aannames zijn dodelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We dachten dat ze weer weg waren gegaan
Hij kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wel gemeen van je dat je juist diegene die spijt had uitgelachen hebt.
Ik zal tijdens de volgende uitzending van CZR wel een tip versturen. Iets met het plaatsen van een microfoon onder een bed.quote:
Maar de jongen die zich suf heeft liggen rukken laat je met rust?quote:
Ik denk dat ik vergeet te zeggen wanneer de volgende uitzending isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal tijdens de volgende uitzending van CZR wel een tip versturen. Iets met het plaatsen van een microfoon onder een bed.
Dat heeft hij niet gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de jongen die zich suf heeft liggen rukken laat je met rust?
Hoe weet je dat?quote:
Omdat ik dat vindquote:
quote:
Preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je wilt gewoon niet weten dat iemand een stapel tissues vol heeft liggen blaffen terwijl hij dacht aan de geluiden die uit jullie caravan kwamen.
Ok, dan zal ik daar niet meer over beginnen.quote:
Is jouw nick nog gelijk aan die voor het caravan incident?quote:
Tuurlijk, daar kom ik met geen mogelijkheid vanafquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is jouw nick nog gelijk aan die voor het caravan incident?
Hmm colaatje denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
Even een biertje pakken. Etcie, jij ook nog wat te drinken?
Tja, je blijft moeilijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar kom ik met geen mogelijkheid vanaf
Ik heb alleen Zero. Is dat ok?quote:Hmm colaatje denk ik.
Ok. wat wil je er in?quote:
suiker en melk graagquote:
In je cola!?quote:
Suiker en melk in Coca Cola Vanille. Gadver....quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
avond.
Net even een vrienden weekend georganiseerd. Het wordt Edinburgh
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We dachten dat ze weer weg waren gegaan
Ik ben nu al jaloers.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
@Jojo. Ik heb info aangevraagd over de 52 daagse reis met de Europa.
Lekker dagje vrij gehad. Vanmiddag naar het Erfhuys geweest, een veiling van oude meuk. Was leuk, erna terras gehangen en met een clubje uit eten geweest. Net thuis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Zo, nog wat gebeurd hier vanavond...?
Oude meuk in de vorm van schilderijen, kunst, antiek e.d.?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lekker dagje vrij gehad. Vanmiddag naar het Erfhuys geweest, een veiling van oude meuk. Was leuk, erna terras gehangen en met een clubje uit eten geweest. Net thuis.
yep, schilderijen, kunst, antiek e.d.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oude meuk in de vorm van schilderijen, kunst, antiek e.d.?
Etentje en terrasje is altijd prima te doen...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
Even een biertje pakken. Etcie, jij ook nog wat te drinken?
Ik kan niet wachten tot ik volgende week mijn eigen bier kan gaan drinkenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor ik het vergeet te posten (bijlezen komt later wel, zo eerst slapen): weet iemand hoe het met Nesle is?
Blijven trainen Mikkie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:21 schreef Mikkie het volgende:
Wat gaan die topics hier nog hard zeg.
Zo kan ik toch nooit een comeback maken
Leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
avond.
Net even een vrienden weekend georganiseerd. Het wordt Edinburgh
Dat was PS.quote:
Pitt bierquote:
als ik me niet vergis meldde ze dat ze een vriend hadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor ik het vergeet te posten (bijlezen komt later wel, zo eerst slapen): weet iemand hoe het met Nesle is?
meer dan 10 jaar geleden, dus een goed excuus het weer eens te gaan bekijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ben je er al eerder geweest?
Zeker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
meer dan 10 jaar geleden, dus een goed excuus het weer eens te gaan bekijken.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gek genoeg heb ik weer geen zin om te gaan werken.
Waarom niet, lekker acrobatische toeren uithalen, wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gek genoeg heb ik weer geen zin om te gaan werken.
Mogen we daar uit afleiden wat jouw voorland wordt...?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik me niet vergis meldde ze dat ze een vriend had
Hallo daar!quote:
Goeiemorgen Diaan.quote:
quote:
Zeker een mooie stadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:39 schreef MadMaster het volgende:
En ik zie dat ik 'Ik ga naar Edinburgh'-post van Jojo gemist heb gisteren.
Moet ook maar weer eens die kant op gaan, geweldige stad...
Ik zal straks eens bij de Meteo binnen lopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo daar!
Kan jij wat regelen met de KLu dat er volgende week donderdag geen regen gaat vallen?
Deden ze met de OS in Peking ook daar...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal straks eens bij de Meteo binnen lopen.
Da's beter!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
We varen trouwens redelijk voorop in de parade, vlak voor de Amerigo Vespuci uit...
[ afbeelding ]
Nee, ik ben geen matroos...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef Bart het volgende:
Mooie driemaster.
Zou je niet liever daar aan boord zitten?
Zie hier de hele indeling van de armada volgende week donderdag...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's beter!![]()
Ik dacht namelijk dat we achter de tallships zouden varen.
Ik ook niet, maar een weekje op een clipper was toch wel tofquote:
Thx.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hier de hele indeling van de armada volgende week donderdag...
Een weekje spelevaren is natuurlijk wel wat anders dan een intocht van Sail Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een weekje op een clipper was toch wel tof.
Nee daar zit ook wel weer wat inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een weekje spelevaren is natuurlijk wel wat anders dan een intocht van Sail Amsterdam.
Ik wil vooral kijken en beleven die dag, niet actief bezig zijn...
Ik heb thuis nog wel wat knalwerk liggen dat het ook op/in het water doet...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wat wel jammer is is dat de Castor volgens het lijstje geen saluutschoten lost.
Wel lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Je zal volgende week maar op de 'Pannenkoekenboot' zitten...
Of de Berenboot.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Je zal volgende week maar op de 'Pannenkoekenboot' zitten...
www.sailevenementen.nl/arrangementen/sailin-parade.aspxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat niet in het overzicht...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
www.sailevenementen.nl/arrangementen/sailin-parade.aspx
En dan onderaan.
Moet je ook op de boeg zittenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van pannenkoeken.
En je zal de hele dag maar in die baklucht zitten...
Mietjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:40 schreef CaLeX het volgende:
Tandjes....
anderhalf uur keihard triathlon = geen spierpijn
een uurtje voetballen = zowat niet meer kunnen lopen
dan zou ik hier al een redelijke tijd niet meer postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mogen we daar uit afleiden wat jouw voorland wordt...?
Goedemorgen...
Hij is wel goedquote:Goth clubs should serve coffee. Ice cold coffee. With nails and broken glass. And call them 'Depresso's'
Mijn postuur laat het helaas niet meer toe om mezelf 'boegspriet' te noemen...quote:
Boegdek danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn postuur laat het helaas niet meer toe om mezelf 'boegspriet' te noemen...
Heb op de middelbare school wel een paar keer een werkweek meegemaakt met een klipper en dan in het boegnet liggende de soms best wel ruige Wadden-/Noordzee over blazen was wel een belevenis...
Dekzwabber is goed genoeg...quote:
Meteo denkt 80% kans op regen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dekzwabber is goed genoeg...
Ik zal donderdag denk ik wel mijn bolhoed op zetten (als het niet plenst), moet wel herkenbaar zijn op de TV-beelden natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |