Rightquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan was het een voorwaarschuwing. En niet wat Bart roept. Want die kent geen grenzen met zijn uitspraken.
Waarom is het erg als mensen je leuk vinden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's een stuk beter dan dat hij me daadwerkelijk leuk vindt.
a) ik weet nooit goed hoe ik daar mee om moet gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom is het erg als mensen je leuk vinden?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigen gefokt vlees in het restaurant.![]()
En feli natuurlijk.
Dat is vanaf het moment dat ze je als baby leuk noemen al niet meer okquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom is het erg als mensen je leuk vinden?
BBQ-en is natuurlijk wel een goed idee. Wandelen klinkt een beetje suf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt van het weer af, wandelen ofzo, en bbq'en... Niets bijzonders ofzo.
Middelbare school reunie is ook tof. Heb ik paar jaar geleden voor het eerst gehad (zelf georganiseerd overigens, wat een ramp om iedereen terug te vinden
). Dat is echt zo leuk om te zien hoe iedereen geworden is en wat iedereen nu doet
. Van sommige mensen is het ook echt zo voorspelbaar
.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is vanaf het moment dat ze je als baby leuk noemen al niet meer ok
Hetzelfde als andersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
a) ik weet nooit goed hoe ik daar mee om moet gaan
Leuk gevonden worden is wat anders dan vreemdgaanquote:b) ik heb een fantastische relatie die ik graag zo wil houden
Da's waar. Maar het hoeft niet...quote:c) hij is een goede vriend, een toffe gast en zoiets kan een vriendschap verpesten
Burger's Zoo is leuk! Helemaal met kinderen denk ik. En gefeliciteerd met je schoonvader.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn schoonvader is vandaag jarig en we gaan a.s. zaterdag met zn allen naar Burger's ZooLeuk!!
Gelukkig was ik een lelijke babyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is vanaf het moment dat ze je als baby leuk noemen al niet meer ok
Ach, wandelen kan best gezellig zijn, ik bedoel, kletsen op een terras of kletsen in het bos, mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
BBQ-en is natuurlijk wel een goed idee. Wandelen klinkt een beetje suf.![]()
De reünie die ik heb is echt maar een groepje van ongeveer 12 mensen. Vriendengroep van toen. Ik heb eigenlijk alleen nog contact met de jongens uit die groep, dus ben wel benieuwd hoe het met de rest is. Elk jaar spreken we aan het eind van de zomer af met z'n allen.
True, true en true, maar dan nog: ik had liever gehad dat ik nog even met 'm er over kon praten dan dat het de dag erna inpakken en wegwezen wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Hetzelfde als anders.
[..]
Leuk gevonden worden is wat anders dan vreemdgaan.
[..]
Da's waar. Maar het hoeft niet...
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Wil er iemand nog een fout Campzone verhaal
ja! ja! ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True, true en true, maar dan nog: ik had liever gehad dat ik nog even met 'm er over kon praten dan dat het de dag erna inpakken en wegwezen was
Maar het boeit ook niet zo, er is niets gebeurd
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Komt door je t-shirt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja! ja! ja!
ben mn babybaan kwijtben vervroegd vervangen... tralalalala
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja! ja! ja!
ben mn babybaan kwijtben vervroegd vervangen... tralalalala
nee dan was het nog leuk geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na dat aanbod van MM toch zitten blowen?
Ze dachten dat je de baby daartoe had aangezet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dan was het nog leuk geweestvraag me af of het iets met de zuigzoen in mn nek te maken gehad heeft, die ik vergat te bedekken, dat ze opeens spijkers met koppen ging slaan
ahahahaha naaahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze dachten dat je de baby daartoe had aangezet?
Een zuigzoen is natuurlijk wel erg jaren 80. Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dan was het nog leuk geweestvraag me af of het iets met de zuigzoen in mn nek te maken gehad heeft, die ik vergat te bedekken, dat ze opeens spijkers met koppen ging slaan
spijt van een nummertje met je maken? pssss dumpen die gastquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zou me na een nachtje gezellig drinken even naar de caravan begeleidenen hem werd gemeld dat hij zou worden opgezocht als het te lang ging duren
Het liep dus inderdaad uit
En ze kwamen inderdaad zoeken
![]()
![]()
Op de caravan kloppen, ik moest zo hard lachen
![]()
We dachten dat ze weg waren, en uiteindelijk wil Pitt weer naar ze toe gaan. Hadden ze 2 stoelen gepakt en waren buiten voor de caravan gaan zitten
![]()
De dagen erna hebben we 'm nog flink gepest want hij had er toch wel spijt van
Heb je Piit er mee gepest!? Je was er zelf bij betrokken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zou me na een nachtje gezellig drinken even naar de caravan begeleidenen hem werd gemeld dat hij zou worden opgezocht als het te lang ging duren
![]()
![]()
![]()
We dachten dat ze weg waren, en uiteindelijk wil Pitt weer naar ze toe gaan. Hadden ze 2 stoelen gepakt en waren buiten voor de caravan gaan zitten
![]()
Welnee, tegenwoordig is dat helemaal de bom!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zuigzoen is natuurlijk wel erg jaren 80. Dat kan dus niet.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
spijt van een nummertje met je maken? pssss dumpen die gast
Neeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je Piit er mee gepest!? Je was er zelf bij betrokken!![]()
En waarom spijt?
Normaal zou ik dat ook roepen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
spijt van een nummertje met je maken? pssss dumpen die gast
Maakten jullie zo'n herrie danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Neee![]()
Een van de twee die buiten was gaan zitten had spijt van die actie
Daar hebben ze het niet over gehadquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hebben ze het niet over gehadMaar hij wist best wel wat we aan het doen waren. De dag erna kwam hij koffie halen, en ik liep net de tent binnen. Hij keek me aan, en ik moest ontzettend hard lachen en hij bood z'n excuses aan
Vrouwen zijn erg. Als mensen berouw hebben over een actie en nadenken over hoe ze het goed moeten maken worden ze recht in hun gezicht uitgelachen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hebben ze het niet over gehadMaar hij wist best wel wat we aan het doen waren. De dag erna kwam hij koffie halen, en ik liep net de tent binnen. Hij keek me aan, en ik moest ontzettend hard lachen en hij bood z'n excuses aan
Dat hoef je niet meer te vragen, gewoon vertellenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik heb nog een fout verhaalNiet uit onze groep, maar niet minder leuk
Horen?
jjajajajajaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik heb nog een fout verhaalNiet uit onze groep, maar niet minder leuk
Horen?
En de ander? Die heeft zitten genieten zonder dat je later boos op hem bent geworden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Neee![]()
Een van de twee die buiten was gaan zitten had spijt van die actie
Die heeft de halve dag in z'n bed gelegen en toen was de lol er alweer van afquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de ander? Die heeft zitten genieten zonder dat je later boos op hem bent geworden?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Bart het volgende:
Ik lees het overigens morgen pas want nu ga ik Batman spelen en daarna ga ik naar bed.
Incest verhalen op CZ? WTF.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Achter ons zit standaard een groep gasten, die nogal berucht zijn, alhoewel ze dit jaar nogal braaf waren. Op een nacht naDe vader van 1 van de jongens was mee (en die jongen was tijdens een spelletje 'Ik heb nog nooit....' al gepijnigd door de verhalen van z'n vader over sex met moeder-de-vrouw
) en sliep in een caravan. Die caravan is in de laatste nacht tijdens een feestje in een andere tent naar een ander veld gereden en met de deur tegen het hek aangezet
![]()
![]()
Hoe die man er in is gekomen snap ik niet, maar het is 'm gelukt. En daarna heeft hij de hele boel ondergekotst
En de Field Admins van dat veld hadden echt iets van 'wtf happened here' en kwamen even verhaal halen bij ons, maar onze Field Admins wisten ervan en konden het uitleggen
Hoi Bart.quote:
Ik wist dat het er krom stondquote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heeft de halve dag in z'n bed gelegen en toen was de lol er alweer van af
Ah. Arme zoon dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wist dat het er krom stondVader vertelde verhalen over hoe vader en moeder sex hadden. Tijdens een drankspelletje. Verschrikkelijk hard gelachen trouwens
I DO NOT WANT TO KNOW THAT!!!quote:
En dan laat je hem wel luisteren als jij en Pitt bezig zijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I DO NOT WANT TO KNOW THAT!!!
Ik ken nummer 2 vanaf dat hij een jaar of 16 was, en nog een schattig, lief, onschuldig jongetje. Nu is hij een punker, draagt lelijke rood-geruite-broeken, heeft een hekel aan alles wat naar 'authority' ruikt en houdt van tiefusherrie dat muziek schijnt te zijn. Ik wil niet weten wat hij wel en niet doet in z'n tentje
We dachten dat ze weer weg waren gegaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan laat je hem wel luisteren als jij en Pitt bezig zijn?
Aannames zijn dodelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We dachten dat ze weer weg waren gegaan
Hij kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wel gemeen van je dat je juist diegene die spijt had uitgelachen hebt.
Ik zal tijdens de volgende uitzending van CZR wel een tip versturen. Iets met het plaatsen van een microfoon onder een bed.quote:
Maar de jongen die zich suf heeft liggen rukken laat je met rust?quote:
Ik denk dat ik vergeet te zeggen wanneer de volgende uitzending isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal tijdens de volgende uitzending van CZR wel een tip versturen. Iets met het plaatsen van een microfoon onder een bed.
Dat heeft hij niet gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de jongen die zich suf heeft liggen rukken laat je met rust?
Hoe weet je dat?quote:
Omdat ik dat vindquote:
quote:
Preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je wilt gewoon niet weten dat iemand een stapel tissues vol heeft liggen blaffen terwijl hij dacht aan de geluiden die uit jullie caravan kwamen.
Ok, dan zal ik daar niet meer over beginnen.quote:
Is jouw nick nog gelijk aan die voor het caravan incident?quote:
Tuurlijk, daar kom ik met geen mogelijkheid vanafquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is jouw nick nog gelijk aan die voor het caravan incident?
Hmm colaatje denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
Even een biertje pakken. Etcie, jij ook nog wat te drinken?
Tja, je blijft moeilijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar kom ik met geen mogelijkheid vanaf
Ik heb alleen Zero. Is dat ok?quote:Hmm colaatje denk ik.
Ok. wat wil je er in?quote:
suiker en melk graagquote:
In je cola!?quote:
Suiker en melk in Coca Cola Vanille. Gadver....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |