Ik sluit het ook niet uit, maar toch blijf ik het een merkwaardige beslissing vinden om als meisje van 20 een kapsel te nemen als een jongetje van 13.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef CaLeX het volgende:
Om in fok termen te praten:
Ik zou haar nogsteeds geven
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooie strakke aanloop, goede afsprong, bijna perfecte landing, een 9.2
Nu vallen wel haar mooie ogen meer op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik sluit het ook niet uit, maar toch blijf ik het een merkwaardige beslissing vinden om als meisje van 20 een kapsel te nemen als een jongetje van 13.
Hoe heet zo'n actie alweer? Ik ben het alweer vergeten...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooie strakke aanloop, goede afsprong, bijna perfecte landing, een 9.2
Dubbele doosknal...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n actie alweer? Ik ben het alweer vergeten...
Een dubbele Ratzenbergerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n actie alweer? Ik ben het alweer vergeten...
Al mag ik hopen dat niemand van de SC daar ooit een 10 voor haaltquote:
Ik moest eerlijk gezegd aan Ratzinger denken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al mag ik hopen dat niemand van de SC daar ooit een 10 voor haalt
Extra punten kunnen vergeven worden als hij dit combineert met een jongetje...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd aan Ratzinger denken...
Daar is Soempie toch veel te oud voorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd aan Ratzinger denken...
Je bedoelt: veel te jong.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar is Soempie toch veel te oud voor
1 seizoen met Emma (de echte)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Klasse! Welke serie? Met Emma Peel in de Lotus Elan?
Nee.quote:
Hoe lang duurde het experiment dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Maar nog niet naar wens... ik overweeg dit weekend het experiment te stoppen
Waarom!?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag het, maar hij is wel voller dan de laatste keer dat je een foto liet zien. Maargoed, er zitten nog wel gaten in zeg maar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:03 schreef iamredleader het volgende:
Pak 'm beet 2 maanden
Als je de rest van de foto's in het baard-topic ziet, zul je zien dat het geen "volle" baard wordt
Anyway, ik ben
Die man heeft niet eens vlechtjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom!?
JE bent er nog lang niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben terug van een koffie visite
Al bijgekomen van je 'vakantie'?quote:
Dat bedoelde ik ook met bijkomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoorDat we zelf lichtelijk brak waren was wat minder
Nopequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Al bijgekomen van je 'vakantie'?
Echt waar? Wanneer? Kan ik me echt niet herinneren...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog gevraagd of je tips wilde hebben, maar jullie wisten alles al...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Soempie het volgende:
Wat is KeePass?
[..]
De rollator stond niet op de rem, terwijl ik dacht dat het wel zo was.Ik ben echt tussen de emmers, trap, stofzuiger en weet ik wat allemaal beland. Wat een kabaal.
Gelukkig was de mevrouw waar ik werkte stokdoof, dus die had niks in de gaten.
Ik ben niet echt helder vandaag.quote:
Hij ziet er al mooier uit, maar....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef iamredleader het volgende:
goeienavond allen
![]()
Eerder al beloofd, dus bij deze: baard-pic update
[ afbeelding ]
is nog veel beterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Als hij maar lekker zit toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe pyjamabroek voor na het douchen 's avonds en ik ben helemaal blij.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, hoe afschuwelijk.
Laat Sven of Ofy het niet lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin chagerijnig te worden van m'n pcGeluid doet moeilijk, center speaker doet het niet meer
Wordt een W7 herinstallatie denk ik
You really think I carequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat Sven of Ofy het niet lezen.
Ach, je twee logees gaan die binnenkort toch vernielen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe pyjamabroek voor na het douchen 's avonds en ik ben helemaal blij.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, hoe afschuwelijk.
Gooi W7 eraf, simpel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin chagerijnig te worden van m'n pcGeluid doet moeilijk, center speaker doet het niet meer
Wordt een W7 herinstallatie denk ik
Heel zacht.quote:
Waren ze inderdaad al mee begonnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, je twee logees gaan die binnenkort toch vernielen.
Ik wist het gewoon.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waren ze inderdaad al mee begonnen.
Moet hij maar meer moeite doen om die broek sneller uit te krijgen.quote:Alleen vinden vriendjes dat niet altijd.
Jemig...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, hoe afschuwelijk.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig...![]()
En dan hebben we het nog helemaal niet over die pyamabroek gehad...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig...![]()
En dan hebben we het nog helemaal niet over die pyamabroek gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |