Geen idee, afwachten... Ze hadden wel haast dus ik verwacht wel snel gebeld te worden over de voorwaarden...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
Bart, fijn dat het gesprek goed ging. Wanneer hoor je meer?
ja ik heb nu een noodoproep op Facebook geplaatstquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
bijna 27,5![]()
@PS Balen, is er niemand anders die je op kan halen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
enn
ik ben ZO PISSED
degene die me op zou halen in Chicago en waar ik een paar dagen zou blijven gaat opeens naar Florida met haar moeder en laat mij gewoon ZITTEN. What the hell moet ik daar gaan doen, nu? Ik mijn eentje, met grote koffer en een jetlag onder de arm in Chicago
Balen dat je in de kou gezet wordt, maar kom op zeg, je bent geen 65+'er en 3 uur reizen in een trein is niet echt een drama. Ik heb na een vlucht naar de USA eens 6 uur moeten rijden en dat heb ik ook overleefd...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik heb nu een noodoproep op Facebook geplaatstIk zie het echt niet zitten... dan vanaf daar een uur met de metro voor je in de binnenstad bent. hotel zou onzinnig zijn, dan maar meteen door met de trein naar school, nog een reis van drie uur. Maar dan met mijn bagage en moeheid... Ik hoop dat iemand me kan halen en ga morgen ook dan maar even checken of ik mijn vlucht kan omboeken en een week later kan vliegen.
Ik kan begrijpen dat het wel wat Fubar is om het vooraf te weten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Balen dat je in de kou gezet wordt, maar kom op zeg, je bent geen 65+'er en 3 uur reizen in een trein is niet echt een drama. Ik heb na een vlucht naar de USA eens 6 uur moeten rijden en dat heb ik ook overleefd...
Nee, maar ik heb wel reuma die me parten speelt na zo'n vlucht en weer een half leven aan bagage. Plus voor je vanaf Ohare bij Union Station bent. Plus Amtrak reist best wel kut. Als ik de laatste trein al haal (gaat rond 5en en ik zou moeten landen rond 3en)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Balen dat je in de kou gezet wordt, maar kom op zeg, je bent geen 65+'er en 3 uur reizen in een trein is niet echt een drama. Ik heb na een vlucht naar de USA eens 6 uur moeten rijden en dat heb ik ook overleefd...
Dan pak je een taxi naar een nabij gelegen hotel, één overnachting daar en dan reis je de volgende dag op je gemakkie door...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel reuma die me parten speelt na zo'n vlucht en weer een half leven aan bagage. Plus voor je vanaf Ohare bij Union Station bent. Plus Amtrak reist best wel kut. Als ik de laatste trein al haal (gaat rond 5en en ik zou moeten landen rond 3en)
een joint? lijkt me heerlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan pak je een taxi naar een nabij gelegen hotel, één overnachting daar en dan reis je de volgende dag op je gemakkie door...
Wil je mijn UI lenen, misschien doet het je inspiratie op?
Klopt ook wel weer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is klote om op zo'n manier genegeerd te worden maar als je weet dat je door moet en je stelt je daarop in valt het toch wel mee? Een lange dag en daarna een paar dagen slapen.
Dat vroeg ik niet, maar zelfs dat kan ik voor je regelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een joint? lijkt me heerlijk.
Sorry, maar met dat korte koppie van d'r?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Voor Whiteguy:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahw nu heb ik echt zinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, maar zelfs dat kan ik voor je regelen.
Heb nog genoeg voorraad van voorgaande jaren en dit jaar schijnt de kwailteit extreem te zijn (rook het zelf niet). Hoeveel gram had u gehad willen hebben?
Ik begrijp die reakties niet, ik vind het wel 'pittig' staan...quote:
Zo lang je het niet uitblaast in baby's face...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahw nu heb ik echt zin
maar ben aan het oppassen
Inderdaad, het ziet er echt niet uitquote:
Pittig is een vreselijk woordquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp die reakties niet, ik vind het wel 'pittig' staan...
Nee, 'geven', 'baas', 'fubar' e.d., dat zijn topwoorden...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Pittig is een vreselijk woord. Dat een vrouw van 40 dit doet oke, maar toch niet al op je 20e...
Die heb je mij dan ook niet horen gebruiken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 'geven', 'baas', 'fubar' e.d., dat zijn topwoorden...
En wat heeft leeftijd met de keuze van je kapsel te maken?
MM is natuurlijk al van leeftijd dat hij gerechtigd het woord pittig mag gebuiken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Pittig is een vreselijk woord. Dat een vrouw van 40 dit doet oke, maar toch niet al op je 20e...
Oh, ik had al gereageerd op Facebook maar dit verhaal is iets anders.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
enn
ik ben ZO PISSED
degene die me op zou halen in Chicago en waar ik een paar dagen zou blijven gaat opeens naar Florida met haar moeder en laat mij gewoon ZITTEN. What the hell moet ik daar gaan doen, nu? Ik mijn eentje, met grote koffer en een jetlag onder de arm in Chicago
Ja zie hierboven. Halve informatie enzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
daar zat ik dus echt niet op te wachten Nem.
kan ook heel vies tegenvallen natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik had al gereageerd op Facebook maar dit verhaal is iets anders.
Wat je moet doen is lid worden van http://www.couchsurfing.org/ en bij een meisje op de bank crashen. Kun je leuke contacten mee opdoen en je bent onder de pannen. Verscheidene van mijn vrienden doen het en hebben het gedaan en het is echt heel leuk
Is ook nog eens gratis
Je kunt de reviews en waarderingen van gasten zien dus je kunt er zo een goede uitzoeken. Ik ken haast alleen maar goede verhalenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan ook heel vies tegenvallen natuurlijk
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
daar zat ik dus echt niet op te wachten Nem.
We zetten het er in de OP als voordeel voor de SCenioren bij...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
MM is natuurlijk al van leeftijd dat hij gerechtigd het woord pittig mag gebuiken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zetten het er in de OP als voordeel voor de SCenioren bij...
Dat had een vriendin van mij dus gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt de reviews en waarderingen van gasten zien dus je kunt er zo een goede uitzoeken. Ik ken haast alleen maar goede verhalen
Als jonge vrouw zijnde is het natuurlijk slim geen jongen uit te zoeken om bij te crashen.
Ik begrijp het anders welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin nu te denken dat je een kloon bent van Ofyles2 of andersom...
Nem wist wel waar het over gingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin nu te denken dat je een kloon bent van Ofyles2 of andersom...
Het gebruik van het woord pittig is alleen gerechtvaardigd als het om eten gaat of een tante.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
MM is natuurlijk al van leeftijd dat hij gerechtigd het woord pittig mag gebuiken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gebruik van het woord pittig is alleen gerechtvaardigd als het om eten gaat of een tante.
Zoals ik al zei, het is maar bij 2 dingen gerechtvaardigd om te gebruiken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook kapsels kunnen pittig zijn...
quote:
Dat blijkt, maar waarom dan de opmerking van PS hier, daar waar niemand begrijpt waar het over gaat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nem wist wel waar het over ging
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is maar bij 2 dingen gerechtvaardigd om te gebruiken.
Zo heb jij bijvoorbeeld een pittig kapsel...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook kapsels kunnen pittig zijn...
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is maar bij 2 dingen gerechtvaardigd om te gebruiken.
Ik vond het ook wel een beetje gek want ik had hier nog niet gelezenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt, maar waarom dan de opmerking van PS hier, daar waar niemand begrijpt waar het over gaat?
Het schijnt modern te zijn als je dat soort onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Enne het is toch iemand "nemen" ipv geven... of is dat nieuwerwetse taal?
Dat vind ik zelf nog wel meevallen eigenlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heb jij bijvoorbeeld een pittig kapsel...
True!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt modern te zijn als je dat soort onzin uitkraamt.
Maar daar hebben we het laatst ook al over gehad, joe sabi mi?
Ik vind het een leuke smiley!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuwe smiley: Niet mee eens...
Dat is foks. Net als faalhaas en bhfh-topic.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Enne het is toch iemand "nemen" ipv geven... of is dat nieuwerwetse taal?
Ik zit al ruim 5 jaar op fok maar dat soort taal snap ik nog steeds niet. Misschien kom ik wel in de verkeerde topics dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is foks. Net als faalhaas en bhfh-topic.
Ik heb ze opgeslagen!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog ééntje dan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |