abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 15 augustus 2010 @ 12:20:18 #1
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_85304116

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met als vaste gasten:

_________________________________________________________________________________

Bij Koninklijk Besluit is het kabinet van de AKQ SC als volgt ingedeeld:

Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It's-JoJo-4you
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack (deeltijddepartement)
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - Yurithemaster
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog
Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules

_________________________________________________________________________________

De voorgaande delen t/m 899 zijn in de archieven verdwenen. De openingspost is hier te vinden - sinds kort is FOK! Wiki alleen bewerkbaar als je er bent aangemeld.

900 901 902 903 904 905 906 907 908 909
910 911 912 913 914 915 916 917 918 919
920 921 922 923 924 925 926 927 928

De privileges voor de SCenioren (ouder dan 35 jaar):

Als jullie oversteken bij het stoplicht, dan wachten we netjes tot jullie met rollator en al zijn doorgehobbeld. Zonder te toeteren.

Bij een bbq krijgen de SCenioren altijd het meest doorgebakken stukje vlees

In het slowchattopic mogen ze vaker een nieuw topic openen.

Verjaardagen
Its-Jojo-4you - 14 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Etcetera - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Ofyles - ???
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_85304151
fipo
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_85304166
Geniet van z'n laatste dag van de vakantie dan, Diaan. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85304336
Tripo. :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:29:39 #5
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_85304337
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik denk dat hij de hele dag in de draaimolen zit :)
een jaar of 4 geleden ben ik voor het laatst in de zweef geweest, 2 ritjes in dat ding en ik kon naar huis en m'n bed in :')
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_85304345
Straks weer werken. Oh joy :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_85304393
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:29 schreef Mikkie het volgende:
Succes. ^O^ ^O^
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 15 augustus 2010 @ 12:32:32 #8
39237 crew  H_T
2733
pi_85304423
Zo. Ik ben er ook weer bij *O*.

Gisteren om half acht vertrokken vanuit Leeuwarden, op weg naar de Efteling. Onderweg zouden we nog iemand ophalen in Zwolle, met als doelstelling om zo rond 10 uur in de ochtend in het park te zijn (wat volgens de routeplanner van Google Maps had moeten kunnen). Vanwege wegwerkzaamheden en een extra rook/plaspauze werd duidelijk dat dat niet meer zou lukken, wat bevestigd werd door een file }:|

Uiteindelijk waren we om 11:55 pas in het park. De Efteling is en blijft zeer tof en de nieuwe(re) attracties die ik nog niet kende (De Vliegende Hollander en Joris en de draak) zijn zeker de moeite waard, al is de Vliegende Hollander wel wat kort. Het was best wel druk, dus we hebben uiteindeiljk de Piranha en Fata Morgana niet gedaan. 's Avonds laat terug, wat uiteindelijk betekende dat ik rond 2:15 na iedereen afgeleverd te hebben thuis kwam en lekker kon gaan slapen. Daar was ik ook wel aan toe eigenlijk :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:32:45 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85304427
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:22 schreef Soempie het volgende:
Geniet van z'n laatste dag van de vakantie dan, Diaan. :Y
Nou de mannen zijn PES2010 aan het spelen op de WII... ik hang dus maar een beetje op Fok!/internet rond. :D Lennon ligt te slapen. Hij is aan het bijkomen van zn zware dag gisteren... :D
Make love, not war ☮
pi_85304451
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

een jaar of 4 geleden ben ik voor het laatst in de zweef geweest, 2 ritjes in dat ding en ik kon naar huis en m'n bed in :')
:')

In Groningen ben ik met m'n huisgenootje naar de kermis geweest en alle over-de-kop dingen gedaan. Allemaal prima. Op het eind nog even in dit ding (waar alleen kleine kinderen in gingen):

En we hebben daarna een half uur op de stoep gezeten omdat we draaierig en enorm misselijk waren. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:33:54 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85304456
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

Gisteren om half acht vertrokken vanuit Leeuwarden, op weg naar de Efteling. Onderweg zouden we nog iemand ophalen in Zwolle, met als doelstelling om zo rond 10 uur in de ochtend in het park te zijn (wat volgens de routeplanner van Google Maps had moeten kunnen). Vanwege wegwerkzaamheden en een extra rook/plaspauze werd duidelijk dat dat niet meer zou lukken, wat bevestigd werd door een file }:|

Uiteindelijk waren we om 11:55 pas in het park. De Efteling is en blijft zeer tof en de nieuwe(re) attracties die ik nog niet kende (De Vliegende Hollander en Joris en de draak) zijn zeker de moeite waard, al is de Vliegende Hollander wel wat kort. Het was best wel druk, dus we hebben uiteindeiljk de Piranha en Fata Morgana niet gedaan. 's Avonds laat terug, wat uiteindelijk betekende dat ik rond 2:15 na iedereen afgeleverd te hebben thuis kwam en lekker kon gaan slapen. Daar was ik ook wel aan toe eigenlijk :P
Balen dat het niet lukte om er om 10:00 uur te zijn, maar zo te lezen, was het toch een geslaagde dag. ^O^ Efteling is zo O+ O+ Wij zijn vorig jaar nog geweest...
Make love, not war ☮
pi_85304473
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

En wat vond die ene die nog nooit in een pretpark was geweest? :P
pi_85304497
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:29 schreef Mikkie het volgende:
Ruilen? Jij ontwikkelingspsychologie leren en ik werken. :')

Weet je trouwens of ze aankomend jaar weer die klassen doet? O-)
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:36:24 #14
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_85304513
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

:')

In Groningen ben ik met m'n huisgenootje naar de kermis geweest en alle over-de-kop dingen gedaan. Allemaal prima. Op het eind nog even in dit ding (waar alleen kleine kinderen in gingen): [ afbeelding ]

En we hebben daarna een half uur op de stoep gezeten omdat we draaierig en enorm misselijk waren. 8)7
De Surfin' heet dat ding toch :P Hier staat ook altijd zo'n ding.
Maar ik waag me tegenwoordig alleen nog aan de schiettent en de kamelenrace :+
pi_85304603
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:36 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

De Surfin' heet dat ding toch :P Hier staat ook altijd zo'n ding.
Maar ik waag me tegenwoordig alleen nog aan de schiettent en de kamelenrace :+
Ik ben al jaren niet naar de kermis geweest, omdat er nooit iemand mee wil. Op zich zou ik alle over-de-kop dingen nog wel leuk vinden, de botsauto's en de break dance. :Y

Kamelenrace heb ik nog nooit van gehoord? En de schiettent doe je zeker aan het eind van de avond na tig biertjes? :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:40:39 #16
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:41:06 #17
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_85304647
En de spin/ octopus natuurlijk. *O*
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:42:50 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85304684
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

_O-

Doet me denken aan de boze stiefmoeder in Sneeuwwitje. :X
Het is de Harten Koningin uit Alice In Wonderland...

Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 15 augustus 2010 @ 12:43:54 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_85304713
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

En wat vond die ene die nog nooit in een pretpark was geweest? :P
We hebben er een beetje rekening mee gehouden en zijn dus niet direct in alle snelle achtbanen en zo geweest, maar langzaam een beetje opgebouwd. Uiteindelijk vond ze de snelle dingen juist het leukste :D. Wat ze echt vreselijk vond was Carnaval Festival, de grote kitscherige bende dat het is. Maar aan het eind van de dag kocht ze wel weer Pardoespantoffels met belletjes er aan :D. Al mel al kreeg ik de indruk dat ze het hartstikke leuk vond en graag nog een keer naar een pretpark wil :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_85304716
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Het is de Harten Koningin uit Alice In Wonderland...

[ afbeelding ]
:Y
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:44:39 #22
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_85304728
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik ben al jaren niet naar de kermis geweest, omdat er nooit iemand mee wil. Op zich zou ik alle over-de-kop dingen nog wel leuk vinden, de botsauto's en de break dance. :Y

Kamelenrace heb ik nog nooit van gehoord? En de schiettent doe je zeker aan het eind van de avond na tig biertjes? :D
Kamelenrace is een balspel, je hebt een tafel met gaten en daar moet je de bal heenrollen, hoe dichter in het midden hoe meer punten je krijgt. Je zit met een man of 12 naast elkaar en er staan ook 12 kamelen achter in die kraam, die dus bij elk punt dat je scoort naar de andere kant van de kraam lopen, tot er 1 aan de overkant is en de winnaar is :P
Het gaat nergens over, maar als je het met een groepje speelt is het best leuk :+

En schieten doe ik altijd tegen een vriendin (nee ik schiet niet tegen haar aan, ik doe een wedstrijdje) , na de nodige drank. En dat win ik eigenlijk altijd O-)
Zelfs een keer met 1-0 gewonnen terwijl we allebei 12 schoten op de haasjes hadden.
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:46:08 #23
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_85304761
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
En de spin/ octopus natuurlijk. *O*
Die dingen zijn echt niet aan mij besteed, ik word er misselijk van en dat gevoel gaat dan ook gewoon niet meer weg, met als gevolg dat ik naar huis kan -O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:46:38 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85304770
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

We hebben er een beetje rekening mee gehouden en zijn dus niet direct in alle snelle achtbanen en zo geweest, maar langzaam een beetje opgebouwd. Uiteindelijk vond ze de snelle dingen juist het leukste :D. Wat ze echt vreselijk vond was Carnaval Festival, de grote kitscherige bende dat het is. Maar aan het eind van de dag kocht ze wel weer Pardoespantoffels met belletjes er aan :D. Al mel al kreeg ik de indruk dat ze het hartstikke leuk vond en graag nog een keer naar een pretpark wil :)
Niet afstarten als je vandaaag nog iets anders in je hoofd wil hebben...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 15 augustus 2010 @ 12:48:07 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_85304807
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Niet afstarten als je vandaaag nog iets anders in je hoofd wil hebben...
Ik had niet zo veel last van het in het hoofd blijven hangen gelukkig :D. Maar het blijft leuk om te neurieën in de buurt van mensen die er wel eens in zijn geweest })
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')