Je moet toch werken om de wedde te krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook weer vroeg op
Mogguh Cobra!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:52 schreef Maitje het volgende:
Ik snap het niet, heb alweer spierpijn!.
"Zeur moment"
Erg spijtig.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:03 schreef Maitje het volgende:
@cobra... Helaas niemand die dat goed ken hier! Ben verloren!
Nu werken. En vanavond mijn kleine neefje verpesten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Helleuuw.
Heb je mooie plannen voor deze zaterdag?
Tot 1500.quote:
Hey Hoogvlieger!!quote:
Ontspannen, uit eten en artikelen lezenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:50 schreef Maitje het volgende:
Op zaterdag werken, ben stiekem heel blij dat ik niet meer hoef!
EllaN jij nog plannen voor dit weekend?
ff denke... donderdag. Geen idee eigenlijk. Hebben 's avonds wel een lezing gehad van de cdt van het MRC en van een van jou fellow oud-LMB'ers.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey Hoogvlieger!!
Wat was dat afgelopen donderdag op de KMA?? Was er fik of zo?
Met jequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ontspannen, uit eten en artikelen lezen. Nothing special dus
. Jij?
Middagquote:
Ik ook, ging om half 3 nog naar de kroeg.quote:
Met mijn familie enquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Met jeuit eten?
Mwaaa... net even de stad in geweest en vanmiddag even met ouders nog ergens heen en miss vanaaf uit met vriendin. Niet zo speciaal
Gezellig..quote:
Ja, want als je degene bent die een 3 jarige relatie verbreekt, is dat een reden voor vrolijkheidquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef Esses het volgende:
Zij heeft 't uitgemaakt? Waarom dan ben&jerry? Moet ze toch juist vrolijk zijn?
Vrouwen eten graag als ze emotioneel zijn, zo werkt dat uit mijn ervaring.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef Esses het volgende:
Ja zij, na een lange periode, lang verhaal niet interesantquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef Esses het volgende:
Vrouwen snappen elkaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, want als je degene bent die een 3 jarige relatie verbreekt, is dat een reden voor vrolijkheid. Nahh.. Het is nooit een fijn besluit om te nemen denk ik.
wat?quote:
Hoe komt het dan dat als er twee vrouwen in een ruimte zijn dit altijd ruzie geeft?quote:
Mijn slaapkoppiequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:22 schreef Lotusss het volgende:
Aloha. Ik lag er gisteren om 22u in. Word ik net wakker gebeld. Om 16u
Ik zal het wel nodig gehad hebben ofzo....
Geef haar verdorie toch eens wat rust.....quote:
Wist ik veel dat ze nog lag te pitten whehehehequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef haar verdorie toch eens wat rust.....
Ietsje over twaalf licht uit gedaan, om kwart voor vijf ging de wekker. Schietdag op het ISK. Ging op zich wel lekker, vooral dingen op 300 meter geschoten en een stuk meer treffers geboekt dan tot nu toe op die afstand.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:23 schreef m.k het volgende:
ik sliep om half vijf en was er om 9 weer uit
Ben jij dan de uitzondering?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:34 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Niet alle vrouwen maken snel ruzie
Trouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |