Ik heb best wel veel muziek hier waar ik het dus EIGENLIJK totaal niet mee eens moet zijn omdat het gewoon "communistische bomen knuffelenden zooi" isquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is dat men het maar ff weet
Muziek klinkt goed, luisterd goed, maar de tekst is soms zwaar anti-militairistisch, en dat is jammer.
Celtic myst ook goed?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Clan het volgende:
wat een verschrikkelijke muziek allemaal, sinds de tachtiger jaren is het toch redelijk d verkeerde kant opgegaan.
Er zullen zeker weinig mensen hier houden van klassiek?
Richard Wagner, uit Ring der Nibelungen, dat gaat over de vier ruiters ter paard, die dood en verderf zaaien, de bekenste is magere hein, met zijn zeis. dat is ook de rede dat het werd gebruikt bij die beroemde scene uit Apocalypse Now, als de Cavelerie van de LM dat dorp aanvalt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef Vronsky het volgende:
Enigste klassiek dat ik erken is Ride of the Valkyries,
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Clan het volgende:
wat een verschrikkelijke muziek allemaal, sinds de tachtiger jaren is het toch redelijk d verkeerde kant opgegaan.
Ik hou juist van goede klassieke muziek!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Clan het volgende:
Ze leeft nog!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Diot liedje heeft voor mij ook een hele grote betekenis, nee, geen popmuziek oid's!!
Marlene Dietrich?? Ja die ken ik wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Ze leeft nog!
Ken je dat liedje voor de soldaten van Dietrich, ben even vergeten hoe het heet?
Haha, nee dat liedje, dat was Lili Marlenequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Marlene Dietrich?? Ja die ken ik wel.
Dat is misschien wel de eerste muziek die ik hoorde als heel klein jongetje, toen de Amerikanen ons dorp hadden bevrijd.quote:
De indo-rock, die moet jij zeker wel kennen. Ben zelf van Indisch bloed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de eerste muziek die ik hoorde als heel klein jongetje, toen de Amerikanen ons dorp hadden bevrijd.
Had je veel bandjes van, The Blue diamonds was wel de bekendstequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De indo-rock, die moet jij zeker wel kennen. Ben zelf van Indisch bloed.
Dit is geniaal!!
Klopt, ik ken ze allemaal vanwege mijn familie, en op die zgn. familie dagen werd daar steeds over geouwehoerd. leuk hoor, gewoon kop dicht en luisteren naar die oude KNIL'ers, als ze verhalen opdoen. Heerlijk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef Clan het volgende:
[..]
Had je veel bandjes van, The Blue diamonds was wel de bekendste
Tante Lien ( Wieteke Dort ) was vroeger bekend om haar shows voor Indische mensen en de Indie gangers, ze treed tijdens de veteranendag nog op.
Idd mooi stuk, ik sluit af met deze, en dan ga ik nog even de herhaling van P&W op t.v. kijkenquote:
Vooral op een minuut of 4 wordt ie gaaf!quote:
Mooi jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral op een minuut of 4 wordt ie gaaf!
Goeiemorgen Maitje.quote:
Mogguh Herr Generalfeldmarschallquote:
Je moet toch werken om de wedde te krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook weer vroeg op
Mogguh Cobra!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:52 schreef Maitje het volgende:
Ik snap het niet, heb alweer spierpijn!.
"Zeur moment"
Erg spijtig.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:03 schreef Maitje het volgende:
@cobra... Helaas niemand die dat goed ken hier! Ben verloren!
Nu werken. En vanavond mijn kleine neefje verpesten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Helleuuw.
Heb je mooie plannen voor deze zaterdag?
Tot 1500.quote:
Hey Hoogvlieger!!quote:
Ontspannen, uit eten en artikelen lezenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:50 schreef Maitje het volgende:
Op zaterdag werken, ben stiekem heel blij dat ik niet meer hoef!
EllaN jij nog plannen voor dit weekend?
ff denke... donderdag. Geen idee eigenlijk. Hebben 's avonds wel een lezing gehad van de cdt van het MRC en van een van jou fellow oud-LMB'ers.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey Hoogvlieger!!
Wat was dat afgelopen donderdag op de KMA?? Was er fik of zo?
Met jequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ontspannen, uit eten en artikelen lezen. Nothing special dus
. Jij?
Middagquote:
Ik ook, ging om half 3 nog naar de kroeg.quote:
Met mijn familie enquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Met jeuit eten?
Mwaaa... net even de stad in geweest en vanmiddag even met ouders nog ergens heen en miss vanaaf uit met vriendin. Niet zo speciaal
Gezellig..quote:
Ja, want als je degene bent die een 3 jarige relatie verbreekt, is dat een reden voor vrolijkheidquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef Esses het volgende:
Zij heeft 't uitgemaakt? Waarom dan ben&jerry? Moet ze toch juist vrolijk zijn?
Vrouwen eten graag als ze emotioneel zijn, zo werkt dat uit mijn ervaring.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef Esses het volgende:
Ja zij, na een lange periode, lang verhaal niet interesantquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:01 schreef Esses het volgende:
Vrouwen snappen elkaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, want als je degene bent die een 3 jarige relatie verbreekt, is dat een reden voor vrolijkheid. Nahh.. Het is nooit een fijn besluit om te nemen denk ik.
wat?quote:
Hoe komt het dan dat als er twee vrouwen in een ruimte zijn dit altijd ruzie geeft?quote:
Mijn slaapkoppiequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:22 schreef Lotusss het volgende:
Aloha. Ik lag er gisteren om 22u in. Word ik net wakker gebeld. Om 16u
Ik zal het wel nodig gehad hebben ofzo....
Geef haar verdorie toch eens wat rust.....quote:
Wist ik veel dat ze nog lag te pitten whehehehequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef haar verdorie toch eens wat rust.....
Ietsje over twaalf licht uit gedaan, om kwart voor vijf ging de wekker. Schietdag op het ISK. Ging op zich wel lekker, vooral dingen op 300 meter geschoten en een stuk meer treffers geboekt dan tot nu toe op die afstand.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:23 schreef m.k het volgende:
ik sliep om half vijf en was er om 9 weer uit
Ben jij dan de uitzondering?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:34 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Niet alle vrouwen maken snel ruzie
Trouwen?quote:
Mooi. Binnenkort maar even een datum prikken dan.quote:
Ik hoor het wel!quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Binnenkort maar even een datum prikken dan.
En kijk, de eerste felicitatie is al binnen.quote:
Wat leuk!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En kijk, de eerste felicitatie is al binnen.
Nu eens kijken wie er de bruidsmeisjes gaan worden.quote:
m.k als bruidsmeisje?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu eens kijken wie er de bruidsmeisjes gaan worden.
Alleen met geschoren benen.quote:
als je ff helptquote:
alleen als jij het doetquote:
Alsjeblieft.quote:
Geen dank.quote:
Over jou dromen.quote:
Eindelijk komt de winter weer.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Maitje het volgende:
Het is trouwens buiten ernstig koud geworden![]()
I know, maar het helpt dan ook dat ik al sinds vijf uur vanochtend in de weer ben, morgenochtend een verjaardagsontbijt van een vriendin van mij heb en de komende week nog een deadline heb voor een conflict map...quote:
Komt goed.quote:
Er is een kleine kans dat morgen nacht de eerste sneeuw valt.quote:Sneeuw!!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt goed.
[..]
Er is een kleine kans dat morgen nacht de eerste sneeuw valt.
En het wordt nog kouder...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Maitje het volgende:
Mensen nog plannen voor vanaaf?
Wat!? Mag ik niet over Maitje dromen?quote:
Ik ga weer op tijd slapen... hoe saai is datquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Maitje het volgende:
Mensen nog plannen voor vanaaf?
Wil jij bruidsmeisje zijn?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga weer op tijd slapen... hoe saai is dat
Oeh lijkt me wel leukquote:
Samen met EllaN natuurlijk.quote:
Heb je het niet gelezen dan? Maitje en ik gaan trouwen.quote:
Hoe is je kennis mbt militair ceremonieel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef Iska het volgende:
Cool, dan wil ik wel ceremoniemeester zijn
Hmmm, dan zul je een (ex) militair als buddy nodig hebben. Want ik trouw natuurlijk wel in CT.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:51 schreef Iska het volgende:
Niet, maar aan elkaar lullen kan ik prima
ER helpt me wel (toch?)quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmm, dan zul je een (ex) militair als buddy nodig hebben. Want ik trouw natuurlijk wel in CT.
Maitje en ik zullen even moeten overleggen of we hem wel moeten vragen.quote:
Smiezen doe ik niet aan. Dat is niet O.O. eigen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:25 schreef Iska het volgende:
Ga je nou in front of hem achter zijn rug lopen smiezen?
Ik ga zo fijn van ErwinRommel dromenquote:
Oke, oke.. welterusten danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Vortix het volgende:
[..]
I know, maar het helpt dan ook dat ik al sinds vijf uur vanochtend in de weer ben, morgenochtend een verjaardagsontbijt van een vriendin van mij heb en de komende week nog een deadline heb voor een conflict map...
Dus ik kan mijn uurtjes snurken wel gebruiken
Zeker in Oostenrijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
Er is een kleine kans dat morgen nacht de eerste sneeuw valt.
Overwinteren in spanje?! Pussy!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En het wordt nog kouder...Ik mis eigenlijk de overwinter tripjes naar Spanje of de west..
![]()
En vanavond natuurlijk bier! maar dat zal wel weer whiskey worden..
Ik stem toe!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje en ik zullen even moeten overleggen of we hem wel moeten vragen.
Tot in your dreams dan!!quote:
Thanks, gaat wel lukkenquote:
Omdat Monty een eigenwijze zelfingenomen prutser was.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:40 schreef Vortix het volgende:
Ik heb trouwens net weer even A Bridge Too Far zitten kijken. Iemand nog een idee waarom Montgomery het een goed idee vond om een heel legerkorps over één MSR van 160 km te jagen?
Heb het eerlijk toegegevenquote:
Ik zit hier met een motocross helm van Troy Lee Designs op en een stel Oakley goggles.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Iska het volgende:
Ik zit nu met een authentieke WOII US helm op
Ik zit nu met vrienden ouderwets moffen te knallen met CoHquote:Op zondag 7 november 2010 00:17 schreef Vronsky het volgende:
Ik zit hier met een motocross helm van Troy Lee Designs op en een stel Oakley goggles.
Woooh voor lekker debiel doen op skype met bier!
Company of Heroes? Toffe gamequote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik zit nu met vrienden ouderwets moffen te knallen met CoH
Naar mijn mening 1 van de beste RTS'squote:
Joint Ops. is trouwens ook lachenquote:
Goededag meneer! Alles nog steeds in orde daarquote:Op zondag 7 november 2010 04:06 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
alcoholvrije jupiler hier....
edit:
goeiemorgen trouwens
Heel middelmatigquote:Op zondag 7 november 2010 04:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Goededag meneer! Alles nog steeds in orde daar?
Ik heb een middelmatige stapavond gehad. Jammerrrrr
Goedmorgen iedereen!quote:
quote:
Bij mij wel.quote:
ook een snelle fietser?quote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Amootje het volgende:
ik had lekker traantjes over mn wangen biggelen van een klein stukkie fietsen vanmorgen
viel wel mee eigenlijk, maar twas zo lekker fris ik denk ik doe mn ogen wijd openquote:
Ik zit altijd te janken op de fiets...quote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Amootje het volgende:
ik had lekker traantjes over mn wangen biggelen van een klein stukkie fietsen vanmorgen
ik zit dan altijd zo op mijn fietsquote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Amootje het volgende:
[..]
viel wel mee eigenlijk, maar twas zo lekker fris ik denk ik doe mn ogen wijd open
Dat was het!quote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef Amootje het volgende:
ik zat voor het eerst sinds een half jaar op mn fiets, misschien was ikook wel gewoon emotioneel
Ik heb een MB290GD.quote:Op zondag 7 november 2010 12:37 schreef m.k het volgende:
ik heb een merida matts 40D, beginners mountainbikie
kan je daar wheelies en manuals mee?quote:
quote:
nou het punt is mijn merida is nog maar ene half jaar oud, dus daar moet ik het nog een tijdje mee doen. Nog tips voor upgrades qua shock dempers trappers ect ?quote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Vronsky het volgende:
Als je echt wilt gaan rondkloten met wheelies, bunnyhops etc..
Zou ik echt voor een dirtjumper of een slopestyle fiets gaan kijken.. (Freeride kan ook, maar dan ben je wel een paar duizend euro kwijt en die dingen zijn juist meer gemaakt om van een drop te knallen van een meter of 10 hoog.. of meer)
hmmm ja ik wil er ook nog afstanden mee kunnen fietsen zonder dat mijn knieën er af vallenquote:Op zondag 7 november 2010 12:51 schreef Vronsky het volgende:
Ligt ook een beetje aan je eigen voorkeur.. ben zelf een fan van Fox voorvorken, BMX trappers en ik rijd ook alleen singlespeed. (vind versnellingen niet zo tof, zijn juist meer kabels die kapot kunnen gaan.)
nou pcies... beetje afhhankelijk waarvoor je het gebruikt, maar ik hoef ook geen dure. Ben ik alleen maar meer geld kwijt alsie gejat wordtquote:Op zondag 7 november 2010 13:09 schreef Maitje het volgende:
Ik heb gewoon een oude gazelle rammelbakOok wel station fiets genoemd.
Gewoon om naar werk enzo te fietsenquote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef Amootje het volgende:
[..]
nou pcies... beetje afhhankelijk waarvoor je het gebruikt, maar ik hoef ook geen dure. Ben ik alleen maar meer geld kwijt alsie gejat wordt
ik woon 200km van mn werkquote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gewoon om naar werk enzo te fietsen.
Ik heb nog nooit gemountainbiked (of hoe je dat ook schrijft)
Wees blij, wij hadden dit bocht:quote:
Ik doe altijd stoppies met m'n mountainbikequote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef m.k het volgende:
Het leukste aan mijn mountainbike is dat als het regent de schijfremmen een tering kabaal maken als ik rem, mensen worden altijd boos als ik voor ze rem. er was er zelfs een die me wou slaan
Das idd wel ver ja!quote:Op zondag 7 november 2010 13:34 schreef Amootje het volgende:
[..]
ik woon 200km van mn werk
Geloof me, ik fiets weinig
quote:Op zondag 7 november 2010 17:34 schreef Maitje het volgende:
Hadden ze toen al film..!!Das ergens 1920 ofzo
Al veel eerder.quote:Op zondag 7 november 2010 17:34 schreef Maitje het volgende:
Hadden ze toen al film..!!Das ergens 1920 ofzo
Oke, wist ik heul nietquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al veel eerder..
Er waren al veel filmbeelden die vanaf de grond gemaakt zijn tijdens WO1, maar deze beelden uit de lucht zijn uniek.
Ik heb de preview gezien op de BBC. Ik ga zeker kijken.quote:
Wat is er mis met het kijken naar hockey meisjes?quote:Op zondag 7 november 2010 17:45 schreef m.k het volgende:
Wat heeft de hockey cultuur toch een kut mentaliteit, dat ik dat 8 jaar gedaan heb
die waren er niet vandaagquote:Op zondag 7 november 2010 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het kijken naar hockey meisjes?
Dan ligt het toch niet aan de cultuur maar aan je eigen planning?quote:
Ik heb tot mijn 18de op hockey gezeten. Bij een erg leuke club die goed aan het investeren is en was in de toekomst van de club en de spelers.quote:Op zondag 7 november 2010 17:55 schreef m.k het volgende:
nee ik ging bij mijn broer kijken, ik ben er al twee jaar mee gestopt wegens het ontbreken van ambitie,discipline, en verstand op de hele club, niet alleen mijn team.
welke club was dat dan? Ik heb in mijn 8 jaar nog nooit iemand harder zien rennen dan mij op het veld, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf nou zo goed vindt.quote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 18de op hockey gezeten. Bij een erg leuke club die goed aan het investeren is en was in de toekomst van de club en de spelers.
MHC Weesp.quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef m.k het volgende:
[..]
welke club was dat dan? Ik heb in mijn 8 jaar nog nooit iemand harder zien rennen dan mij op het veld, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf nou zo goed vindt.
die ken ik zo niet, denk niet dat ik daar ooit tegen gespeeld heb.quote:
Lekkere boel dan daar. Geen wonder dat je gestopt bent.quote:Op zondag 7 november 2010 18:07 schreef m.k het volgende:
[..]
die ken ik zo niet, denk niet dat ik daar ooit tegen gespeeld heb.
maar op mijn oude club (MHC Forescate) is het niets anders dan bier drinken en kut streken bij elkaar uithalen, standaard vechten en er ging er altijd wel een huilend naar huis. en vooral niet je best doen om een beetje goed te spelen
nee ik denk dat jij het erg getroffen had met de club waar je bij zat. maar ik vind wat ik nu doe ook fijner/leuker. kan ik gewoon lekker op me eigen niveau trainenquote:Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekkere boel dan daar. Geen wonder dat je gestopt bent.
Maar is er geen andere club in de buurt waar je terecht kunt?
Bloed moet.quote:
quote:
dikkerdjequote:
quote:
Woon jij dan ook in Huizen!?quote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef Maitje het volgende:
Sensatie!!![]()
Zit ik rustig te relaxen achter mijn laptopje, heur ik opeens scheurende banden en politieauto (sirene) en ik zie in mijn ooghoek blauwe lichten. En dat bleef zo, dus ze stopte achter mijn huis.
aanhouding, 5 politieauto's..
Welkom in een achterstandswijk!
Die was op zoek naar Vliegkamp Valkenburg, maar was vergeten dat die al een tijd gesloten is.quote:Op zondag 7 november 2010 21:13 schreef m.k het volgende:
cool![]()
ik zag laats trouwens een marine helikopter over Leiden heen vliegen, wat zou die daar te zoeken hebben?
Amersfoort for life weetje.. tha getthoooo zoals de allochtonen (zal het ff netjes zeggen) het noemen..quote:
Hoe kunnen die daar nou wonen? Ze wonen allemaal bij mij in het dorp.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Amersfoort for life weetje.. tha getthoooo zoals de allochtonen (zal het ff netjes zeggen) het noemen..
Nooo...!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die daar nou wonen? Ze wonen allemaal bij mij in het dorp.
Lukt niet. Iedere keer als ik een foto wil nemen van zo'n grote groep zetten ze hun kragen omhoog of schermen hun gezichten af.quote:
Die gasten zijn zelfs bang voor een kuttenlikkertje. Elk merk hond is dus goed.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Maitje het volgende:
Oew..oew!!
Er is nog een voortvluchtige!!![]()
Ik ga straks nog wel ff mijn poepnegert uitlaten
[ link | afbeelding ]
Als ze hier niet bang van worden, weet ik het ook niet meer
quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt niet. Iedere keer als ik een foto wil nemen van zo'n grote groep zetten ze hun kragen omhoog of schermen hun gezichten af.
Maar het is wel lachen als ik thuis kom in mijn nette blauwe KLu pak. Lijkt nog al op het pak van de Marechausse of het oude pak van de wouten. De hele groep stuift uit elkaar en naait er tussen uit.
Whaha das waar.quote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die gasten zijn zelfs bang voor een kuttenlikkertje. Elk merk hond is dus goed.
Dat kan ik nu niet meer. Want jij wil toch bewijs.quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Het zijn idd zielige mensen.. ach gewoon negeren.
Nou wil ik bewijs ook!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet meer. Want jij wil toch bewijs.
Ik zal morgen vragen of ze willen poseren voor een foto. En anders moet je zelf maar eens een bezoek aan het altijd (not) gezellige Huizen brengen.quote:
Good luck!quote:
Succes Ravequote:
Huizen is te ver... !quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal morgen vragen of ze willen poseren voor een foto. En anders moet je zelf maar eens een bezoek aan het altijd (not) gezellige Huizen brengen.
Met de auto?quote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
Te ver!? Da's maar 10 minuten rijden van A'foort.
Ja. Ik woon in Huizen, niet in Huissen.quote:
Nee, dat begreep ik nog!quote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Ik woon in Huizen, niet in Huissen.
Nee joh, als ik naar de Mac in Amersfoort-Noord wil ben ik 8 minuten onderweg.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik nog!
Ik dacht dat het veel verder was...
Daar ben ik gisteravond nog geweestquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, als ik naar de Mac in Amersfoort-Noord wil ben ik 8 minuten onderweg.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteravond nog geweest
Huizen grenst ten noorden aan Blaricum. Stukje A1 en dan A27 en je bent er.quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef Maitje het volgende:
Ff hoor, maar huizen ligt nog voorbij Blaricum naast Bussum.. daar kun je nooit 8 minuten over doen!!
Geen commentaar......quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Maitje het volgende:
Jawel, die zit bij het station (BK). Maarum bigmac gaat er beter in!
quote:Ja nieuw UI! Vind je hem leuk?
quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Maitje het volgende:
Je wilt toch niet gaan beweren dat een wopper lekerder is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |