nou pcies... beetje afhhankelijk waarvoor je het gebruikt, maar ik hoef ook geen dure. Ben ik alleen maar meer geld kwijt alsie gejat wordtquote:Op zondag 7 november 2010 13:09 schreef Maitje het volgende:
Ik heb gewoon een oude gazelle rammelbakOok wel station fiets genoemd.
Gewoon om naar werk enzo te fietsenquote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef Amootje het volgende:
[..]
nou pcies... beetje afhhankelijk waarvoor je het gebruikt, maar ik hoef ook geen dure. Ben ik alleen maar meer geld kwijt alsie gejat wordt
ik woon 200km van mn werkquote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gewoon om naar werk enzo te fietsen.
Ik heb nog nooit gemountainbiked (of hoe je dat ook schrijft)
Wees blij, wij hadden dit bocht:quote:
Ik doe altijd stoppies met m'n mountainbikequote:Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef m.k het volgende:
Het leukste aan mijn mountainbike is dat als het regent de schijfremmen een tering kabaal maken als ik rem, mensen worden altijd boos als ik voor ze rem. er was er zelfs een die me wou slaan
Das idd wel ver ja!quote:Op zondag 7 november 2010 13:34 schreef Amootje het volgende:
[..]
ik woon 200km van mn werk
Geloof me, ik fiets weinig
quote:Op zondag 7 november 2010 17:34 schreef Maitje het volgende:
Hadden ze toen al film..!!Das ergens 1920 ofzo
Al veel eerder.quote:Op zondag 7 november 2010 17:34 schreef Maitje het volgende:
Hadden ze toen al film..!!Das ergens 1920 ofzo
Oke, wist ik heul nietquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al veel eerder..
Er waren al veel filmbeelden die vanaf de grond gemaakt zijn tijdens WO1, maar deze beelden uit de lucht zijn uniek.
Ik heb de preview gezien op de BBC. Ik ga zeker kijken.quote:
Wat is er mis met het kijken naar hockey meisjes?quote:Op zondag 7 november 2010 17:45 schreef m.k het volgende:
Wat heeft de hockey cultuur toch een kut mentaliteit, dat ik dat 8 jaar gedaan heb
die waren er niet vandaagquote:Op zondag 7 november 2010 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het kijken naar hockey meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |