Omdat Monty een eigenwijze zelfingenomen prutser was.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:40 schreef Vortix het volgende:
Ik heb trouwens net weer even A Bridge Too Far zitten kijken. Iemand nog een idee waarom Montgomery het een goed idee vond om een heel legerkorps over één MSR van 160 km te jagen?
Heb het eerlijk toegegevenquote:
Ik zit hier met een motocross helm van Troy Lee Designs op en een stel Oakley goggles.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Iska het volgende:
Ik zit nu met een authentieke WOII US helm op
Ik zit nu met vrienden ouderwets moffen te knallen met CoHquote:Op zondag 7 november 2010 00:17 schreef Vronsky het volgende:
Ik zit hier met een motocross helm van Troy Lee Designs op en een stel Oakley goggles.
Woooh voor lekker debiel doen op skype met bier!
Company of Heroes? Toffe gamequote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik zit nu met vrienden ouderwets moffen te knallen met CoH
Naar mijn mening 1 van de beste RTS'squote:
Joint Ops. is trouwens ook lachenquote:
Goededag meneer! Alles nog steeds in orde daarquote:Op zondag 7 november 2010 04:06 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
alcoholvrije jupiler hier....
edit:
goeiemorgen trouwens
Heel middelmatigquote:Op zondag 7 november 2010 04:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Goededag meneer! Alles nog steeds in orde daar?
Ik heb een middelmatige stapavond gehad. Jammerrrrr
Goedmorgen iedereen!quote:
quote:
Bij mij wel.quote:
ook een snelle fietser?quote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Amootje het volgende:
ik had lekker traantjes over mn wangen biggelen van een klein stukkie fietsen vanmorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |