Komt goed.quote:
Er is een kleine kans dat morgen nacht de eerste sneeuw valt.quote:Sneeuw!!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt goed.
[..]
Er is een kleine kans dat morgen nacht de eerste sneeuw valt.
En het wordt nog kouder...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Maitje het volgende:
Het is trouwens buiten ernstig koud geworden![]()
Mensen nog plannen voor vanaaf?
Wat!? Mag ik niet over Maitje dromen?quote:
Ik ga weer op tijd slapen... hoe saai is datquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Maitje het volgende:
Het is trouwens buiten ernstig koud geworden![]()
Mensen nog plannen voor vanaaf?
Wil jij bruidsmeisje zijn?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga weer op tijd slapen... hoe saai is dat
Oeh lijkt me wel leukquote:
Samen met EllaN natuurlijk.quote:
Heb je het niet gelezen dan? Maitje en ik gaan trouwen.quote:
Hoe is je kennis mbt militair ceremonieel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:49 schreef Iska het volgende:
Cool, dan wil ik wel ceremoniemeester zijn
Hmmm, dan zul je een (ex) militair als buddy nodig hebben. Want ik trouw natuurlijk wel in CT.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:51 schreef Iska het volgende:
Niet, maar aan elkaar lullen kan ik prima
ER helpt me wel (toch?)quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmm, dan zul je een (ex) militair als buddy nodig hebben. Want ik trouw natuurlijk wel in CT.
Maitje en ik zullen even moeten overleggen of we hem wel moeten vragen.quote:
Smiezen doe ik niet aan. Dat is niet O.O. eigen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:25 schreef Iska het volgende:
Ga je nou in front of hem achter zijn rug lopen smiezen?
Ik ga zo fijn van ErwinRommel dromenquote:
Oke, oke.. welterusten danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Vortix het volgende:
[..]
I know, maar het helpt dan ook dat ik al sinds vijf uur vanochtend in de weer ben, morgenochtend een verjaardagsontbijt van een vriendin van mij heb en de komende week nog een deadline heb voor een conflict map...
Dus ik kan mijn uurtjes snurken wel gebruiken
Zeker in Oostenrijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
Er is een kleine kans dat morgen nacht de eerste sneeuw valt.
Overwinteren in spanje?! Pussy!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En het wordt nog kouder...Ik mis eigenlijk de overwinter tripjes naar Spanje of de west..
![]()
En vanavond natuurlijk bier! maar dat zal wel weer whiskey worden..
Ik stem toe!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje en ik zullen even moeten overleggen of we hem wel moeten vragen.
Tot in your dreams dan!!quote:
Thanks, gaat wel lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |