Ik heb tot mijn 18de op hockey gezeten. Bij een erg leuke club die goed aan het investeren is en was in de toekomst van de club en de spelers.quote:Op zondag 7 november 2010 17:55 schreef m.k het volgende:
nee ik ging bij mijn broer kijken, ik ben er al twee jaar mee gestopt wegens het ontbreken van ambitie,discipline, en verstand op de hele club, niet alleen mijn team.
welke club was dat dan? Ik heb in mijn 8 jaar nog nooit iemand harder zien rennen dan mij op het veld, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf nou zo goed vindt.quote:Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 18de op hockey gezeten. Bij een erg leuke club die goed aan het investeren is en was in de toekomst van de club en de spelers.
MHC Weesp.quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef m.k het volgende:
[..]
welke club was dat dan? Ik heb in mijn 8 jaar nog nooit iemand harder zien rennen dan mij op het veld, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf nou zo goed vindt.
die ken ik zo niet, denk niet dat ik daar ooit tegen gespeeld heb.quote:
Lekkere boel dan daar. Geen wonder dat je gestopt bent.quote:Op zondag 7 november 2010 18:07 schreef m.k het volgende:
[..]
die ken ik zo niet, denk niet dat ik daar ooit tegen gespeeld heb.
maar op mijn oude club (MHC Forescate) is het niets anders dan bier drinken en kut streken bij elkaar uithalen, standaard vechten en er ging er altijd wel een huilend naar huis. en vooral niet je best doen om een beetje goed te spelen
nee ik denk dat jij het erg getroffen had met de club waar je bij zat. maar ik vind wat ik nu doe ook fijner/leuker. kan ik gewoon lekker op me eigen niveau trainenquote:Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekkere boel dan daar. Geen wonder dat je gestopt bent.
Maar is er geen andere club in de buurt waar je terecht kunt?
Bloed moet.quote:
quote:
dikkerdjequote:
quote:
Woon jij dan ook in Huizen!?quote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef Maitje het volgende:
Sensatie!!![]()
Zit ik rustig te relaxen achter mijn laptopje, heur ik opeens scheurende banden en politieauto (sirene) en ik zie in mijn ooghoek blauwe lichten. En dat bleef zo, dus ze stopte achter mijn huis.
aanhouding, 5 politieauto's..
Welkom in een achterstandswijk!
Die was op zoek naar Vliegkamp Valkenburg, maar was vergeten dat die al een tijd gesloten is.quote:Op zondag 7 november 2010 21:13 schreef m.k het volgende:
cool![]()
ik zag laats trouwens een marine helikopter over Leiden heen vliegen, wat zou die daar te zoeken hebben?
Amersfoort for life weetje.. tha getthoooo zoals de allochtonen (zal het ff netjes zeggen) het noemen..quote:
Hoe kunnen die daar nou wonen? Ze wonen allemaal bij mij in het dorp.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Amersfoort for life weetje.. tha getthoooo zoals de allochtonen (zal het ff netjes zeggen) het noemen..
Nooo...!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die daar nou wonen? Ze wonen allemaal bij mij in het dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |