Hij heeft iig een nieuw gebitje tegenwoordig!quote:
Truste maar weer dan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:09 schreef Remco026 het volgende:
Goedeavond allemaal en gelijk weltrusten
Het was vanmorgen veel te vroeg 05:00 ging het wekkertje, omdat ik die niveau 2 test had. Was niet meer dan een formaliteit, omdat ik ook gewoon niveau 3 al meedraai, maar ik had nooit de niveau 2 test afgelegd, omdat ik pas sinds een paar weken een chauffeur heb met een rijbewijs. Voor hem was het in die zin ook allemaal nieuw. Voor het eerst op stelling en dan gelijk je niveau 2 test
toch wel? hahahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij heeft iig een nieuw gebitje tegenwoordig!
En wat hadden wij!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Iska het volgende:
"Waar men zonder zonder Soete Noten niet te strijden gaat"
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, iets nieuws dan maar voor de jonge generatie!
Medio 2009 werd zijn gebit, na intensieve tandheelkundige behandelingen in Spanje, geheel gerenoveerd.quote:
Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Clan het volgende:
Werd vroeger veel op de kazerne gedraait;
Kijk, dat is nog eens een binnenkomerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent.
Met vermelding van naam.
Zit je allang in Oirschot, wacht stuur even een PMquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent.
Met vermelding van naam.
Correct, maar dan kunnen we Metallica, the Pogues, the Dublinners etc ook in de ban doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Laten we echter niet de boodschap van dat liedje vergeten, want dat is toch weer iets wat een rechtgeaarde militair niet zal bevallen!!
Ik moest opkomen in Oirschot (plichtig) voor Seedorf.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Zit je allang in Oirschot, wacht stuur even een PM
Het is dat men het maar ff weetquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, maar dan kunnen we Metallica, the Pogues, the Dublinners etc ook in de ban doen.
En laten we Boudewijn de Groot vooral niet vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |