Deze is veel beter!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Iska het volgende:
Echte muziek mensen.. Neej, valt erg mee! Gemiddelde deffer heeft tenminste smaak:
Harrie Jekkers.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Clan het volgende:
Ik heb weinig met moderne muziek, al vind ik Stef Bos erg mooie teksten hebben, Frank Boeijen ook, en wat ik een heel erg 'herkenbaar' en doeltreffend nummer vind is; Over de muur van Klein orkest.
Fantastisch mooi nummer is datquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Harrie Jekkers.
Maar hoe ouder ik word hoe meer Stef Bos gelijk krijgt...
Ik heb mijn redenen dit nummer mooi te vinden, ongeacht wie het zingtquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Iska het volgende:
Ja klopt, die hele DVD is ronduit geweldig! Maar ik krijg altijd tranen by My Way (ik jank heeeeeeel makkelijk bij muziek/films)
Volgens mij hebben aardig wat mensen dat.. Is sowieso wel 'bekend' begrafenisnummerquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb mijn redenen dit nummer mooi te vinden, ongeacht wie het zingt
quote:
Nee, dat gaat bij mij niet op, ik ben toch heel anders dan mijn vader, al zie ik wel veel van me terug in mijn kinderen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, net weer ff zitten luisteren. Hij heeft gewoon gelijk.
Wel te rustenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En na deze wijze les gaat deze "ouwe lul" snurken. Ik mag weer vroeg aan de bak voor Hare Majesteit.
![]()
Gaan we op de Britse toer?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor een goede dosis beer-drinking music!!
quote:
Heerlijk!!quote:
Bij mij wel, ik ben qua gedrag niet helemaal hetzelfde maar vwb de rest klopt het helemaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Clan het volgende:
Nee, dat gaat bij mij niet op, ik ben toch heel anders dan mijn vader, al zie ik wel veel van me terug in mijn kinderen.
Dublinersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |