Lukt niet. Iedere keer als ik een foto wil nemen van zo'n grote groep zetten ze hun kragen omhoog of schermen hun gezichten af.quote:
Die gasten zijn zelfs bang voor een kuttenlikkertje. Elk merk hond is dus goed.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Maitje het volgende:
Oew..oew!!
Er is nog een voortvluchtige!!![]()
Ik ga straks nog wel ff mijn poepnegert uitlaten
[ link | afbeelding ]
Als ze hier niet bang van worden, weet ik het ook niet meer
quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt niet. Iedere keer als ik een foto wil nemen van zo'n grote groep zetten ze hun kragen omhoog of schermen hun gezichten af.
Maar het is wel lachen als ik thuis kom in mijn nette blauwe KLu pak. Lijkt nog al op het pak van de Marechausse of het oude pak van de wouten. De hele groep stuift uit elkaar en naait er tussen uit.
Whaha das waar.quote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die gasten zijn zelfs bang voor een kuttenlikkertje. Elk merk hond is dus goed.
Dat kan ik nu niet meer. Want jij wil toch bewijs.quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Het zijn idd zielige mensen.. ach gewoon negeren.
Nou wil ik bewijs ook!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet meer. Want jij wil toch bewijs.
Ik zal morgen vragen of ze willen poseren voor een foto. En anders moet je zelf maar eens een bezoek aan het altijd (not) gezellige Huizen brengen.quote:
Good luck!quote:
Succes Ravequote:
Huizen is te ver... !quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal morgen vragen of ze willen poseren voor een foto. En anders moet je zelf maar eens een bezoek aan het altijd (not) gezellige Huizen brengen.
Met de auto?quote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
Te ver!? Da's maar 10 minuten rijden van A'foort.
Ja. Ik woon in Huizen, niet in Huissen.quote:
Nee, dat begreep ik nog!quote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Ik woon in Huizen, niet in Huissen.
Nee joh, als ik naar de Mac in Amersfoort-Noord wil ben ik 8 minuten onderweg.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik nog!
Ik dacht dat het veel verder was...
Daar ben ik gisteravond nog geweestquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, als ik naar de Mac in Amersfoort-Noord wil ben ik 8 minuten onderweg.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteravond nog geweest
Huizen grenst ten noorden aan Blaricum. Stukje A1 en dan A27 en je bent er.quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef Maitje het volgende:
Ff hoor, maar huizen ligt nog voorbij Blaricum naast Bussum.. daar kun je nooit 8 minuten over doen!!
Geen commentaar......quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Maitje het volgende:
Jawel, die zit bij het station (BK). Maarum bigmac gaat er beter in!
quote:Ja nieuw UI! Vind je hem leuk?
quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Maitje het volgende:
Je wilt toch niet gaan beweren dat een wopper lekerder is?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |