quote:Op maandag 8 november 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een andere auto![]()
Woensdag krijg ik hem. Ik ben zo blij
Nu nog even van mn oude auto af zien te komen...
Als ik het goed heb onthouden is dat een brandfles en geen molotov cocktailquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden is dat een brandfles en geen molotov cocktail
Nee, ze zouden de advertentie ook meteen verwijderen. Hele lieve oudere mensen trouwens.quote:
Haha, nou aan de km-stand te zien stond er 104000 op. Het onderhoudsboekje zat er ook bij... de laatste beurt is bij 98000 geweest en de volgende moet rond 105000 ... dus alle beurten zijn gewoon gedaan. En is er weinig in gereden.quote:Op maandag 8 november 2010 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat zijn de gevaarlijkste....
Da's een schone wagen ja, heb bijna niets gereden....
huhhuh
Zit geen distributieriem in, maar een distributieketting!! Aldus HT. En wat ik op internet heb gelezen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt duur onderhoud aan....
distributieriem
Hij ziet er ook gewoon erg goed uit, goed onderhouden, nog nooit in gerookt zo te zien. Echt heel netjes. Geen roestplekje te vinden.. en niet geheel onbelangrijk, hij rijdt ook erg lekker. Beter dan de cuore. Nu moet ik nog zien dat ik van die Cuore afkom.quote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's mooi, scheelt weer een paar honderd euro
Tja, zo kun je het ook noemen......quote:
Schuim.quote:
het schuim effect is er nu wel van afquote:
Nu even een beitel pakken om het van je handen te krijgen. Of zal thinner de klus wel klaren?quote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het schuim effect is er nu wel van af
de beitel is de beste oplossing als het eenmaal opgedroogd is iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu even een beitel pakken om het van je handen te krijgen. Of zal thinner de klus wel klaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |